Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вантажівки ЛуАЗ: Родом з Волині

  1. Перший спеціально розроблений луцький вантажівка - фургон ЛуАЗ-969Ф. Рифлені боковини кузова наводять...
  2. Прототип автомобіля ЛуАЗ-13021 (1980 г.) від серійної моделі відрізнявся вантажною платформою. Її...
  3. Вантажівка 13021 міг працювати в парі з легким одноосьовим причепом. Причіп ЛуАЗ-8148-02 мав вантажопідйомність...
  4. ЛуАЗ-13014 (1993 г.). Колісна формула - 6х4. Корисне навантаження - 800 кг. Підвіска задніх коліс...
  5. «Швидка допомога» для сіл - ЛуАЗ-13021-08: висока прохідність і невелика ціна. У медичному відсіку...

Наша сеть партнеров Banwar

В цьому році виповнюється 45 років Луцькому автомобільному заводу. Його вантажопасажирські позашляховики, прозвані «Волинянка», широко відомі. Але не всі знають, що на їх базі створювалися також цікаві вантажні машини. На жаль, більшість з них так і не пішла в серію.

Наказом Мінавтопрому від 11 грудня 1967 року Луцька машинобудівний завод (ЛуМЗ) був перейменований в Луцький автомобільний. Йшлося не тільки про назву, а й про зміну профілю підприємства, про його реконструкції. Раніше тут випускалися автокрамниці, рефрижератори, ремонтні майстерні та ін. А тепер треба взятися за виробництво по повному циклу легких автомобілів підвищеної прохідності.

Ще в другій половині 50-х рр. минулого століття в Науковому автомоторному інституті (НАМИ) працювали над легким плаваючим автомобілем для армії - так званим транспортером переднього краю, скорочено ТПК. Потім його доробляли на «ЗАЗі». Благо в машині використовувалися двигун і інші агрегати від «Запорожця». Прототип був готовий в 1962 році. Паралельно розроблялася і громадянська, чи не плаваюча версія - «для сільських трудівників, рибалок та мисливців».

В цьому році виповнюється 45 років Луцькому автомобільному заводу

Перший спеціально розроблений луцький вантажівка - фургон ЛуАЗ-969Ф. Рифлені боковини кузова наводять на думку про ізотермічному автомобілі, але фургон просто промтоварний. Випробовувався на початку 80-х, але в серію не пішов. Виготовлено всього два екземпляри.

Транспортер переднього краю - ЛуАЗ-977М (1976 г.). Перевозить, крім водія, який сидить по центру машини, носилки з пораненим і двох пасажирів, які сидять. Опустивши рульову колонку, водій може керувати автомобілем лежачи. Спереду є лебідка з тросом (150 м) для підтягування поранених. «Воздушник» ЗАЗ розвиває 37 л. с. Швидкість на суші - 75 км / год, на плаву, за рахунок обертання коліс, - до 4 км.

Прототип автомобіля ЛуАЗ-13021 (1980 г.) від серійної моделі відрізнявся вантажною платформою. Її відкидні борти тут мають зовнішній каркас-підсилювач і гачки для кріплення тенту. У серійних же машин борту стали більш плоскими, з трьома горизонтальними виштамповками. Вони отримали надставочние поручні з поздовжніми дерев'яними брусами.

Вантажівка 13021 міг працювати в парі з легким одноосьовим причепом. Причіп ЛуАЗ-8148-02 мав вантажопідйомність 155 кг. Задній і передній борти - відкриваються. Внутрішні розміри платформи - 1390х1050х320 мм. Підвіска коліс - незалежна торсіонна.

Вантажівка ЛуАЗ-13021-04 (раніше - 13021Т) з 4-місній 2-дверний кабіною (1996 г.). Задні пасажири розміщувалися в ній на відкидних сидіннях, один проти одного, спиною до бортів. У 2000 р була показана модифікація з жорстким верхом кабіни.

ЛуАЗ-13014 (1993 г.). Колісна формула - 6х4. Корисне навантаження - 800 кг. Підвіска задніх коліс - пружинна, незалежна. Капот і кабіна - зі склопластику. Вони запозичені у перспективного вантажопасажирського автомобіля ЛуАЗ-1301 (4 × 4).

Фургон з інтегрованою кабіною - ЛуАЗ-13021-07 (1997 г.). Високий дах - з пластика. Верхня половина вантажного відсіку має алюмінієві боковини. Навантаження здійснюється ззаду через що відкривається вгору двері і відкидний борт.

«Швидка допомога» для сіл - ЛуАЗ-13021-08: висока прохідність і невелика ціна. У медичному відсіку - носилки і два відкидних сидіння. Він відділений від кабіни водія перегородкою зі зсувним склом. Доступ у відсік - через праву орні двері і задню підйомну. Дослідна експлуатація машини в одній з лікарень Луцька пройшла успішно.

