Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вентилятор-автомат

Наша сеть партнеров Banwar

Розкажіть, як влаштована і працює вязкостная муфта вентилятора

Розкажіть, як влаштована і працює вязкостная муфта вентилятора.

Борис С., м.Бердянськ

Вязкостная муфта - це рідинно-фрикційний привід, безступінчатий регулює частоту обертання вентилятора в залежності від температури двигуна Вязкостная муфта - це рідинно-фрикційний привід, безступінчатий регулює частоту обертання вентилятора в залежності від температури двигуна.

Муфта складається з корпусу, заповненого рідиною (зазвичай - силіконовим маслом), провідного і веденого дисків і механізму управління.

Проміжний диск ділить порожнину муфти на два об'єми - робочий і резервуарний. Ведучий диск з'єднаний з коленвалом двигуна, ведений - з корпусом муфти і, отже, з крильчаткою вентилятора.

Чутливим елементом механізму управління служить биметаллическая (плоска або спіральна) пружина клапана. Вона реагує на підвищення або зниження температури рідини, що охолоджує мотор, і забезпечує, відповідно, відкриття або закриття клапана, що з'єднує обсяги муфти.

Нагрівання або охолодження пружини здійснюється, головним чином, за рахунок повітряного потоку, що пройшов через соти радіатора системи охолодження.

При запуску непрогрітого мотора клапан закритий, кількість масла в робочому обсязі незначно, тому обороти вентилятора мінімальні.

Після прогріву двигуна і відкриття клапана велика частина робочої рідини перетікає з резервуарного об'єму в робочий. В результаті за рахунок рідинного тертя між дисками від ведучого диска на корпус муфти передається більший крутний момент. При цьому швидкість обертання крильчатки вентилятора, а отже, обдув і охолодження радіатора збільшуються.

При охолодженні двигуна і закриття клапана масло під впливом відцентрових сил «переганяється» через отвори проміжного диска з робочого об'єму назад в резервуарний. Це призводить до «виключення» муфти, зниження швидкості обертання крильчатки і зменшення обдування радіатора мотора.

Підготували Юрій Дацик, Володимир Корницкий
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов