Наша сеть партнеров Banwar
Давайте уявимо людини, який займається обробкою квартир, а у вихідні любить відпочити на природі і навіть взяти участь в офф-роад тусовках. Скільки машин йому потрібно для повного щастя?
Ну як мінімум три. «Газель», щоб перевозити свої інструменти і іноді - будматеріали. Ціна бортовий «газелі» - 500 тисяч рублів.
Ще йому потрібен автомобіль для роз'їздів у вільний від роботи час, нехай навіть це буде стара іномарка ціною 300 тисяч рублів. А щоб брати участь в офф-роад покатушки і виїжджати на природу, він може купити позашляховий баггі, на кшталт Yamaha Rhino, ціною близько 600 тисяч рублів, а заодно і причіп для його транспортування - 100 тисяч рублів. Разом бюджет красивою автомобільного життя - 1,5 мільйона.
Але він може знизити бюджет операції рівно в два рази, більше того, об'єднати властивості всіх трьох автомобілів в одному, що разом усуне масу проблем в експлуатації. Адже для однієї машини потрібно одне паркувальне місце, один дилер для обслуговування, один вид палива, одна страховка і оплата одного-єдиного транспортного податку.
А й справді, корейський пікап SsangYong Actyon Sport - це об'єднання всіх необхідних якостей в одній машині.
«Газель» нашого героя напевно більшу частину часу їздила б недовантаженою: перфоратор, електрорубанок і два ящика з інструментами важать в сумі кілограмів 100, і навіть якщо додати запас будматеріалів, восьмікубового кузова явно забагато. З іншого боку, вантаж займає такий обсяг, що увійде не в кожну легковик, і тут «кореєць» оптимальний: навантажувальна площадка має довжину 1,2 метра і завширшки понад метр, тому дозволить розмістити поклажу без «наваліванія» її друг на друга.
Дуже важливо, що у пікапів кузов відділений від салону: по-перше, в пасажирський відсік не влучає бруд і пил від робочого інструмента, по-друге, в разі ДТП важкий вантаж не «в'їде» в салон, змітаючи все на своєму шляху. Уявляєте, в якій снаряд перетворюється електродриль при ударі на швидкості 50 км / год? Але ж кріпити вантаж в багажнику легковика у нас не прийнято, та й надто клопітно. Пікапи в цьому сенсі набагато безпечніше.
Щоб цінні інструменти менше припадали пилом в дорозі і не залучали шахраїв, варто дооснастити автомобіль кришкою або кунгом - вартість становить близько 50 тисяч рублів, хоча є варіанти як дешевше, так і дорожче.
При цьому корейський Actyon Sport - це ще й автомобіль для щоденних поїздок. А чому ні? Замовте комплектацію з автоматичною шестиступінчастою коробкою передач, клімат-контролем, бортовим комп'ютером, датчиками дощу, автоматичними фарами, парктроником і іншими наворотами, і ви будете почувати себе помітно краще і впевненіше, ніж в бевушній легковику за 300 тисяч рублів. А подивіться на салон - спокійний, стильний, створений для життя і роботи. З інших плюсів: висока посадка і набагато краща оглядовість «вдалину», ставна зовнішність, нечутливість до якості доріг, а ще - економічний дизель потужністю 141 к.с., який дозволяє в місті проїжджати на одній заправці близько 700 км, на трасі - до 1000 км. І не забувайте, що навіть вибравши обсяг кузова ви можете перевозити п'ятьох пасажирів, тоді як для завантаження аналогічної кількості поклажі в співрозмірний позашляховик довелося б складати другий ряд сидінь, перетворюючи автомобіль в двомісний.
Але SsangYong Actyon Sport не тільки асфальтовий пікап - це повноцінний рамний позашляховик, який вже в базовій версії за 649 тисяч рублів має повний привід і знижувальну передачу.
Привід тут «жорсткий», тобто включення передніх коліс здійснюється без диференціала, що забезпечує оптимальний розподіл тяги між осями на хитких і слизьких грунтах. Просвіт в 190 мм дозволяє їхати по глибоких коліях, а цілісний задній міст, на ресорах і захищене днище дозволяють використовувати автомобіль в жорстких умовах аж до офф-роад покатушек. Зрозуміло, в цьому випадку доцільно оснастити автомобіль позашляхової гумою і захистом картера, але головне, що базове «залізо» спочатку заточене під важкі умови експлуатації.
А тепер увага - корейський пікап SsangYong Actyon Sport є найдоступнішим імпортним позашляховиком на російському ринку, і дешевше нього лише продукція вітчизняних заводів: Chevrolet Niva, UAZ і тісні TAGaz Tager.
Комплектації Actyon Sport сформовані дуже гнучко. Якщо потрібен суто утилітарний автомобіль без зайвих наворотів і з найбільшою вантажопідйомністю, ціна стартує від 645 тисяч рублів. При цьому «матчастину» вже на рівні: 2-літровий дизель (141 л. С.), Повний привід, демультиплікатор, підсилювач керма, подушка безпеки, електропакет, легкосплавні диски, колір «металік» вже в стандарті.
Але героя нашої статті, можливо, більше зацікавить комплектація за 815 тисяч рублів, де оснащення практично повне: є і АБС, і клімат-контроль, і автоматична шестиступінчаста коробка передач.
Напевно, якщо він тверезо зважить всі за і проти, то зупиниться саме на «Актіон Спорт» замість трьох різнокаліберних автомобілях. Адже мати одну універсальну машину набагато зручніше: припустимо, закінчивши роботу можна відразу поїхати на шашлик з друзями, не заїжджаючи в гараж для зміни автомобіля. І при цьому не втратити ні в комфорті, ні в практичності, ні в прохідності.
А наостанок зробимо незвичайне порівняння - що ще можна купити за суму близько 815 тисяч рублів? Варіантів маса, але всі вони для нашого героя не дуже підходять: інші занадто тісні, інші - абсолютно непрохідні ... Інші пікапи за цю ціну оснащені по-спартанськи: немає ні електросклопід'ємників, ні кондиціонера, ні підігріву сидінь, якими хизується «кореєць» .
SsangYong Actyon Sport створений для людей, які не звикли сидіти склавши руки. Ні в будні, ні у вихідні.
Автомобілі різних класів ціною 800-825 тисяч рублів
Група компаній «Автоальянс»
Челябінськ, Свердловський тракт, 3;
Тел .: (351) 7000-300.
сайт: Ssangyong.aalyans.ru
Уявляєте, в якій снаряд перетворюється електродриль при ударі на швидкості 50 км / год?
А чому ні?
А наостанок зробимо незвичайне порівняння - що ще можна купити за суму близько 815 тисяч рублів?