- вибір електровелосипеда Як вибрати електровелосипед? Типи електроприводів на велосипед. Електровелосипеди...
- резюме:
вибір електровелосипеда
Наша сеть партнеров Banwar
Як вибрати електровелосипед? Типи електроприводів на велосипед.
Електровелосипеди - міські, триколісні, спортивні - https://velomoda.com.ua/catalog/electro.html - який електровелосипед вибрати?
Багато стають перед вибором - купити готовий велосипед або переобладнати свій вже раніше куплений велосипед? Який велосипед краще - з мотор колесом або кареточним мотором? З мотор-колесом прямоприводной або редукторним? Переднім або заднім? Яку потужність вибрати? Який акумулятор краще?
З акумулятором - все вирішується просто: вибирається оптимальне поєднання Ціна - дальність ходу - термін служби. Як правило, зупиняються на літій-іонних АКБ з 12,8А * год або 16А * год, які дають запас ходу в 40-50 і 50-60км відповідно.
ГОТОВІ заводські варіанти велосипедів.
ПЕРЕВАГИ:
- рама спеціально сконструйована по електрообладнання: є спеціальні короби або отвори в рамі, в які ховається проводка;
-Є спеціально передбачене місце для монтажу батареї: спеціальний багажник, або в конструктиві велосипеда передбачений окремий бокс для установки в нього батареї;
- обладнання спочатку збалансовано по потужності і типу рами велосипеда;
- завжди виглядає більш естетично, ніж саморобна конструкція після переробки звичайного велосипеда в електробайк.
З приводу вибору переднього і заднього мотор-колеса:
ПЕРЕДНЄ мотор-колесо
ПЕРЕВАГИ:
- легкість монтажу
- не примушує змінювати існуючу трансмісію велосипеда
- робить велосипед повнопривідним
- підходить до всіх типів велосипедів
- вдалий розподіл ваги велосипеда - покращує його гальмування
НЕДОЛІКИ:
1) погіршує керованість велосипеда
2) затяжеляет колесо
3) збільшує навантаження на вилку, яка, як правило, не розрахована на неї (необхідні підсилювачі дропаутов).
4) при русі по мокрій ґрунтовій дорозі в гору можливо прослизання колеса через недостатню навантаження на переднє колесо.
ЗАДНЄ мотор-колесо вважається оптимальним варіантом:
- воно допомагає крутитися саме ведучому колесу (покращуючи прохідність по бездоріжжю);
- не погіршує керованість велосипеда;
- Задньопривідне мотор-колесо більш надійно фіксується, тому при його установці не доведеться використовувати ніяких додаткових зовнішніх кріплень;
- своєю вагою воно збільшує навантаження на задню частину велосипеда, в результаті чого при розгоні електровелосипед має краще зчеплення з дорожнім покриттям і тяга двигуна при розгоні використовується ефективніше.
його НЕДОЛІКИ:
- як правило, доводиться замінювати існуючу трансмісію (як мінімум - касету на тріскачку);
- більша тривалість і трудомісткість процесу складання
Кареточного електромотор:
переваги:
- мала вага;
- легкий монтаж;
- ідеальна развесовка електрообладнання на велосипеді (в кареточного вузлі);
- Зберігається «рідна» трансмісія і втулки на колесах;
- зберігається відмінна керованість велосипедом;
- не потрібно посилювати дропаути і вилку.
недоліки:
- висока вартість;
- можливість травмування мотора на перешкоді;
- наявність шестерень в редукторному моторі (більш швидкий знос, ніж в прямоприводной мотор колесі)
Згідно з єдиним міжнародним стандартом посадкова ширина задньої вилки велосипедів в місці кріплення осі мотор-колеса становить 145 мм, передній - 100 мм
ПЕРЕВАГИ мотор-колеса з редукторним двигуном (з обгінної муфтою):
- малу вагу - менше 3 кг;
- малі габарити - трохи більше великої зірочки заднього колеса;
- відмінний накат велосипеда з відключеним двигуном. Якщо у вас закінчився запас енергії в акумуляторі ви можете продовжувати їхати, як на звичайному велосипеді. Мотор-колесо при цьому не пригальмовує обертання колеса;
- велика економічність двигуна - 30% в порівнянні з прямоприводной двигуном. Це означає, щов зможете подолати відстань на третину більше, ніж з двигуном прямого приводу;
- Достаточнл великий крутний момент на низьких оборотах. Це важливо для руху на малих швидкостях по лісових дорогах, подолання підйомів.
НЕДОЛІКИ редукторних двигунів з обгінної муфтою:
- швидкість велосипеда не вище 35 км / год;
- вважається, що редукторні двигуни мають дещо меншим ресурсом через наявність редуктора. Однак слід враховувати, що цей тип двигуна добре освоєний в масовому налагодженому виробництві і їм оснащується близько 96% усіх випущених електровелосипедів. Надійність його надзвичайно висока, тому що редуктор і обгону муфта повністю захищені від попадання пилу і води, а сам редуктор виготовлений із зносостійких матеріалів.
Переваги двигунів прямого приводу для мотор-колеса:
- велика максимальна 45 км / год при харчуванні від акумулятора 48 В;
- великий ресурс роботи;
Недоліки двигунів прямого приводу для мотор-колеса:
- вага більше 6 кг;
- великі габарити;
- на 30% більший витрата енергії акумулятора в порівнянні з редукторним двигуном;
Який вибрати акумулятор?
Свинцево-кислотні акумулятори всіх типів дуже важкі для установки на велосипед. Їх вага порівняємо з вагою самого велосипеда при прийнятному запасі енергії в 360 Вт / год. До того ж вони мають малий ресурс роботи і не допускають глибоких розрядів. В даний час не застосовуються для установки на електровелосипеди навіть середнього цінового діапазону.
Існує безліч типів літій іонних акумуляторів. Всі вони приблизно в три рази легше свинцевих. Їх властивості важливі для використання на електротранспорті сильно відрізняються.
З усіх типів літій іонних акумуляторів слід віддати перевагу акумуляторам, які використовують в якості катодних матеріалів з'єднання літію - LiNiMnCoO2 або LiFePo4.
Ці два типи акумуляторів мають ресурс циклирования 1000-2000 циклів і широкий діапазон робочих температур (-20 ~ 60C), що дозволяє їм дійсно добре справлятися з жорсткими умовами експлуатації на електротранспорті.
резюме:
- Якщо Ви не женіться за високими швидкостями і хочете проїжджати на вашому електровелосипеді максимально можливі відстані, Вам можна сміливо вибирати - мотор колесо з редукторним двигуном і літій-іонний акумулятор;
- Якщо Ви желаетеездіть зі швидкістю більше 30 км / год, Вамнужно встановити на велосипед прямоприводной мотор-колесо і літій-іонний або літій-залізо фосфатний акумулятор на 48 Вольт;
- Якщо у Вас немає матеріальних проблем і є бажання їздити досить швидко і далеко - то Ваш вибір - кареточний редукторний електромотор і хороший літій-іонний акумулятор з елементами Panasonic або літій-залізо фосфатний акумулятор на 48 Вольт.
Багато стають перед вибором - купити готовий велосипед або переобладнати свій вже раніше куплений велосипед?
Який велосипед краще - з мотор колесом або кареточним мотором?
З мотор-колесом прямоприводной або редукторним?
Переднім або заднім?
Яку потужність вибрати?
Який акумулятор краще?