Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Велоклуб.ру - Вибір і покупка велосипеда для подорожей

  1. Надійність велосипеда.
  2. Безпека велосипеда
  3. зручність велосипеда

Господа туристи!

Наша сеть партнеров Banwar

Зверніть увагу, що всі ці рекомендації мають відношення тільки до велосипедів, використовуваним для багатоденних подорожей.

Отже, Ви вирішили приєднатися до тих дивних людей, які під час свого законного відпустки воліють не грітися на пляжі, а стікаючи потом, з останніх сил повзти на своєму велосипеді вгору по гірських серпантинах, "годувати комарів по тайгових болотах", тобто до веломандрівник .

Щоб Ваша подорож не було затьмарене зламався ободом або багажником, Вашому здоров'ю не було завдано шкоди через відмовили гальм, і Ви не втратили б дорогоцінного часу на ремонт того, що можна було б не ремонтувати, спробуємо сформулювати вимоги до основної частини спорядження велотуриста - велосипеду:

Велосипед повинен бути
- надійним,
- безпечним,
- зручним.

Надійність велосипеда.

Поломка велосипеда, що сталася під час їзди по парку біля будинку, викличе досаду "не вийшло покататися".
Складно переборна поломка велосипеда в подорож стане серйозною проблемою не тільки для Вас і часом Вашого здоров'я, але і для всієї групи. Крім незапланованих втрат часу для всіх, ставлення всіх членів групи до людини, через якого сталася затримка, сильно погіршується.
Навряд чи комусь захочеться бути центром цих негативних емоцій. Тому спробуємо оцінити, чи підходить Ваш нинішній велосипед для подорожей або правильну модель Ви вибрали для покупки.

модель велосипеда
З усього різноманіття моделей, представлених на ринку для подорожей, підходять 2 типу - гірські велосипеди типу hardtail (одноподвеси з подпружиненной виделкою) і туринги. Перший тип - найбільш поширений, другий для Росії досить екзотичний і завозиться торгуючими фірмами тільки під замовлення.
Відповідно, якщо Ви купуєте собі турінг, Ви вже дуже добре розумієте, що Ви робите, у Вас є необхідна сума (від $ 1400.) і консультації тут не потрібні.
Залишаються гірські велосипеди типу hardtali.
Ціновий діапазон для таких велосипедів від відомих виробників $ 700-1500 залежно від класу велосипеда. Прикладами велосипедів з середини цього діапазону може бути Trek 4900 і Giant XTC SE4.
Названа ціна не означає, що саме стільки Вам треба буде за велосипед заплатити - в деяких випадках ціна падає в ДВА рази. Можливі варіанти при покупці велосипеда детально обговорюються в велошколи, що проводяться клубом.

Що Ви отримуєте за ці гроші?
Це буде велосипед з алюмінієвою рамою, подпружиненной передньою вилкою (яка до того ж ще і буде працювати, що вірно далеко не для всіх вилок), подвійними ободами і навісним обладнанням (гальма, перемикачі, зірки) класу Deore / DeoreLX по модельному ряду компанії Shimano . Гальма будуть звичайні (V-brake) або дискові. Іншими словами, це буде хороший велосипед середньої цінової категорії, який буде Вам надійним партнером в подорожах багато років.

Якщо такої суми немає
Якщо мінімальна названа сума ($ 700) здається Вам непомірно великий за цю "двоколісний залізяку", можна порадити тільки одне - почекати. Купівля велосипеда за меншу суму можлива, але використовувати його для подорожей буде важко - велика вага і низька надійність можуть неабияк попсувати Вам відпочинок.

Сума здається дуже маленькою
"Я прочитав в журналі про чудовий велосипед за $ 3000 і хочу такий же".
Важкий випадок. Дійсно, є дуже дорогі велосипеди. Одне "але" - вони, як і гоночні машини, розраховані на змагання. А, як відомо, хороша гоночна машина повинна розвалюватися відразу після фінішу. Тобто велосипед з "XTR по колу" буде дуже легким, жорстким і накатістость. При цьому у нього буде мінімальна ремонтопридатність і мінімальний запас міцності. Іншими словами, купити дорогу модель, готуйтеся через 1-2 сезони до планових замін дорогих же компонентів. Так, в подорожі плюси такого велосипеда відчути досить складно. Але для себе, коханого ...

Я люблю все робити сам
Дійсно, можна зібрати велосипед самому. Окремо продаються рами, окремо колеса, кермо, педалі. Якщо Ви великий "самоделкин", ніхто не заважає Вам підібрати окремі елементи під Ваші специфічні вимоги і отримати унікальний custom екземпляр. Тільки врахуйте, що не всі компоненти сумісні один з одним. Наприклад, досить поширені в Москві гальма Avid погано сумісні з гальмівними ручками від Shimano, під дискові гальма бажано спеціальні обода, які теж бувають різними і т.д. Тобто, для грамотної збірки велосипеда для подорожей Вам потрібно дуже добре знати продуктові лінійки різних виробників і їх сумісність.
Причому, як це не сумно, продавці в магазинах Вам, швидше за все не допоможуть, тому що вимоги до велосипеда для подорожей сильно відрізняються від стандартних вимог до гірського велосипеду. Але якщо дуже хочеться, то можна. Головне на початку порадитися з ким-небудь з клубних "гуру" в цій галузі. Ще можна по Інтернету рекомендацій пошукати.

А я великий чоловік і важу за центнер
Теж проблема. А якщо ще врахувати, що на велосипеді в подорож крім Вас ще й рюкзак їде, міцності стандартних деталей може не вистачити. Тут ми переходимо до наступної теми:

Удосконалення купленого велосипеда
Немає такої гарної речі, яку не можна було б зробити ще краще. Головне, в процесі вдосконалення не зіпсувати те, що вже є.
Що найчастіше заміняють в свіжокуплені велосипедах?

Сідло. Середньостатистична сідло не придатне для тривалих поїздок. Що робити - кожен вирішує для себе сам. Найчастіше стандартне сідло замінюють на анатомічне, "гелеве" сідло. Одне з найбільш вдалих і не дорогих ($ 30) випускає компанія Specialised (для чоловіків і жінок моделі різні). І вони навіть іноді з'являються в Москві. Але саме з'являються. І швидко закінчуються :-(. Хоча є багато альтернатив.

Покришки.

Покришка полуслік Гірський велосипед зазвичай комплектується широкої "зубастий" гумою з високим протектором. Виглядає здорово, не прослизає в найжахливішої бруду. Ось тільки при їзді по асфальту неабияк гальмує. Та й в пісок протектор вдавлюється, якщо по піщаній дорозі поїдете, що не сприяє економії Ваших сил. А при їзді по гірському "серпантину" тримає гірше, ніж могла б тримати більш гладка покришка. Вирішують цю проблему по-різному. Часто ставлять покришку типу "полуслік". В середньому краще, ніж стандартний "зубастий" варіант, але являє собою компроміс, який не буває вдалим для всіх випадків. Можливо, правильніше буде мати, принаймні, 2 пари покришок і встановлювати їх перед виїздом в подорож в залежності від доріг, які будуть переважаючими на маршруті.

Заднє колесо.
Якщо Ви велика людина, любите возити важкий рюкзак на багажнику і побоюєтеся за міцність стандартного колеса, можна почати його посилювати. Міняють найчастіше обід, покришку і спиці. Хоча варіанти для заміни підбираються індивідуально, принцип тут один - перехід на компоненти для їзди з гір (downhill). Вони важче, але розраховані на дуже жорсткі умови експлуатації і зроблені з неабияким запасом міцності.

Педалі.
Рідко який велосипед в стандартній комплектації має відповідні йому педалі. Найчастіше на ньому стоїть максимально дешева модель, використання якої дозволяє виробникові знизити вартість моделі. До цих педалей можна звикнути і досить довго на них їздити. Але відчути всі можливості свого велосипеда вдається тільки з використанням педалей з фіксацією на них спеціального черевика, так званих "контактних" педалях. Ці педалі багатьма не використовуються через те, що часто їх треба додатково купувати, додавши до їх вартості ще вартість спеціальних велотуфель. Крім того недосвідчені велосипедисти побоюються, що фіксація ноги на педалі спеціальною клямкою знижує безпеку використання велосипеда.
Це не так. У контактних педалях їздити НАБАГАТО зручніше, керованість велосипеда підвищується, а відстібання ноги від педалі відбувається одним рухом. Крім цього Ви набагато більш рівномірно і ефективно навантажуєте свій організм при їзді в "контактах", так як прикладаєте до педалі зусилля не тільки коли натискаєте на неї, але і коли тягніть педаль вгору. Згадайте про це, коли будете болісно заїжджати в круту гору з останніх сил. Вам могло б бути в 2 рази легше.

Безпека велосипеда

Збираючись у відпустку в подорож, ми розраховуємо, по крайней мере, не погіршити в ньому своє здоров'я.
Безпека - це ланцюжок заходів, але одним з ланок цього ланцюга в подорожі буде велосипед. Він повинен загальмувати там, де це потрібно, проїхати там, куди Ви його направили і не зламатися в критичній ситуації (уявіть, у що Вам обійдеться поломка передньої вилки в момент, коли Ви з'їжджаєте зі спуску на швидкості кілометрів в 60).
Безпека велосипеда в неабиякою мірою є продовженням його надійності і зручності експлуатації.
До вже сказаного про надійність можна додати тільки те, що мало купити хороший велосипед, його ще бажано підтримувати в хорошому стані.
Велосипед - це складний механічний пристрій, часто виконане з використанням найсучасніших технологій і матеріалів. Бути надійним і безпечним він може тільки при правильному обслуговуванні - акуратною регулюванню, своєчасної заміни зношених компонентів і правильної підгонки всіх регулювальних розмірів під свого власника.
Тобто безпечний велосипед - це зручний велосипед.

зручність велосипеда

Всі ми люди різні. Різного зросту, ваги, довжини рук і ніг. Але для кожного існує велосипед, на якому людині буде комфортно їхати цілий день по різним, часто досить складних маршрутах.
Щоб людині їзда на велосипеді доставляла тільки позитивні емоції, виробники заклали в конструкцію двоколісної машини безліч регулювань. Про деякі з них відомо досить добре - так, при покупці Вам навряд чи будуть продавати велосипед з рамою НЕ Вашого розміру, і висоту сідла під Ваші анатомічні особливості, швидше за все, приблизно відрегулюють. В результаті Ви отримаєте велосипед, в першому наближенні Вам відповідний.
Але тільки в першому наближенні.

Крім цього в більшості велосипедів присутні наступні можливості для регулювання:
- висота керма,
- відстань від сідла до рульової колонки. Регулюється зрушенням сідла уздовж велосипеда в його "полозах", Ще ця відстань може регулюватися зміною кута виносу керма (якщо дозволяє конструкція) або заміною самого виносу,
- нахил сідла,
- ширина керма. У разі керма гірського велосипеда регулюється зрушенням ручок ближче до центу керма і подальшим відпилюванням зайвих шматочків труби,
- довжина шатунів (важелів, до яких кріпляться педалі). Регулюється тільки заміною шатунів.
Результатом усіх цих припасувань повинен стати велосипед, при їзді на якому у Вас не заболить спина, чи не затечуть руки або ноги, а ввечері, від'їзд на ньому день, Вам не захочеться "викинути його в прірву".

Вдалих поїздок!
Сахаров Олександр

Щоб приєднатися до наших подорожей, почитайте сторінку походи вихідного дня , Пишіть на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. У вас повинен бути включений JavaScript для перегляду. , календарний план поїздок періодично оновлюється.

Що Ви отримуєте за ці гроші?
Що найчастіше заміняють в свіжокуплені велосипедах?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов