Наша сеть партнеров Banwar
Категорія: вибираємо разом | Автор: Edmar
Привіт, дорогі читачі. Раніше ми говорили про виборі гірського велосипеда , Сьогодні приділимо увагу велосипедної вилці (вона ж амортизаційна). Для чого ж все-таки потрібна амортизаційна велосипедна вилка? І чи варто за неї переплачувати?
З точки зору комплектації велосипеда - можна зробити розподіл на великі з амортизатором і без нього. Покладаючись на свій особистий досвід катання, скажу вам, що велосипед з амортизаційною вилкою набагато зручніше і комфортніше, ніж без, не залежно від місцевості і стилю катання. А також безпечніше для вашого здоров'я, адже всі зайві вібрації і удари гасяться амортизатором, а не передаються на їздця. За рахунок використання такої вилки набагато підвищується керованість і динаміка їзди, будь то лісова дорога або сільська на дачі. При соскоков і наїзді на бордюр в місті відповідно усувається ефект удару. Можливо подолання ступенів, без нанесення шкоди велосипеду, але тут ви повинні бути впевнені в своїх навичках (рекомендую спішуватися). З цих причин вилку для велосипеда раджу вибирати все таки амортизаційну.
Як видно, що гроші ви витратите зовсім не в порожню. Але пам'ятайте вибір завжди залишається тільки за вами. Тепер поговоримо про пристрої і типах велосипедних вилок. Амортизатори умовно поділяють на пружинні, вони в свою чергу поділяються на пружинно-еластомірні, пружинно-масляні, а так само ще є на повітряно-масляні амортизатори.
Пружинний амортизатор забезпечує плавність ходу, в його основі лежить звичайна сталева пружина. Сьогодні, як правило, їх ставлять на бюджетні велосипеди, зважаючи на їх дешевизну. Підходять для спокійного катання, за помірною пересіченій місцевості. Якщо вам не потрібна динамічна їзда, то можете сміливо купувати або ставити на велосипед таку вилку.
Пружинно-еластомерниє - ті ж пружинні амортізаторои, але мають покращений вигляд. Крім пружини в них присутній додатковий елемент - демпфер. Він служить «гасителем» коливань пружини, коли та починає роботу (деформується), забезпечує м'якість вилки і комфорт. Відповідно підвищується керованість і динаміка велосипеда на дорогах з вадами і нерівностями.
Пружинно-масляну підвіску відрізняє наявність системи масляних ємностей. Вони використовуються в демпфері замість еластомеру. Масло виступає в якості гасителя коливань. Це відбувається за рахунок його перерозподілу між ємностями, яку забезпечує система клапанів. Плюси таких амортизаційних вилок - висока ефективність демпфера, зниження термо-залежності зовнішнього середовища. Масло добре зберігає свої якості при низьких температурах. Крім цього еластомер має властивість втрачати пружність і руйнуватися з часом. З маслом таких проблем не виникає, але масляний амортизатор обійдеться дорожче за вартістю. Такі амортизатори обладнані різними регулюваннями ходу, демпфірування, що звичайно додасть зручності і дозволить зробити налаштування амортизатора під конкретні умови.
Повітряно-масляні вважаються легкими по вазі амортизаторами. Воно і зрозуміло - замість пружини в них знаходиться повітря, який знаходиться в спеціальній ємності. Шляхом нагнітання або випуску повітря жорсткість амортизатора нескладно змінити.
Обов'язковою умовою для догляду за велосипедними вилками - мастило та чистка. Регулярність цих процедур залежить від частоти вашого катання. Як правило потрібно оглядати і змащувати вилку для велосипеда не рідше ніж раз на місяць, можливо частіше.
Дякуємо за увагу. Думаю тепер у вас не виникне труднощів при виборі велосипедної вилки.
Наостанок пізнавальне відео про обслуговування велосипедної вилки:
Опубліковано: 23, Вересень 2015 | 9:47 дп | Відгуки (0)
І чи варто за неї переплачувати?