Наша сеть партнеров Banwar
З «великої американської трійки» у двох компаній в модельному ряду є великі повнорозмірні позашляховики, а у Chrysler такий автомобіль на даний момент відсутня. Ми вирішили представити, яким він міг би вийти.
Найвідомішим представником цього сегмента в Росії є, мабуть, Cadillac Escalade ESV. У цього автомобіля є також два доступніших «родича» - Chevrolet Suburban і GMC Yukon XL, які офіційно в нашій країні не представлені. Ford конкурує з ними моделлю Expedition MAX, а в преміальному сегменті грає Lincoln Navigator L. Що ж стосується компанії Chrysler, то поки «топовими» є позашляховики Jeep Grand Cherokee і Dodge Durango, які відчутно менше за габаритами.
За основу для гіпотетичного повнорозмірного позашляховика від компанії Chrysler ми взяли новий пікап Ram 1500 . Колісна база трохи зменшена, а задній звис - навпаки, став довшим. Задні бічні двері зроблені ширше для більш комфортної посадки на другий і третій ряди сидінь. Ліхтарі отримали характерний для деяких моделей Dodge дизайн з об'єднуючими їх світлодіодними смужками, при цьому їх стилістика залишилася незграбною, як у пікапа в цілому. Також позашляховик, аналогічно пікапу, має безліч хромованих деталей.
До речі, влітку ми випустили великий матеріал про досвіді володіння позашляховиком Dodge Durango III. Також днями в США пройшла виставка SEMA, на якій Dodge представив 1000-сильний рестомод на базі моделі Charger 168 року.