Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Велосипед для велопоходу Велорюкзак Багажник

Наша сеть партнеров Banwar

№ 5. Типи велосипедів. Велосипед для спортивного велопоходу. Велобаул. Велобагажники. Додаткове обладнання.

На сьогоднішній день існують наступні типи велосипедів:

Шосейно-гоночні велосипеди. (Road Bikes) Призначені для спортивних гонок, марафонів і просто аматорської їзди по дорогах з гладким твердим покриттям.

Спортивно-туристські. (Multitrack Bikes) Для багатоденних велопоходів по різних дорогах з перевезенням вантажу 12 -18 кг.

Дорожні. (City Bikes) Їзда по місту з невеликим вантажем.

Гірські. MTB (Mountain Terrain Bikes) Їзда по гірських дорогах і стежках без вантажу, від турбази до турбази.

Tріальние. BMX (Bikes Moto-cross) Короткі дистанції типу мотокросу та тріалу.

Кожен тип велосипеда може комплектуватися певною групою (класом) навісного обладнання. Перерахуємо ці групи, починаючи з самої елітної і отже найдорожчою і легкої: XTR, Deore XT, Deore LX, STX-RC, Alivio, Acera-X, Altus, і Tourney - найпростіша, дешева, і важка. З існуючих імпортних типів велосипедів, найбільш повно підходить для проведення багатоденних велопутешествій це Спортивно-туристські (Multitrack Bikes) велосипеди. Хороший фірмовий спортивно-туристський велосипед можна купити за 400-900 долларав. У цій ціновій "вилці" перебуває, наприклад, велосипеди Trek, Gary Fisher і цілий ряд велосипедів трекингової серії тайванської фірми Wheeler і ETW (торгова марка Trekking Fox). Відмінною рисою таких велосипедів є великий діаметр коліс - 28 дюймів (in) або 622 мм. Ще по-іншому, велосипеди з таким діаметром колеса називають гібридами (Hybrid). Але велосипеди цього типу поки ще мало завозяться фірмами що займаються продажем ведлосіпедов. Набагато легше купити імпортний велосипед легкодорожного типу (City Bike). Ціновий діапазон цих велосипедів - 300-500 доларів. Цей тип велосипеда має 18-21-24 передач, багажник, хром-молібденової або алюмінієву раму, колеса на 36 спиць і діаметром 26 in = 590 мм. або 28 in = 622 мм. Навісне обладнання може бути класу від Alivio до STX-RC, Deore. У нескладних велопоходах цілком згодиться і клас Tourney.

При виборі велосипеда враховуйте, порівнюйте своє зростання з розміром рами. Розмір рами, як правило, вказано на вертикальній трубі - 16 in - 17 in = 155-165 см. Зростання велосипедиста; 18 in - 20 in = 165 -175 см. Росту; 21 in - 22 in = 180 - 200 см. Росту. Більше про розміри рам на занятті № 13.
Не прагніть до більш жорсткої і легкої рами не вашого, меншого, розміру. Якщо Ви виберете маленьку раму при своєму великому зростанні - прийдеться ставити довгу підсідельну трубу, а це призведе до підвищених навантажень в кріпленні підсідельною труби в рамі і, як наслідок, ймовірність появи тріщини в тому районі. У велопоходах 2007 року зареєстроване два таких випадки поломки рами (Gary Fisher Тасаджера і Trec). Додалася статистика 2009 року - все той самий підсідельний вузол рами - Kellys і Leader Fox. Додалася статистика 2010 року - підсідельний вузол рами Gary Fisher (2006р).

Вибір діаметра колеса: 26 або 28 дюймів? Це все ще є предметом полеміки. Кожен розмір колеса має свої "плюси" і "мінуси", але для велопоходу все-таки, на мій погляд, краще діаметр 28 дюймів. Гуму для велопоходів 1-3 к.с. краще вибирати не "злий", а "напів-слик". Передня підресорена вилка зменшує стомлюваність рук і верхнього плечового пояса, але разом з цим зменшує "інформативність" керма, ускладнює керованість, і тому передній підвіс повинен бути по-жорсткіше. ( "Двухподвеси" взагалі не годяться для велотуризму - вони важкі і є проблеми з установкою заднього багажника). Велосипед для велопоходу повинен бути якомога легше: для цього знімають все зайве - підніжки, залізні крила та іншу мішуру.

Як приклад, наведу роздуми на тему "Який велосипед потрібний для велопоходу" учасниці велопоходів 1-3 к.с. в Карпатах: - "Якщо говорити про походи, - який велосипед збирати для велопоходів, - то моя думка - звичайна рама, широкий кермо - 68-70, хоча б передній дисковий - краще гальмує в бруд, колодки на ві-брейках стираються відразу; нормальна задня перекидка - 8 швидкостей, більше не треба; колеса з подвійними ободами і дуже хорошими спицями. 3 зірки на системі (не дві). Вилка - хід не більше 100 мм, надійна, але дорогу не варто купувати, бажано звичайно з масляним демпфером . крила - не треба, або можна переднє високе на вилку кріпиться, тому що під крила зали ає бруд і копец. Мигалка червона задня, багажник хороший по можливості, троси-нержавійки. На ділянках де йде розрив сорочок на рамі і т.д. - троси поміщати в додаткові тонкі псевдо-сорочки (на ринках продаються термо-обплетення.) - інакше бруд в сорочки забивається і не гальмують гальма. Зручне сідло. покришки, педалі і інше - "ПО смаку і до місця" на рахунок контактів - не впевнена. Дуже хороша штука, але в походах іноді доводиться багато ходити пішки - може навіть весь день (це про велопоходи 3-5 к.с.). По різному рельєфу і грунту. Це все вбиває взуття. А взимку як ?? - в вело туфлях по снігу і холод морозити ноги? Ганяти крос кантрі в контактах-це пожалуста, а для походів особливо швидкість не потрібна, тому краще звичайні гарні топталки з шипами. (у мене немає контактів, тому це моє суто суб'єктивне уявлення).
І комплектація мого Келліс, якщо цікаво:
Рама- Kely's Oxigen
вілка- Rock Shox Pilot 100 - повітряно-масляна
колеса: - обода - Mach, спиці DT 2, втулки. пер. - Novatec Disc, втулки. зад. Shimano LX
гальма пер - Avid b5 механіка
гальмо зад - v-brake noname
гальмівні ручки - Avid
перемикання: задній - Sram 5 - 8 швидкостей
передній - Shimano Alivio
манетки - Sram 7
система Suntour
касета - shimano на 8
педалі - топталки убиті вже :)) ... "

Загалом, якщо резюмувати, підбір або збірка велосипеда для велопоходу має безліч варіантів і тому враховуйте головні критерії: загальна вага велосипеда, наявність багажника і ... ваші грошові можливості, аби було бажання. Ще можна дізнатися про вибір велосипеда і багато іншого на форумі ДнепроВелоКлуба або пошукати в інтернет.

З випускалися раніше вітчизняних велосипедів Харківського вело заводу (ХВЗ), марка "Україна", "Супутник", "Турист", "Спорт", "Старт-Шосе" підходять, без переробки, тільки для нескладних велопоходів 1-2-й до \ с. Для тих, хто захопиться велосипедними подорожами і побажає штурмувати велопоходи 3-5 до \ с, необхідна наступна комплектація і доопрацювання велосипеда ХВЗ. Хром-молібденова рама "Старт-Шосе" (В-555) з базою 1020 -1030 мм. (База залежить від розміру рами) бажано з роком випуску до 1980-го. Після Московської Олімпіади 80-го року, ХВЗ чомусь вніс в раму доопрацювання які знизили її міцність. Колеса "перебирають" на обода коробчатого (турістовского) профілю або "подвійні" імпортні, причому на заднє встановлюється "широкий" фланець втулки, що дозволяє збільшити число спиць до 71-ій (це стосується коробчатого, турістовского обода, якщо обід "подвійний" - на стандартні 36 спиць, колесо набирають на найміцніші спиці з нержавійки діаметром 2,0 - 2,2 мм). Багажник виготовляється з титанових або алюмінієвих трубок діаметром 10-12-14-16 мм. Блок провідних (передніх) 3-х зірочок з набором 48х38х28 зубів на "квадрат" з болтом (НЕ гайкою). "Трещетка" - блок ведених (задніх) зірок, може мати 5 - 7 зірочок для стандартної ланцюга (на більше число зірочок 8 - 9 - потрібна вузька ланцюг), але найбільша зірочка на "трещетка" повинна бути не менше 28 зубів.

Дуже важливим є підбір велобагажник, Велобаул і велочехла. У спортивних велопоходах основний вантаж перевозиться в Велобаул і розташований він на велобагажник, але ні в якому разі не на спині! (На спину можна невеликий рюкзак на 3-4 кг.). На імпортну раму можна встановити хороший імпортний багажник 20 - 25 доларів і Велобаул 40 - 90 доларів (зазвичай 3-х об'ємні: дві бічні сумки по 20 л. І одна сумка 20 л. Зверху). Для зменшення витрат можна поставити вітчизняний багажник раніше випускався ХВЗ або зробити самому. Креслення саморобного велобагажник і однооб'много Велобаул можна запросити в ДнепроВелоКлубе або пошукати в інтернет. На фотографіях внизу ви бачите однооб'ємний Велобаул виготовлений в ДнепроВелоКлубе. Виготовлення Велобаул і велочехла можна замовити на Форумі-ДВК . Головне щоб багажник був міцним, а Велобаул мав обсяг не менше 50-60-ти літрів і кишені для додаткових фляг з водою. Рекомендується подивитися звіти про велопоходах на цьому сайті, на фотографіях добре видно екіпірування й то, як кожен учасник вирішував проблему упаковки, і транспортування необхідного спорядження.

Вигляд ззаду (стара модель 2006 р з брезенту)

Встановлений Велобаул (при максимальному заповненні обсягу)

Велосипед готовий до велопохід

Модель 2010 г.

малий обсяг = 50 л.

малий обсяг = 50 л

перетворюється

в великий обсяг = 82 п.

Вид ззаду

Подивитися моделі 2011 р

Подивитися моделі 2011 р

Однооб'ємний Велобаул ДнепроВелоКлуба

Подивитися інші Велобаул

Легкий, практичний - встановлюється за 37 секунд і кріпиться трьома гумками

Надійність Велобаул перевірена в численних велопоходах велошколи

До додаткового, але необхідного, обладнання можна віднести ліхтар білий спереду і червоний ззаду (потрібно за Правилами дорожнього руху при їзді в темний час доби), велокомп'ютер, сигнал звукової, флягодержателя з флягою, підрамні сумочки, насос, гумові джгути з гачками для кріплення Велобаул і іншого вантажу до багажника.

Але найголовніше в велотуризмі, це бажання подорожувати на велосипеді, не дивлячись на те, що буде в тебе велосипед і Велобаул. В "радянські" часи в велопохід 1-й до \ з іноді вирушали люди на важенних велосипедах "Україна" з невеликими валізами на багажнику, обмотані білизняний мотузкою >> подивитися :) >> Часи змінюються і треба прагнути до кращого, незмінна тільки пристрасть людини до подорожей.

Питання по програмі велошколи можна задати на форумі ДнепроВелоКлуба

Вибір діаметра колеса: 26 або 28 дюймів?
А взимку як ?
В вело туфлях по снігу і холод морозити ноги?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов