Наша сеть партнеров Banwar
Обслуговуванням мережі прокату велосипедів Białostocka Komunikacja Rowerowa або скорочено BiKeR займається фірма Nextbike. Прокат велосипедів в Білостоці заробив 21 травня 2014 року, передбачено що працювати він буде щорічно з 1 квітня до 30 листопада. У місті передбачено 30 станцій з прокату велосипедів, а загальна кількість двоколісних становить 300 штук.
Скільки коштує прокат велосипедів. Для того, що б взяти в оренду велосипед в Білостоці необхідно спочатку зареєструватися на сайті і покласти на свій рахунок мінімум 10 польських злотих.
- Перші 20 хвилин - безкоштовно
- 21-60 хвилин - 1 злотий
- 61-120 хвилин - 3 злотих
- Кожна наступна година - 5 злотих
Для пасажирів міських автобусів з проїзними передбачена знижка. Безкоштовно можна їхати до 30 хвилин, а оплата за користування велосипеда понад годину буде на 1 злотий нижче звичайної ціни.
Для іноземних туристів може виникнути пару складнощів, по-перше для реєстрації вам потрібен польський номер телефону і по-друге оплату необхідно робити або шляхом переказу з рахунка в польському банку або шляхом онлайн платежу з використанням міжнародної банківської карти. В принципі ці проблеми в сучасному світі можна вирішити, так як польську сім-карту мобільного оператора можна спокійно купити, паспорта для цього в Польщі не потрібно, а міжнародна банківська карта це напевно обов'язковий предмет для людей, які ведуть активний спосіб життя.
Відкриття міського прокату не обійшлося без скандалу. На реалізацію проекту з міського бюджету було виділено 1 млн. $. Перша спроба в кінці 2013 року визначитися з фірмою, яка займеться будівництвом мережі закінчитися не удачею. У тендері взяли участь дві фірми Nextbike і WIM System, які, на думку міської адміністрації, зажадали занадто багато за свою роботу 1,6 млн. $ І 1,1 млн. $ Відповідно.
Другий тендер пройшов в лютому 2014 року, в ньому взяла участь тільки одна фірма Nextbike знизила ціну до 1,45 млн. $. Цього разу місто вирішило розщедриться і вибрав Nextbike для реалізації міської мережі прокату велосипедів.
WIM System, яка не встигла вчасно оформити документи для участі в повторному тендері, вважає, що їх просто «кинули», ще більш критично висловлюються деякі жителі Білостока, стверджуючи що бажання міської влади витратити набагато більше, ніж заплановано і тим більше майже в 1 , 5 рази більше ціни конкурентів обумовлено корупцією у владі.
На захист свого рішення адміністрація Білостока заявляє - вибір саме Nextbike обумовлений тим, що це перевірена фірма, яка зарекомендувала себе з позитивного боку. Nextbike обслуговує аналогічні великі міські мережі прокату велосипедів у Варшаві, Познані, Вроцлаві, в той час як WIM System працює в Жешуве, Торуні, а максимальний парк обслуговуються в одному місті велосипедів у них не перевищує 150.
Розповісти знайомим в соціальних мережах: