Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибір зарядного пристрою для АКБ

  1. Крок перший. Вибір зарядного пристрою по номінальній напрузі АКБ.
  2. Крок другий. Вибір зарядного пристрою за номінальною ємності АКБ.
  3. Крок третій. Вибір зарядного пристрою за умовами експлуатації АКБ.

Наша сеть партнеров Banwar

Справжні рекомендації мають на меті дати практичні поради щодо вибору зарядних пристроїв для свинцево-кислотних та лужних акумуляторних батарей (АКБ).

Рекомендації призначені для тих, кому важливо підтримувати акумуляторні батареї в працездатному стані протягом всього терміну їх експлуатації.

Вибір будемо виробляти за основними технічними характеристиками зарядних пристроїв і вимог за умовами експлуатації акумуляторних батарей.

Крок перший. Вибір зарядного пристрою по номінальній напрузі АКБ.

Для основної маси 12-ти вольтової свинцево-кислотних стартерних акумуляторних батарей з рідким електролітом (малосурм'янистих (Sb / Sb), гібридні (Ca / Sb), кальцієві (Ca / Ca), а так само гелевих та виконаних за технологією AGM, максимальна напруга батареї в кінці заряду не повинно перевищувати значення 14,4 ... 15,0 Вольт (2,4 ... 2,5 в / елемент).

Для заряду таких АКБ, враховуючи падіння напруги на проводах і клемах, максимальна напруга на виході зарядного пристрою повинно забезпечуватися на рівні 15,5 Вольт.

З появою автомобілів оснащених системою «старт-стоп» ( «Stop & Start» або «i-stop system») з'явилися і стартерні АКБ розраховані на частий запуск двигуна автомобіля. В результаті з'явилися нові вимоги до вихідної напруги зарядного пристрою. Наприклад, для автомобілів фірми Mazda, оснащених системою «старт-стоп», виробник в своїх рекомендаціях з експлуатації акумуляторної батареї Q85 / T110 (service information SI E039 / 12A), рекомендує застосовувати зарядні пристрої забезпечують вихідну напругу до 17,0 ... 17,5 вольт (2,8 ... 2,9 В / елемент).

Аналогічні рекомендації до вибору зарядного пристрою існують для заряду авіаційних акумуляторів типів А, САМ, АСАМ, АСА і АТ. Для цих АКБ рекомендоване значення - 2,8 В / ел ( «Авіаційні акумулятори. Технічний опис, інструкція з експлуатації та ремонту». Изд. Машинобудування, М. 1965 р).


Таким чином, для кислотних АКБ максимальна вихідна напруга зарядного пристрою може бути визначено за формулою:

де: N - кількість елементів в АКБ, Uк / ел - кінцеве зарядна напруга на елементі АКБ.


Якщо Вам невідома кількість елементів в АКБ (свинцево-кислотні акумуляторні батареї, останнім часом, випускаються у вигляді моноблоків), тоді кількість елементів батареї можна визначити за простою формулою:

де: Uном - номінальна напруга АКБ.


Для лужних АКБ граничне кінцева напруга на елементі має однозначне значення рівним 2,1 Вольта і максимальна вихідна напруга зарядного пристрою може бути визначено за формулою:

де: N - кількість елементів в АКБ, вказане в маркуванні батареї.

Ud - «вольтдобавки», значення якої може становити 5 Вольт на кожні 15 елементів.


Наявність «вольтдобавки» у формулі обумовлено необхідністю підтримувати стабілізований струм на всьому етапі заряду.

Для забезпечення Технічних вимог по експлуатації акумуляторної батареї певного типу (включаючи температурну компенсацію), зарядний пристрій повинен забезпечувати плавну або дискретну регулювання вихідної напруги, з кроком не більше 0,1 Вольта.

Для компенсації коливань напруги мережі живлення вихідна напруга зарядного пристрою має бути стабілізованою, що особливо важливо при експлуатації герметичних акумуляторних батарей.

Наявність «цифрового» індикатора напруги (Вольтметра) забезпечить зручність експлуатації і оцінки технічного стану АКБ і зарядного пристрою.

Крок другий. Вибір зарядного пристрою за номінальною ємності АКБ.

Знаючи ємність батареї можна визначити вимоги до максимального вихідному струму зарядного пристрою.

У більшості випадків для заряду свинцево-кислотних АКБ максимальний вихідний струм (Imax) може бути визначений за формулою:

де Сном. - номінальна ємність акумуляторної батареї


Для деяких типів стартерних АКБ, включаючи розглянутий вище приклад з акумулятором для автомобіля Mazda, струм заряду може становити:

Цю формулу можна помітити, якщо є необхідність провести прискорений (форсований) заряд АКБ.

Для лужних батарей струм заряду трохи вище і визначається за формулою:

Для забезпечення Технічних вимог по експлуатації акумуляторної батареї певного типу, зарядний пристрій повинен забезпечувати плавну або дискретну регулювання вихідного струму, з кроком не більше 0,5 Ампера.

Для виключення випадків виходу зарядного пристрою з ладу у випадках перевантаження по струму зарядний пристрій повинен забезпечувати обмеження (стабілізацію) максимального вихідного струму.

Ця вимога особливо важливо при експлуатації зарядних пристроїв працюють в автоматичному режимі з стартерний АКБ автоматизованих дизель-електричних агрегатів (електростанцій) і пожежних дизельних насосних агрегатів.

Обмеження (стабілізація) максимального вихідного зарядного струму також дозволить продовжити термін служби герметичних АКБ (гелеві, AGM), які експлуатуються в буфері із зарядним пристроєм.

Наявність «цифрового» індикатора струму (амперметра) забезпечить зручність експлуатації і оцінки технічного стану АКБ і зарядного пристрою.


Крок третій. Вибір зарядного пристрою за умовами експлуатації АКБ.

За умовами експлуатації зарядні пристрої можна умовно розділити на три групи:


Якщо Вам не часто доводиться мати справу з обслуговуванням АКБ, то для «крайнього випадку» Вам підійде просте зарядний пристрій з ручним регулюванням вихідної напруги.

Якщо ж у Вашому «господарстві» знаходиться багато акумуляторних батарей, то слід звернути увагу на автоматичні зарядні пристрої.

Автоматичні зарядні пристрої забезпечать підтримку Ваших АКБ в постійній готовності до застосування і продовжать термін їх експлуатації.

Автоматичні ЗУ забезпечують кілька стадій заряду АКБ, зазвичай це 2 ... 3 стадії.


Автоматичний зарядний пристрій, який забезпечує дві стадії заряду, (профіль заряду IU) працює наступним чином:

  • на першій стадії йде зарядка постійним струмом, і відбувається основний набір ємності;
  • на другій стадії проводиться підтримку зарядженого стану АКБ стабілізованою напругою (буферний режим або режим «утримання») дозаряд акумулятора.

Автоматичний зарядний пристрій, який забезпечує три стадії заряду, працює наступним чином:

  • на першій стадії йде зарядка постійним струмом (напруга при цьому зростає);
  • на другій стадії заряд проводиться при постійному напругою (струм при цьому зменшується), робота на другій стадії обмежується часом;
  • на третій стадії проводиться підтримку зарядженого стану зниженою постійною напругою (буферний режим або режим «утримання»). Такі алгоритми заряду забезпечують швидкий заряд АБ виключаючи перезаряд.

Слід зазначити, що були перераховані тільки найпоширеніші «профілі заряду», але існують і інші «профілі», в тому числі і «унікальні».


Професійні автоматичні зарядні пристрої відрізняються від інших можливістю зміни в широких межах параметрів роботи ЗУ, що дозволяє використовувати їх для заряду АКБ з різними номінальними напругами і номінальними ємностями.

Застосовувати автоматичні зарядні пристрої, в тому числі і професійні, рекомендується:

  • автомобілістам, для заряду автомобільних акумуляторів;
  • для заряду АКБ на станціях і в сервісних центрах технічного обслуговування автомобілів;
  • для заряду і «змісту» стартерних АКБ дизель-електричних агрегатів (ДГА, ДЕС, ДГУ) і пожежних дизельних насосних агрегатів (ДНА);
  • для заряду тягових батарей електрокарів, навантажувачів і полемічних машин;
  • для заряду і «змісту» АБК об'єктів зв'язку;
  • для заряду і «змісту» АБК в системах безперебійного живлення побутового та промислового призначення;
  • в парках автомобільної техніки;
  • на аеродромах, для заряду авіаційних акумуляторних батарей.

Справжні рекомендації мають на меті дати практичні поради щодо вибору зарядних пристроїв для свинцево-кислотних та лужних акумуляторних батарей (АКБ)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов