Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ведення контекстної реклами Яндекс Директ

  1. Налагодження та ведення контекстної реклами
  2. Ведення кампанії Яндекс Директ
  3. Роль CTR в Яндекс Директ
  4. оцінка CTR
  5. Як підвищити CTR в Яндекс Директ
  6. Як ще підвищити CTR оголошень
  1. Головна
  2. Блог
  3. Ведення контекстної реклами Яндекс Директ
  4. Наша сеть партнеров Banwar

    Ведення контекстної реклами Яндекс Директ

    Ведення контекстної реклами - це підтримання ефективної роботи рекламних кампаній. Процес постійний і досить рутинний, але він необхідний. У статті ми розглянемо основні пункти проведення його як на рівні облікового запису, так і на рівні окремої рекламної кампанії.

    Налагодження та ведення контекстної реклами

    Говорячи про ведення контекстної реклами в Яндекс Директ, ми маємо на увазі, що кампанії вже створені, налаштовані, і оголошення показуються. Про те, як налаштувати кампанії, докладніше дивіться тут .

    Перше, що необхідно відстежувати регулярно - наявність коштів на рекламних кампаніях. Щоб підтримувати безперервні покази оголошень, потрібно своєчасно оплачувати рахунки. Залишок коштів дивимося на рівні облікового запису або всередині кожної окремої кампанії.

    Ведення кампанії Яндекс Директ

    Процес ведення рекламної кампанії в Яндекс Директ включає кілька завдань:

    • оптимізація тескстов оголошень і показників CTR;
    • коригування ключових фраз;

    Починаємо, як завжди, з статистики. І перший показник, що нас цікавить - це CTR (співвідношення показів оголошення і кліків по ньому). Він покаже, які з наших оголошень не користуються популярністю у користувачів. Щоб подивитися CTR окремо для кожного оголошення за вибраний період, зручніше скористатися «Загальною статистикою». Відзначте галочкою пункт «Детальна статистика по оголошеннях».

    Знайдіть оголошення з низьким показником кликабельности. Вибір мінімального порогу визначається індивідуально, з урахуванням особливостей рекламованого товару / послуги. Ми рекомендуємо звертати уваги на оголошення з CTR менше 2%.

    Для початку необхідно визначити причину низької кликабельности. Це може бути непривабливе оголошення.

    Критично оцініть своє оголошення.

    • Слідували ви правилами при його складанні?
    • У чому воно програє конкурентам на пошуковій видачі?

    Неодмінно включіть в заголовок ключовий запит, поміняйте текст, додайте смачний бонус для клієнта і заклик до дії. Зручно відредагувати оголошення Яндекс Директ в Excel, після чого завантажити зміни в потрібну кампанію.

    Активно працюйте з результатами пошукової видачі. Те, що здається прийнятним при створенні, може виглядати зовсім нецікаво в списку інших оголошень і сайтів. Подивіться, яке конкурентна пропозиція переманює до себе відвідувачів. Може, вам варто переглянути актуальність цін або додати згадка про доставку.

    Не забувайте і про додаткових можливостей зробити оголошення помітнішою. Додайте контакти, швидкі посилання, зображення (для реклами в РСЯ), уточнення.

    Не забувайте дотримуватися відповідності запиту додаткової інформації. За ним ви зможете залучити покупця, який не зацікавився основним пропозицією.

    Роль CTR в Яндекс Директ

    Ведення кампанії включає постійне відстежування статистики. Є кілька показників ефективності контекстної реклами. Перший, на який варто звернути увагу - це CTR (click - through rate). Він визначається, як відношення кількості показів і реальних кліків.

    CTR = кількість кліків / кількість показів * 100%

    Чим так важливий CTR?

    1. Показує, чи працюють наші оголошення в Яндекс Директ. Якщо нашу рекламу побачили 20 осіб і 10 перейшли на сайт - це добре. Якщо ніхто не перейшов, варто задуматися - чому.

    2. Впливає на витрати. Високий CTR оголошення знижує вартість кліка, що економить кошти на рекламу.

    Подивитися показники CTR ви можете в статистиці кампанії. Як по оголошеннях, так і по конкретних ключових запитах.

    оцінка CTR

    Як і всі статистичні показники, оцінювати CTR оголошень Яндекс Директ краще в динаміці. При виборі періоду враховуйте, що на показники можуть впливати сезонність, вихідні та святкові дні. З моменту утворення кампанії або створення оголошення рекомендується дати час Яндекс накопичити статистику.

    Основна проблема з оцінкою CTR - немає точного мінімального значення. Воно часто залежить від сфери рекламованих товарів і послуг, частотності і особливостей запитів. Тут працює поняття: чим вище, тим краще. Однак при CTR оголошення менше 2%, в більшості випадків, це привід для оптимізації.

    Однак при CTR оголошення менше 2%, в більшості випадків, це привід для оптимізації

    Як підвищити CTR в Яндекс Директ

    Перша наша задача: відокремити зерна від плевел. Знаходимо в кампанії оголошення з низьким CTR (в нашому випадку, нижче 2%). Ви можете зробити це безпосередньо у відкритій кампанії, або вивантажити в Excel статистику по оголошеннях.

    Далі визначаємо причини низьких показників.

    CTR залежить від:

    • якості оголошення,
    • відповідності ключового запиту,
    • розміщення оголошення в видачі пошуковику,
    • параметрів настройки.

    Перш ніж кидатися редагувати текст, оціните інші параметри. Можливо, оголошення показується по які релевантними запитами: додайте мінус-слова. У деяких випадках невдале розміщення не дає користувачеві помітити вашу пропозицію. Спробуйте підняти оголошення шляхом підвищення ціни за клік. Перевірте відповідність налаштованого регіону і зазначеного в оголошенні.

    Після обліку очевидних помилок переходите до редагування.

    Невелика кількість оголошень зручніше змінити напряму в інтерфейсі Яндекс Директ. Для цього виділяємо оголошення галочками зліва, натискаємо внизу «редагувати», вносимо зміни в тексти або заголовки, і зберігаємо.

    Якщо оголошень багато, використовуємо вивантаження в Excel. Детальна інструкція по EXCEL .

    Як ще підвищити CTR оголошень

    Буває так, що все, начебто, налаштоване правильно, а клацають все одно рідко. Тут підвищити CTR в Яндекс Директ допоможуть нестандартні рішення.

    Порівнюйте з конкурентами. Ви - не єдиний учасник рекламного процесу! Поява нового агресивного конкурента або проведення акції може викликати різке зниження CTR. Ваші ціни в порівнянні з конкурентами можуть здаватися завищеними. Намагайтеся оперативно реагувати на подібні зміни. Скорегуйте або приберіть ціну, додайте своє «смачне» пропозицію - безкоштовну доставку, особливий сервіс.

    Вилучати не релевантні запити. Іноді кращим рішенням буде - видалити непрацюючі запити. Таке частіше відбувається на перших етапах розвитку і є природним процесом. При створенні кампанії ми намагаємося охопити весь спектр ключових запитів. За допомогою статистики ми визначаємо найбільш вигідні і позбавляємося від зайвих слів. Така «чистка» підвищує якість кампанії, економить нам час і гроші.

    Моніторинг сайту при веденні Яндекс Директ

    В параметрах кампанії ви можете налаштувати відключення показів при непрацюючому сайті. Навіщо це потрібно? Щоб уникнути безглуздих витрат і розчарування відвідувачів. Повідомлення про зупинку прийде на e-mail або на мобільний телефон, якщо ви відзначите це в налаштуваннях. Оголошення запустяться автоматично, як тільки Метрика переконається, що до сайту є доступ.

    Ведення контекстної реклами також має на увазі оперативне реагування у разі зміни інформації. Перевіряйте, робочі чи посилання (в тому числі і швидкі). Слідкуйте за актуальністю цін, зазначених в тексті оголошення, термінами розпродажів і акцій. Особливо це стосується періодів робіт на сайті: оновлення прайсу, внутрішня оптимізація. Щоб вчасно зупинити кампанію з тимчасовими знижками, можна поставити дату закінчення в параметрах.

У чому воно програє конкурентам на пошуковій видачі?
Навіщо це потрібно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов