- Трішки історії
- Особливості установки силового агрегату від донора
- Навісне обладнання і стикуються вузли
- Деякі відмінності при заміні мотора на ВАЗ 2114
Наша сеть партнеров Banwar
Сьома модель АвтоВАЗу
Як відомо, так звана Жигулівська класика вже серійно не випускається на Волзькому автомобільному заводі. Останні екземпляри ВАЗ-2107 зійшли з конвеєра в квітні 2012 року.
Встановлювані на цю модель двигуни також застаріли і не тільки не відрізняються високою надійністю, але і не відповідають висунутим нормам екологічності. Тому для власників даних седанів питання використання ВАЗ 2107 з двигуном від Пріори є цікавим рішенням.
Трішки історії
Свого часу, коли відбувся перехід на використання в бензиновому моторі інжекторів замість карбюраторних силових агрегатів, власники ВАЗ 2107 дуже позитивно поставилися до цього. Двигун із впорскуванням палива на той момент мав наступні переваги.
- Передбачувана поведінка мотора, керованого електронною системою.
- Більш висока питома потужність.
- Швидке реагування при натисканні на педаль газу.
- Невисока токсичність.
- Швидка діагностика несправностей двигуна.
- Відсутність необхідності частих регулювань систем.
Використання прогресивних механізмів - гидрокомпенсаторов клапанів, гидронатяжителя ланцюга - забезпечило менш гучну роботу мотора і позбавило від проведення періодичних регулювань.
Під капотом у «сімки»
У той же час в процесі експлуатації були виявлені певні слабкі місця такого двигуна, які доставляли власникам авто певні незручності.
- Монтаж каталізатора на близькій відстані до поверхні дороги.
- Незручна компоновка инжекторной системи на старому двигуні. Це викликало труднощі при необхідності доступу до окремих деталей.
- Вимогливість системи харчування до якості бензину, оскільки інжектор характеризувався швидкою реакцією на неякісне паливо.
- Неможливість самостійної діагностики і ремонту несправностей в двигуні.
Потрібно відзначити, що схожі проблеми виникають і у автомобіля Лада Нива, адже мотор даної машини з дещо більшим об'ємом також отримав електронне уприскування.
З урахуванням усього перерахованого вище і особливостей експлуатації заводського двигуна стала набувати популярності заміна силового агрегату і на авто Лада Нива. Перевага власники віддають близьким як по компанії-виробнику, так і по схожості конструкцій ВАЗ 21107 моделям Лада Нива і 2114 з двигуном від Пріори.
Особливості установки силового агрегату від донора
Незважаючи на гадану простоту, при заміні «серця автомобіля» на класиці потрібно врахувати кілька нюансів. Одним з основних моментів є посадка агрегату на установче місце. При цьому, незважаючи на однаковий кріплення, потрібно виконати такі операції.
- Підгонка правого кріплення подушки під діаметр в 8 мм.
- Збільшення моторного щита, оскільки двигун дещо зміщений.
двигун Пріори
Для виконання робіт краще використовувати газове зварювання, оскільки потрібні акуратність і точність. Механічним різанням можна пошкодити інші деталі.
Переробки самого двигуна теж необхідні. Це пов'язано з формою піддону: якщо її не змінити він буде чіпляти передню балку. Крім того, одним з важливих елементів є додаткова установка опорного підшипника в торцевій частині клонували. Такий опори для передньопривідних машин не передбачено, а ось для машин із заднім приводом цей елемент необхідний. Якщо дану операцію проігнорувати, коробка передач і механізм зчеплення вашого ВАЗ 2107 або ВАЗ 2109 будуть зазнавати додаткових навантаження і швидко виходити з ладу.
З урахуванням того, що колінчастий вал на класику особливо не відрізняється від Пріори, великих проблем тут жоден моторист не зазнає.
Навісне обладнання і стикуються вузли
Крім деяких переробок, пов'язаних з самим двигуном, є ряд особливостей при установці супутнього обладнання.
Так, перед установкою стартера потрібно Перепресовка зубчастого вінця на маховик, щоб він підходив під шестерню стартера на класику.
Перш ніж поєднувати випускний колектор двигуна з системою випуску відпрацьованих газів, слід підібрати відповідний колектор. Єдиного рецепта тут немає, оскільки кожен розраховує його форму і можливості виходячи з передбачуваної комплектації.
Зажадають переробки і трубопроводи системи охолодження. Стандартні патрубки не підійдуть, а після установки мотора основним завданням буде безпечно з'єднати його з вхідним і вихідним отворами радіатора.
При поєднанні з коробкою перемикання передач спостерігається нестиковка двох вузлів по отвору верхнього лівого вуха. Така проблема вирішується закріпленням за допомогою перехідного подовжувача, або КПП залишається закріпленим на трьох точках опори. При недопущення екстремальної експлуатації, як правило, серйозних проблем не виникає.
Деякі відмінності при заміні мотора на ВАЗ 2114
При заміні силового агрегату в близькому до Пріорі переднеприводном автомобілі з індексом 2114 завдання видається ще більш простий в порівнянні з класикою - ВАЗ 2107.
Кріплення двигуна переробляти не потрібно, він ставиться на передбачені місця. При стикуванні з КПП також не виникає питань по точках кріплення. Як показує практика, необхідно лише поміняти ряд передач і головну передачу, щоб оптимально використовувати можливості двигуна ВАЗ 2107.
Заміна стартера в цій ситуації потрібно при установці на автомобілі пускового механізму компанії БАТЕ. А ось якщо раніше стояв стартер КАТЕК, можна обійтися заміною головки і муфти.
На відміну від стартера, проводити заміну генератора не потрібно. Він відмінно підходить для установки на двигун як по кріпленню, так і по робочим характеристикам.
Для повідомлення коробки передач з мотором будуть потрібні додаткові зусилля по приведенню механізму зчеплення до потрібних параметрах. Оптимальним рішенням може стати підгонка зчеплення від «вісімки» під необхідний розмір. Ще один варіант - установка зчеплення компанії Valeo. В даному випадку будуть потрібні додаткові витрати, але такий спосіб все-таки прийнятний з урахуванням гарного ресурсу даного вузла.
Пристрій двигуна Пріори
Певною підгонки, як і на класику, зажадає топлівопроводная магістраль. Щоб цей процес не виявився трудомістким, бажано використовувати готовий варіант від тієї ж 12-ї моделі. Її рампа як не можна краще підходить для ВАЗ 2114. До речі, форсунки в двигун не взаємозамінні.
Деякі складнощі виникають при забезпеченні потрібної ефективності системи охолодження. По-перше, як показує практика, найкраще працює саме термостат від моделі 2114. Тому його необхідно на двигуні замінити. Радіатор можна ставити від будь-якої з двох машин. По-друге, по ряду причин потрібна установка вентилятора охолодження. Рекомендується використовувати агрегат від Ниви. При його установці потрібно забезпечити додатковий захист від перевантаження блоку запобіжників. Це досягається вставкою окремого захисного реле.
З додаткових доробок можна відзначити доцільність установки на класику високовольтних проводів від моделі 2114, а ось котушку можна залишити від Пріори.
Якщо підготовчі роботи проведені грамотно і в повному обсязі, то заміна двигуна як на класику, так і для моделей 2114 або Нива проводиться за досить короткий час. Монтаж і демонтаж мотора займає один день. Трохи доводиться повозитися з іншим навісним обладнанням і елементами трансмісії. Але на виході вийде комфортний в управлінні автомобіль.