Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Великі мотоцикли. Вибір мотоцикла для початківців.

  1. типи мотоциклів
  2. вибір мотоцикла
  3. Види мотоциклів - "Спортбайк"
  4. Клас "Спорт-турист"
  5. Чоппер - найкрасивіший вид мотоцикла
  6. Круізер - ще один клас сучасних мото
  7. Тип мото естетичного - "Кастом"
  8. Важкі види мотоциклів
  9. позашляхові мотоцикли
  10. Що таке «мотоцикл для початківців»?
  11. Вибір редакції серед старих мотоциклів для новачків
  12. Умови вибору мотоцикла для новачка
  13. Початок руху на мотоциклі
  14. Мотоцикли стріт
  15. кросові мотоцикли
  16. Спортивні мотоцикли

Наша сеть партнеров Banwar

Всім привіт ! Сьогодні поговоримо на дуже цікаву тему, а саме про типи мотоциклів. І так поїхали ...

типи мотоциклів

Мотоцикли діляться на наступні типи:
Класичні - призначені для їзди по поганій дорозі і по шосе.
Спортивні - для швидкісної їзди, по асфальту з гарною якістю.
Чоппер - для вальяжной їзди, по трасах за містом
Ендуро - для їзди по бездоріжжю.

Якщо ви початківець, то для вас підійде класичний мотоцикл, тому як він середньої кубатури. Для суміщення всіх якостей мотоциклів, різних типів, тоді класичний варіант буде оптимальним варіантом.

вибір мотоцикла

При виборі певної моделі потрібно поспілкуватися з власниками таких мотоциклів. До вибору потрібно поставитися відповідально. Більша кількість мотоциклістів є товариськими, не дивлячись на свій зовнішній вигляд. Але у Бейкерів може бути завищена думка до свого мотоцикла, що також потрібно враховувати.

Після того як ви вивчите всю інформацію і визначитеся з моделлю, потрібно прикинути і вартість. Дорогі мотоцикли є іміджем для дорослої людини, тому тут буде важлива не тільки зовнішня сторона питання, а й функціональність.

Добре, якщо у вас є можливість покататися на мотоциклах, тоді ви зможете підібрати зручний для вас салон. Якщо ви тільки посидьте на мотоциклі, то цього буде замало.

Після того як ви вибрали мотоцикл потрібно зібрати про нього інформацію. Для цього сьогодні є інтернет, ви можете скористатися пошуковими системами, подивитися інформацію на форумах, з даної тематики.

Спортбайк - не підійде для навчань водінню, його можна назвати небезпечним для новачків. Так як такі мотоцикли є найпотужнішими і динамічними, тому що мають прогресивну конструкцію, і включають в себе величезну кількість технічних витребеньок.
Спортбайк - не підійде для навчань водінню, його можна назвати небезпечним для новачків Спротбайкі бувають двох видів.
Екстремальні мотоцикли, а другий вид складають звичайні дорожні мотоцикли, які є доступними для початківців.

Спортбайки вибирають любителі великій швидкості, тут не обійтися і без екстремальних відчуттів. Навіть не дивлячись на їх не комфортність, вони з легкістю розганяти понад трьохсот кілометрів на годину.

Чоппери не підійдуть для швидкісної їзди, але вони можуть справити враження, тут на вищому рівні комфортність і плавна характеристика двигуна. Завдяки високому керма, водій відчуває себе комфортно, у сідла є два рівня положення, а підніжки винесені вперед.
Чоппери не підійдуть для швидкісної їзди, але вони можуть справити враження, тут на вищому рівні комфортність і плавна характеристика двигуна Коли мотоцикліст сидить на мотоциклі гордо, відкинувшись назад, то передня вилка має великий виліт. Бак в цьому випадку схожий на крапельку, це дорожній мотоцикл з металевими складовими і широкими колесами. Другий вид це довгий мотоцикл з форсованими деталями.

Золота середина це мотоцикли, вони за своєю конструкцією можуть бути консервативними, а ціна у них прийнятна. Що стосується технічного оснащення, то воно наближене до. Керувати ним просто, посадка пряма, обслуговування необтяжливе.
Золота середина це мотоцикли, вони за своєю конструкцією можуть бути консервативними, а ціна у них прийнятна Характеристики можна назвати видатними, оснащення найсучасніше, це стосується електроніки, гальм, мотора з чотирма циліндрами.

Ендуро - комфортні і швидкі за рахунок маленького ваги. Мають 1 -2 циліндра, колеса зі спицями, переднє колесо трохи більше заднього. Високий і широкий кермо, двигун майже без галасливий, малопотужні.


Всім до зустрічі ! Діліться своєю думкою в

Ви знайдете різні види мотоциклів, фото яких до кожного з них додаються. Ви дізнаєтеся, що байки, залежно від свого призначення, поділяються на два основних типи: "Дорожні" і "Позашляхові". Причому перший клас має масу підвидів, які навіть не всі байкери можуть перерахувати. Тож почнемо.

Залежно від особливостей конструкції, функціоналу і призначення дорожні байки можна поділити на "класичні", "спортивні", "супер-спорт", "спортивно-туристичні", "туристичні", "чоппери", "круїзери", "кастомізовані мото" , "дрегстери", "скарвери", міні-байки "і важкі мото".

Підкласів, як бачите, існує чимало. І не дивно! Такий вид транспорту, як мотоцикл експлуатується масово вже більше 100 років. За цей час він з'явився в спорті, розвагах, відео-іграх і т.д. Тобто просочився в багато сфер людської діяльності. На залізних конях пересуваються мешканці практично всіх країн планети. Як результат, ми отримали велику кількість модифікованих дво- і триколісних конструкцій байка.

Тепер повернемося до головної теми і детально опишемо види мотоциклів, фотографії їх теж вказавши. класичні мотоцикли або коротко "Класик" - це байки з універсальної конструкцією, а також призначенням. Саме ці мото на сьогоднішній день є найпоширенішими в світі. Напевно це через те, що з'явилися вони раніше, ніж інші дво- / триколісні.

Експлуатація даного виду мото-техніки передбачає їзду з прямою посадкою водія, що дозволяє з комфортом перетинати дуже довгі відстані. Цей тип мотоциклів також можна поділити на міські байки "Стритфайтер", "Нейкед" і "Неокласик". Особливо красиво виглядають "Нейкед", оскільки з них прибирають все зайві зручності. До дорожнім залізним коням можна віднести практично всі радянські байки з легким і середнім вагою.

Види мотоциклів - "Спортбайк"

Сталеві скакуни даного класу створені спеціально для гонок. Все ж серійно виробляються такі мото та для експлуатації поза гоночного треку. Це високошвидкісні двоколісні, їзда на яких виділяється напівлежить посадкою водія.

"Суперспорт" ж є окремим різновидом вищевказаного класу байків. Сюди включаються залізні коні з об'ємом двигуна від 1 літра. В основному такий транспорт без проблем розганяється до швидкості в 280-300 км / год.

Клас "Спорт-турист"

Види мотоциклів розроблені для максимально можливого правильного їх використання в тих чи інших умовах. Цей же підклас поєднує в собі можливість подорожувати на байках на величезні відстані з високою швидкістю, а також брати участь в швидкісних конкурентних заїздах. Він являє собою суміш спортивного функціонала з естетикою туристичного байка. Будучи пристосованим для самих різних цілей, його як справжній компроміс можна експлуатувати в усьому, що не впливає на позашляхові змагання або ж господарські цілі.

Даний клас мотоциклів дозволяє проходити неймовірно великі відстані на двоколісному транспорті з високим комфортом. Ви отримуєте дуже зручну посадку на мотоциклі, що має в своєму розпорядженні досить-таки об'ємним бензобаком і різними пристроями (чохлами і кофрами) для транспортування / зберігання вантажу в дорозі. Види двигунів мото-техніки даного класу в основному представлені низькими обертами моторами середньої потужності. Даний вид транспорту нерідко доповнюють вмонтованими в конструкцію акустичними системами, подушками безпеки і навіть кондиціонерами.

Чоппер - найкрасивіший вид мотоцикла

Даний клас вирізняється своєю простотою і естетикою. Найчастіше такі байки з себе представляють видозмінений серійний мото, який полегшили, облаштували посиленим заднім колесом , Подовженої передньої виделкою і кермом незвичайної форми. Нерідко в такому байці тюнінгується і двигун. Посилюється потужність останнього зі зміною механізму впливу на КПП.

На чопперах немає місця для пластикових деталей. Посадка ж водія - переважно пряма. З величезного числа видів мотоциклів даний тип вважається найбажанішим серед байкерів світу цього, починаючи так з років 1950-х.

Круізер - ще один клас сучасних мото

В основному такі двоколісні представлені досить потужними важкими байками, які призначаються для тривалих поїздок по високоякісному дорожньому покриттю. Такі мотоцикли мають масу вітрозахисних елементів конструкції і дозволяють водієві сидіти прямо в дорозі.

Тип мото естетичного - "Кастом"

Даний клас люди часто плутають з чоперами. Все ж чопер - це скоріше один з підвидів кастома. Причому найпоширеніший. Для такої техніки характерно максимальне досконалість в красі. Функціонал ж відходить на другий план. Маса елементів тюнінгу зачіпає кожен вузол колись заводського мото. Після кастомайзинга базову модель, в більшості випадків, вже не впізнати.

Важкі види мотоциклів

Хто з співвітчизників знайомий з російськими мотоциклами Урал, українськими МТ Дніпро або ж з байками БМВ, які мали величезної кубатурою двигуна, той зовсім не потребує роз'яснень з даного класу. Величезна маса його представників часто викликана не тільки великим двигуном, але і наявністю бічного причепа. Такий тип мото найчастіше експлуатується з господарською метою фермерами і тими, хто веде домашнє господарство.

позашляхові мотоцикли

Це досить поширений, як на сьогодні, клас мотоциклів, що експлуатуються поза дорогами з твердим покриттям. Такі мото дозволяють перетинати пісок, бруд, калюжі, поля, невеликі чагарники та іншу не дуже то й придатну для транспортного пересування місцевість.

Даний тип мотоциклів можна поділити на "ендуро", "кросові" байки, "тріали", "мотард" і супермотард ". Практично всі ці підвиди мото-транспорту позашляхового служать для гоночних цілей. Змагання по грунтовому покриттю з різними височинами тільки ростуть у своїй популярності з кожним днем. Все ж і по асфальтованих дорогах на подібній легкої техніці переміщатися ще ніхто не забороняв.

Ви пройшли відповідні курси підготовки, склали іспит з теорії та водінню. І отримали довгоочікувані права. Тепер починається захоплююча і цікаве заняття - вибір першого в житті мотоцикла.

Правильний мотоцикл для одного може бути жахливо незручним для іншого, а 1000-кубовий спорт - не найвдаліший вибір для будь-якого новачка. Останнє твердження часто повторюють в різних варіаціях досвідчені гонщики, але це не заважає початківцю приходити з питанням: «А може мені варто купити R6 або ZX-6R?»

Можливо, з боку подібні віражі і здаються простими, але Yamaha R6 занадто складна в управлінні для більшості їздців без досвіду.

Новачків теж можна зрозуміти. Такі мотоцикли швидкі, «м'язисті» і на них хочеться сісти без зволікання. Але вони не прощають помилок в управлінні, що сходять з рук на маленьких байках для початківців, плюс коштують дорожче. До того ж пропонують велику продуктивність, ніж потрібно більшості мотоциклістів.

У серії для початківців вибір редакції був зроблений на користь Honda CBR250R 2011 випуску. Мотоцикл з невеликим об'ємом двигуна і дорогим оздобленням зайняв гідне місце в списку.


Honda CBR250R містить більше, ніж достатня кількість опцій для початківця гонщика.

На самому делеHonda CBR250R - один з багатьох зручних, добре керованих і доступних мотоциклів для новачків. Тому подивимося, на що ж ще звернути увагу при покупці першого «залізного коня», крім, безсумнівно, авторитетного ради редакційної колегії сайту про мотоциклах.

Що таке «мотоцикл для початківців»?

Немає єдиного промислового стандарту для мотоциклів початкового рівня. Деякі моделі можуть бути орієнтовані на цей сегмент, а інші, настільки ж підходящі для новачків, заявлені компанією-виробником для більш просунутих райдерів.

Найпростіший спосіб віднести мотоцикл в той чи інший сегмент - подивитися на об'єм двигуна. Деякі країни мають набір водійських категорій , Що обмежують кінські сили на мотоциклах, які можна водити в тій чи іншій ситуації (наприклад, до досягнення певного віку). І до тих пір, поки буде важливий об'єм двигуна, слід брати до уваги його «навороти» і конфігурацію.


І до тих пір, поки буде важливий об'єм двигуна, слід брати до уваги його «навороти» і конфігурацію

KTM Duke 125 був спроектований для європейських ринків, де категорія водіння для молоді обмежена малопотужними двигунами з невеликим об'ємом.

Стаття освітить моделі з невеликим об'ємом двигуна, але ніхто ними не обмежиться. Наприклад, 600-кубові моделі, такі як CBR600RR, явно не підходять для першого мотоцикла. Але 883-кубовий двоциліндровий Harley-Davidson Sportster - зовсім інша справа, незважаючи на об'ємний двигун.

Ціна - теж безсумнівно важливий фактор. Є бюджетні моделі, відмінно зарекомендували себе в якості перших мотоциклів. А є дорогі байки, теж підходящі для цих цілей, але з більш дорогою страховкою. Страховка для водія-початківця завжди варто більше, ніж для має стаж, так навіщо посилювати положення ще і зайвими кубиками двигуна? До того ж перший мотоцикл, як правило, швидко або приходить в непридатність, або набридає власнику. Навіщо переплачувати?


Навіщо переплачувати

Нехай і не на слуху у всіх, як японські виробники, компанія Hyosung пропонує гідну модель для новачків GT250.

Бувший мотоцикл може виявитися кращим вибором в порівнянні з брендування байком прямо з салону. В цьому випадку знос грає покупцеві на руку і ціна не буде високою. Багато старих мотоциклів початкового рівня завжди присутні на ринку - колишні новачки продають техніку, щоб покрити частину ціни на просунутий байк.

Перед тим, як купити старий мотоцикл, вивчіть його історію. В якому він стані? Скільки кілометрів проїхав? Скільки власників було? Чи дотримувалися умови експлуатації та сервісного обслуговування? новий мотоцикл з салону не несе «життєвого багажу», плюс діє гарантія виробника.

Вибір редакції серед старих мотоциклів для новачків

Найменш витратним способом спробувати себе на мотоциклі є вибір вживаного байка замість нового. Він не так втратить в ціні, як новий, до того моменту, коли ви вирішите його продати. Адже прийде пора купувати щось інше, більш відповідне збільшеній майстерності і вимогам. До того ж на старому мотоциклі будуть потертості і подряпини, що дісталися під час експлуатації від попереднього господаря - не так шкода додати ще парочку.

Вибір редакції - Suzuki SV650. Це фактично ідеальний старий мотоцикл для початківців.

По-перше, він фактично вічний. Дуже рідко почуєш про поломку V-образного двоциліндрового двигуна, навіть при жорсткій експлуатації. Маючи в запасі 65-70 кінських сил , Мотоцикл доставить багато незабутніх моментів новачкові, не привертаючи уваги дорожньої поліції. Модель досить давно присутній на ринку, щоб ціни на старі байки стали адекватними. Але справжня знахідка моделі - універсальність і гнучкість SV.

Мотоцикл комплектується запчастинами не найвищої якості (підвіска, гальма), що позначається на ціні. Але це якраз влаштовує новачків, яким в силу відсутності досвіду і не треба щось неймовірне. У міру накочування кілометрів вимоги зростають. Байк хороший тим, що дуже замінити запчастини на відповідні досвіду.

Саме тому багато дуже ніжно ставляться до SV, незважаючи на все різноманіття випробуваних байків. Все, що можна дізнатися про байці - прийде при експлуатації цієї моделі Сузукі. Зазвичай у міру зростання досвіду водіння і вимог до мотоциклу замінюється підвіска, вихлопна труба і розточується карбюратор. Зустрічаються екземпляри, які беруть участь як в стріт-рейсингу, так і «заточені» під туристів. SV650 не тільки легкий в експлуатації і обслуговуванні, а й гнучко змінюється разом з вимогами власника.

Низька висота по сідла підходить навіть невисоким людям, даючи їм додаткове почуття контролю над ситуацією. Але досить мініатюрні розміри мотоциклів цього класу бувають некомфортні для високих і щільних їздців. Новачкам, чий зріст перевищує 1,8 м, а вага - більше 84 кг, краще звернутися до мотоциклів ендуро класу.

Yamaha WR250R / X або Kawasaki KLX250S / SF запропонують достатньо місця для ніг. Ендуро легкі по вазі, легкокеровані і універсальні. Якщо ж вага їздця перевищує 90 кг, то четвертьлітровий мотоцикл не зможе розвинути достатню потужність. На допомогу прийдуть Suzuki DR-Z400S, Honda XL650 і Kawasaki KLR650. Трохи важче, але зате маючи достатньо енергії, щоб розігнати важкого вершника до прийнятної швидкості на автостраді і при цьому безпечно маневрувати, ендуро з великим об'ємом двигуна - відмінний вибір для певного класу споживачів.


Suzuki DR -Z400S 2009 року випуску може бути відмінною заміною в разі недостатньої потужності 250-кубового двигуна інших моделей.

Ще однією перевагою покупки ендуро буде недорога страховка. Вони відносяться до легких мотоциклів, для яких програма навчання і тести на водіння нескладні. І сама чудова новина - при падінні ендуро ламати нічого, крім кісток їздця. Мотоцикли спеціально створені для бездоріжжя і бруду з мінімальним обвісом кузова і кількістю дорогих запчастин, здатних ламатися.

Ендуро існують вже кілька десятиліть, тому на вторинному ринку безліч недорогих примірників. На таких байках в більшості випадків варто одноциліндровий двигун з повітряним охолодженням, де всі робочі частини не закриті і їх може легко обслуговувати навіть новачок, якщо йому показати як.

Проблема достатку мотоціклів початкових уровня - Відсутність «wow-фактора». Звичайно, в Першу Черга такий байк повинен мати невеликі, но достаточно Потужність и комфортабельних ергономіку. Однако Було б непогано, щоб вулицями їзділі стільніші представник класу. У круизеров в цьому плані справи йдуть не в приклад краще, але ергономіка не дуже приваблива для новачків.

Відмінним компромісом буде майже забутий Kawasaki W650, копія вантажного Triumph Bonneville, навіть більш автентичного, ніж нова версія Тріумфу. Оснащений 676-кубовим рядним двоциліндровим двигуном з повітряним охолодженням і випускався в 2000-2001 роках, він відсилає до тих часів, коли швидкісні траси були не такими вже й швидкісними. Колеса зі спицями, манжети на качанах, хромовані крила і - оце так! - ножний стартер завжди будуть притягувати до себе погляди. Крім того, такий мотоцикл легкий в обслуговуванні і управлінні.


Kawasaki W650 - незаслужено за битая класика і відмінний вибір для початківців.

На жаль, останнім часом мотоцикл серйозно подорожчав, але якщо ви можете дозволити придбати його - не пошкодуєте ні хвилини!

Серед байкерів-новачків, виявляється, багато хто впевнений, що починаючому гонщику підійде гоночна репліка 600-кубового суперспортбайка. З таким твердженням досвідчені гонщики точно не погодяться. Але статистика продажів говорить про зворотне: найчастіше в якості першого мотоцикла купуються саме 600-кубові байки.

Мотоцикл - як сенс життя

Який мотоцикл вибрати новачкові? Інші продавці як аргумент наводять аргумент, що спортивний мотоцикл в якості першого байка для гонщика значно підвищить його потенціал. Мотоцикл для початківця байкера повинен бути ергономічним. Перший мотоцикл для мініатюрної дівчини повинен бути трохи іншим, ніж для міцного високого чоловіка.

І все-таки існує ряд критеріїв, вивчивши які, ви дізнаєтеся: як вибрати мотоцикл для початківців, на що варто звертати особливу увагу, як придбати оптимальну модель по потужності, керованості і ціною. Головний момент, на який потрібно звертати особливу увагу, керованість.

Умови вибору мотоцикла для новачка

Мотоцикл для новачка не повинен бути особливо потужним. Агрегат повинен сприяти спокійною і впевненою їзді. Мот для новачків не обов'язково повинен бути малопотужним і тихохідним, однак і до 270 км / год він теж не повинен розганятися. Ще одна умова: мотоцикл для початку повинен бути передбачуваним у всіх моментах, а байкер - впевнено почувати себе на ньому.

Якщо ви замислюєтеся: який вибрати мотоцикл, звертайте увагу на байки з відмінними гальмами. У поняття «хороший гальмо» входить здатність до швидкої і впевненою зупинці разом з чуйною і простий рукояткою гальма.

Часто юні байкери просять: «Порадьте мотоцикл для початку». Не можна назвати конкретну марку. Інші звертають увагу на мотоцикл «Suzuki», в першу чергу дивлячись на його зовнішню привабливість. Однак ми радимо звертати увагу на всі параметри - потужність, вага, гальма і т.п.

Початок руху на мотоциклі

Починати байкерське кар'єру необхідно з невеликого, маневреного і легкого агрегату. Суперспорт для початку не підходять, досвідчені байкери їх ніколи не рекомендують. Кращі мотоцикли для початківців (ціни на які досить прийнятні) не належать до категорії суперспортивним.

Дізнатися з якого мотоцикла почати можуть досвідчені експерти та консультанти салонів по реалізації байків. Вони розкажуть: як вибрати перший мотоцикл, присвятять в усі тонкощі управління, поділяться власним досвідом.

Мотоцикл - це новий етап в житті людини, що вирішила присвятити себе байкерської життя. Він відкриє нові можливості, принесе нові відчуття, дозволить завести нові знайомства.

І так, приступимо до огляду мотоциклів, які ми радимо для початківця байкера

Мотоцикли стріт

Якщо ти ніколи не тримав кермо мотоцикла в своєму житті, то більше, ніж 250 кубів не радимо. Перший мотоцикл, які ми рекомендуємо, це Honda CB 125E.


Перший мотоцикл, які ми рекомендуємо, це Honda CB 125E

Мотоцикл Honda 125E

Ціна мотоцикла стартує от 2000 $.
Короткі характеристики за розміром:
Довжина, мм: 2048
Ширина, мм: 766
Висота, мм: тисяча вісімдесят чотири
Висота по сідло: 764
Споряджена маса, кг: 130

Даний мотоцикл ідеально підходить для новачка. Відрізняється він легким вагою, його габарити цілком підходять для людей з невисоким зростом і за розумною ціною.

Схожий мотоцикл, який можете подивитися для початківців - Yamaha YBR 125. Аналог Honda CB 125E.

Yamaha YBR 125 - поширений мотоцикл для початківців. Оснащений переднім дисковим гідравлічним і заднім гальмом, 18-дюймовими дисками.


Оснащений переднім дисковим гідравлічним і заднім гальмом, 18-дюймовими дисками

Мотоцикл Yamaha YBR 125

кросові мотоцикли

Якщо вам не подобається стріт мотоцикл, і ви більше любите кататися по горах, стежками і т.д., перейдемо до огляду кросових моделей.

Перейдемо до огляду мотоцикла.


Мотоцикл Kawasaki SX 125

Мотоцикл Kawasaki KX 125 - це легкий, кросовий мотоцикл. Він спочатку був націлений на перемогу. Його вага - 87 кг, оснащений одноциліндровим, двотактним двигуном, з об'ємом двигуна в 125 куб.см.

З марки Хонда можете переглянути Honda CR 125.


З марки Хонда можете переглянути Honda CR 125

Мотоцикл Honda CR 125

Спортивні мотоцикли

І, на кінець, якщо ви фанат спорт байків, перейдемо до огляду спортивних мотоциклів

Спортивний мотоцикл для новачка ми можемо порадити Honda CBR 125R.


Спортивний мотоцикл для новачка ми можемо порадити Honda CBR 125R

Мотоцикл Honda CBR 125

Мотоцикл ідеально підходить для новачка, який любить спорт байки. Кузов не відрізняється від 600 кубових спортивних байків.

Але мотоцикл спорт - дороге задоволення, його стартова ціна від 3 900 $ Контакти.

Це надійний, невибагливий в обслуговуванні і простий в управлінні мотоцикл для початківців. Мотоцикл для початківців Honda CBR 125R дозволить Вам протягом багатьох років досягати нових вершин і відточувати навички їзди. Це Ваш перший крок до спортивним мотоциклам серії CBR.

Конкурентом Honda CBR 125 є мотоцикл Yamaha YZF R125

Все це Ви зможете завдяки ..

Ви ні коли не замислювалися, скільки існує видів мотоциклів? Правильно, їх безліч, до того ж кожен вид можна розділити ще й на підвиди. Крім того є моделі, які взагалі складно віднести до якогось класу. Все ж спробуємо зробити опис основних видів мотоциклів.

Спортбайк - вже в його назві полягає сенс цього виду мотоциклів. Це найсучасніші технічні рішення, приголомшлива динаміка і максимальна швидкість , Маневреність. Вичавити все з такого байка можуть тільки професійні спортсмени, якщо ви початківець мотоцикліст про нього краще поки не думати. Масу байка намагаються зробити якомога нижчою, двигун ж навпаки максимально потужний з дуже високими оборотами. Про комфортних поїздках на далекі відстані, особливо з пасажиром можна забути, але спортбайки і не призначені для цього, адже це серійні версії знаменитих трекових болідів Гран Прі.


Класик - це можна сказати мотоцикл для всіх Класик - це можна сказати мотоцикл для всіх. Для новачків в самий раз. Двигун не найпотужніший, але перевірений часом, надійний і невибагливий в експлуатації. Тягова характеристика часто рівномірно розподілена на всьому діапазоні оборотів двигуна. Конструкція класична, з прямою зручною посадкою водія.


Туристичні мотоцикли призначені для тривалих комфортних подорожей на далекі відстані по дорогах з твердим покриттям. Такі машини обладнуються масою додаткових пристосувань, таких як круїз-контроль, АБС, великі місткі кофри для багажу, музична система з стереозвуком і інших. У цього виду мотоциклів є підвид: спорт-туризм. Це, можна сказати, змінені для зручної посадки водія і пасажира великі спортбайки. Дозволяють подорожувати на великі відстані і при цьому насолоджуватися хорошою динамікою і швидкістю.


Ендуро або мотоцикли подвійного призначення призначені для переміщення на дорогах з твердим покриттям, так і по бездоріжжю. З'явилися в результаті переробки кросових мотоциклів шляхом пристосування їх до повсякденної експлуатації, оснащення світлотехнікою, зміни систем випуску і.т.д. Для ендуро характерні длінноходниє підвіски, гума з розвиненими протекторами, захист двигуна, «м'які» не ламали покажчики поворотів і мінімум облицювання. Якщо ви часто робите поїздки в умовах бездоріжжя, любите лісові стежки - цей байк для вас!

Мотард - це той же ендуро, але для міста. На відміну від останнього оснащується шосейної гумою. Для любителів поганяти по міських сходах, пострибати через бордюри та інші перешкоди міських вулиць.


Для любителів поганяти по міських сходах, пострибати через бордюри та інші перешкоди міських вулиць

Кросові - це мотоцикли для спортивних змагань з мотокросу. Вони в основному не обладнані світлотехнікою, у них немає покажчиків поворотів і взагалі вони не призначені для пересування по дорогах загального користування. Кросовий мотоцикл вам навіть не вдасться поставити на облік в ГИБДД. Характерні особливості: легка вага, потужний двигун, міцна рама, підвіски з довгим ходом, спеціальна «кросова» гума.


Характерні особливості: легка вага, потужний двигун, міцна рама, підвіски з довгим ходом, спеціальна «кросова» гума

- це блискучі хромом байки з характерною, вальяжной посадкою водія і винесеною вперед передньою вилкою. Двигун дуже часто V-подібний повітряного охолодження з особливим звуком вихлопу. Часто саме цей вид байків перетворюють на витвори мистецтва, гідні виставкових залів. Їх ще називають кастомом або Круізер. Якщо ви хочете виділитися і привернути до себе увагу, купите чопер - успіх гарантовано!

ATV або квадроцикли - техніка на чотирьох колесах для їзди по бездоріжжю. Мають дуже високою прохідністю і вантажопідйомністю. Ідеальна техніка для мисливців, рибалок, фермерів. Дозволяє використовувати різні додаткові пристосування, наприклад спеціальні причепи.


Стритфайтер - можна сказати, що це перероблений спортбайк. Головна відмінність - відсутність пластикових обтічників. Мотоцикл виглядає більш агресивним і стає зручнішим для експлуатації в умовах міста. Однак на високих швидкостях відсутність обтекателей позначається ні кращим чином.


Мотоцикл для тріалу призначений виключно для змагань з тріалу та тренувань. Він позбавлений всіх зайвих елементів конструкції, непотрібних в цьому виді спорту. Мінімальна вага і потужний мотор, дозволяють виконувати спортсменам неймовірні трюки.

У цьому екскурсі в види мотоциклів ми не торкнулися мототехніку для спідвею, мінібайке, скутери, мотовсюдиходи, снігоходи та водні мотоцикли . Все-таки це дуже специфічна техніка і деякі з них можна віднести до мотоциклів з великою натяжкою. Можливо в майбутньому ми до них ще повернемося, залишайтеся з нами!

Останнє твердження часто повторюють в різних варіаціях досвідчені гонщики, але це не заважає початківцю приходити з питанням: «А може мені варто купити R6 або ZX-6R?
Що таке «мотоцикл для початківців»?
Страховка для водія-початківця завжди варто більше, ніж для має стаж, так навіщо посилювати положення ще і зайвими кубиками двигуна?
Навіщо переплачувати?
В якому він стані?
Скільки кілометрів проїхав?
Скільки власників було?
Чи дотримувалися умови експлуатації та сервісного обслуговування?
Ви ні коли не замислювалися, скільки існує видів мотоциклів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов