Наша сеть партнеров Banwar
Всі велосипедисти так чи інакше стикаються з поганим переключенням передач велосипеда. Серед можливих причин таких проблем виділяють: наявність пошкоджень на тросі, розтягування ланцюга, погана настройка перемикачів передач у велосипеда. Найчастіше некоректна настоянка досить сильно впливає на результативність дії по переключенню передач. У деяких випадках прогулянка на велосипеді перетворюється в великі муки.
Ті люди, які вважають себе новачками в даній сфері, запрошують для виконання даного завдання механіка. Це правильне рішення. Але з плином часу велосипедисти усвідомлюють, що потрібно вчитися деяким налаштувань самостійно. По-перше, це фінансова економія. По-друге, деякі вміння можуть полегшити їзду, так як дозволяють відрегулювати швидкість і провести інші настройки. Завдяки цьому, велосипедист отримує гарне і своєчасне перемикання швидкостей під час поїздки. У цій статті позначені точні дії, які допоможуть всім велосипедистам без сторонньої допомоги зробити регулювання швидкостей. Це стосується всіх, в тому числі початківців любителів їзди на двоколісному помічника.
Налаштування заднього перемикача швидкостей
При здійсненні регулювання необхідно почати з проведення огляду задньої перекидання. Це дозволить перевірити особливість кріплення троса, за допомогою якого передачі перемикаються. Перевіряється його цілісність, відсутність забруднень і зношеності роликів. Перевірці підлягає лапка на наявність дефектів, адже під час їзди на велосипеді цей елемент часто деформується (особливо при падіннях).
Здійснити перевірку лапки досить просто. Для цього слід оглянути перемикач з його зворотного боку, звернути увагу на зовнішній вигляд зірки касети, знаходження верхнього або нижнього потоку на одну рису, яка перпендикулярна землі. Переконавшись у цілості всіх елементів, можна приступити до налаштування.
Слід поставити ланцюг велосипеда на найбільш далеку зірку, включивши при цьому максимальний показник швидкості. Для настроювання передбачені регулювальні гвинти (на передній і задній частині). Їх можна визначити по літерним позначенням (H і L), що відповідає показникам «високий» і «низький». При установці ланцюга на максимальні показники швидкості використовується гвинт із значенням «high» (ділянка, яка відповідає регулюванню вищих показників швидкості). При обертанні елемента проти або за годинниковою стрілкою лапку встановлюють в таке становище, щоб всі її елементи знаходилися на одному рівні з найменшою зіркою. Далі включається найменший показник задньої передачі. Ланцюг при цьому розташовується на найбільшій зірці в задній частині механізму. За допомогою гвинта «L» проводиться подібна регулювання для вирівнювання елементів з найбільшою зіркою.
Періодично у велосипедистів виникає наступна ситуація. По завершенні коректної, чергової перевірки і оптимальної настройки переключающего елемента починається погане включення низьких або високих швидкостей. Така проблема виникає внаслідок надмірного або недостатнього натягування троса перемикання передач, що відповідає за перемикання швидкостей.
Відрегулювати такий елемент можна декількома методами: за допомогою регулюючої ручки перемикача або за допомогою манетки. Що використовувати для того чи іншого способу, залежить від пристроїв, які встановлені на транспортному засобі. У разі поганого включення низьких передач натягування троса необхідно посилити. При скрутному зменшенні показників швидкості слід зменшити натяг. Для середніх і високих перекідок можна відрегулювати відстань ролика напрямки до початку зірки касети. Таким чином, відбувається регулювання натяжителя ланцюга велосипеда.
Регулювання ланцюга виконується за допомогою наступних дій. Ланцюг велосипеда необхідно встановити на найбільшу зірку в задній частині і попереду. Лапку на задньому перемикачі натягують до максимального положення. Використовуючи гвинт для регулювань, отримують відстань близько 5 міліметрів - від ролика вгорі до зубів на зірці. Дане відстань дозволяє плавно і точно включити необхідну передачу. Знижувати значення не рекомендується, тому що це призводить до підвищеного ризику зачіпання зірки і ролика з подальшим пошкодженням елементів.
Налаштування переднього перемикача швидкостей
Перед початком регулювання передньої перекидання слід перевірити місце її розташування на велосипеді . Тим, хто зіткнувся з цим вперше, можна порадити наступне. Перш за все, потрібно переконатися в тому, що при використанні великої зірки її елементи розташовані на невеликій відстані від вигину перемикача і на одному тому ж видаленні. Необхідно стежити за тим, щоб вони не зачіпали рамку або розташовувалися на віддалі від неї. Другий важливий момент - паралельне розташування рамки до всіх зірок на горизонтальній поверхні. Іншими словами, якщо оглядати перемикач під великим кутом, то рамка повинна бути встановлена паралельно до всіх зірок.
Початок регулювання слід здійснювати з установки ланцюга на найменшу попереду і найбільшу зірку ззаду. Після цього відкривається болт, за допомогою якого фіксувався корпус перемикача. Болт повинен зайняти розраховане для нього положення, після чого можна починати настройку. Гвинт слід обертати в різні боки (з позначкою «L»), а потім налаштувати зазор між перемикачем і ланцюгом (від 1 до 2 мм). Дані показники будуть сприяти комфортному переключення передач і допоможуть запобігти тертя елементів під час поїздок.
Далі слід закріпити трос елемента перемикання передач, здійснивши це дію з натягом. Потрібно впевнитися в тому, що трос потрапляє в канавку. Ланцюг встановлюється на найбільшу і найменшу зірку за допомогою гвинта регулювання з позначенням «Н». Налаштування до найменших показників проводиться подібним чином. У тому випадку, коли по завершенні налаштувань виникають труднощі з перемиканням максимальних показників швидкості, слід налаштувати натягу троса перемикання. Дія відбувається аналогічно з настроюванням заднього перемикача.
Після освоєння обох типів регулювання швидкостей ви можете позбавити себе від несподіваних моментів, які час від часу виникають в процесі пересувань. При наявності знань і умінь в області налаштувань велосипеда ви зможете значно заощадити власний час і сили.