Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Велосипедні світлодіодні ліхтарі і фари

Наша сеть партнеров Banwar

Велосипед повинен мати справні гальмо, кермо і звуковий сигнал, бути обладнаний спереду световозвращателем і ліхтарем або фарою (для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості) білого кольору, ззаду - световозвращателем або ліхтарем червоного кольору, а з кожної бічної сторони - световозвращателем оранжевого або червоного кольору.

свідчать Основні положення по допуску транспортних засобів до експлуатації і обов'язки посадових осіб щодо забезпечення безпеки дорожнього руху (ПДР РФ, глава 26).

Поговоримо про велосипедних фарах, ліхтариках, катафоти (световозвращателей) та інших засобах підвищити свою видимість і бачення на дорозі в нічний час.

Є різні крайнощі в цьому питанні. Ось наприклад, форум про велосвет майже на 2000 сторінок - маніяки перетирають про переваги і недоліки типів акумуляторів, ДинамоК, світлодіодів, радіаторів охолодження, виготовляють самі корпусу, паяють драйвери фар і сперечаються про те, скільки тисяч люменів рівно треба для щастя. Інша крайність - навіть не замислюватися про фарах поки одного разу не опинишся в темряві і не доведеться їхати на слух і на дотик.

Ми розглянемо з суто прагматичної точки зору: щоб на дорозі бачили нас, щоб дорогу бачили ми.

Щоб на дорозі бачили нас

придумані катафоти на спицях, задні фари, слабенькі світлодіодні ліхтарики.

Катафоти - пасивні світловідбивачі - історично з'явилися першими, коштують дешевше за все, самостійно не світяться, тільки відбивають світло фар автомобілів. Є мінімально можливим "вело світлом", часто входять в заводську комплектацію велосипеда. Ніколи не подобаються тим, хто мало-мальськи претендує на спортивність їзди.

Можна замінити відбивачами на спицях (Тут і далі посилання на онлайн магазин dx.com - для одноманітності і безкоштовної доставки). Хитрі китайці зрозуміли, що можна зробити пластикові світлоповертаючі трубочки, які практично не помітні на спицях, а при обертанні колеса виглядають як світиться диск. Безпека забезпечена, естетика збережена, велосипедисти задоволені. Можна замінити   відбивачами на спицях   (Тут і далі посилання на онлайн магазин dx Ціна питання 2-3 $ за дюжину.

З розвитком технологій виготовлення світлодіодних кристалів LED ліхтарики різко впали в ціні і ті ж хитрі китайці стали пропонувати причепити їх куди тільки можна З розвитком технологій виготовлення світлодіодних кристалів LED ліхтарики різко впали в ціні і ті ж хитрі китайці стали пропонувати причепити їх куди тільки можна. наприклад, світлодіоди на ніпелі виконують ту ж функцію, що і катафоти, але світяться самі, а не відбитим світлом. Харчуються від 3х батарейок AG10, включаються при русі, деякі моделі враховують освітленість, бувають одноколірні і багатоколірні. Ціна від 1-2 $ за штуку.

На моє переконання активний світло на колесах - надмірність, досить відбиває смуги на покришках і, можливо, на спицях. Але ось задня фара на велосипеді повинна бути завжди! Що попереду і по сторонам ви можете контролювати самі, безпеку вашого тилу багато в чому залежить від інших учасників руху. Допоможіть їм побачити себе заздалегідь!

Ті ж китайці виробляють задні фари для велосипедів різних форм, розмірів, функцій. Типовий задній світло являє собою 5 яскравих світлодіодів живляться від пари АА або ААА батарейок і невеликий відбивач в червоному корпусі. Кріпиться на підсідельний штир. Коштує від 2-3 $.

Різноманітність моделей величезна Різноманітність моделей величезна. На мій погляд немає необхідності, наприклад, в лазерної підсвічуванні дороги заднім ліхтарем або його зарядці від сонячної батареї (є і такі моделі!), Досить 3-5 діодів яскравішою встановлених на пластині-відбивачі, щоб був і активний світло, і пасивний катафот. Краще вибирати модель з вертикальним кріпленням - менше шансів втратити. Всі вони забезпечуються швидкознімними кріпленням у якого засувка поступово зношується. Велосипед ми маємо звичку притуляти / складати на бік, та й при падінні сили прикладаються горизонтально - горизонтальне кріплення може не втримати фару. Особисто я після кількох років порівнянь різних фар вибрав для свого велосипеда задній ліхтар встановлюється вертикально тому що

  1. вертикальне кріплення;
  2. менше шансів зачепити / відламати, ніж будь-який "горизонтальний" ліхтар;
  3. аеродинамічний ховається за підсідельною трубою - дрібниця, але краще дрібниця в плюс, ніж в мінус.

всякі різні frog-led , моргалки під сідло придатні хіба що як запасний варіант завжди бовтається в сумочці на випадок втрати основного світла. Хоча вони легко кріпляться на будь-яку трубу, і коштують у китайців дешевше, ніж у нас комплектуючі їх батарейки. Т.ч. якщо бажаєте виглядати як новорічна ялинка - начепив їх побільше ... і не показуйтесь на дорогах! всякі різні   frog-led   ,   моргалки під сідло   придатні хіба що як запасний варіант завжди бовтається в сумочці на випадок втрати основного світла

Не варто вестися на низьку ціну "передніх фар" з декількома звичайними світлодіодами та інші ліхтарики на вилку - вони дорогу не висвітлюють, придатні тільки щоб позначити ваше становище на дорозі для інших учасників руху.

Також не мають сенсу задні ліхтарі велосипеда з поворотниками. Велосипед не настільки широкий, щоб їдуть позаду розглянули яким боком ви бажаєте моргати, а самі ви даремно відверне увагу від виконання маневру на маніпуляції лампочками.

Щоб дорогу бачили ми

потрібен передній велосипедний ліхтар. Очевидно. Ось який саме - зовсім не очевидно.

Якщо ваш бюджет не обмежений, вибирайте добре зарекомендував себе потужного   Чебурашку   (Або топові моделі від   TrustFire   або   MagicShine   ) І забудьте про проблеми вибору вело-світла Якщо ваш бюджет не обмежений, вибирайте добре зарекомендував себе потужного "Чебурашку" (Або топові моделі від TrustFire або MagicShine ) І забудьте про проблеми вибору вело-світла. Ці фари спеціально розроблені для велосипедів, забезпечені штатним кріпленням на кермо, мають дуже високу яскравість (є кілька режимів, не обов'язково врубать на максимум), забезпечують достатню світлову пляму і огляд на всі боки. Харчуються від власного зовнішнього акумулятора або акумуляторної батареї з декількох елементів 18650 кріпиться окремо на рамі.

У блозі від ChainReaction є стаття-порівняння брендових велофари . У ній можна наочно оцінити як була б видна дорога освітлена тим чи іншим ліхтарем зі списку моделей 2015 року, порівняти будь-яку пару фар на одному "кадрі" і тут же перейти до покупки. Загалом все зручно і наочно, але тільки одне "але" - судячи з цієї демонстрації фари до 100 £ висвітлюють лише трохи більше, ніж переднє колесо ... Не вірю!

Якщо ж ви шукаєте оптимальне співвідношення ціна / якість то ось тут починається найцікавіше. Знадобиться трохи дізнатися про світлодіодах, акумуляторах, кріпленнях ліхтариків і, звичайно ж, хитрих китайців!

Технології виготовлення кристалів надпотужних світлодіодів активно розвиваються. Завдяки цьому на ринку не тільки з'являються компактні і яскраві ліхтарі, а й ціна їх поступово знижується. Для тих хто повністю не в темі: зараз всі придатні ліхтарики - світлодіодні ліхтарики.

Для виготовлення цікавлять нас типів ліхтариків використовують переважно дві марки світлодіодів: Cree Q5, Cree XM-L T6.

Їх нескладно відрізнити візуально (важливо при покупці через інтернет). Короткий прагматичне опис:

Cree Q5 - нижче ціна, нижче яскравість, нижче енергоспоживання, нижче виділення тепла Cree Q5 - нижче ціна, нижче яскравість, нижче енергоспоживання, нижче виділення тепла. Ліхтарики на такому светодиоде менше в розмірах, харчуються акумуляторами АА, 3хААА, 14500, 18650. Заявлювана продавцями яскравість 240-800lm. Практично всі мають можливість фокусувати промінь. При максимальній фокусуванні видно три прямокутника повторюють форму випромінює кристала, центральний з яких злегка довший. З одним таким ліхтарем можна орієнтуватися на дорозі безлунной вночі, з двома - їхати цілком комфортно. Характерні представники: UltraFire , SingFire (Напис на корпусі, схоже, не так багато важить для визначення характеристик, як форма - китайські виробники легко напишуть будь-яку назву, але в подібних корпусах збирають приблизно однакові ліхтарики). Ціна орієнтовно 5-10 $.

Cree XM-L T6 - вища ціна, вище гранична яскравість, вище енергоспоживання і виділення тепла Cree XM-L T6 - вища ціна, вище гранична яскравість, вище енергоспоживання і виділення тепла. Харчується акумуляторами 18650 або 3хААА. Вимагає досить великий корпус для розсіювання надлишку тепла. Заявляється яскравість від 800 до 2000lm (повинно бути брешуть, але світить реально яскраво). При максимальній фокусуванні видно квадрат складений з 6 прямокутників (повторює форму кристала). типовий XM-L T6 ліхтар . На максимальної яскравості значно перевершує Q5. І світлову пляму ширше. На практиці максимальна яскравість зовсім не обов'язкова - зазвичай є 3-7 режимів різної яскравості включаючи моргання (стрибає) і SOS-сигнал. Ціна орієнтовно 7-15 $.

Якщо ви плануєте нічну велопоездкі, рекомендую встановити два ліхтарика, навіть якщо один з них на світлодіоді XM-L T6. Двома можна освітити дорогу і узбіччя одночасно або сформувати широкий "ближній" світло і вузький "дальній". Та й дублювання як страховку від виходу з ладу ліхтарика або непередбаченої розрядки акумулятора ні хто не відміняв.

Для установки ліхтаря на кермо велосипеда у тих же китайців можна (потрібно) придбати кріплення. Тут все просто Для установки ліхтаря на кермо велосипеда у тих же китайців можна (потрібно) придбати кріплення Є дві основні речі:

  1. кількість ступенів свободи - чи дивиться ліхтар тільки вперед або його можна в кріпленні ще повертати вліво-вправо;
  2. фіксація здійснюється стяжками / липучкою / засувками або болтами - стяжки швидше, болти надійніше.

найпростіше "Народне" кріплення фіксує ліхтар в єдиному положенні, утримує за рахунок обхвату гумовими боковинами. Варто 1,5-2 $. Мені більше подобається кріплення в якому все прівінчівается болтами, а ліхтарик можна повертати. Правда і коштує вдвічі дорожче.

Купуючи ліхтар не забудьте про акумулятор (включаючи пару запасних) і зарядному пристрої. Причому вибираючи акумулятор у китайців можете бути практично впевнені - його ємність буде істотно нижчою від заявленої. Ну не буває поки ще 6000mAh за 1 $! А жаль.

Щоб дорогу бачили інші

встановіть ліхтар так, щоб він висвітлював необхідні вам 10-20-30 метрів перед колесом. Не спрямовуйте його горизонтально! Сучасні потужні ліхтарі сліплять зустрічних водіїв! Може бути навіть має сенс виготовити і прикріпити до вашого велосипедного ліхтаря "козирок" щоб відсікти верхню частину світлового конуса - вам вона не потрібна, а зустрічним заважає.

Динамо-машини

ми навмисно не розглядаємо. Так, вони мають свої переваги - повністю автономні, не прив'язані до ресурсу акумулятора. Але є і недоліки - вага, знос покришки (якщо динамо на колесі, а не на ланцюгу), додатковий опір коченню, залежність яскравості від швидкості руху. Вважаю, негоже рекомендувати або не рекомендовані без особистого досвіду.

PS

Посилання на конкретні моделі велосипедних ліхтарів і задніх фар наведені в інтернет-магазині dx.com. Це досить надійний давно працює продавець з безкоштовною доставкою. Можете купити у них. Крім того, навіть якщо товар знімуть з продажу, посилання ще довго будуть актуальні, що важливо для ілюстрування статті. Але якщо ви нікуди не поспішаєте і готові зіграти на аукціоні ebay або в лотерею НЕ-обдурить-ли-продавець на aliexpress, то цілком можете знайти і купити аналогічні ліхтарики помітно дешевше .


Дивіться також

Можливо вас зацікавить:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов