Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Великий дизельний крок Lexus LX 450d

  1. Перший дизельний позашляховик Lexus LX 450d в Україні
  2. Перший SUV Лексус на важкому паливі
  3. надійна розкіш
  4. Нові можливості в системі безпеки
  5. Прогнози і очікування
  6. Чіп тюнінг Лексус LX 450d
  7. Один мотор - два різних автомобіля
  8. Тюнінг двигуна Lexus LX 450d
  9. Важлива інформація про STEINBAUER - як це працює?
  10. Трохи порівнянь і висновки
  11. висновки експерта

Перший дизельний позашляховик Lexus LX 450d в Україні

Наша сеть партнеров Banwar

Новий Lexus LX 450d - це гармонійне поєднання респектабельного дизайну та революційних можливостей. Шкіряний салон, новітні системи управління та безпеки, сім посадочних місць і п'ять дверей, роблять дизельний позашляховик від Лексус відмінним вибором для цінителів розкоші і комфорту.

Після рестайлінгу Лексус постав в якісно новому вигляді. Змінилися не тільки все кузова панелі, але і з'явилася нова форма скління, сучасна оптика і нова радіаторна щітка. Оновлений Лексус виглядає більш стильно, солідно і статусно. Крім модного і потужного зовнішнього вигляду саме Lexus LX став першим дизельним позашляховиком. Тепер японський джип споживає всього 12-13 літрів на 100 км, що дозволяє з легкістю вкластися в досить скромні показники витрати палива.

Перший SUV Лексус на важкому паливі

Високі технологічні можливості вразять навіть найвибагливішого автолюбителя. Lexus 450d оснащений сучасним 4,5 л дизельним двигуном, має автоматичну коробку передач, а так же нові системи безпеки та комфорту. Завдяки потужному двигуну з 272 к.с. під капотом і вдосконаленою ходової частини з гідропідсилювачем такий японець стане надійним другом для подолання будь-яких кілометрів. Крім того, по тяговим характеристикам оновлений Lexus LX 450d помітно випередить будь-яку ненажерливу «вісімку». Максимальний крутний момент позашляховика доступний вже з 1600 до 2800 об / хв, що робить їзду на авто дуже динамічною і одночасно м'якою. Наприклад, для розгону в 100 км / год авто розганяється всього за 8,6 секунд.

Для максимально комфортного управління на будь-якій швидкості в Лексус л ікс 450Д встановлена ​​сучасна система Drive Mode Select, за допомогою якої можна вибрати будь-яку програму руху. Це може бути, як швидкісний Sport +, так і будь-який інший режим. Однак їзда на такому позашляховику передбачає більш зважений і спокійний підхід до стилю водіння.

Потужний Lexus LX 450d здивує автолюбителя і відмінним позашляховим арсеналом. Це нова система допомоги для руху поза дорогами Crawl Control, модернізована система «легкі повороти», а так само підвіска з знижується кліренсом. Крім того, такий японський позашляховик відноситься до автомобілів підвищеного комфорту. Після рестайлінгу Лексус ЛХ 450Д отримав не тільки підсилювач керма, і вдосконалені скло-підйомники, а й сенсори дощу, підігрів дзеркал, мультикермо, датчики світла, а так само електропакет. Завдяки новим оновленням управління таким красенем стає максимально комфортним, а головне, безпечним.

надійна розкіш

Інтер'єрне рішення салону кардинально змінилося. Це не тільки оригінальні колірні рішення і шкіряний салон, але і новий 12,3 - дюймовий монітор з сучасною графікою і відомої всім мишкою Remote Touch. Завдяки великому дисплею під час керування виводиться, як інформація про стан автомобіля, так і зображення з усіх відеокамер. Це дозволяє не тільки не хвилюватися про стан японця на дорозі, але і дає можливість уникнути найрізноманітніші ДТП. Їзда по бездоріжжю з таким «залізним конем» буде так само максимально комфортною. Під час їзди по пересіченій місцевості, особливо при відчутному крен автоматично з'явиться кренометр.

Нові можливості в системі безпеки

Для забезпечення повної безпеки за кермом у моделі Lexus LX 450d з'явилася нова система безпеки Lexus Safety System +. Особливістю такої системи є попередження звуковим сигналом водії при різкому скороченні дистанції до поблизу автомобіля, що йде. У разі, якщо відсутня реакція у водія, то гальма спрацьовують автоматично. Таким чином, з появою Lexus Safety System + у водія мінімізований ризик виникнення дорожньо-транспортних пригод. Крім того, у позашляховика з'явилися іммобілайзер, ABD, сервокермо, пневмопідвіска і ESP, завдяки яким управління японським малим стало ще більш безпечним.

Варто зауважити, що архітектурна частина тунелю у Lexus LX так само зазнала кардинальних змін. Тепер оновлений дизельний позашляховик не тільки оснащений мишкою Remote Touch, а й має зменшений важіль АКПП. Крім того, після рестайлінгу управління системою вентиляції і обігрівом здійснюється за допомогою кнопок. Крісла, як першого, так і другого ряду оснащені, як обігрівом, так і вентиляцією, з управлінням у автоматичному режимі, що робить, перебування в салоні авто комфортним в будь-який час року. Завдяки зручному розташуванню блоку управління обігрівом в підлокітнику, регулювати температурний баланс стало ще зручніше. Додатковим плюсом є система прискореного прогріву взимку.

Обсяг багажника, так само змінився. Тепер він становить цілих 909 літрів, що підходить навіть для далеких подорожей великою компанією. А ось додаткових відкидних крісел у Lexus LX 450d немає. Однак зручно розташуватися в автомобілі можна завдяки зручним і функціональним сидінням. Для забезпечення максимального комфорту за кермом, LX 450d оснащений відразу двома USB-роз'ємами, в яких можна швидко зарядити мобільні телефони.

Прогнози і очікування

Перший турбо-дизельний позашляховик Лексус LX 450d - це відмінний вибір для тих, кому не вистачає статусу дизельної «двохсотки». За технічними характеристиками такий автомобіль набагато краще, ніж аналогічний Toyota LC 200 . Тому, за прогнозами, Lexus LX відбере клієнтську базу у багатьох виробників авто даної категорії. Цінителі комфорту і респектабельності так само оцінять гармонійне поєднання високого сервісу і оптимальної цінової політики.

Lexus з індексом 450d може стати не тільки першим дизельним позашляховиком з розкішним дизайном, але також і останнім. Компанія бачить свій подальший розвиток у виробництві переважно гібридів. Саме тому попит на новий, маневрений і унікальний Lexus LX 450d з кожним днем ​​тільки зростає.

Чіп тюнінг Лексус LX 450d

Незважаючи на відмінні заводські характеристики, навіть автомобілі преміум класу не рідко хочеться вдосконалити. Чіп тюнінг для Lexus LX 450d - це можливість надати першому дизельному позашляховику Lexus LX 450d ще більшу респектабельність. Це може бути, як чіп-тюнінг мотора Lexus LX 450d, так і установка нового програмного забезпечення для японського малюка. Саме завдяки професійно проведеним чіп-тюнінгу Lexus стане не тільки більш комфортним, але і «своїм».

Для того, щоб чіп-тюнінг Lexus LX 450d пройшов «красиво» і професійно, його проведення слід довіряти тільки кваліфікованим експертам.

Один мотор - два різних автомобіля

Для розуміння процесу підвищення потужності заглибимося в подробиці. Виробник з Японії не став вигадувати колесо і в стандартній версії встановлює відомий і надійний агрегат 1VD-FTV. Точно такий же мотор є серійним і для тойотовский двохсотки.

Проте, для LX мотор зробили набагато могутніше: турбодизельная V-подібна "вісімка" Лексуса розвиває на 23 сили більше - максимальна потужності становить 272 к.с.. А ось максимальний крутний момент залишили на рівні 650 Нм. А ось на що необхідна увага - у Lexus верхня межа моменту більше - стартує з 1600 оборотів і «тягне» аж до 2800 об / хв, тоді як крутний момент в LC-200 починає згасати на рівні 2600 об / хв. Це дозволило зробити LX як більш динамічним, так і значно еластичнішою. Для порівняння - до 100 км / год Лексус розганяється на 0,3 секунди швидше - за 8,6 с (паспортні дані).

Тюнінг двигуна Lexus LX 450d

Починаємо огляд чіпування двигуна 450d з блоку потужності від Штайнбауер . Це вже багато років як перевірене рішення для 1VD-FTV, відоме своїм непростим варіантом підключення і безпечним підвищенням характеристик. Ми з успіхом проводили тюнінг тойотовськіх моторів потужністю 235, 265 і 286 к.с., використовуючи модуль потужності 220338. Для зміни тривалості основного вприскування застосовується схема підключення до кожної форсунки окремо.

Але для нового Лексус було розроблено зовсім інший комплект, в корені відрізняється від попереднього. Порівняйте схеми підключення різних блоків, переміщаючи повзунок на зображеннях.

Порівняйте схеми підключення різних блоків, переміщаючи повзунок на зображеннях

Блок потужності 22-серії

Блок потужності 22-серії

Новий модуль потужності для Lexus LX 450d від Штайнбауер 23-серії

Як бачимо, схема підключення нового тюнінг-бокс значно відрізняється від версії 22-й серії, і це ключовий момент. Завдяки новій платформі для блоків потужності 23-й серії вдалося докорінно змінити архітектуру підключення. Тепер немає необхідності підключатися до кожної дизельної форсунки плюс до датчика турбо-наддуву. Новий кабель-кит допомагає контролювати уприскування, температуру двигуна і тиск наддуву. І його легко встановити і демонтувати при необхідності - це вкрай чутливий момент для всіх власників нових авто на гарантії, і тепер воно вирішено!

Тепер для підключення необхідно під'єднати кабель-кит до роз'ємів блоку управління уприскуванням, і для ефективного управління - додатково до датчика тиску турбо-наддуву. Найпоширеніша практика підключення блоку до педалі газу відсутній, і це величезний плюс!

Підключаючи харчування 12 вольт - закінчуємо монтаж блоку на мотор.


Важлива інформація про STEINBAUER - як це працює?

Модуль підвищення потужності STEINBAUER змінює тиск наддуву і кількість палива, що впорскується шляхом тонкої настройки тривалості відкриття форсунок. Це досягається за рахунок перехоплення та інтерпретації оригінальних електронних сигналів. Ці оригінальні сигнали основного ЕБУ записуються і перераховуються для оптимізації тиску наддуву, випередження запалювання, моменту основного вприскування і управління виконавчими механізмами для оптимізації продуктивності.

Щоб запобігти двигун від пошкоджень, активація підвищення потужності відбувається при досягненні певної температури двигуна, яка записана в характеристиці. Крім того, підвищення потужності знижується або повністю деактивує при надмірно високих температурах двигуна.

Трохи порівнянь і висновки

Крім дизельного мотора, Лексус пропонує також бензинову модифікацію LX. І якщо ми поглянемо з боку на базові характеристики обох авто, то стане ясно, що бензиновий Lexus LX 570 майже на секунду виграє в розгоні до сотні у більш повільного 450d. Хоча за результатами реальних вимірів і відгуками клієнтів - ця секунда майже не помітна і висновок очевидний - дизель знову «зробив» бензин. Мотор на «важкому паливі» - це найкраще, що могло трапитися з LX після оновлення.

Наведемо для прикладу завмер потужності на дино-стенді, після установки блоку Штайнбауер.

Відгук клієнта після установка блоку потужності

Як видно з документа - двигун показує відмінну нову характеристику продуктивності, яку забезпечимо блок потужності на рівні 27-28%. Також важливо відзначити, що при підвищенні потужності було відзначено дуже незначна зміна тиску у впускному тракті.

Графік виміру потужності на ДИНО-СТЕНДІ

Зате картина сильно змінюється при проведенні нашого варіанту чіп тюнінгу. Реальна прибавка потужності бензинового 570-го навряд чи переступить 28-30 к.с., пік яких припадає аж на 5600 об / хв, тоді як надбавка потужності дизеля складає не менше 55-60 к.с. на піку оборотів 3600 об / хв. І поки бензиновий мотор скористається додатковими 35-40 Нм моменту (530 к.с. базовий показник при 3200-3300 об / хв) - дизельний побратим з легкістю обставить «570-го» за рахунок додаткових 130 Нм, доступних вже з 1600 об / хв (650 нм базовий показник при 1600-2800 об / хв).

І пара слів про витрату палива двигунів «Лексуса» - мінімальний показник на LX 570 лежить в рамках 15-17 і більше літрів на сотню, а у LX 450d - близько 13 літрів.

висновки експерта

Після огляду можливостей базової налаштування і тюнінг лексус LX 450d можна зробити основні висновки:

  • дизельний мотор на преміальному позашляховику - відмінний хід виробника для лояльних клієнтів;
  • базова комплектація і характеристики 4,5-літрового мотора до тюнінгу - вельми прекрасні;
  • чіп-тюнінг складного нового двигуна став не тільки доступний для власників, але і має досить серйозний потенціал;
  • в порівнянні з попередніми рішеннями для авто до 2014 року випуску, нові комплекти є доступними навіть для власників нових гарантійних автомобілів.

Повний асортимент тюнінг-пакетів для LEXUS LX 450d представлений на сторінці .

Дякуємо за наданий матеріал нашого інформаційного партнера АВТОЦЕНТР УКРАЇНА .

Важлива інформація про STEINBAUER - як це працює?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов