Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Веломагазин Velostar - тільки надійні велосипеди. типи велосипедів

  1. Гірський велосипед (MTB, ATB, mountain bike, all-terrain bike)
  2. Шосейний велосипед (road bike, road racing bike)
  3. Міський велосипед (citybike, дорожній велосипед)
  4. Гібрид (Hybrid)
  5. Турінг (Touring, туристичний велосипед)
  6. Велосипед для триала й фрістайлу (BMX, мод)
  7. Складаний велосипед (Folding bike)
  8. Трековий велосипед (Track bicycle)
  9. Дитячий велосипед (Kids bike)
  10. Інші типи велосипедів
  11. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

ТИПИ ВЕЛОСИПЕДІВ

Багато хто вважає, що існує всього три різновиди велосипедів: гірський, спортивний, він же шосейний і дорожній, він же міський. Але це лише три основних типи. Останнім часом з'явилося дуже багато нових типів і підтипів, тому і класифікація поступово змінюється. Наприклад, раніше гоночним велосипедом називався виключно шосейний, але тепер під гоночним велосипедом цілком може матися на увазі і гірський, якщо він орієнтований на змагання з крос-кантрі.

Нижче викладена досить детальна класифікація велосипедів, яка буде корисна тим, хто хоче вибрати велосипед у відповідність зі своїми потребами.

Гірський велосипед (MTB, ATB, mountain bike, all-terrain bike)

Гірський велосипед (MTB, ATB, mountain bike, all-terrain bike)

Найбільш поширений і популярний на сьогоднішній день тип велосипедів. У загальному випадку маунтинбайк призначений для їзди по дорогах невисокої якості або поза дорогами, по місцевості з сильно пересіченим рельєфом. Поняття «гірський велосипед» дуже широко і об'єднує кілька істотно відрізняються за призначенням і конструкції підтипів.

За конструктивними особливостями амортизації коліс гірські велосипеди діляться на ригіди (rigid) - без амортизації, хардтейли (hardtail) - з амортизаційної вилкою і двухпідвісні байки (full-suspension) - з амортизаційної вилкою і задньою підвіскою. Існує таке поняття, як комфортні (softtail) - байк з амортизаційної вилкою і спеціальною конструкцією пір'я заднього трикутника рами, що забезпечує незначну амортизацію заднього колеса. З'явившись деякий час назад, даний тип так і не отримав широкого розповсюдження.

За призначенням маунтінбайки діляться на байки для даунхілу, фрірайду, беккантрі, кросськантрі, фрістайлу, дёрта, стріту і звичайні гірські велосипеди - байки «загального призначення».

Більшу частину недорогих і середніх за ціною MTB складають «велосипеди загального призначення» (allround MTB), т. Е. Неспеціалізовані гірські велосипеди, розраховані на помірно агресивну їзду по дорогах і бездоріжжю. Це саме те, що потрібно більшості катаються по різних дорогах, але не спортсменам і не любителям пострибати. Найчастіше, хоча і не обов'язково, це хардтейли, що забезпечують відносно високу або середню по висоті посадку, яка не буде надмірно навантажувати руки. Амортизаційні вилки - недорогі, частіше пружинно-еластомірні. Виробник нерідко встановлює на велосипеди цього типу не внедорожную гуму, а полусліки. Так само часто є можливість встановити всіляке додаткове обладнання: крила, багажники, підніжки та інше. Іноді зустрічаються моделі з низькими ( «жіночими») рамами. Прикладом можуть служити велосипеди COMANCHE від Prairie до Vector і GHOST серії SE і HTX .

Са мі дешеві велосипеди, такі, як Comanche Ontario, наприклад, взагалі можна розглядати виключно, як прогулянкові велосипеди, що зовні нагадують MTB.

У міру збільшення вартості MTB, вони начитають знаходити ту чи іншу спеціалізацію.

Найближче до звичайних гірських велосипедів загального призначення - велосипеди для крос кантрі (crosscountry, XC racing). Цей тип велосипедів розрахований на те, щоб допомогти спортсменові рухатися максимально швидко і з мінімальними втратами по помірно пересіченій місцевості, як з гори, так і в гору - змагання проводяться на кільцевій трасі. Зазвичай це хардтейли з легкими баттированного рамами і подовженим переднім трикутником, що забезпечує більш низьку посадку для агресивної їзди. Рейсинговим байки комплектуються короткоходной блокируемой амортизаційної вилкою з ходом 80-100 мм і обладнанням вище середнього рівня.

Зараз на кросскантрійних велосипеди в більшості випадків встановлюються дискові гальма. Повнопідвісковими велосипеди в кросськантрі використовуються не часто через більшої ваги і втрат енергії на розкачку задньої підвіски при педалюванні. Приклад подібних бойків - GHOST ASX 4900 . З 1996 року змагання з крос-кантрі входять в програму Олімпійських ігор та Чемпіонату світу з гірського велосипеду.

Велосипеди для швидкісного спуску з гір (downhill, DH) є двухпідвісні велосипеди з дуже міцними рамами, довгохідними вилками і задніми підвісками з ходом до 200-240 мм. Для моделей цього типу обов'язково наявність потужних дискових гальм. Основне завдання таких байків - витримувати навантаження від руху на високих швидкостях по складних трасах. Заїзди проводяться виключно вниз під гору, тому найчастіше присутня лише одна велика ведуча зірка. Вага велосипеда досягає 20 і більше кілограм. Пересуватися на DH-велосипеді по рівній місцевості або в гору вкрай незручно. Складна конструкція рами і високі вимоги до надійності обумовлюють дуже високу вартість таких велосипедів. Приклад - Scott Gambler. В даний час даунхіл включений в програму Чемпіонату світу з гірського велосипеду.

Проміжним варіантом між байком для даунхілу і звичайним гірським велосипедом, можна вважати велосипед для фрірайду (freeride, FR). Зазвичай фрірайдниє велосипеди схожі на даунхілльние, але вже пристосовані для їзди не тільки вниз з гори. Т. е. Вони важать менше, комплектуються вилками і задніми підвісками з ходом близько 150-170 мм. Стихія цих велосипедів - їзда поза дорогами.

Крім того, у деяких виробників можна зустріти такий підтип байків, як беккантрі (backcountry) або олмаунтін (all mountain) - ще більш полегшена версія велосипедів, в порівнянні з фрірайднимі, але більш міцна, в порівнянні з кросскантрійних і звичайними MTB. Беккантрі байк може бути хардтейлом або Двухподвес. До цього підтипу MBT можна віднести і велосипеди для позашляхових марафонів, наприклад, GHOST серій ASX, AMR, RT - відносно легкі двухпідвісні байки з ходом підвісок близько 120 мм.

Любителі фрістайлу і всіляких трюків на велосипедах використовують спеціальні гірські велосипеди (стік). Потужна рама дуже малої ростовки, потужне заднє колесо і легке переднє, зазвичай на жорсткій вилці. Потужні гальма, нерідко ободниє гідравлічні. Кермо широке, сідла, часто не буває як такого або воно встановлено гранично низько. Спереду зазвичай всього 1 зірка і рокринг для захисту каретки і зірок. Ззаду часто можна побачити шосейну касету, не рідкість - взагалі всього одна передача. Використовуються велосипеди як в змаганнях з подолання всіляких перешкод, байкер-кросі, так і при неспішної міській їзді з постійними встрибування на всі зустрічні поребрики, тумби та сходи - стріт.

Існують також такі стилі катання, як дьорт-джампінг (dirt jumping) і норт-шор (north shore), велосипеди для яких частково нагадують тріальні і фрі-райдние, хоча зазвичай і є спеціалізованими, наприклад з 24-дюймовими колесами для дерт- джампінгу.

Існують також такі стилі катання, як дьорт-джампінг (dirt jumping) і норт-шор (north shore), велосипеди для яких частково нагадують тріальні і фрі-райдние, хоча зазвичай і є спеціалізованими, наприклад з 24-дюймовими колесами для дерт- джампінгу

До класу гірських велосипедів можна віднести і велосипеди спеціально розроблені для подорожей, такі, як GHOST TR 1300 (на фото зліва). Крім того, зараз випускаються і гірські велосипеди, орієнтовані на їзду по місту, що володіють жорсткими вилками і відносно вузькими сліковимі шинами. Прикладом можуть служити велосипеди GHOST TR 1300 - TR 7500 або BERGAMONT серій Sponsor, Belami, Tronic.

Останнім часом все частіше з'являються гірські велосипеди з 29-дюймовими колесами, так звані твентінайнери (29er) або бігфути, наприклад FUJI Tahoe 29 Pro. Призначення - кросськантрі або звичайні поїздки.

Якщо розглядати загальні риси гірського велосипеда, то до них можна віднести наступні. Міцна рама відносно невеликого розміру з великим дорожнім просвітом. Матеріалом рами може бути звичайна хромомолібденовая сталь, алюмінієві або титанові сплави, вуглепластик (карбон). Наявність, за рідкісним винятком, амортизації переднього або обох коліс. Колеса 26 "(559 мм) або 29" (622 мм з широкою гумою), з міцними, зазвичай двостінними, ободами і потужними шинами з розвиненим протектором.

Манетки завжди розташовуються на кермі, так що перемикати передачі можна не відриваючи від нього рук, що особливо важливо на поганих дорогах. В даний час гірські велосипеди оборудутся 24-27 передачами, які забезпечують зміну передавального відношення в дуже широких межах. Їх вистачить і при швидкісному русі по шосе, і на крутому підйомі по важкій дорозі. Конструкція переднього і заднього перемикачів, провідних і ведених зірочок і ланцюгів дозволяють надійно перемикати передачі в умовах сильного забруднення та високих навантажень.

Гальмівна система гірського велосипеда може бути укомплектована ободнимі гальмами консольного типу, що забезпечують великі зазори між гальмівними важелями та шинами, або дисковими гальмами.

Гірський велосипед - один з найбільш універсальних типів велосипедів, хоча найкраще пристосований для руху поза асфальтових шосе. На даний момент це і самий «модний» велосипед.

Шосейний велосипед (road bike, road racing bike)

Шосейний велосипед (road bike, road racing bike)

Шосейний велосипед призначений для швидкої їзди по хороших шосе.

Візитна картка шосейного (або гоночного, як його називали раніше) велосипеда - гнутий спадний кермо, званий в народі «баранячими рогами». Рама досить висока і коротка. Матеріали, з яких вона виготовлена, можуть, в залежності від класу велосипеда, бути самими різними: хороша хромомолібденовая сталь, алюмінієві або титанові сплави, композитні матеріали. Доповнює раму жорстка вилка, яка також може бути виконана з будь-яких перерахованих вище матеріалів.

Колеса, як правило, 27 '' (622 мм, 700c) з дуже вузькими шинами (18-28 мм). Майже на всіх сучасних шосейних велосипедах встановлюються клінчерниє шини високого тиску, однотрубки вже стали рідкістю. Дві або три провідних зірки і 9-11 відомих зірочок, підібраних з малим кроком від передачі до передачі: разом - 18-30 передач. Характерна особливість сучасних шосейних велосипедів - манетки, інтегровані в гальмівні ручки. Старі і недорогі велосипеди обладнуються манеткамі, розташованими на рамі. Гальма кліщового типу.

На гладкому асфальті на шосейному велосипеді можна тримати швидкість на 7-10 км / год вище, ніж на міському або гірському велосипеді при однакових енерговитратах. Правда, на крупнозернистому асфальті перевага буде істотно менше, а на поганій дорозі велосипедист буде просто змушений суттєво знизити швидкість.

Але у шосейного велосипеда є й очевидні мінуси. Низька посадка незручна для неспішної їзди і сильно обмежує оглядовість. Вузькі шини і невисока міцність всієї конструкції майже повністю виключають можливість їздити поза асфальтом і по поганих дорогах. На більшості шосейних велосипедів немає стандартних місць для кріплення крил і багажників, що також декілька звужує сферу їх застосування.

Крім традиційних «шосейники» існують спеціалізовані моделі для ціклокросса (велокросу) і тріатлону.

Міський велосипед (citybike, дорожній велосипед)

Міський велосипед (citybike, дорожній велосипед)

Як і відображено в назві, міські велосипеди призначені для неспішного і зручного пересування по місту. Це абсолютно неспортивні велосипеди.

Характерні риси міського велосипеда: закрита (чоловіча) або відкрита (жіноча) сталева або алюмінієва рама, жорстка, а іноді і амортизаційна, вилка, великі колеса (28 '', 622 мм) з шинами середньої товщини і дрібним малюнком протектора. Гальма, як правило, ножні. Практично завжди встановлені незнімні грязьові щитки на колесах, захист ланцюгу, багажник. Рідше - підніжка, дзеркала заднього виду, корзина і ін. Іноді вже в заводській комплектації встановлено електрообладнання.

Посадка на міському велосипеді дуже висока: навантаження на руки майже відсутня. Широке подпружиненное сідло, іменоване серед велосипедистів «диваном», може бути встановлено на амортизаційному підсідельному штирі, що помітно збільшує комфорт при їзді.

Сучасні Сітібайки зазвичай комплектуються багатошвидкісними планетарними втулками з внутрішнім перемиканням передач (зазвичай від трьох до восьми). Наприклад, Shimano Nexus або SRAM Spectro. Раніше міські велосипеди часто мали одну передачу та називалися в нашій країні дорожніми (Україна або Десна, наприклад), а за кордоном single speed або coaster brake. Зрідка можна зустріти велосипеди, які за всіма параметрами, виключаючи зовнішнє перемикання передач, можна було б також віднести до міських.

До класу міських відносяться і так звані крузери (cruiser) і чоппери - велосипеди з характерною витяутой рамою, встановленої під дуже гострим кутом виделкою і широченним кермом. Посадка дуже висока або навіть з нахилом назад, спираючись на спинку. Свого роду стилізація під старі велосипеди та мотоцикли.

Головне достоїнство Сітібайки - практично повна відсутність необхідності в їх частому обслуговуванні, так як всі найбільш зношуються механізми - гальма і механізми перемикання передач - добре захищені від бруду. Задня втулка з внутрішнім перемиканням передач дозволяє перемикати їх стоячи на місці, що зручно для міської їзди з її частими зупинками. Але такі велосипеди достатньо важкі і не призначені для екстремальних навантажень.

Гібрид (Hybrid)

Всі перераховані вище велосипеди так сильно розрізняються, що знадобилося створити якісь проміжні варіанти, які дозволили б поєднати переваги різних типів велосипедів.

Один з таких велосипедів - гібридний велосипед. Традиційно під гібридом мається на увазі полегшений варіант гірського велосипеда краще пристосований для їзди по шосе.

Особливості конструкції полягають в легшій і високою, у порівнянні з гірським велосипедом, рамі, зазвичай виготовленої зі сталевих або алюмінієвих труб. Геометрія краще пристосована для руху по шосе. Останнім часом більшість гібридних велосипедів обладнується короткоходнимі амортизаційними вилками з ходом 40-60 мм. Все частіше на гібридах з'являються дискові гальма. Зустрічаються моделі навіть з амортизаційної підвіскою заднього колеса, причому, сконструйованої так, що на велосипед можна сміливо встановлювати практично будь-які аксесуари.

Зустрічаються моделі навіть з амортизаційної підвіскою заднього колеса, причому, сконструйованої так, що на велосипед можна сміливо встановлювати практично будь-які аксесуари

Інша характерна відмінність гібрида від MTB - його колеса (28 '', 622 мм). Вони можуть бути зібрані на двостінних ободах і шинах шириною до 44 мм з помірно розвиненим протектором. Такі колеса краще котяться по шосе, але і не підведуть на лісовій дорозі. Сідло іноді встановлюється на амортизований підсідельний штир, а винос керма регулюється по висоті. Багато вузлів, такі як перемикачі швидкостей та гальмівна система, взяті від гірського велосипеда, хоча частина обладнання може бути з «комфортних» груп (Shimano Nexave, C900 ... C050).

Багажник, грязьові щитки, «роги» на кермі та інші аксесуари можуть як бути відсутнім (cross bike) - зазвичай це гібриди зі спортивним ухилом, так і входити в заводську комплектацію велосипеда (trekking bike) - прогулянкові велосипеди. Деякі компанії, напрмер Scott і Marin, випускають також серію шосейних гібридів, повністю обладнаних шосейними приводами, жорсткими вилками і вузькими колесами - наприклад,. Фактично це шосейні велосипеди з трохи посиленими рамами і прямими кермом.

Головна перевага гібридного велосипеда - його універсальність: при деякому зниженні властивостей, властивих гірському велосипеду, гібрид має помітно кращі ходові якості на шосе. Напевно, це найкращий вибір для тих, хто любить їздити скрізь, крім повного бездоріжжя. До того ж, за останні роки вибір гібридних велосипедів в магазинах істотно збільшився. Наприклад, у компаній GHOST і BERGAMONT зараз представлена дуже широка лінійка гібридів.

Як уже писалося вище, існують 29-дюймові гірські велосипеди - щось середнє між гібридами і традиційними 26-дюймовими гірськими байками.

Турінг (Touring, туристичний велосипед)

Якщо гібрид - це крок до більш універсального велосипеда від гірського, то туринг є кроком до універсального велосипеда від шосейного. Цей велосипед призначений для тривалих подорожей у швидкому темпі, але з можливістю їзди як по шосе, так і, при необхідності, по дорогах середньої якості.

Загальна компоновка туринга близька до шосейного велосипеда, але рама зазвичай довше, що підвищує плавність ходу, і розрахована на установку додаткового обладнання.

Турінг відрізняється від шосейного велосипеда міцнішими колесами з більш широкою гумою. Інша відмінність - широкий діапазон перемикання передач: зазвичай касета і задній перемикач беруться від гірського велосипеда, а решта устаткування приводу від шосейного. Гальмівна система може запозичувати від гірського велосипеда або бути шосейної.

Можливість установки щитків і багажника робить такий велосипед відповідним для велопутешествій з вантажем. Велосипед краще пристосований до швидкого руху по шосе, порівняно з гібридом, але менша залежить від якості дороги, в порівнянні з шосейних велосипедом.

Велосипед краще пристосований до швидкого руху по шосе, порівняно з гібридом, але менша залежить від якості дороги, в порівнянні з шосейних велосипедом

Велосипед для триала й фрістайлу (BMX, мод)

Велосипед для виконання різноманітних трюків і гонок на спеціальних майданчиках з штучними перешкодами. Для нього характерні колеса 20 "з 48 спицями, пеги (спеціальні опори по торцях осей коліс), так званий гіророторний механізм, що дозволяє багаторазово обертати кермо в одному напрямку без перекручування гальмівних тросів, захист каретки.

Складаний велосипед (Folding bike)

Складаний велосипед зручно зберігати в маленьких приміщеннях і перевозити на автомобілі або в метро. Придатний для неспішних прогулянок на відносно невеликі відстані, хоча на подібних велосипедах їздять навіть в кругосветки!

Іноді складні велосипеди бувають багатошвидкісними. Колеса, як правило, 20 "або 24", є навіть 16 "!

Недоліки всіх складних велосипедів - відносно велику вагу рами і погана накатістость, обумовлена ​​маленьким розміром коліс.

Трековий велосипед (Track bicycle)

Спеціальний різновид гоночних велосипедів, призначена виключно для гонок на треку, не має ні механізму перемикання швидкостей, ні гальм. Колесо жорстко зв'язане ланцюгом з педалями, тому вільного ходу немає. Колеса, як правило, 27 '', хоча часто переднє та заднє мають різний діаметр. Кермо - «баранячі роги». Це найлегший тип велосипедів.

Дитячий велосипед (Kids bike)

Найрізноманітніші велосипеди невеликого розміру з 2, 3, 4 колесами. Бувають і багатошвидкісні "аналоги" гірських або шосейних велосипедів.

Інші типи велосипедів

Інші типи велосипедів

Крім перерахованих вище, існують і інші типи велосипедів. Наприклад, тандеми не є такою вже рідкістю за кордоном, але в нашій країні досить рідкісні. Тандеми можна теж ділити на гірські, шосейні, ...

Існують велосипеди не з традиційною вертикальною посадкою, а з горизонтальною на сидінні типу крісла. Цей тип велосипедів в нашій країні називають лежачих велосипедів, а за кордоном - recumbent bike. Фактично це щось середнє між велосипедом і веломобілем. Єдине, що дозволяє віднести його до велосипедів, а не веломобіль, це 2 колеса.

резюме

Так який же велосипед потрібен саме вам? Це питання стосується, звичайно ж, новачків, які обирають свій перший велосипед або тих, хто погано знайомий з сучасними велосипедами. Перш ніж купувати велосипед, подумайте, як ви будете його використовувати: їздити чи на роботу або на дачу, кататися чи ввечері в парку або ганяти з крутих гір, а може бути - стрибати по бордюрах, лавок і прочая. Пофантазуйте, адже почавши активно кататися, ви напевно будете розширювати сферу застосування свого велосипеда. Може бути, ваші запити настільки різнобічні, що вам необхідно два або навіть три різних велосипеда, адже абсолютно універсального не існує.

Коротко можна було б відповісти на це питання наступним чином. Якщо ви шукаєте велосипед для їзди з дачі на лісове озеро, то хорошим вибором може стати недорогий гірський або гібридний велосипед. Якщо хочете зручно добиратися від будинку до роботи і назад - Сітібайки. Якщо ви регулярно їздите з міста на дачу по маршруту з путівцями - гібрид. Якщо ви не бажаєте з'їжджати з хороших шосе і любите швидкість - шосейний велосипед. А можливо, під ваш стиль їзди більше підійде двохпідвісковий гірський, турінг, складаний або який-небудь інший велосипед.

Головне - визначитися в тому, де і як ви збираєтеся їздити.

Використано матеріали сайту http://agbike.spb.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов