Наша сеть партнеров Banwar
Оскільки мотор «Волги» більшу частину часу працює в ненапруженому тепловому режимі, для економії коштів при переобладнанні можна застосувати вентилятор від автомобіля меншого класу - наприклад, «вазовский». Доведеться тільки продумати спосіб його кріплення. Застосування електровентилятору від «Волг» пізніших поколінь (ціна 90 - 100 грн.) Також потребують додаткових робіт, оскільки у радіаторів цих машин інша конструкція.
Датчик включення вентилятора можна «врізати» в верхній бачок або патрубок радіатора. Для цього доведеться виготовити латунну або бронзову втулку з внутрішнім різьбленням, відповідної різьбі датчика. Найбільш оптимальний для «Волги» датчик з температурою включення-виключення 67 - 82 ° С (в крайньому випадку 87 - 92 ° С) - ці дані вказані на корпусі приладу. Якщо обраний датчик типу ТМ-108 (назва вибито там же), то для захисту його контактів буде потрібно включити в схему додаткове реле. Датчики нового типу, наприклад, 661.3710 від вазовской «класики», здатні без реле коммутировать струм силою до 16 - 20А. Однак слід переконатися, що куплений вентилятор не споживає сильніший струм - як, наприклад, штатний «волговский».
Якщо виявиться, що для конкретного ГАЗ-24 «вазовский» вентилятор малоефективний, можна поміняти на ньому крильчатку - зараз випускаються не тільки 4, а й 6-лопатеві «пропелери». Переклавши відповідальність за тепловий режим мотора з ремінного приводу на електричний, потрібно подбати про якість комплектуючих, особливо датчика включення. Хорошу репутацію, наприклад, мають датчики, виготовлені в Калузі.
Водії, які експлуатують модернізовані таким чином «Волги», відзначають не тільки сприятливий тепловий режим, а й відсутність шуму, виробленого раніше «рідним» вентилятором з його дифузором.
Елемент системигрн.Електровентилятор з кожухом 50 (б / у) - 100 (новий) Датчик включення 15 Реле включення 5 - 6 Резьбовая втулка 10 - 20 Проводка 3 - 5
Ігор Шірокун
Фото Андрія Яцуляк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.