Наша сеть партнеров Banwar
Велосипеди-чоппери - це велосипеди, сконструйовані за образом і подобою «старших братів» - мотоциклів. Часто для опису таких транспортних засобів перехожі підбирають слова на кшталт «велосипед чоппер харлей». Якщо ви живете в великому прогресивному місті, то напевно бачили велосипедистів на цих незвичайних велосипедах. Розповімо про це вигляді велосипеда Детальніше.
Як кажуть обізнані люди, перший велочоппер був привезений до Москви в 2001 році, а на сьогоднішній день вже і великі мережеві веломагазинів мають в своєму асортименті такі цікаві велосипеди.
З мотоциклом велочоппер ріднить подовжена рама, високий кермо і довга вилка. Ще однією особливістю класичного велосипеда-чопера є відмінність діаметра і ширини заднього колеса: воно менше і ширше, ніж переднє. Через своєї будови такий велосипед має низький центр тяжіння, що дозволяє впевненіше заходити в різкі повороти і стабільно котитися по прямій. Але власники велочопперов люблять розмірену їзду і швидкісні характеристики мають для них чи не останнє значення, хоча знаходяться і любителі електрифікації, які перетворюють свій велосипед в електрочоппер: стильно і швидко.
Колекційний велочоппер Schwinn Stingray Spoiler
Велочоппери, як правило, мають високий кермо. Звичайному велосипедисту таке кермо здається незвичним і незручним, але завдяки саме такій конструкції руки велосипедиста не втомлюються при тривалій їзді - навантаження на кисті мінімальна, а ще на таке кермо можна поставити дзеркала заднього виду, які будуть розташовуватися вище, ніж дзеркала автомобілістів. Це дозволяє власникові велосипеда-чопера легко «прошивати» міські пробки.
А яке сідло у велочопперов! Широке і м'яке - практично, улюблений бабусин диван) Дуже зручно при їзді по російському асфальту. Посадка на велосипеді чоппере - як в затишному домашньому кріслі. Велосипедист сидить злегка відкинувшись назад.
Широка (чим ширше, тим крутіше) задня покришка не тільки стильно виглядає, але ще і працює як амортизатор, що гасить нерівності на дорозі. Правда, якщо ви прокололи таке колесо, будьте готові витратити хвилин 20, а то і всі 30 на ремонт камери: зняти таку покришку з обода та ще задача, та й закручено колесо гайками: якщо немає ключів під рукою, доведеться постаратися заклеїти камеру, що не знімаючи колеса.
Що стосується особливостей ходової системи, багато заводських велочоппери оснащені планетарної втулкою на 3 швидкості: щоб і в гірку піднятися без зусиль, і з'їхати з неї з вітерцем.
На даний вид велосипедів існує дуже велика кількість різноманітного тюнінга: рулі, педалі, ковпачки на ніпель, сидіння, гріпси, дзеркала і багато іншого! Ви можете зібрати для себе унікальний у всьому світі велосипед, і все будуть вам заздрити! А ще ви зможете долучитися до кастом-культури і може бути стати учасником кастом-конкурсу!