Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ваз 2110 не працює вентилятор радіатора причини. Принцип роботи вентилятора радіатора і причини несправностей (працює постійно, не спрацьовує)

  1. Перевірка
  2. точна перевірка
  3. заміна датчика
  4. вентилятор
  5. заміна електромотора
  6. заміна крильчатки
  7. модернізація
  8. 1 Вентилятори радіатора - призначення і пристрій
  9. 2 Чи не працює вентилятор - діагностика несправностей
  10. 3 Усунення поломки - дрібний і капітальний ремонт
  11. 4 Несправність в дорозі - як доїхати додому
  12. Принцип роботи вентилятора радіатора
  13. Які ризики виникають, якщо не працює вентилятор радіатора
  14. Як перевірити вентилятор радіатора
  15. Рано включається вентилятор радіатора

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілі ВАЗ 2109 оснащуються інжекторними і карбюраторними двигунами, кожен з яких має систему охолодження. Одним з важливих елементів цієї системи є вентилятор.

Перевірка

На двигунах ВАЗ 2109 робоча температура становить 90 градусів.

Якщо стрілка покажчика перетнула позначку в 100 градусів, автомобіль слід негайно зупинити, заглушити мотор і чекати, поки силовий агрегат охолоне. Не зробивши цього, вам загрожує капітальний, дорогий ремонт мотора.

Мотор може перегріватися з різних причин:

  • Вийшов з ладу термостат;
  • Забився радіатор;
  • Вийшов з ладу вентилятор радіатора;
  • Зламався датчик включення вентилятора;
  • Впав рівень ОЖ в системі;
  • Вийшла з ладу помпа;
  • Порушилася цілісність проводки в ланцюзі вентилятора.

Всі ці причини можна і потрібно перевірити, перш ніж купувати нові деталі.

Наведемо приклад перевірки вентилятора і датчика.

об'єкт перевірки

метод

вентилятор

Візьміть один провід довжиною близько метра. Бажано з двома крокодилами на кінцях. Маса йде на вентилятор. Ваше завдання - подати безпосередньо з акумулятора напруга на вентилятор. Подайте 12 Вольт на другий контакт вентилятора. Якщо він закрутився, все з ним в порядку. Якщо немає, доведеться міняти

датчик вентилятора

Включивши запалювання, замкніть контакти датчика викруткою. У нормі при замиканні вентилятор повинен почати крутитися, а якщо розімкнули, то зупинитися. Врахуйте, різні типи датчиків мають певну температуру спрацьовування - від 87 до 90 градусів і більше


Врахуйте, різні типи датчиків мають певну температуру спрацьовування - від 87 до 90 градусів і більше

Не поспішайте відразу міняти вентилятор. Не рідко проблема полягала в датчику, реле, запобіжники або просто в порушеною проводці. Насамперед перевіримо датчик, а також розповімо про особливості його заміни.

Ознаками несправного датчика може виступати відмову від включення при високій температурі ОЖ або його включення на холодному двигуні.

Датчик включення вентилятора розташовується в нижній частині радіатора. Від нього відходить пара проводів.


Від нього відходить пара проводів

точна перевірка

Щоб не поспішати з висновками, фахівці спочатку радять перевірити датчик на предмет працездатності.

  1. Якщо вентилятор не хоче включатися за стандартною схемою, спробуйте замкнути між собою дроти, які йдуть на датчик. Якщо вентилятор заробив, а датчик гарячий, проблема криється в ньому. При гарячому радіаторі під час перевірки корпус датчика може виявитися теплим. Це говорить про те, що слід перевірити стан термостата і рівень ОЖ в бачку. Можливо, доведеться поміняти і долити відповідно.
  2. Якщо після замикання проводів вент не включається, звуку спрацював реле не спостерігається, перевірте стан реле і запобіжника. Він під номером 4 в монтажному блоці.
  3. Замкнув дроти, вентилятор не запустився, але спрацювало реле. Тут слід перевірити запобіжник під номером 8.
  4. При довільному запуску вента на холодному двигуні він довгий час не вимикається, спробуйте відключити від датчика один проводок. Якщо вентилятор зупинився, контакти датчика залипнули. Якщо ж вент продовжує крутити, залипання сталося на контактах керуючого реле.

Виявивши, що регулятор вийшов з ладу, не залишається нічого іншого, окрім як поміняти датчик активації вентилятора радіатора.

заміна датчика

Поміняти датчик досить просто:

  • Вимкніть запалювання;
  • Злийте рідину охолодження з розширювального бачка;
  • Від клемної колодки датчика вимкніть пару проводів;
  • Гайковим ключем на 30 викрутити регулятор зі свого місця. Прикладати велике зусилля не варто, ризикуєте порушити посадочне гніздо;
  • Дотримуючись в зворотній послідовності, поставте новий датчик.


Прикладати велике зусилля не варто, ризикуєте порушити посадочне гніздо;   Дотримуючись в зворотній послідовності, поставте новий датчик

Можна поміняти датчик без зливу рідини охолодження. Для цього потрібно швидко викрутити старий регулятор і на його місце вкрутити новий. Невелика частина ОЖ виллється, але зате не доведеться довго її зливати, а потім заливати назад.

вентилятор

Якщо проблема криється в вентиляторі охолодження інжектора або карбюратора, тоді вам доведеться зняти його. Цілком можливо відремонтувати агрегат, замінивши електромотор або крильчатку.


Щоб зняти вент, виконайте наступні операції:

  • Вимкніть мінусову клему від акумуляторної батареї;
  • Рассоедините колодки проводів. Одна з них кріпиться на кожусі вентилятора;
  • Візьміть гайковий ключ, відкрутіть пару сполучних болтів. Вони фіксують кожух вента на лівому бачка;
  • Далі відкрутіть ще одну нижню гайку, яка утримує кожух пристрою;
  • Тепер вам потрібно подовжувач з накидною головкою, щоб відкрутити праву гайку зверху, яка зміцнює кожух вента на радіаторі;
  • Залишається трохи - відкрутити притискну пластину вентилятора. Для цього знімається пара лівих гайок;
  • Вручну зніміть притискну пластину;
  • Демонтувати тепер вентилятор разом з кожухом.

Ви зняли агрегат. Тепер перед вами є вибір - поміняти повністю агрегат, або спробувати відремонтувати його, замінивши електромоторчик або крильчатку в разі їх пошкодження.

заміна електромотора

  1. Від'єднайте провід електромотора вентилятора, який утримується хомутом на кожусі.
  2. На кожусі електромоторчик утримується трьома гайками. Всі їх потрібно відкрутити.
  3. Дістаньте електродвигун з корпусу вентилятора.
  4. Обов'язково перевірте стан гумових втулок електромотора, які залишаться на кожусі. При виявленні тріщин, слідів деформації, їх обов'язково потрібно поміняти.
  5. Перевірте електромотор на предмет працездатності. Якщо він вийшов з ладу, можна придбати новий і вставити в старий кожух.


Якщо він вийшов з ладу, можна придбати новий і вставити в старий кожух

Не рідко працездатність вента радіатора порушується через деформованої крильчатки. Замінивши його, ви можете повернути функціональність пристрою.

заміна крильчатки

Щоб поміняти крильчатку, коректний:

  • Подденьте стопорну шайбу за допомогою плоскої викрутки. Вона знаходиться прямо по центру крильчатки;
  • Підчепивши шайбу, зніміть її;
  • У деяких випадках крильчатка кріпиться на моторі вентилятора гайкою. Тому якщо у вас вона є, відкрутіть кріплення;
  • Зніміть крильчатку, оцініть її стан. Якщо вона зносилася, деформувалася, замініть на нову;
  • Багато замість стандартної крильчатки на 4 лопаті встановлюють більш досконалу на 8 лопатей.


Якщо вона зносилася, деформувалася, замініть на нову;   Багато замість стандартної крильчатки на 4 лопаті встановлюють більш досконалу на 8 лопатей

В процесі зворотного збірки переконайтеся, що штифт електромотора потрапив в подовжній отвір на крильчатці, як зазначено нижче на малюнку.


В процесі зворотного збірки переконайтеся, що штифт електромотора потрапив в подовжній отвір на крильчатці, як зазначено нижче на малюнку

модернізація

Якщо ви хочете вдосконалити роботу свого вентилятора радіатора на ВАЗ 2109, пропонуємо відповідну інструкцію.

Для модернізації вам буде потрібно встановити другий датчик і кілька переробити систему.

  1. Штатний датчик включення відповідатиме за роботу вента на максимальній швидкості.
  2. Додатковий датчик буде включати знижену швидкість. Його встановлюють у верхній частині охолоджувальної системи.

Тепер конкретніше про те, як все це організувати.

  1. Візьміть термодатчик, температура спрацьовування якого аналогічна штатним регулятору.
  2. Встановіть його в верхньому патрубку, відповідному до радіатора.
  3. Щоб монтувати елемент, потрібно пара шайб і гайка. Обов'язково змастіть шайбу герметиком, щоб через отвір установки не виникали витоку.
  4. Купіть резистор для установки на вентиляторі грубки. Він має кілька висновків, тому при бажанні можна зробити кілька швидкостей роботи.
  5. Необхідно зробити додатковий ланцюг управління. Через неї на обмотку двигуна буде подаватися меншу напругу.
  6. За включення відповідає термодатчик, розташований у верхній частині охолоджувальної системи.
  7. Управління краще робити не на плюсі, а по масі.
  8. Працювати система буде через кнопку в салоні. Зліва від торпедо є решітка з двома заглушками. Виріжте одну з них і встановіть туди вимикати на два режими. Можна взяти регулятор включення грубки від ВАЗ 2107.
  9. У першому положенні буде включатися низька частота, а в другому - при максимальній швидкості.
  10. Один загальний провід подається до мінуса.

Така модернізація не передбачена конструкцією ВАЗ 2109. Це вже доопрацювання автолюбителів. Тому установка другого датчика - суто під вашу особисту відповідальність.

Вентилятор - важливий компонент системи охолодження інжекторних і карбюраторних двигунів ВАЗ 2109. При бажанні і наявності часу, його заміну або ремонт цілком можна виконати своїми руками.

    Оригінальні німецькі автобафери Power Guard Автобаффери - економлять гроші на ремонт підвіски, збільшать дорожній просвіт +3 см, швидка і проста установка ...

    Офіційний сайт >>>

    В дорозі ви помітили, що стрілка покажчика температури рідини перевалила за червону позначку і неухильно рухається далі. Терміново зупиняємося, піднімаємо капот: так і є - лопаті вентилятора і без листя. Як усунути поломку і доїхати додому? Про це читайте далі.

    1 Вентилятори радіатора - призначення і пристрій

    Вентилятор охолодження радіатора застосовується для повітряного охолодження, яке разом з рідинним забезпечує оптимальний температурний режим роботи мотора. Для підвищення ефективності рідинного охолодження застосовується радіатор: зустрічний повітря проходить через його стільники і охолоджує рідина. Але при малій швидкості руху або в міських пробках повітряний потік недостатній. Щоб уникнути перегріву, включається вентилятор, який спрямовує повітря на радіатор, охолоджуючи його.

    На старих моделях і сучасних позашляховиках з поздовжньо розташованим двигуном застосовується механічний привід вентилятора охолодження. У старих автомобілів він працює постійно, пізніше почали встановлювати вискомуфту, яка його відключає при необхідності. Застосовується на великих вантажівках і позашляховиках. Переваги в тому, що не боїться попадання води, на відміну від елекровентіляторов.


    Переваги в тому, що не боїться попадання води, на відміну від елекровентіляторов

    Більшість вентиляторів охолодження на сучасних легкових автомобілях мають електропривод. Система влаштована просто - всього три ключові елементи: 12-вольта електродвигун, крильчатка на його валу і електрична проводка. Робота вентилятора потрібна тільки тоді, коли температура охолоджуючої рідини наближається до критичної і виникає загроза перегріву.

    Для автоматичного включення вентилятора охолодження передбачено використання датчика температури. Він вимірює температуру охолоджуючої рідини. Коли вона допустима для нормальної роботи мотора, вентилятор відключений. Якщо виникає загроза перегріву, термовимикачем подається команда на включення вентилятора. При зниженні температури вентилятор охолодження відключається датчиком.

    Більш досконала, але і більш складна система управління вентилятором - з електронним блоком управління. Крім ЕБУ в неї входить контролюючий датчик - на сучасних машинах частіше два. Один встановлений в трубі виходу з радіатора, інший - на виході силового вузла. Модуль блоку управління, що відповідає за систему охолодження, реагує на різницю в показаннях двох датчиків. На деяких нових моделях можлива участь в управлінні вентилятором охолодження та інших датчиків, контролюючих частоту обертання коленвала, витрата палива. Всі сигнали подаються на ЕБУ, який їх аналізує і подає потрібну команду.

    2 Чи не працює вентилятор - діагностика несправностей

    Несправності вентиляторів охолодження зустрічаються незалежно від способу їх підключення і управління. На автомобілях з механічним приводом вентилятора діагностика проводиться візуально. Системи з електроприводом, що використовують тільки термовиключатель, діагностуються легко. У найсучасніших системах требутся визначити серед ланцюга пристроїв несправний елемент. Проблема з непрацюючим вентилятором може ховатися в блоці запобіжників, будь-якому з датчиків, ЕБУ, самому моторі.

    Якщо вентилятор не запускається, починаємо з перевірки термостата. Робиться це рукою: пробуємо нижню трубу радіатора на дотик. Якщо вона холодна - термостат не робітник, його заклинило. Рідина весь час рухається по малому колу, в радіаторі вона холодна, а в двигуні перегрівається. Термодатчик, розташований на радіаторі, фіксує низьку температуру рідини і не подає команди на включення вентилятора, потрібна заміна термостата. Дійте при перевірці обережно: можна обпектися.

    ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

    У кожного автомобіліста має бути таке універсальний пристрій для діагностики свого автомобіля. Зараз без Автосканер просто нікуди!

    Провести читання, скидання, аналіз всіх датчиків і настройку бортового комп'ютера автомобіля Ви зможете самостійно за допомогою спеціального сканера ...


    Особливо часті поломки термостата на авто Лада Калина. Багато її власники знають про це і возять з собою запасний або вдаються до радикальних заходів: замінюють штатний на надійний 6-отверстний.

    Переконуємося в працездатності електродвигуна вентилятора. Відключаємо від нього штатні дроти, щоб не задіяти різні датчики, ЕБУ, і підключаємо безпосередньо до акумулятора. Обертається вентилятор підказує, що проблема в іншому місці. Діагностувати електричну проводку слід методом виключення окремих елементів. Не завадить також оглянути проводку, контакти. Іноді досить заізолювати пошкоджені місця або почистити контакти.

    Перевіряємо запобіжник, який на більшості автомобілів одночасно захищає ланцюг звукового сигналу. Натискаємо клаксон: якщо сигнал не працює - міняємо запобіжник. Якщо плавкахвставка не винна, оглядаємо реле вентилятора: цілісність проводів, стан ізоляції, контакти. Відключаємо його і замикаємо проводку, щоб включити вентилятор безпосередньо. Якщо він заробив, несправна відключена деталь, її слід замінити.

    Прийшла черга зайнятися перевіркою термодатчика. Від'єднуємо роз'єм і викруткою замикаємо контакти термовимикача. Якщо вентилятор заробив, несправний термодатчик, якщо немає - поломка двигуна або на інших ділянках ланцюга. Деякі моделі обладнані подвійним термодатчиком. Принцип перевірки той же: замикаємо одну пару, потім іншу. При працюючому вентиляторі буде змінюватися швидкість його обертання. На інжекторних двигунах просто знімаємо роз'єм, ЕБУ повинен включити аварійний режим вентилятора. Якщо так сталося - термодатчик неробочий.

    Якщо автомобіль обладнаний бортовим комп'ютером, який, крім багатьох інших функцій, відповідає за роботу вентилятора охолодження, слід звернутися в автосервіс. Перевірити і відремонтувати ЕБУ можуть тільки професіонали із застосуванням відповідного обладнання.

    3 Усунення поломки - дрібний і капітальний ремонт

    Поломки окремих деталей системи повітряного охолодження усуваються заміною на нові. Якщо вентилятор не включається і ви переконалися, що причина в ньому, слід його демонтувати, щоб дізнатися конкретну поломку. Залежно від складності вона або усувається, або двигун міняємо на новий. Наведемо як приклад демонтаж вентилятора на ВАЗ-21099: сімейство "Самара" часто страждає влітку через перегрів.

    Знімаємо вентилятор:

    • відключаємо проводку, від'єднавши колодку від джгута;
    • відкручуємо ліву гайку, щоб відключити двигун;
    • викручуємо гвинти кріплення вентилятора;
    • дістаємо кожух;
    • знімаємо залишилися болти і повітрозабірні грати;
    • піднімаємо опору вентилятора і тягнемо на себе;
    • повертаємо вентилятор на 90 ° і виймаємо.


    відключаємо проводку, від'єднавши колодку від джгута;   відкручуємо ліву гайку, щоб відключити двигун;   викручуємо гвинти кріплення вентилятора;   дістаємо кожух;   знімаємо залишилися болти і повітрозабірні грати;   піднімаємо опору вентилятора і тягнемо на себе;   повертаємо вентилятор на 90 ° і виймаємо

    Перевіряємо працездатність ротора, стан обмоток. Спочатку очищаємо їх щіткою і ганчіркою з розчинником. Продзвонювати обмотки тестером:

    • включаємо мультиметр на 50-100 Ом;
    • перевіряємо парні висновки на колекторі: опору всіх обмоток повинно бути рівними;
    • опір між ламелями колектора і корпусом в нормі нескінченне;
    • продзвонювати обмотки статора;
    • перевіряємо ланцюг корпус-висновок обмоток на наявність пробою.

    Якщо виявлена ​​несправність обмотки, краще купити новий мотор вентилятора, а не здавати в ремонт старий.

    Оцінюємо стан колекторного вузла. Пластини повинні бути чистими, в проміжках не повинно нічого перебувати. На недоглянутою двигуні пластини колектора брудні, зі слідами графіту в пазах. Зношені щітки викликають іскріння через зменшеної сили притиснення до ламелей. Це викликає підвищений знос щіток і колектора, через що двигун перестає працювати. Прибираємо забруднення ганчірочкою з розчинником, між пластинами - шматочками твердого несмолиста дерева. Притираємо щітки наждачкою-нулевкой. Колектор з вибоїнами, підгорілими ділянками проточується і полірується.

    4 Несправність в дорозі - як доїхати додому

    Несправний вентилятор краще відремонтувати будинки, але якщо поломка сталася в дорозі і усунути її не вдається, додому можна все-таки добратися своїм ходом. Коли виявили за приладами перегрів через непрацюючий вентилятора, з'їжджає на узбіччя і зупиняємося. Глушимо двигун, піднімаємо капот, щоб швидше охолодити. Перевіряємо працездатність вентилятора, як було описано вище, або відразу підключаємо вентилятор безпосередньо.

    Якщо і при прямому підключенні він не заробив, продовжуємо рух без вентилятора. Швидкість руху обираємо не менше 60 км / год, щоб охолодження радіатора відбувалося зустрічним повітрям без вентилятора. При не дуже жаркій погоді або взимку вдасться доїхати додому без проблем. Якщо стоїть спека, відкриваємо вікна і включаємо опалення: частина тепла піде в салон і стане можливим проїхати більшу відстань. Постійно поглядаємо на температуру охолоджуючої рідини. Якщо охолоджуюча рідина починає перегріватися, зупиняємося і чекаємо, поки охолоне. Краще приїхати пізніше, ніж перегріти двигун.

    Слід сказати, що багато власників ВАЗів, особливо класики, завчасно роблять висновок виключення вентилятора в салон. Видно їм не хочеться розбиратися з причиною поломки або купувати деталі, робити ремонт. Робиться дуже просто: на кнопку через штатний запобіжник подається плюс, від нього - на двигун вентилятора. До маси вентилятор вже підключений.

    Вам все ще здається що діагностика авто це складно?

    Якщо ви читаєте ці рядки, значить у вас є інтерес зробити щось самому в машині і реально заощадити, тому що вам вже знайомо що:

    • СТО ломлять великі гроші за просту комп'ютерну діагностику
    • Щоб дізнатися помилку треба їхати до фахівців
    • В сервісах працюють прості гайковерти, а хорошого фахівця годі й шукати

    І ви звичайно втомилися викидати гроші на вітер, а про те щоб кататися по СТО постійно не може бути й мови, тоді вам потрібен простий Автосканер ELM327, який підключається до будь-якого авто і через звичайний смартфон ви завжди знайдете проблему, загасіть CHECK і непогано заощадите! !!

    Ми самі протестували цей сканер на різних машинах і він показав відмінні результати, тепер ми його рекомендуємо ВСІМ! Щоб ви не попалися на китайську підробку, ми публікуємо тут посилання на офіційний сайт Автосканер.

Згоряння палива в циліндрах ДВС супроводжується вивільненням значної кількості тепла, лише частина якого використовується двигуном і перетворюється в механічну енергію. Решта марно втрачається, а для нейтралізації її надлишків доводиться задіяти спеціальні пристрої. До них можна віднести, можливість роботи якої в будь-яких умовах забезпечує вентилятор радіатора охолодження.

Принцип роботи вентилятора радіатора

Перш ніж розглядати це питання, торкнемося в цілому, що собою являє водяна система охолодження ДВС, показана нижче на малюнку. Він дозволить нам згадати принцип її роботи.

У тих випадках, коли через сорочку мотора проходить холодна рідина, то вона забирає надлишки тепла, при цьому двигун охолоджується, а вода нагрівається. Потім вона проходить через радіатор, де віддає отримане тепло в атмосферу, і знову надходить в мотор.

Конструкція радіатора являє собою набір тонких трубочок, які створюють велику охолоджуючу поверхню. Потік, що набігає повітря, проходячи через неї, забирає надлишки тепла, які зберігаються в рідини. У тих випадках, коли потік, що набігає повітря відсутній (робота мотора на холостому ходу, пробки та інші аналогічні ситуації), або його недостатньо для охолодження води до потрібної температури, і передбачається робота вентилятора радіатора охолодження.

Для цього існує спеціальна схема управління, основу якої становить термовиключатель вентилятора радіатора. Він контролює температуру рідини. Коли вона перевищує встановлені межі, то спрацьовує датчик, за його сигналом включається вентилятор радіатора, який і створює необхідний потік повітря. Цим потоком охолоджується нагрілася вода, а коли її температура приймає необхідне значення, знову спрацьовує датчик і вимикає обдув.

Ось так можна описати основний принцип, за яким працює вентилятор радіатора - він включається, коли температура води перевищує задану, і відключається після її зниження до потрібного значення.

Які ризики виникають, якщо не працює вентилятор радіатора

ДВС - складний пристрій, і його характеристики оптимальні, коли він працює при певній температурі. Як уже зазначалося, вона залежить від правильної роботи системи охолодження. У разі, коли не вдається витримати потрібну температуру, наслідки будуть досить сумними - при цілком може заклинити і тоді, як мінімум, капітальний ремонт йому забезпечений.


Стійкість роботи всієї системи повинен створювати вентилятор, дозволяючи знизити температуру води в будь-яких умовах. А ось якщо він не працює, особливо коли жарко, то треба шукати, чому вентилятор не включається або не крутиться. Зараз такі пристрої зазвичай бувають електричними, і відмова самого виробу малоймовірний, а можливою причиною цього часто служить вихід з ладу його обв'язки (датчика, запобіжника, сполучних проводів і т.д.).

Значить, з'ясовуючи причини, чому постійно працює вентилятор охолодження радіатора або чому він не включається або не крутиться, треба в першу чергу перевірити саме обв'язку пристрою.

Як перевірити вентилятор радіатора

Як ми вже встановили, вентилятор радіатора повинен включатися, коли температура води (тосола) перевищить задане значення. Проконтролювати це можна за показниками приладів на лицьовій панелі. Якщо вентилятор не включається, то необхідно перевірити весь ланцюжок проходження сигналу.

  1. Перевірити наявність напруги живлення, що приходить на виріб. Для цього можна скористатися тестером або лампочкою. Відсутність напруги буде свідчити про можливе перегорання запобіжника або поганому контакті в проводах.
  2. Справність самого вентилятора можна перевірити, подавши на нього напругу безпосередньо з АКБ. Якщо він крутиться, то з ним все в порядку, і дефект треба шукати в інших пристроях. Якщо ж немає, і вентилятор не крутиться, то причина дефекту саме в ньому. В принципі, при цьому можна не стояти на місці і рухатися далі, але треба обов'язково постійно контролювати температуру двигуна. Коли стрілка підійде до червоного сектору, необхідно зупинитися, відкрити капот і охолодити мотор. Два прийому дозволять вам рухатися і в цьому випадку. Тримайте швидкість не менше шістдесяти км / год, тоді постійно потік, що набігає зустрічного повітря буде охолоджувати воду, що проходить через радіатор, і ви зможете рухатися в звичайному режимі, поки підтримуєте швидкість. Іншим прийомом, що дозволяє частково замінити непрацюючий вентилятор, буде використання обігріву. Переведіть грубку на максимальний режим нагріву, в цьому випадку частина зайвого тепла буде йти через обігрівач. Правда, в салоні буде як в лазні, але ви зможете дістатися до найближчої СТО.
  3. Щоб перевірити датчик, від нього треба від'єднати дроти і замкнути їх між собою. Якщо при цьому вентилятор включається і крутиться, то значить, не працює сам датчик, він ремонту не підлягає, тільки заміні. Однак якщо залишити дроти замкнутими, то можна рухатися далі, при такому варіанті вентилятор крутиться постійно, хоча можливо, температура двигуна буде знижена, але це краще, ніж стояти на місці.


Вентилятор радіатора працює постійно

Частково такий випадок розглянутий вище, причиною є відмова датчика температури або замикання проводів, що йдуть на вентилятор. Але якщо він постійно крутиться, то викликано це може бути і залипання реле. Подібне відбувається досить часто, особливо після того, як спрацьовує реле і вентилятор повинен включатися.
Залипання контактів реле означає, що вони не можуть разомкнуться, через що відбувається постійна подача напруги на контакти, внаслідок чого електромотор крутиться постійно. До наслідків залипання контактів реле треба віднести те, що не вимикається вентилятор радіатора.

Часто причиною того, що не працює відключення вентилятора, може служити термостат. Справа в тому, що датчик знаходиться в голівці блоку, саме він визначає, коли має відбуватися включення вентилятора. Але охолоджуюча рідина може рухатися по великому і малому колі, коли вона рухається по малому, то в радіатор для охолодження не потрапляє. Режим руху води визначає термостат.
Часто причиною того, що не працює відключення вентилятора, може служити термостат

Якщо його заклинило в положенні руху води по малому колу, то вона так і буде рухатися, перегріється, що викличе спрацьовування датчика і включення вентилятора, але тому що вода не надходить в радіатор, вона не охолоне, і датчик постійно буде сигналізувати про високу температуру. В результаті цього не вимикається вентилятор радіатора. Визначається такий випадок просто - треба помацати шланги, що йдуть до радіатора. Коли заклинило термостат, то при перегрітому двигуні вони будуть холодними.

Якщо не вимикається вентилятор радіатора через заклинювання термостата, то часом для усунення такого явища можна постукати по корпусу. Часто цього буває достатньо, і дефект пропадає. Якщо ж все залишається без змін, то доведеться знімати термостат, виймати з нього всю начинку і потім ставити на місце сам пристрій.
Іншим варіантом того ж самого дефекту буде заклинювання термостата в проміжному положенні. Це також може привести до того, що не вимикається вентилятор радіатора, але така ситуація діагностується набагато важче. Викликані подібні труднощі тим, що деяка кількість води надходить в радіатор, але її проходить занадто мало, вся вода не встигає охолодитися, що призводить до перегріву двигуна.

Все перераховане вище не є повним описом можливих причин, чому не вимикається вентилятор радіатора. Їх може бути багато, часом досить дивних і несподіваних, але в кожному з таких проявів несправностей необхідно шукати причини і проводити ретельний аналіз.

Рано включається вентилятор радіатора

Іншою крайністю є ситуація, коли рано включається вентилятор. В даному випадку треба дивитися знову ж датчик температури. Швидше за все, він потребує заміни. Якщо звичайно, варто правильний датчик. Справа в тому, що датчики бувають розраховані на різну температуру, їх ще називають літні і зимові, кожен з них повинен включатися в своєму діапазоні температур. Останні спрацьовують пізніше. І якщо ви весь час використовували такі, то вам може здатися, що включення вентилятора відбувається рано, хоча воно здійснюється вчасно і все працює правильно.

Треба реально оцінити, наскільки рано все відбувається. Якщо раннє включення встановлено за показниками на комбінації приладів, то це не показник. Однак коли таке включення викликає занепокоєння, підключіть з діагностичного каналу відповідне обладнання і подивіться реальні пороги спрацьовування датчика.

Охолодження двигуна машини - завдання найважливіша. Якщо допустити перегрів двигуна, то в кращому випадку потрібен буде його капітальний ремонт. Можливість експлуатації автомобіля в будь-яких умовах забезпечується надійною роботою системи охолодження, яка багато в чому визначається правильною роботою всіх її компонентів.

Як усунути поломку і доїхати додому?
Вам все ще здається що діагностика авто це складно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов