Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

велосипедні гальма

  1. Стременні і роллерниє гальма велосипеда
  2. Барабанне гальмо для велосипеда
  3. ободниє гальма
  4. Дискові гальма велосипеда

Наша сеть партнеров Banwar

Як і будь-якого іншого швидкісного транспортного засобу, велосипеду потрібні гальма . Від якості роботи гальм залежить безпека велосипедиста. Потрібно згадати, що трекові і деякі інші моделі обходяться без механічної гальмівної системи. Педалі через ланцюг жорстко пов'язані з втулкою заднього колеса, і гальмування виконується уповільненням обертання педалей або різким перенесенням ваги велосипедиста на одну педаль з подальшою блокуванням ведучого колеса.

Будь-кому зрозуміло, що блокування негативно позначається на стані покришки, а рух колеса юзом ускладнює керованість велосипеда. Для спортивного велосипеда відсутність гальма - спосіб знизити вагу і підвищити надійність конструкції, але їзда на таких велосипедах вимагає особливої ​​техніки і звичайній людині не додасть комфорту.

Взагалі, тема вибору гальм - одна з найзаплутаніших і скандальних тем, що стосуються вибору велокомпонентов. Гальма відрізняються по ефективності гальмування, по ремонтопридатності, по довговічності. Безліч людей з різним досвідом і потребами є прихильниками тієї чи іншої конструкції.

У статті ми дамо поняття про будову гальмових систем і згадкою про переваги і недоліки кожної, почнемо огляд з найменш поширених. Навіть якщо ви не плануєте обслуговувати велосипед самостійно, знання будуть потрібні вам, щоб вибрати гальма замість зношених або якщо старі гальма перестануть вас влаштовувати.

Стременні і роллерниє гальма велосипеда

Стременні і роллерниє гальма велосипеда

Стременні гальма нагадують гальма поїзда: гальмівна колодка притискається безпосередньо до протектору колеса. Багато говорити про особливості даної системи не потрібно, оскільки на нових велосипедах таку конструкцію давно не зустрінеш. Придворний гальмо досі встановлюють на велосипеди Індії та Китаю. На щастя, ці моделі не надходять на наш ринок.

На щастя, ці моделі не надходять на наш ринок

Роллерниє гальма з'явилися внаслідок бажання одного великого виробника велокомпонентов зробити ідеальний гальмо, прибравши недоліки барабанних гальм (про них поговоримо нижче). Гальмівну втулку замінили роликами, а гальмівний барабан забезпечили радіатором для кращого охолодження і винесли з маточини колеса. Роллерного система не вимагає частого обслуговування і забезпечує ефективне гальмування при звичайній їзді. При неспішної їзди такі гальма служать роками без будь-яких регулювань. У той же час, у важких умовах експлуатації, роллерниє гальма не мають переваг.

Недоліки роллерних гальм:

  • Найбільший вагу серед всіх гальмівних систем.
  • Складність конструкції і чимала ціна.
  • Більшість амортизаційних вилок не підтримує даний тип гальма.
  • Гальмо не блокує обертання колеса у зворотний бік.
  • Ексклюзивність конструкції ускладнює пошук запчастин, а дешевих витратних матеріалів немає.

Переваги роллерних гальм:

  • Геометрія обода не позначається на роботі гальм. «Вісімки» і «яйця» не знижують ефективність гальмування
  • Відмінний захист від бруду, пилу і хороший захист від води.
  • Вимагають мінімум регулювань і, при правильному обслуговуванні, вічні.
  • Майже найефективніші гальма.

Барабанне гальмо для велосипеда

Барабанне гальмо для велосипеда

Ножні гальма велосипеда знають всі - це найпопулярніший гальмо на велосипедах радянської епохи. Навіть сьогодні це найпопулярніший гальмо для одношвидкісного велосипеда. Барабанне гальмо розташований в задній втулці, корпус такої втулки грає роль барабана, а колодки розміщені всередині. При спрацьовуванні гальма, колодки притискаються до внутрішньої поверхні втулки і забезпечують гальмування.

Привід гальма може бути ручний, тросом, або ножний, обертанням педалей у зворотний бік. Ручний привід практично не застосовується.

У барабанних гальм є істотні плюси і не менш помітні мінуси конструкції.

Переваги барабанних гальм:

  • Потужні гальма з плавним регулюванням уповільнення.
  • Практично герметичні, вимагають мінімум обслуговування.
  • Чи не зношують і не пред'являють особливих вимог до обода колеса.

Недоліки барабанних гальм:

  • Основним недоліком є ​​несумісність з системами перемикання передач із заднім перемикачем. Тому застосовуються на одношвидкісних або велосипедах з планетарної втулкою.
  • Погано охолоджуються і навіть на невеликих затяжних спусках втрачають ефективність.
  • Зусилля гальмування залежить від положення шатунів педалей щодо дороги. Якщо шатуни перпендикулярні дорозі, гальмівне зусилля прагне до 0.
  • Значно навантажують втулку і спиці колеса.
  • Якщо у вашого велосипеда злетіла ланцюг, то ви втрачаєте гальм. Це дуже небезпечно і барабанне гальмо повинен дублюватися ободним гальмом.
  • Дуже складно активно крутити педалі і при цьому користуватися гальмом.

ободниє гальма

Гальмування забезпечується притиском гальмівних колодок до спеціальної доріжці на ободі колеса. Найпопулярніший на сьогодні вид гальм. Досить ефективні гальма з відмінною ремонтопридатністю.

Відрізняються способом приведення гальмівних колодок до обода, а ось принцип дії різних варіантів ободних гальм однаковий. Ідеальний вибір для новачків: легко встановлюються, легко регулюються і дуже просто ремонтуються в польових умовах.

Існують чотири типи ободних гальм: кліщів, кантілевери, гідравлічні і V-brake (вібрейки). Детальніше про кожен тип:

Переваги та недоліки у всіх типів ободних гальм однакові.

Переваги та недоліки у всіх типів ободних гальм однакові

Недоліки ободних гальм:

  • Будь-які частинки або рідина, що потрапили між поверхнею обода і гальмівними колодками, знижують ефективність гальмування, прискорюють знос колодок, а в тяжких випадках знімають стружку і протирають обід.
  • Можуть погнути або розсунути пір'я вилки велосипеда.
  • Гальмівні колодки зношуються досить швидко. Благо, вони недорогі.
  • Погнутий обід сильно знижує ефективність роботи гальма і викликає нерівномірний знос колодок.

Переваги ободних гальм:

  • Невелика навантаження на спиці і обід велосипеда.
  • Невисока ціна в порівнянні з дисковими гальмами.
  • Дозволяють тривале використання гальма, хоча можуть перегрівати обід.
  • Дуже легкі, якщо порівнювати з дисковими гальмами.
  • Простий догляд та налаштування.

Дискові гальма велосипеда

Дискові гальма велосипеда

Дискові гальма - найсучасніші гальма, стрімко витісняють всі інші типи. Складаються з гальмівної ручки, гальмівного троса або гідролінії, гальмівного диска (ротора) і гальмівний машинки (калипера).

Зусилля від гальмівної ручки через трос або гідролінію передається на гальмівну машинку - калипер, закріплений на вилці біля осі колеса. Каліпер передає зусилля на гальмівні колодки і стискає ротор, встановлений на втулці колеса.

Переваги дискових гальм:

  • Ротор і колодки знаходяться високо від дороги і слабо забруднюються.
  • Дискові гальма дозволяє точно налаштувати зусилля гальмування.
  • Геометрія обода колеса не впливає на ефективність гальмування.
  • Обід не зношується, при правильному регулюванні великий термін служби механізму.

Недоліки дискових гальм:

  • Гальмівні колодки різних фірм несумісні між собою.
  • Надмірно навантажують маточину і спиці колеса при гальмуванні.
  • Ремонт вимагає кваліфікації і спецінструменту і в польових умовах майже неможливий.
  • Вага більше, ніж у ободних систем.
  • Хороші дискові гальма дороги. А дешеві дискові поступаються за ефективністю рівним за ціною або більш дешевим ободним
  • Каліпер може заважати встановленню на велосипед заднього багажника.

Попри всю різноманітність гальмівних систем, основна конкуренція відбувається сьогодні між V-brake і дискові гальма. V-brake займають нижню цінову нішу, а також спортивний сегмент з жорсткими вимогами до ваги велосипеда. Хоча вважається, що майбутнє за дисковими гальмами, для звичайної неагресивної їзди ободниє гальма все ще дуже хороші.

Купити велосипедні гальма в Києві з доставкою по Україні можна у в VeloGO.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов