Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Верховина 6 ПОНИ

Наша сеть партнеров Banwar

Феодосія

Всім привіт. Все почалося з того що я зацікавився совдеп. мопедами. Гортаючи оголошення місцевої газети в розділі "вело, мото" я знайшов карпати 1 за 350 грн. подзвонив господареві, прийшов до нього на гараж, він викотив цього звіра і навіть завів його. Мопед нема на ходу (говорить що 1 передача не встромляється) з двига капає масло, заводиться дещо як, з комплектації рама, кермо, колеса ну і двигун з сидінням. вообщем я не купив його. Після цього мені мій друг (він раніше займався Карпатами і Верховина) порадив одного діда в селі, у якого року 2 назад був мопед Верховина 5 в хорошому стані. Ну вообщем поїхали ми з ним до діда, але нікого не було вдома. Пообщаясь з сусідами знайшли недалеко від будинку дачу родичів і попрямували туди. Родичі сказали що дід цей помер 1,5 роки тому а дружина його хворіє і з ліжка не встає. З приводу мопеда вони сказали що нічого не знають і що глянуть в сараї з купою мотлоху. Вообщем разом з цими родичами ми пішли додому до діда, відкрили сарай і викотили Верховину. Це виявилося не 5 а 6 модель верховини з двигуном від карпат В50М. Запиленого поні на спущених колесах облакатілі об стіну, де я став його розглядати. Мені він відразу сподобався. Господарі хотіли за нього 500 грн. ми запропонували 400 і забрали його. Насамперед я накачав шини і помив мопед, другим етапом стали проби завести його, які закінчилися невдачею і мопед поїхав в багажнику автомобіля на ПМЖ в мій гараж. У гаражі я помітив багато цікавих фактів. наприклад то що він перефарбований (справжній колір мопеда червоний) і то що спереду на рамі під фарою збитий шильдик з номером рами. У планах поставити мопед на хід, перефарбувати його, зробити шильдик на раму. фото мопеда додаються :)

Кременчук

Хороший апарат, головне що від діда а не вбитий школотой.

Воронеж

Головне позбудься цієї пекельної Б300 (котушка запалювання) ну і амортизатори в смітник

сезон відкатав без поломок

Челябінськ

чому так? чим погана вона? непонимаю.

Воронеж

у цій котушки огидно герметічность.Стоіт їй трохи увібрати вогкість, як вона починає тупити

сезон відкатав без поломок

Білгород

Про млинець, Верховинка. Обожнюю їх.
У мене була 5-ої моделі з ш58 .. Скільки спогадів.
Двигун не завів ще?)

Москва

Гівно ця Верховина. Після Верховіни4 все хохломото - говно. Тим більше - після втручання діда-говноеда з заміною мотора і забірного якості перефарбувати. А збитий шильдик - взагалі, - повний привіт, мабуть мопед ще в радянські часи був ворований.

Москва - для москвичів!

Кременчук


Даремно ти так про діда ...

Москва

Мля-а-а-а ... Починається ... За майже 30 років спілкування зі старою технікою я стільки набачився тупих переробок з серії "так нам їздити треба", що за характером цих переробок можу точно і безпомилково визначити, хто володів автомобілем , мотоциклом або мопедом. І не треба тут намагатися звалювати в одну купу людські якості і технічну безграмотність, хоча, найчастіше, ці дві складові йдуть рука об руку. Якщо людина безрукий (в плані - результату його праць), то, як правило, - і безголовий.

Москва - для москвичів!

Феодосія

Хлопці, дякую всім за гарні відгуки і за поради Хлопці, дякую всім за гарні відгуки і за поради   MaXimuS, так, верховина це справа) двиг ще не завів, хоча намагався наполегливо вже дня 3-4
MaXimuS, так, верховина це справа) двиг ще не завів, хоча намагався наполегливо вже дня 3-4. Чи не заводиться і все. бензин є, іскра є, карбюратор промив, прочистив спеціальної рідина для карбюраторів zollex (залишилося від промивання карбюратора на машині), поплавок відрегулював, гвинти, наконечник новий, свічку нову "УФА А23В" Запалювання відрегульовано чітко. бензин А80 з маслом ТНК. Ніяк не хотіт працювати. вже і з ніжки заводив і з штовхача. чого йому треба хз.
EEK, а ви, шановний, будьте так ласкаві мати повагу до інших і нікого не ображати. По-перше верховина 6 краще ніж її попередні родичі, по-друге не «хохломото" а українські мопеди ЛГЗ, по-третє дід був нормальний (царство йому небесне) і нічого в мопеді (крім катафотов) НЕ наколхозіл, по-четверте то що мопед погано пофарбований, це все дурниця, тому як намічається перефарбують. А з приводу збитого шильдіка - буду намагатися відновити. Ворований мопед чи ні цього я не знаю, і напевно більше ніколи і не дізнаюся, але один 2 роки тому коли бачив його у діда і розмовляв з ним з приводу верховини каже мовляв дід сказав що він 20 років вже лежить в гаражі. Якщо і так, про нього вже давно всі забули, тим більше я його не крав, мені він так дістався і взагалі може дід сам збив шильдик щоб пофарбувати нормально раму (перед фарбуванням всі деталі знімалися).

Москва

Ув. Рейсер, уважно подивившись мій контент, Ви зможете ознайомитися і детально переконатися ЧОМУ ВСЕ пізні Верховини, а тим більше - Карпати - не просто говно, а повне гівно. Сподіваюся - там же почерпнете для себе і види звільнення від частини цього гівна. До слова - а хто говорив, що мопед ВИ крали? Ніхто, так що будьте точніше в формулюваннях! І - дружня порада: ніякого 80 і ТНК, тільки 92 і нормальна імпортна мастильна складова.

Москва - для москвичів!

Феодосія

EEK, кому як. Ось мій батько він дуже добре розташований до будь-якій техніці, в тому числі і двоколісної. з самого дитинства були мопеди типу верховина, клуня та т.д. мотоцикли мински, їжи, Яви. Останній мопед у нього був в 90-х роках це Карпати 2 куплений з нуля в магазині. Так ось про Верховину 3 яка у нього була в дитинстві він дуже погано відгукувався. Будь-яку техніку він містив в ідеальному стані і добре за нею стежив. Каже що контактна запалювання яке було встановлене в даній моделі верховини просто жахливо, воно постійно збивається. Тільки виставив, виїхав, трохи проїхав воно знову збилося. Вообщем ремонтувати мопед йому довелося набагато більше ніж на ньому їздити. Інша ж справа карпати 2. Поганого думки від нього просто не почути. Сів, разок кік стартером смикнув і поїхав. Їздив дуже довго і багато. Як згадує говорить не мопед а пісня.


Ключове слово виділив. Краще третьої верхівки мопеда не зустрічав (за радянських часів природно), Рига-1 теж хороша (за Ригу-3, нічого не скажу, не стикався). Риги-12, 16, 22, Верховини 5,6, Карпати, Карпати-2, у друзів і знайомих змінювали один одного, ламалися, вставали на прикол і припадали пилом мертвим вантажем по гаражах і сараїв, а моя бабуся бігала не знаючи якісного техобслуговування і догляду, по мірі зносу змінювалися троса, зірочки і ланцюги, в двигуні крім кілець нічого не змінювалося. У віці 18 або 19 років мопед був вкрадений. Останній раз я бачив його перед поїздкою на риболовлю, на ньому шпарить якийсь мужик (наздогнати мопед на машині польовими дорогами розмитим дощами не виявилося можливим, але це точно був він), мопеду тоді було приблизно 35-36 років.
Запалювання ніколи мізки не парило (іноді після зимової сплячки доводилося контакти почистити, після чого весь сезон воно уваги не вимагало).
Карпати - фуфло. У друга був Карпати - постійно ремонтувався. Пам'ятаю як сусід купив Карпати-2, проблеми почалися через 50 метрів пробігу. Ні той ні інший особливо не шкодували коли мопедкі вкрали.
Сам зараз є власником Карпати-2, дісталися з пробігом 643 кілометри в стані металобрухту. При восстанівленіі від двигуна залишився тільки картер, колінвал і генератор, все інше довелося міняти.

Білгород

Кому як пощастить.
На ш58 за сезон накатав 1250 км начебто. Перед цим був встановлений новий поршень з кільцями і нові контакти.
На рахунок запалювання - Контакти вони то контакти, але правильно встановлені і налаштовані - служити будуть.
Так за цей сезон не знав що таке запалення, крім коли провід з котушки відірвався (де магніт)
А щас в501, ось про що я мріяв у дитинстві. І я реально закохався в нього.
Ножне перемикання і електронне запалювання - Це реально Круто !!!

Волгоград


ти подивися, що з моєї клунею попередній дід-власник наколхозіл)

Москва

Ось чітко кристалізується група бувалих мопедистов, знають не з чуток, що таке В3 в хорошому вигляді і на ходу, і не менш чітко кристалізується група громадян, ніколи не їздили, але активно розмірковують з чужих слів ... Це все пройде, як тільки вийде покататися на справжній В3 в хорошому стані.

Москва - для москвичів!

Білгород

EEK, c кожним днем, шанс прокотитися на цій В3 наближається до нуля

Москва

... Тому я роблю це - мінімум раз на тиждень. Зараз знову піду!

Москва - для москвичів!

Феодосія

Народ, поясніть будь ласка на рахунок двигуна. не можу завести V50M іскра є, бензин є, карб відрегульований чітко, запалювання рівно по ВМТ. почитав тут темку http://www.mopedist.ru/forum/thread783.html зробив висновок, що моя причина в даній темі не написана. Коли ми були з батьком в гаражі він завів "Поні", але робота дуже не задовольнила (вже дуже не чітко і не надійно працює двигун), але зате мопед їздив. Зазор в свічці батько робив приблизно 0.2-0.3 мм пояснюючи це тим, що при заводських 0.5-0.6 мм двигун не бажає заводиться. Після цього я зняв карб, промив, прочистив, налаштував поплавок 16 + -1 мм. і зібрав, укрутив іншу свічку (ту яка була я десь похєрив). Не заводиться. Свічки брав різні і А17В і А23В і з машини викручував, не заводиться і все. Іскра є, але не заводиться. Пару раз бувало що коли накачав бензин лапкою в циліндр то він схоплював і навіть якось завівся, але при відкритті дроселя відразу ж ДЛМГ (як ніби заливає, або навпаки не вистачає) з збагачувачем не заводиться, без теж не заводиться. Я вже всю голову зламав. Можливо мені свічка мізки парить, або наконечник (брав сучасний китайський зі скутера) або свічка при тиску (в циліндрі) не працює або працює через раз, або можливо іскра занадто мала (бо при зазорі в 0.5-0.6 мм я так і не зрозумів з'являється чи іскра чи ні). Кароче як перевірити іскру в циліндрі і силу самої іскри?

Таганрог

RACER, подивися уважно на флянец карбюратора, може він зігнувся і незадавлівает прокладку, між карбом і циліндром.
Так, ще подивися прокладку під головкою циліндра і перевір, щоб гайки.

Феодосія

Гайкаверт, карбюратор пристосовуватися до циліндра ідеально.
прокладку голови гляну, спасибі за пораду.

Кіншаса

RACER, знайди справний БКС і спробуй з ним заводити! Додано через 5 хвилин Заодно і котушку запалювання іншу спробуй.

Витримка-єдиний спос вижити в світі ідіотів.

Феодосія

Всім привіт. Їздив сьогодні в гараж до мопеду, подиркал лапкою, іскра тобто, то пропадає. Якщо є то не така відмінна як хотілося б, але на зазорі 0.5 дещо як пробиває (більше зазор вже не бере). Міняв ковпачки, свічки, ситуація одна. Зняв свою бабину Б300 і поставив автомобільну котушку Б115 подсоеденіл все, практично нічого не змінилося. Іскра періодично пропадає якогось дідька. Тепер думаю на рахунок заміни БКС. У нас на ринку блошінке мужичок продає б / у БКС з мопеда по 50 грн. як думаєте, варто взяти? ще у мене зі Штеккер з'єднань БКС стирчать зайві дроти заглушених, це нормально? фото додається.

Зображення зменшено. Клацніть, щоб побачити оригінал.

Зображення зменшено. Клацніть, щоб побачити оригінал.

Зображення зменшено. Клацніть, щоб побачити оригінал.

Білгород

RACER, варто. Я б.у купував за 400 рублів. це 100 гривень .. У мене була така ж проблема. Тільки я навіть завів, а іскра на ходу пропадала на пару секунд)

Кіншаса

Якщо ти впевнений що на ринку у мужика справно БКС то бері.А простіше взяти справний БКС з іншого мопеда, з того ж Сходу, ... Ну а я б на твоєму місці почав з перевірки-заміни проводки !!! Перевір всюди масу, прибери соплі, перевір, обіжміть контакти ... Додано через 4 хвилини Схем проводки на сайті ПОВНО, як продзвонити БКС, датчик, котушку теж розписано.

Витримка-єдиний спос вижити в світі ідіотів.

Семипалатинськ

наскільки мені пам'ять незмінних б-300 ставилася на двигуна з контактним запалюванням. якщо є можливість, спробуй бобіну від скутера поставити.

Москва

Б300, навскидку, мінімум трьох видів існують, і - мінімум двох різних заводів. Не далі, ніж вчора з цим зіткнувся: у однієї, в коричневому карболітовими корпусі, виробництва ОЗАТЕ - два висновки і свічковий провід, в іншої - 4 виведення і свічковий провід, у третій - в чорному корпусі з неідентифікованим виробником мною - теж два висновки. Б300б стоїть на моїй Ріге22 з безконтактним запалюванням і мотором S62 ... А Б115 - Москвічачья котушка.

Москва - для москвичів!

Курськ

нормально він пофарбований не те що ваша облізла дельта

Яя

Нормальна Верховина. Движок звичайно не рідний ну ладно, може автор згодом поставить рідний мотор і перефарбує мопед в рідний колір.

"Жити, як говориться, добре! А добре жити ще краще!"

Новопокровка

EEK, Шановний в корені не погоджуся з вашою думкою про пізніх моделях ЛМЗ, у мене Карпати 2 і скажу що якщо у вас руки не звідти ростуть то ваш транспорт часто ламається, якщо зробити нормально, то транспорт прослужить вам довго. У разі діда:
не можна погано говорити про мертвих і тим більше дід не сидів і них не робив, а працював над мопедом. Верхівка реально клас скоро цю ж модель куплю

Москва

Roman46, Коли у мопеда пробігу за 35тисяч, то я б тактовно не дебатувати про стан, розмірковуючи за зовнішнім виглядом. Тому пропоную згортати дискусію щодо моїх мопедів, які виставляються, крім Верховіни3, тут як якийсь орієнтир, а надано лише до місця. І - Ре30: повторюся - така Верхівка - вже повне гівно. Але якщо є бажання помослать - відмінний об'єкт докладання зусиль. Я віддаю перевагу більше їздити, мослать тільки по справі, і користуватися акуратно. Тому моя "облізла" Дельта і пройшла без ремонтів стільки.

Москва - для москвичів!

Калуга

Привіт! Ми на верховину всунули v-501m - гальма заднього немає важіль де тросик на заднє колесо йде впирається в низ картера.Как виправити підкажіть !!!!!!!!!!!!

Рязань

Dizel 40 rus, отгінай важіль в сторону. Я вставляв монтажку між рамою і важелем, і гнув. При натиснутій педалі, зазор між картером і важелем зробив десь 2-3мм. Працює нормально

Уфа

на в3 не їздив (не сталося) а на карпатах відкатав 3 сезону (
тисячі 2-2,5 буде думаю) а як в армію пішов батько на риболовлю та за грибами мотався як вихідні Так от через весь цей час ЖОДНОЇ! Підкреслюється-ЖОДНОЇ поломки! Навіть колеса жодного разу не робив .так що про все Карпати говорити що вони г ... не зовсім правильно, я вважаю.

Іркутськ

здрастуйте у мене є питання який двигун повинен ставитися на верховину 6 оригінальний

Москва

Ш-58. На самих найперших міг встановлюватися Ш-57 з відповідними відзнаками рами в вузлі гальма і підніжок. Начебто була випущена невелика партія з Шауляйський двигунами S-58, але основний постачальник був Ковров, двигуни Ш.

Калюжу, паяю, ЕОМ лагодив.

Іркутськ

Москва

Так, такий. Зверніть увагу на всіх ковровского Ш57-58 кришки фарбовані

Калюжу, паяю, ЕОМ лагодив.

Харків

Він же начебто весь фарбований? Ну по крайней мере той що у мене валяється Ш-58 пофарбований картер і кришки.

Моя техніка: Карпати 2 -> Мотовелосипед КД 50, КД 80 -> Suzuki Sepia -> Viper Delta 72 -> Honda dio af 56

Москва

Калюжу, паяю, ЕОМ лагодив.

Им погана вона?
Двигун не завів ще?
До слова - а хто говорив, що мопед ВИ крали?
Кароче як перевірити іскру в циліндрі і силу самої іскри?
К думаєте, варто взяти?
Е у мене зі Штеккер з'єднань БКС стирчать зайві дроти заглушених, це нормально?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов