- Веселі японські гірки. Як власники Nissan підкорювали бездоріжжя під Мінськом «Ух ти, дивись, нас...
- Веселі японські гірки. Як власники Nissan підкорювали бездоріжжя під Мінськом
Веселі японські гірки. Як власники Nissan підкорювали бездоріжжя під Мінськом
Наша сеть партнеров Banwar
«Ух ти, дивись, нас кудись запрошують ...» - думаю, що в середньому саме такою була реакція клієнтів «ДрайвМоторс» , Коли в перших числах вересня їм запропонували самостійно випробувати можливості позашляхової лінійки автомобілів Nissan на спеціально підготовленій трасі під Мінськом. Будемо відверті, представництво цієї легендарної японської марки не часто балує пресу подібними інфоприводи. Тому незважаючи на те, що я готуюся сказати багато букв і фото про дизельний Nissan X-Trail, який зараз у нас в тривалому тесті, я відправився на все два дні в кар'єр, щоб протестувати інші моделі на пересіченій місцевості.
Співробітники «ДрайвМоторс» і всі запрошені постаралися на славу. Вся «позашляхова рать» автомобілів - Nissan Qashqai, Nissan Murano і Nissan Terrano, а також бензинова і дизельна версія Nissan X-Trail - в повному розпорядженні клієнтів та ще й укомплектований кожен автомобіль професійним інструктором.
Оновлений Nissan Juke підморгує всім своїми великими очима-фарами, запрошуючи прокотитися по полігону. Першокласний кейтеринг, зона відпочинку, легка музика - все це створювало 9 і 10 вересня потрібну атмосферу. Погода теж була на стороні клієнтів. Переважна більшість людей вперше брало участь в подібному шоу, і тому затоплений білоруської восени кар'єр міг різко охолодити запал і без того побоюються гірок автолюбителів.
Хоча хтозна, можливо вправи з лопатою і тросом в піщаному болоті допомогли б розкрити той самий позашляховий потенціал, який спробували розкрити всі присутні. Закликати оффроуд-сили на старті траси був поставлений великий підготовлений Nissan Patrol. Пам'ятайте про рушницю і сцену розхожу фразу? Дійсно, потужний перевірений часом позашляховик був не просто декорацією - разок він виручив зі складної ситуацій.
Всі інші автомобілі тест-драйву схожі скоріше на бізнесменів, яких чомусь підвели до великої пісочниці або змусили прямо в ділових костюмах йти по гриби. І збирати не просто при дорозі, а ось там - далеко за пагорбом в лісі. Забігаючи вперед, кожен з цим завданням впорався на добре і відмінно.
Чомусь прикро, що самі власники повнопривідних кросоверів Nissan до останнього не вірили в можливості автомобілів. «Нічого собі, він так може?», «А ми тут взагалі проїдемо?», «Чи не перевернемо?», «Я сам за кермом не поїду, навіть не вмовляйте» ... це самі часто проголошувані фрази клієнтів я спеціально записував, коли вирушав на чергову ділянку траси пасажиром на задньому сидінні. При цьому мова йшла не про дорогий міський кросовер Nissan Murano або власника довгих звисів спереду і ззаду Nissan X-Trail. Подібні речі озвучувалися на адресу вертких як в місті, так і на пересеченке Terrano і Qashqai. Найбільше я запам'ятав власника Nissan X-Trail попереднього покоління, який пройшов двічі трасу на тестовій машині.
Йому дуже хотілося вивісити на діагоналке свій автомобіль, але він не наважувався. Було видно, що робив крок, щоб сісти за кермо і побороти страх перешкоди, але ... немає. Не цього разу. Однак він з захопленням відгукнувся про все, що випробував на трасі і, впевнений, в якийсь момент з'їде з асфальту. Дай бог, щоб навички «школи позашляхового водіння» (під таким навою подавалося захід - авт.) Були не втрачені до цього моменту.
Буквально коротко по автомобілям, на яких проходив трасу в кар'єрі. Nissan Terrano мене не здивував. Будучи власником «однобазніка» Renault Duster в плані ходових якостей для мене одкровень не відбулося. Можу з упевненістю заявити, що це самий бойовий в плані позашляхових характеристик автомобіль з тих, що були представлений на тест-драйві. Надійна підвіска, вдала геометрія, короткі звіси спереду і ззаду, коротка база, мала вага автомобіля - все це робить Terrano маневреним на бездоріжжі.
Приємно здивував Nissan Qashqai з автоматичною коробкою передач. Найбільше захоплених відгуків він зібрав і у клієнтів. Образ міського автомобіля був розбавлений цілком серйозними позашляховими звичками. Тут у вдалому балансі співіснують можливості заліза і комфорт пасажирів - салон автомобіля не такий аскетичний як у Terrano. Напевно, це ідеальний автомобіль «подвійного призначення» для людини, який в більшості випадків їздить по місту, але іноді все-таки виїжджає на грунт або трішки далі, в сторону річки.
Nissan X-Trail. Цей автомобіль з 1.6-літровим дизельним мотором і МКПП став мені вже майже рідним. В спецпроекті «Секретна Білорусь» я на ньому проїхав вже понад 4000 кілометрів і мені є що сказати про асфальт і грунтовки. Це буде трохи пізніше. На бездоріжжі автомобіль відчуває себе невпевнено через дуже довгих звисів, коли кожен раз ризикуєш почути частина бампера про найближчий вигин рельєфу. Дизельної версії не вистачає тяги при великій масі автомобіля, в результаті чого машина швидко грузне в пухкому піску. При тому, що я почав вважати дизельний «Ікс-Трейл» мало не мрією будь-якого білоруса (скоро розповім, чому - авт.), Вважаю, що грубе бездоріжжя - не його коник.
Ось вже кого-кого, а Nissan Murano я не очікував зустріти на оффроуд-покатушки. Цей футуристичний космоліт не зобов'язаний шліфувати собою яри або пагорби. Я слабо уявляю собі людину, яка купує автомобіль такого рівня щоб їздити на риболовлю. При цьому всьому, «Мурано» дав собі раду, а проявив стійкий японський позашляховий характер. М'яка і длинноходная підвіска, потужний мотор, тиша в салоні навіть на жорсткому покритті, хиткість автомобіля, що додає витонченості, коли перегинають всім кузовом через вибоїну на «діагоналке» або починаєш затяжний з'їзд між деревами ... дивно по-японськи і скажено приємно. Своєю суттю автомобіль заявляє, що може, а зовнішністю проситься на асфальт і полетіти на гранично допустимої швидкості далеко-далеко за обрій.
Чи не виїжджав на пересеченке Nissan Juke не залишився в стороні. Мабуть, це найяскравіший автомобіль в лінійці кросоверів «Ніссан». При тому, що однозначно охарактеризувати зовнішність машини складно, і думки про неї вкрай полярні, модель користується стійким попитом на ринку.
Подивіться, як минули дні #nissanoffroad під Мінськом. Записатися на тест-драйв одного з автомобілів можна у дилера Nissan в Білорусі - компанії «ДрайвМоторс» .
Автомобільні подорожі на Holiday.by
Веселі японські гірки. Як власники Nissan підкорювали бездоріжжя під Мінськом
«Ух ти, дивись, нас кудись запрошують ...» - думаю, що в середньому саме такою була реакція клієнтів «ДрайвМоторс» , Коли в перших числах вересня їм запропонували самостійно випробувати можливості позашляхової лінійки автомобілів Nissan на спеціально підготовленій трасі під Мінськом. Будемо відверті, представництво цієї легендарної японської марки не часто балує пресу подібними інфоприводи. Тому незважаючи на те, що я готуюся сказати багато букв і фото про дизельний Nissan X-Trail, який зараз у нас в тривалому тесті, я відправився на все два дні в кар'єр, щоб протестувати інші моделі на пересіченій місцевості.
Співробітники «ДрайвМоторс» і всі запрошені постаралися на славу. Вся «позашляхова рать» автомобілів - Nissan Qashqai, Nissan Murano і Nissan Terrano, а також бензинова і дизельна версія Nissan X-Trail - в повному розпорядженні клієнтів та ще й укомплектований кожен автомобіль професійним інструктором.
Оновлений Nissan Juke підморгує всім своїми великими очима-фарами, запрошуючи прокотитися по полігону. Першокласний кейтеринг, зона відпочинку, легка музика - все це створювало 9 і 10 вересня потрібну атмосферу. Погода теж була на стороні клієнтів. Переважна більшість людей вперше брало участь в подібному шоу, і тому затоплений білоруської восени кар'єр міг різко охолодити запал і без того побоюються гірок автолюбителів.
Хоча хтозна, можливо вправи з лопатою і тросом в піщаному болоті допомогли б розкрити той самий позашляховий потенціал, який спробували розкрити всі присутні. Закликати оффроуд-сили на старті траси був поставлений великий підготовлений Nissan Patrol. Пам'ятайте про рушницю і сцену розхожу фразу? Дійсно, потужний перевірений часом позашляховик був не просто декорацією - разок він виручив зі складної ситуацій.
Всі інші автомобілі тест-драйву схожі скоріше на бізнесменів, яких чомусь підвели до великої пісочниці або змусили прямо в ділових костюмах йти по гриби. І збирати не просто при дорозі, а ось там - далеко за пагорбом в лісі. Забігаючи вперед, кожен з цим завданням впорався на добре і відмінно.
Чомусь прикро, що самі власники повнопривідних кросоверів Nissan до останнього не вірили в можливості автомобілів. «Нічого собі, він так може?», «А ми тут взагалі проїдемо?», «Чи не перевернемо?», «Я сам за кермом не поїду, навіть не вмовляйте» ... це самі часто проголошувані фрази клієнтів я спеціально записував, коли вирушав на чергову ділянку траси пасажиром на задньому сидінні. При цьому мова йшла не про дорогий міський кросовер Nissan Murano або власника довгих звисів спереду і ззаду Nissan X-Trail. Подібні речі озвучувалися на адресу вертких як в місті, так і на пересеченке Terrano і Qashqai. Найбільше я запам'ятав власника Nissan X-Trail попереднього покоління, який пройшов двічі трасу на тестовій машині.
Йому дуже хотілося вивісити на діагоналке свій автомобіль, але він не наважувався. Було видно, що робив крок, щоб сісти за кермо і побороти страх перешкоди, але ... немає. Не цього разу. Однак він з захопленням відгукнувся про все, що випробував на трасі і, впевнений, в якийсь момент з'їде з асфальту. Дай бог, щоб навички «школи позашляхового водіння» (під таким навою подавалося захід - авт.) Були не втрачені до цього моменту.
Буквально коротко по автомобілям, на яких проходив трасу в кар'єрі. Nissan Terrano мене не здивував. Будучи власником «однобазніка» Renault Duster в плані ходових якостей для мене одкровень не відбулося. Можу з упевненістю заявити, що це самий бойовий в плані позашляхових характеристик автомобіль з тих, що були представлений на тест-драйві. Надійна підвіска, вдала геометрія, короткі звіси спереду і ззаду, коротка база, мала вага автомобіля - все це робить Terrano маневреним на бездоріжжі.
Приємно здивував Nissan Qashqai з автоматичною коробкою передач. Найбільше захоплених відгуків він зібрав і у клієнтів. Образ міського автомобіля був розбавлений цілком серйозними позашляховими звичками. Тут у вдалому балансі співіснують можливості заліза і комфорт пасажирів - салон автомобіля не такий аскетичний як у Terrano. Напевно, це ідеальний автомобіль «подвійного призначення» для людини, який в більшості випадків їздить по місту, але іноді все-таки виїжджає на грунт або трішки далі, в сторону річки.
Nissan X-Trail. Цей автомобіль з 1.6-літровим дизельним мотором і МКПП став мені вже майже рідним. В спецпроекті «Секретна Білорусь» я на ньому проїхав вже понад 4000 кілометрів і мені є що сказати про асфальт і грунтовки. Це буде трохи пізніше. На бездоріжжі автомобіль відчуває себе невпевнено через дуже довгих звисів, коли кожен раз ризикуєш почути частина бампера про найближчий вигин рельєфу. Дизельної версії не вистачає тяги при великій масі автомобіля, в результаті чого машина швидко грузне в пухкому піску. При тому, що я почав вважати дизельний «Ікс-Трейл» мало не мрією будь-якого білоруса (скоро розповім, чому - авт.), Вважаю, що грубе бездоріжжя - не його коник.
Ось вже кого-кого, а Nissan Murano я не очікував зустріти на оффроуд-покатушки. Цей футуристичний космоліт не зобов'язаний шліфувати собою яри або пагорби. Я слабо уявляю собі людину, яка купує автомобіль такого рівня щоб їздити на риболовлю. При цьому всьому, «Мурано» дав собі раду, а проявив стійкий японський позашляховий характер. М'яка і длинноходная підвіска, потужний мотор, тиша в салоні навіть на жорсткому покритті, хиткість автомобіля, що додає витонченості, коли перегинають всім кузовом через вибоїну на «діагоналке» або починаєш затяжний з'їзд між деревами ... дивно по-японськи і скажено приємно. Своєю суттю автомобіль заявляє, що може, а зовнішністю проситься на асфальт і полетіти на гранично допустимої швидкості далеко-далеко за обрій.
Чи не виїжджав на пересеченке Nissan Juke не залишився в стороні. Мабуть, це найяскравіший автомобіль в лінійці кросоверів «Ніссан». При тому, що однозначно охарактеризувати зовнішність машини складно, і думки про неї вкрай полярні, модель користується стійким попитом на ринку.
Подивіться, як минули дні #nissanoffroad під Мінськом. Записатися на тест-драйв одного з автомобілів можна у дилера Nissan в Білорусі - компанії «ДрайвМоторс» .
Автомобільні подорожі на Holiday.by
Веселі японські гірки. Як власники Nissan підкорювали бездоріжжя під Мінськом
«Ух ти, дивись, нас кудись запрошують ...» - думаю, що в середньому саме такою була реакція клієнтів «ДрайвМоторс» , Коли в перших числах вересня їм запропонували самостійно випробувати можливості позашляхової лінійки автомобілів Nissan на спеціально підготовленій трасі під Мінськом. Будемо відверті, представництво цієї легендарної японської марки не часто балує пресу подібними інфоприводи. Тому незважаючи на те, що я готуюся сказати багато букв і фото про дизельний Nissan X-Trail, який зараз у нас в тривалому тесті, я відправився на все два дні в кар'єр, щоб протестувати інші моделі на пересіченій місцевості.
Співробітники «ДрайвМоторс» і всі запрошені постаралися на славу. Вся «позашляхова рать» автомобілів - Nissan Qashqai, Nissan Murano і Nissan Terrano, а також бензинова і дизельна версія Nissan X-Trail - в повному розпорядженні клієнтів та ще й укомплектований кожен автомобіль професійним інструктором.
Оновлений Nissan Juke підморгує всім своїми великими очима-фарами, запрошуючи прокотитися по полігону. Першокласний кейтеринг, зона відпочинку, легка музика - все це створювало 9 і 10 вересня потрібну атмосферу. Погода теж була на стороні клієнтів. Переважна більшість людей вперше брало участь в подібному шоу, і тому затоплений білоруської восени кар'єр міг різко охолодити запал і без того побоюються гірок автолюбителів.
Хоча хтозна, можливо вправи з лопатою і тросом в піщаному болоті допомогли б розкрити той самий позашляховий потенціал, який спробували розкрити всі присутні. Закликати оффроуд-сили на старті траси був поставлений великий підготовлений Nissan Patrol. Пам'ятайте про рушницю і сцену розхожу фразу? Дійсно, потужний перевірений часом позашляховик був не просто декорацією - разок він виручив зі складної ситуацій.
Всі інші автомобілі тест-драйву схожі скоріше на бізнесменів, яких чомусь підвели до великої пісочниці або змусили прямо в ділових костюмах йти по гриби. І збирати не просто при дорозі, а ось там - далеко за пагорбом в лісі. Забігаючи вперед, кожен з цим завданням впорався на добре і відмінно.
Чомусь прикро, що самі власники повнопривідних кросоверів Nissan до останнього не вірили в можливості автомобілів. «Нічого собі, він так може?», «А ми тут взагалі проїдемо?», «Чи не перевернемо?», «Я сам за кермом не поїду, навіть не вмовляйте» ... це самі часто проголошувані фрази клієнтів я спеціально записував, коли вирушав на чергову ділянку траси пасажиром на задньому сидінні. При цьому мова йшла не про дорогий міський кросовер Nissan Murano або власника довгих звисів спереду і ззаду Nissan X-Trail. Подібні речі озвучувалися на адресу вертких як в місті, так і на пересеченке Terrano і Qashqai. Найбільше я запам'ятав власника Nissan X-Trail попереднього покоління, який пройшов двічі трасу на тестовій машині.
Йому дуже хотілося вивісити на діагоналке свій автомобіль, але він не наважувався. Було видно, що робив крок, щоб сісти за кермо і побороти страх перешкоди, але ... немає. Не цього разу. Однак він з захопленням відгукнувся про все, що випробував на трасі і, впевнений, в якийсь момент з'їде з асфальту. Дай бог, щоб навички «школи позашляхового водіння» (під таким навою подавалося захід - авт.) Були не втрачені до цього моменту.
Буквально коротко по автомобілям, на яких проходив трасу в кар'єрі. Nissan Terrano мене не здивував. Будучи власником «однобазніка» Renault Duster в плані ходових якостей для мене одкровень не відбулося. Можу з упевненістю заявити, що це самий бойовий в плані позашляхових характеристик автомобіль з тих, що були представлений на тест-драйві. Надійна підвіска, вдала геометрія, короткі звіси спереду і ззаду, коротка база, мала вага автомобіля - все це робить Terrano маневреним на бездоріжжі.
Приємно здивував Nissan Qashqai з автоматичною коробкою передач. Найбільше захоплених відгуків він зібрав і у клієнтів. Образ міського автомобіля був розбавлений цілком серйозними позашляховими звичками. Тут у вдалому балансі співіснують можливості заліза і комфорт пасажирів - салон автомобіля не такий аскетичний як у Terrano. Напевно, це ідеальний автомобіль «подвійного призначення» для людини, який в більшості випадків їздить по місту, але іноді все-таки виїжджає на грунт або трішки далі, в сторону річки.
Nissan X-Trail. Цей автомобіль з 1.6-літровим дизельним мотором і МКПП став мені вже майже рідним. В спецпроекті «Секретна Білорусь» я на ньому проїхав вже понад 4000 кілометрів і мені є що сказати про асфальт і грунтовки. Це буде трохи пізніше. На бездоріжжі автомобіль відчуває себе невпевнено через дуже довгих звисів, коли кожен раз ризикуєш почути частина бампера про найближчий вигин рельєфу. Дизельної версії не вистачає тяги при великій масі автомобіля, в результаті чого машина швидко грузне в пухкому піску. При тому, що я почав вважати дизельний «Ікс-Трейл» мало не мрією будь-якого білоруса (скоро розповім, чому - авт.), Вважаю, що грубе бездоріжжя - не його коник.
Ось вже кого-кого, а Nissan Murano я не очікував зустріти на оффроуд-покатушки. Цей футуристичний космоліт не зобов'язаний шліфувати собою яри або пагорби. Я слабо уявляю собі людину, яка купує автомобіль такого рівня щоб їздити на риболовлю. При цьому всьому, «Мурано» дав собі раду, а проявив стійкий японський позашляховий характер. М'яка і длинноходная підвіска, потужний мотор, тиша в салоні навіть на жорсткому покритті, хиткість автомобіля, що додає витонченості, коли перегинають всім кузовом через вибоїну на «діагоналке» або починаєш затяжний з'їзд між деревами ... дивно по-японськи і скажено приємно. Своєю суттю автомобіль заявляє, що може, а зовнішністю проситься на асфальт і полетіти на гранично допустимої швидкості далеко-далеко за обрій.
Чи не виїжджав на пересеченке Nissan Juke не залишився в стороні. Мабуть, це найяскравіший автомобіль в лінійці кросоверів «Ніссан». При тому, що однозначно охарактеризувати зовнішність машини складно, і думки про неї вкрай полярні, модель користується стійким попитом на ринку.
Подивіться, як минули дні #nissanoffroad під Мінськом. Записатися на тест-драйв одного з автомобілів можна у дилера Nissan в Білорусі - компанії «ДрайвМоторс» .
Автомобільні подорожі на Holiday.by
Пам'ятайте про рушницю і сцену розхожу фразу?«Нічого собі, він так може?
», «А ми тут взагалі проїдемо?
», «Чи не перевернемо?
Пам'ятайте про рушницю і сцену розхожу фразу?
«Нічого собі, він так може?
», «А ми тут взагалі проїдемо?
», «Чи не перевернемо?
Пам'ятайте про рушницю і сцену розхожу фразу?
«Нічого собі, він так може?