Наша сеть партнеров Banwar
Автобуси Вектор Next, побудовані на базі нових Газонів, все частіше можна зустріти на дорогах Московської області. Ну а каркасні автобуси Газель Next і зовсім буквально заполонили підмосковні міста. Я ж побував на технічній раді перевізників в Коломиї і познайомився з новими варіантами цих автобусів.
Перший з них - це спеціальний автобус Вектор Next з пневмопідвіскою на обох осях і двостулковими дверима в задній частині салону. Такий автобус зможе брати на борт одного інваліда. Але оскільки підлогу залишений високим, то для того, щоб зайняти своє місце, інваліду доведеться подолати солідну відстань по довгому трапу.
Щоб забратися в салон Вектора, інваліду потрібно подолати довгий підйом
Громіздка конструкція висувається майже на два метри, а в складеному вигляді кріпиться до задньої стінки. Щоб розкласти і скласти трап, водієві потрібно хороша фізична форма і десять хвилин часу. Втім, оскільки цей Вектор - лише перший зразок, підмосковні перевізники можуть попросити його творців змінити конструкцію трапа, а то і зовсім замінити цей автобус Вектором з низькою підлогою в задній частині салону - таку машину показували на виставці Комтранс .
Але головна відмінність Вектора для Підмосков'я від звичайних - в іншому. Поглянувши на місце водія, я навіть трохи зам'явся: місце звичайного важеля «механіки» зайняв селектор автоматичної коробки передач.
Виявляється, наявність автомата - це одна з вимог технічного завдання на автобуси для Підмосков'я. Тому все нові Вектори, які місцеві парки отримають в наступному році, будуть оснащені шестиступінчастою автоматичною трансмісією Allison, яку «потоваришували» з ярославським двигуном ЯМЗ-534. На ходу перевірити трансмісію мені не вдалося, але водії запевняють, що працювати на такому автобусі набагато комфортніше: перемикається коробка плавно, та й трансмісійних шумів стало менше.
Друга машина - це перероблена фірмою Луидор каркасна Газель Next. Вона отримала абсолютно нову праву боковину кузова: пасажирські двері «відсунулася» від передньої стійки і стала двостулкових, в задній стінці з'явився аварійний вихід, а праворуч від водія збільшилася зона скління. Ці зміни потрібні були для того, щоб пристосувати каркасніков для перевезення інвалідів.
У салоні тепер утворилася велика майданчик прямо перед дверима - на ній і розміщується інвалід. Правда, аппарели, за якими він заїжджає в салон, вкрай незручні. Їх, як і у Вектора, ймовірно, замінять.
Технічно луідоровскій каркасніков не відрізняється від звичайного. Під капотом - дизель Cummins ISF, коробка передач - п'ятиступінчаста механіка.
На передній панелі розміщені камери та екрани
Зрозуміло, і Вектор, і Газель мають все необхідне для маршрутного транспорту обладнання (ГЛОНАСС, відеореєстратори, камери в салоні і т. Д.). В парки Підмосков'я такі машини почнуть надходити вже в кінці нинішнього року.