Автомобіль-рефрижератор ЛуМЗ-890Б (1965 г.). Створено на шасі вантажівки ЗІЛ-130. Фреонова холодильна установка АР-4 наводиться в дію окремим карбюраторним двигуном. Загальна вантажопідйомність - 2,5 т, а при перевезенні м'яса на десяти гаках - 1,1 т. Корисний об'єм кузова - 10 м куб.

Серійний випуск обох автомобілів доручили новачкові - Луцькому автозаводу. Перші цивільні машини - вантажопасажирські ЗАЗ-969В були освоєні у виробництві ще в кінці 1966 року. А в лютому 1967 го був пущений складальний конвеєр.

Передбачалося, що луцькі всюдиходи повинні були мати повний привід. Однак освоєння випуску ведучого заднього моста затримувалося. Так що ЛуАЗ-969В, по чистій випадковості, став першим радянським передньопривідним автомобілем. І лише в 1971 році з'являється промислова серія автомобілів з колісною формулою 4х4 - ЛуАЗ-969.

Ці машини мали відмінною прохідністю. Вони мали малу споряджену масу (всього 950 кг), значний кліренс (280 мм) і п'яту, знижувальну передачу в трансмісії. Однак, як показало життя, мотора від «Запорожця» в 30 л. с. (890 см3) було для них замало. І ось в 1975 році в серію пішов ЛуАЗ-969А з двигуном в 40 л. с. (1197 см3), а в 1978-му - модернізований ЛуАЗ-969М з новим дизайном передка.

У 1991 році був зроблений наступний важливий крок. Замість «воздушника» від «Запорожця» луцька машина отримала двигун рідинного охолодження від «Таврії» - потужністю в 52 л. с. і робочим об'ємом 1091 см3. Автомобілю привласнили позначення ЛуАЗ-1302. Саме ця вантажопасажирська модель стала базою для ряду цікавих луцьких вантажівок.

У 1992 році на заводі почався випуск повнопривідного бортового автомобіля ЛуАЗ-13021. Корисна його навантаження становило 550 кг: двоє людей плюс 400 кг. У порівнянні з вантажно-пасажирським побратимом колісна база була збільшена на півметра - до 2,3 м. З'явилася міцна рама з лонжеронами відкритого перетину. Торсіони на обох мостах стали жорсткіше, а важіль задньої підвіски був посилений. Вантажна платформа (1825х1650 мм) мала відкидні металеві борти. У кабіни водія був брезентовий верх, а відразу за нею встановлювався трубчастий каркас безпеки. Була версія і з жорстким верхом. Двигун той же, що і на вантажопасажирської моделі, - МеМЗ-245.20 потужністю 51 л. с. Повна маса вантажівки - 1600 кг, максимальна швидкість - 90 км / ч.

Пізніше, на Міжнародному автосалоні SIA'2001 в Києві був показаний досвідчений вантажівка ЛуАЗ-23021 з мотором ВАЗ (на фото праворуч) Пізніше, на Міжнародному автосалоні SIA'2001 в Києві був показаний досвідчений вантажівка ЛуАЗ-23021 з мотором ВАЗ (на фото праворуч). Двигун робочим об'ємом 1452 см куб. розвивав 71,6 л. с. Коробку передач запозичили від «Москвича», а головну передачу виготовив Львівський завод гідромеханічних трансмісій. Привід здійснювався тільки на передню вісь. Кліренс зменшили з 280 до 200 мм. Корисне навантаження становила 600 кг. Швидкість досягала 110 км / год, середня витрата бензину - 8,4 л на 100 км.

У 1996 році завод був перетворений з державного підприємства у відкрите акціонерне товариство - ВАТ «ЛуАЗ». Цікаво, що луцькими автомобілями зацікавилися росіяни. Їх складання, в тому числі і вантажівок ЛуАЗ-13021, виробляла в 1998-2000 рр. підмосковна фірма «Валетта». З України туди надходило 85% комплектуючих, проте через неритмічність поставок машин випускали небагато - кілька десятків на рік.
Криза 1998 року боляче вдарила по Луцькому автозаводу. Виробництво продукції різко впало. Підприємство почало активно шукати інвесторів.

У 2000 р концерн «Укрпромінвест» викупив 81% акцій «ЛуАЗу». Почалася робота по реновації виробничих фондів, модернізації моделей, що випускаються, освоєння виробництва нових ТЗ, в тому числі автомобілів ВАЗ і ЛУАЗ. Але це вже зовсім інша історія.

Леонід Гоголів
фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов