Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

VALTEC | Відведення повітря - непомітний трудівник опалювальної системи

Наша сеть партнеров Banwar

Будь-яка інженерна система складається з великої кількості деталей, вузлів, устаткування. Кожен елемент, будь то котел або ж звичайний відведення повітря, виконує свою функцію, в результаті впливає на загальну надійність і довговічність системи. Про таке просте на перший погляд пристрої, як відведення повітря, і піде мова.

Повітря та інші гази можуть бути присутніми в потоці теплоносія з різних причин. Потрапляють вони в трубопроводи при первинному заповненні системи, в результаті підсосу повітря в процесі експлуатації неправильно спроектованої системи, при підживленні системи, при її частковому осушення і т.д.

З підвищенням температури води, при уповільненні швидкості течії рідини, а також при зниженні тиску розчинність повітря у воді знижується, що призводить до його посиленого виділення. Виділився з потоку повітря спрямовується в верхні точки ділянки системи. Саме тому повітряні пробки утворюються в колекторах, опалювальних приладах і П-подібних ділянках.

Чим же небезпечно присутність повітря? Наявність повітря в системі опалення веде до корозії металевих елементів опалювальних приладів, арматури і обладнання, викликає поява шумів і повітряних пробок, що перешкоджають правильному функціонуванню систем. Корозія - і найнебезпечніший процес, тому що частина елементів від неї руйнується, а елементи, стійкі до корозії, перестають нормально функціонувати. Шкода несе не тільки сама корозія, але і її продукти, які поширюються по всій системі.

Шкода несе не тільки сама корозія, але і її продукти, які поширюються по всій системі

Мал. 1. Корозія сталевих труб

Кого залишать байдужим шматки демонтованих трубопроводів (рис. 1) або приладів опалення? Як правило, це проізводітнеізгладімие враження на обивателів, в очах яких застигає питання: «Акакій взагалі щось працювало ?!».

Завоздушіваніе котлів і бойлерів може привести до розриву їх корпусу. Присутність повітря в приладах опалення знижує їх фактичну тепловіддачу. Незважаючи на високу температуру в які подають трубопроводах, завоздушенние радіатори і конвектори залишаються холодними. З такою ситуацією стикався майже кожен з нас. Крім повітря в теплоносії можуть бути присутні й інші гази: наприклад водень, який може виділятися в системах з алюмінієвими радіаторами при підвищеній лужності теплоносія. Небезпечні повітряні пробки і для циркуляційних насосів. Для того щоб уникнути проблем з завоздушіванію і використовуються воздухоотводчики.

За принципом роботи воздухоотводчики підрозділяються на два типи: ручний (рис. 2) і автоматичний (рис. 3). Ручний повітровідвідник, частіше іменований «кран Маєвського», в основному застосовується для видалення газів з верхніх точок приладів опалення або рушників. У середовищі сантехніків існує також і не всім відоме загальна назва пристроїв для відведення повітря - «вантуз» (від фр. Ventouse, вітряний). Однак при постановці наголоси на перший склад - «вантуз», ми отримуємо абсолютно інший пристрій.

Мал Мал. 2. Кран Маєвського (R .400)

Мал. 3. Автоматичний повітровідвідник VALTEC VT .502

Крім перерахованих, існують ще спеціальні радіаторні воздухоотводчики (Рис. 4), також відносяться до автоматичних.

Мал Мал. 4. Радіаторний автоматичний V ALTEC VT.501

При монтажі опалювальної системи відведення повітря встановлюється у верхній точці системи. Найчастіше доводиться його розташовувати під самимпотолком. У стандартних конструкціях вихід золотника розташовується зверху пристрою (рис. 5), що часом ускладнює його монтаж і обслуговування в умовах обмеженого простору. Але це не відноситься до відводом повітря VT.502 (рис. 3). Компанія VALTEC приділяє особливу увагу адаптації

При заповненні системи випуск повітря повинен здійснюватися через кульові або дренажні крани. Використання для таких цілей автоматичних клапанів неприпустимо, тому що пропускна здатність цих виробів не розрахована на пропуск великих витрат повітря. Відкриття повітрявідводчика при заповненні системи може вивести його з строя.оборудованія до російських умов експлуатації, бере активну участь в діалозі з професійними сантехниками. Тому золотник повітрявідводчика VT.502 розташований збоку корпусу (рис. 3, 6), що забезпечує можливість монтажу та експлуатації повітрявідводчика під самим перекриттям.

Автоматичний VT.502 може використовуватися в системах, що транспортують рідкі середовища, неагресивні до матеріалів вироби. Для систем опалення найчастіше це вода, рідше - розчини пропіленгліколю і етіленгліколя.Следует звернути увагу, що допустимо тільки вертикальне монтажне положення автоматичних клапанів (за винятком горізонтальнорасполагаемого радіаторного повітрявідводчика з рис. 4).

Традиційні автоматичні воздухоотводчики мають наступну конструкцію (рис. 5): латунний корпус 10, всередині якого свободноперемещается порожнистий пластиковий поплавок 9. Поплавок шарнірно пов'язаний з коромислом 15. На кінці коромисла знаходиться еластомірний золотник 3, що фіксується обоймою 1, подпружиненной пружиною 2. При відсутності повітря в корпусі повітрявідводчика поплавок знаходиться в крайньому верхньому положенні, і золотник перекриває отвір повітряного штуцера 5.

Мал Мал. 5. Конструкція важільного повітрявідводчика

На відміну від стандартних автоматичних клапанів, VALTEC VT.502 має більш досконалу конструкцію, завдяки якій зменшено кількість деталей і відсутні шарнірні сполучення деталей. Таке рішення забезпечують високу надійність і продовжують термін служби пристрою. відведення повітря VT.502 (Рис. 6) складається з двох латунних (CW617N) нікельованих полукорпусов 1 і 2, з'єднаних між собою на різьбленні суплотнітельним кільцем з EPDM 10 Усередині корпусу вільно переміщається поліпропіленовий поплавок 3, який своєю скобою впливає на тримач золотника 5, виконаний з нейлону. Золотник 6 з власником 5 за допомогою пружинного зв'язку 7 (матеріал - нержавіюча сталь марки AISI306) пов'язаний з жиклером 4 (нейлон) .При накопиченні повітря або газу в верхній частині полукорпуса 2 поплавок 3 опускається, впливаючи на тримач 5. При цьому золотник 6 відкриває калібрований (1,5 мм) отвір жиклера 4. Завдяки надлишкового тиску середовища, що транспортується повітря або інші гази, що скупчилися у верхній частині повітрявідводчика, видаляються назовні по каналу жиклера 4. Пробка 9 при поставці знаходиться в закритомположеніі, щоб пил і бруд не могли проникнути в корпус. Кільце ущільнювача на приєднувальному патрубку дозволяє монтувати відведення повітря без додаткових герметизуючих матеріалів.

Мал. 6. Конструкція повітрявідводчика VT.502

Принцип роботи пристрою випуску газового середовища у автоматичного повітрявідводчика чимось нагадує добре відомий колісний ніпель (автомобільний, велосипедний). Натиснули на золотник - пішов повітря, відпустили - клапан закрився. Тільки у випадку з ніпелем видалення зайвого газаосуществляется вручну, а у випадку з відводом повітря - автоматично, за рахунок механічного впливу скоби закріпленої на поплавці. Повітряно-газове середовище сама себе випускає на свободу. Незважаючи на простоту пристрою, воздухоотводчики вимагають періодичного обслуговування. Пил і бруд, що потрапили в систему до заповнення, в процессеексплуатаціі можуть викликати засмічення запірного механізму жиклера і, як наслідок, підтікання теплоносія. Часом навіть правильне заповнення сістемичерез дренажні крани не гарантує відсутність механічних частинок. Тому часто можна почути з вуст сантехніка вираз: «відведення повітря сопливих», тобто пристрій підтікає, і, по суті, потрібно його знімати для обслуговування або міняти на новий, а це зажадає зливу теплоносія з системи, що дуже трудоемко.Но і для цієї проблеми у компанії VALTEC є рішення - відтинає клапан VT.539 (Рис. 7). Клапан забезпечує можливість установки і демонтажу автоматичного повітрявідводчика без осушення системи. Складається клапан ізнікелірованного латунного корпусу, пластикового золотника і кільця ущільнювача. У верхньому положенні золотник утримується пружиною з нержавеющейсталі, а при накручування повітрявідводчика пружина стискається, відкриваючи тим самим клапан.

У верхньому положенні золотник утримується пружиною з нержавеющейсталі, а при накручування повітрявідводчика пружина стискається, відкриваючи тим самим клапан

Мал. 7. Клапан відтинає V ALTEC VT.539

Відведення повітря, як запобіжний клапан або розширювальний бак, є важливим елементом безпеки системи, тому отего правильного вибору, монтажу та подальшої експлуатації залежить загальна надійність системи опалення. Важливо відзначити, що компанія VALTEC використовує для виробництва лише високоякісну сировину і передове оборудованіе.Продукція постійно допрацьовується і вдосконалюються завдяки професіоналам, розвитку технологій і зворотного зв'язку з кінцевими споживачами, сантехниками і, звичайно, з монтажними проектними та будівельними організаціями.

Автор: Д.С. овсов

Чим же небезпечно присутність повітря?
Як правило, це проізводітнеізгладімие враження на обивателів, в очах яких застигає питання: «Акакій взагалі щось працювало ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов