Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибір ободних гальм «v-brake» - BikeLifeForms

  1. Ободниє гальма для туризму
  2. Як поліпшити якість гальмування ободних гальм?
  3. Ободниє гальма Shimano
  4. 2. Avid single digit 5 (SD5) - відгук
  5. 5. Avid single digit ultimate - відгук
  6. 6. Гальмівні ручки Avid FR-5 - відгук
  7. Ободниє гальма TRP - відгук
  8. No name (і Promax)

Наша сеть партнеров Banwar

Мало хто велосипедисти в наш час їздять ще на ободних гальмах. Цей колись вкрай популярний стандарт гальмівної системи доживає вже свої останні дні. Пам'ятається, ще не так давно на велотрасса в Крилатському я випадково розговорився з одним велосипедистом на велосипеді GT c дисковими гальмами. Подивившись мій велосипедний апарат, він здивувався, що я використовую гальма «v-brakes» і назвав мене «олд Скулер» (від old school - стара школа), тому дана стаття присвячена тим любителям велосипедів, які вважають за краще просту і дуже зручну гальмівну систему v -brakes.

Один відомий пітерський гонець DR Гонзо в своєму інтерв'ю якось зазначив:

«Дискові гальма - розведення лохів на бабки! Єдине місце, де вони себе виправдовують - це 'грязьові гонки по вуха в глині' в Москві і в Адлері. Та й то я вам скажу, що на грязьовий гонці АРК-2007 в Москві в обох заїздах виграли гонщики на ві-брейках. Я такі гонки їздити не вмію (і я це не приховую), і ні диски, ні що-небудь ще мені в такій ситуації не допоможе. Так що для себе я просто вирішив грязьові гонки в Москві не їздити, бо толку від цього ніякого немає. Ві-брейки, особливо в поєднанні з керамічними ободами, більш ніж достатні у всіх інших ситуаціях. Плюс до цього хочеться додати простоту обслуговування, простоту перебирання, доступність запасних частин (колодок, сорочок, тросів) практично в будь-якому веломагазині. »

У чомусь з ним можна погодитися, в чомусь - ні. Дискові гальма прийшли в велоспорт з мотоциклетного спорту, де гальмівне зусилля повинне бути набагато більше. Спершу ними обладналися велосипеди для швидкісного спуску, норт-Шора і інших екстремальних дисциплін, але маркетинг не стоїть на місці, і з 2005-2006 років дискові гальма стали масово з'являтися на туристичних і крос-кантрійних апаратах. Хто катався в ті роки, чудово пам'ятають, яке це було щастя поставити дискові гальма на велосипед, і як це було круто.

На жаль, а може, і на щастя, мене це дійство обійшло стороною, - в ті роки я був голодним студентом МДУ, і весь апгрейд зводився, як правило, до покупки нового комплекту гуми, ланцюгів, тросів, сорочок, касети до чергового сезону, але про диски я все одно так чи інакше мріяв.

Чи потрібні дискові гальма?

Не люблю нав'язувати свою думку, але до 2012 року я обходився без дисків, бо з гір я не пуляв, в грязі багато не їздив. У спокійному туризмі дискові гальма не грають особливої ​​ролі. В іншому ж плюси у дискових гальм незаперечні - це миттєве потужне гальмівне зусилля в будь-яких умовах. До того ж, є можливість забити на нерівності обода у вигляді вісімок, та й обід не стирається, можливість легко зупинити велосипед легким натисканням одного пальця руки.

Якщо Ви прихильник різного роду покатушек і велопоходів, і ганяєтеся на гонках XC, гідравліка - це ваш 100% вибір. Особисто я на гідравліку пересів в той момент, коли став активно їздити по Криму і інший горбистій місцевості з постійними наборами висот і, відповідно, спусками. Думаю, що дискові гальма на сьогоднішній день будуть виразно кращим вибором перед ободнимі, і справа тут не тільки в якості їх чудового гальмування, а скоріше в тому, що ринок ободних гальм і коліс, що випускаються під них, поступово сходить нанівець.

Ободниє гальма для туризму

З 2001 року накопичилося безліч моделей «вібряков», на яких я їздив. Я випробував майже всі, що можна було купити у вільному продажу в Москві. Починаючи від дорогих і до найдешевших моделей. Всю інформацію довго збирав і записав в свій старий добрий блокнот, щоб нарешті поділитися своїми враженнями про роботу тих чи інших гальмівних систем зі своїми колегами і однодумцями.

Всю інформацію довго збирав і записав в свій старий добрий блокнот, щоб нарешті поділитися своїми враженнями про роботу тих чи інших гальмівних систем зі своїми колегами і однодумцями

Як поліпшити якість гальмування ободних гальм?

Спробуємо розібратися, від чого, перш за все, залежить якість роботи системи v-brakes:

1. Якість самих тросів.

Троси повинні бути хорошої якості і з хорошою нержавійки; кращі троси, як правило, - з тефлоновим напиленням, коефіцієнт тертя об сорочки у них набагато менше, тільки їх я і використовую. Є ще і хороші троси без напилення трохи золотистого відтінку, але їх я давно вже не бачив.

2. Якість сорочок.

Тут теж не варто гнатися за дешевизною. Сорочки повинні бути належного якості, за дешевизною тут краще не гнатися, я беру сорочки Jagwire, Shimano XTR, Аlligator - ці марки мене ні разу не підводили.

3. Якість колодок.

Є жорсткі колодки, є м'які. Для бруду і зими краще більш жорсткі, для гарної погоди помягче, але я використовую колодки тільки фірми Kool-Stop. Або м'які, або середньої жорсткості, щоб не вбивати швидко обід, який зазвичай пробігає піді мною близько 35 000 км.

4. Якість гальмівних доріжок обода.

Теж важлива частина системи. Як правило, всі сучасні обода ціною більше 30 $ особливих проблем не мають.

5. Гальмівні ручки.

Від них залежить модуляція, і саме «почуття гальма», дешевити тут теж не варто. Зазвичай підбираються під гальма, тобто ручки і самі гальма беруться від одного і того ж виробника.

6. Довжина сорочок і обробка їх кінців від задирок.

Сорочки не повинні бути занадто довгими або короткими, кінці повинні бути оброблені шліфувальним інструментом.

7. Якість наконечників.

Наконечники повинні щільно входити в сорочку, не даючи волозі і бруду ні найменшого шансу потрапити всередину до тросу.

9. Мастило в підводці.

Сама алюмінієва підводка троса повинні бути правильної форми (зазвичай на перед / зад ставиться різна підводка). У підводці знаходиться пластикова напрямна для ковзання троса, тому періодично треба видаляти звідти грязь, що накопичилася і стежити за тим, щоб там завжди була свіжа мастило ковзання.

Ободниє гальма Shimano

Почнемо зі старою доброю японської Shimano. Як правило, японці свиней не підкладуть, спробуємо розібратися, що до чого. Зізнатися, я дуже люблю і поважаю Shimano, однак і у них не так все гладко.

1. Ободниє гальма Shimano Alivio \ Acera - відгук

Дані Тормозилки я юзал всього місяць і проїхав з ними 3-денний похід і пару покатушек КК. Вартість приблизно від 200 до 300 рублів за сторону. Гидко налаштовуються, гальмують начебто непогано, але модуляції ніякої, часто доводиться поднастраівать. Для прогулянкових велосипедів непогані, але для туризму слабенькі.

2. Ободниє гальма Shimano Deore \ LX - відгук

Об'єднав їх в одну групу, так як різниця тільки в колодках, на «Деора» вони нікуди не годяться, а на LХ вже картриджного типу, і цілком годяться на місяць-другий, потім можна поставити хороші гумки. В цілому, пружина у них веселіше, налаштовуються легше, але модуляція і хід трохи тупуватий. Ставлю їх іноді на зиму.

3. вібрейки Shimano XT - відгук

Якщо не розглядати «параллелкі», то це, мабуть, кращі гальма в їх лінійці, - хороша потужна пружина, легко налаштовуються, плавний потужний хід. Пройшли піді мною рік, тепер вони на велосипеді дружини, ніяких проблем!

Ціна близько 40 доларів за сторону.

4. Параллелкі LX, XT, XTR

Параллелкі дуже люблять тріальщікі. Велика потужність, рівномірний знос колодок, але є так само і мінуси - більшу вагу, що розхитуються і гримлять згодом шарніри, скрип (особливо у ХТ). LХ НЕ юзал, ХТ гальмують добре, але скриплять; кращий вибір - XTR: відмінна робота, супер зовнішній вигляд, однак ціна в 80 $ відлякує. Довгий час XTR стояли у мене ззаду, купував з рук за 1700 рублів нові. Відмінні гальма з хорошим ходом; працюють, як і личить топовій групі, на голову вище ХТ. Однак неприємно забиваються брудом або снігом взимку. Підсумок служби - продав за 1300 рублів.

Ободниє гальма Avid

1. Avid single digit 3 (SD3) - відгук

Ці гальма дуже важко знайти у вільному продажу. Зазвичай їх ставлять на стік. За ціною вони зазвичай стоять в районі 300 рублів. У них говністие колодки, але самі гальма виконані якісно і без вад. Гальмують за рівнем LX \ Deore, плюс відмінна модуляція. Головний їхній мінус - живучість, вистачає їх як правило на сезон-два активних покатушек. Взимку, на жаль, їх незакриті пружина дохне швидко. Висновок - кращі тромоза за ціною \ якість для паркового катання і сухих доріг. Купив їх на барахолці за 300 рупій 2 сторони з Дербал «Гаріка Фішера», відкатав осінь і зиму, і викинув в смітник, так як здохли пружини.

2. Avid single digit 5 (SD5) - відгук

Ці коштують близько 600 рублів за строну. Трохи легше троячки, стоять вже більш менш пристойні колодки, з якими можна кудись виїхати. По роботі різниці з трешкой майже не помітив, за терміном служби опрацювали півтора сезони, після чого померли пружини. Трохи примхливі в настройках, але в цілому для туризму вже непоганий вибір.

3,4. Avid single digit 7 (SD7) і SL - відгук

Кращі гальма за ціною і якістю! Пружини вже закриті, краще модуляція і легше настройка. Відмінна довговічність, живуть уже у мене 8 тисяч км, працюють як добротні годинник. Замість звичайних гвинтів для налаштувань у них болт під шестигранник, що дуже зручно. Ціна порядку 900-1300 рублів за строну. Ціна трохи завищена, але вага і якість роботи і виконання на висоті.

SL від «7-ки» відрізняються тим, що комплектуються титановими болтами для зниження ваги.

SL від «7-ки» відрізняються тим, що комплектуються титановими болтами для зниження ваги

5. Avid single digit ultimate - відгук

Хочете «вібрякі» ціною по 4500 рублів за сторону? Тоді «алтімейт» йде до Вас. Чесно кажучи, не юзал, надто вже жаба душить, однак за відгуками на іносайтах це - королі серед вібряков. Замість простих втулок ковзання стоять вже «пром», нереально потужні пружини, гіпермодуляція. З мінусів - знову ж таки, комплектні вкладиші в колодках ... Їх треба міняти. Думаю, що коли-небудь не втримаюся і куплю саме цю гальмівну систему. Хоча важать більше, ніж модель SL.

6. Гальмівні ручки Avid FR-5 - відгук

Зауважу, що всі авідовскіе Тормозилки доцільно використовувати з гальмівними ручками «Авід». Там є три моделі, я юзаю найпростішу, легку і дешеву модедь ціною в 400 рублів FR-5 - зручні, «вічні» ручки, є і подорожче моделі з системою настройки ходу - «speed dial».

Там є три моделі, я юзаю найпростішу, легку і дешеву модедь ціною в 400 рублів FR-5 - зручні, «вічні» ручки, є і подорожче моделі з системою настройки ходу - «speed dial»

Ободниє гальма Tektro - відгук

«Тектрікі», як правило, ставляться на багато недорогих велосипеди, причому найчастіше пишуть на них назву самої марки велосипеда. Так, мені зустрічалися «тектрікі» з написами «scott», «merida», «orbea» і т.д. У Тектра є 3-4 популярних моделі, однакових за ціною і приблизно за якістю. Ціновий діапазон - 200-300 руб. за сторону. Іноді трапляються більш дорогі моделі, вартістю в 500-900 рублів, вони краще за якістю, і у них коштує понад потужна пружина. В цілому, для зими і «говіння» (коли не шкода) - непогані Тормозилки, але аж надто чутливі в налаштуваннях. Стояли у мене на ціклокроссе-шоссере, як недорогий і непоганий варіант, свою роботу роблять, а більше мені й не треба. Термін служби - пару років, після чого пружина дохне, і їх треба міняти.

Термін служби - пару років, після чого пружина дохне, і їх треба міняти

Ободниє гальма TRP - відгук

Як я зрозумів, це - підрозділ фірми «Тектра», тільки, так би мовити, вершина, самий топ. Славиться насамперед шосейними карботормозамі. Хотів давно спробувати ці Тормозилки, і ось, взимку купив їх в Сокольниках зі знижкою за ціною трохи нижче «чайника». До них же йшли в комплекті і гальмівні ручки, які теж обійшлися досить дешевше «Чейна».

Віддав 3400 рублів за 2 гальма і 2 ручки (при ціні «Чейна» 4400). Особливість їх у малій вазі (реально 151 грам), вони фрезерувати, тобто виконані зі шматка цільного алюмінію, в комплекті йдуть титанові болти для економії ваги і, що приємно, титанові втулки ковзання, що для мене особливо актуально.

Ручки теж зроблені красиво і якісно, ​​також з титанової втулкою ковзання і титановим болтом; до того ж, знімаються з керма без знімання грипс. Проїхав я на них вже більше 3000 км тільки в літній сезон. Гальмування більш плавне, ніж у «Авід», колодки відразу йдуть kool stop, в комплекті троси з нержавійки (золотого відтінку) і досить добротні сорочки, проте я все одно поставив тефлонові троси і сорочки від Jagwire. Вимагайте продаж тільки у фірмовій коробці - в одній крамниці в Сокольниках їх мені спробували спершу продати без сорочок, тросів і Ti-болтів, але я виявив пильність ... Що сказати, гальма проявили себе з дуже хорошого боку, якість роботи і виконання на висоті. Спочатку трохи вередували, але після змащення внутрішньої пружини заробили так, як треба. В цілому, якщо Ви хочете скинути вагу, це - вибір для Вас, в іншому купуйте більш дешеві Avid 7 і не знайте проблем.

No name (і Promax)

Існує безліч гальм без всяких розпізнавальних знаків. Варто відзначити, що і серед них дуже рідко, але трапляються непогані Тормозилки, але все ж продукти від безіменного виробника часом небезпечні для вашого життя. Приклад - Promax, гірше тормозілок я не зустрічав ...

Вердикт bikelifeforms.ru: Відразу хотілося б відзначити, що це моя особиста думка. Тобто я спробував порівняти все те, на чому я їздив, для того, щоб узагальнити інформацію та допомогти тим, хто ще не визначився. Суперечка «диски vs вібрякі» не закінчиться ніколи, тут вже питання релігії і особистих пристрастей, кожному своє. Диски цікаві для мене тим, що я можу зібрати 2 комплекти коліс і легко зробити зі свого титанового «ригиден» 26 »« найнер », однак це відчутне вкладення грошей рівноцінно купівлі нового недорогого шоссера. З усіх виробників вібряков найбільше мені сподобався Аvid співвідношенням ціна \ якість \ вага \ зовнішній вигляд. На жаль, «шимано» трохи все-таки гірше, власникам стокових «тектріков» на перших порах варто спати спокійно, вони Вас не підведуть, в іншому робота вібряков сильно залежить від стану тросів, сорочок і всіх тих пунктів, які я перераховував в окремому розділі статті.

Сила в русі, в русі сила!

Щиро ваш автор проекту Велосипедні Форми Життя

Володимир Кулігін

Чи потрібні дискові гальма?
Як поліпшити якість гальмування ободних гальм?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов