Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо автомобіль за $ 3000. Дива трапляються?

Наша сеть партнеров Banwar

Ми знайшли приблизно 1600 оголошень про продаж автомобілів вартістю в районі 3000 доларів, тобто цей пласт ринку живий і дуже великий. Дешеві машини на кожен день все ще затребувані. Прикинувши ситуацію, ми вирішили взяти в огляд тільки ті, що були випущені не раніше 2000 року. Такий собі психологічний бар'єр, який дозволяє думати, що твій автомобіль - не з минулого століття. Поїхали!

Поїхали

Великий і місткий Citroen C 5. Як би не ганили цю французьку марку, але своїх шанувальників в Білорусі у неї все одно вистачає. Тому що Citroen C5 - це багато і дешево. Цей автомобіль відрізняється досить жорстким для гідропневматичною підвіски ходом. Недолік виправили в ході рестайлінгу. Кузов міцний - іржавий С5 складно знайти. Мотори, в принципі, теж перевірені часом і знайомі механікам. Потрібно запам'ятати тільки одну істину: ніколи не купуйте бензиновий мотор HPi. Він лідер за кількістю проблем: з ним погано все. В іншому, якщо знайти з «живою» гідропневматікой, С5 все ще актуальний як великого і недорогого сімейного авто. Але пошуки ці обіцяють бути довгими: багато машин вже «укочені» до стану мотлоху.

Але пошуки ці обіцяють бути довгими: багато машин вже «укочені» до стану мотлоху

Ще один великий і недорогий варіант - Peugeot 406 . 2002 рік випуску, пробіг за 300 000 км, дизель 2.2. Універсал. У рік свого дебюту він вражав наповал всіх автомобільних журналістів своєю керованістю і комфортом, та й зараз ще тримається молодцем. Кузов досить міцний і добре чинить опір іржі. На рейсталінгового автомобілях (з 1999 року) трохи змінена конструкція підвісок. Вона вже не така «драйверская», зате надійна. У дизельних моторів немає специфічних проблем, вони надійні, економічні і живучі. Півмільйона для них - не межа, так що якщо пробіг на цій машині чесний, запас залишився ще пристойний. Але з дизелів рекомендуємо восьмиклапанний дволітровий HDi: з ним найменше проблем. 22 складніше по компоновці, одна заміна свічок розжарювання стане цілим пригодою. Бензинові ж мотори страждають масляним апетитом і дрібними електричними проблемами. Але все одно - рекомендуємо до розгляду. З живим дизелем - відмінна річ.

З живим дизелем - відмінна річ

Якщо вже зачепили французьку тему, ніяк не обійтися без Renault Laguna . Ми знайшли ось такий екземпляр 2002 року випуску з пробігом 321.000 км. Під капотом - 1,9-літровий дизель і АКП. Laguna - машина комфортна, зазвичай завжди в хорошій комплектації. У нашому варіанті є навіть ксенонові фари. Стійкість до корозії нормальна. Мотори особливих хвороб не мають, що бензинові, що дизельні. Але у бензинових велика витрата палива, а дизелі ... Для дизелів характерні ті ж проблеми, що і для будь-якого двигуна з системою CommonRail. Поки їздить, все відмінно, якщо почалися проблеми з паливною, готуйте гроші.

Відверто слабке місце Laguna - передня підвіска. Амортизатори, стійки стабілізатора, кульові не радують довгою роботою. Електрообладнання теж може давати збої. Коробка-автомат і 300 000 км пробігу - відразу немає. Імовірність вкласти тут же в ремонт не менше тисячі доларів прагне до 100%. Так що якщо і брати Laguna, то тільки з «механікою».

Італійці, насправді, вміють робити непогані автомобілі масового споживання. Fiat Stilo, як нам здається, незаслужено обійдений увагою. Ось наприклад, пристойний на вигляд примірник - 2003 рік випуску, 1,9 дизель. Автомобіль приємний на ходу, має просторий салон, масу опцій для комфорту [^] . Але тут і криється каверза. Рекомендуємо до покупки машини простіше, тому що саме електрична частина викликає найбільше запитань і проблем в експлуатації. Що стосується підвіски і мотора - вони мають середньостатистичної надійністю. Недоліки є, але некритичні. Кузов на подив стійкий, іржа можлива тільки в разі аварії і неякісного подальшого ремонту.

Легендарна японська надійність? Вона існує. Наприклад, в Mazda 626 . У наших оголошеннях ми таку знайшли, та ще з кузовом "універсал". З пробігом нібито трохи менше 300 000 км, дизельним двигуном і механічною коробкою передач. За великим рахунком, претензія до цього автомобіля тільки одна - стан кузова. На фото вже видно підгнилі задні колісні арки, і це вроджений дефект. Лікується тільки ретельно кузовним ремонтом, після якого Mazda 626 здатна служити ще довгі роки. Витривала, хоча і жорстка підвіска, надійні мотори і трансмісії. Так що якщо ви готові миритися зі слабкою шумоізоляцією і у вас є хороший фахівець з антикорозійної обробки - Mazda 626 стане непоганим варіантом. Особливо бензинова: дизель у віці все ж здатний витягнути гроші з кишені.

Якщо дуже хочеться, то за 3000 доларів можна стати володарем цілком собі преміального седана шведської марки - Volvo S80 з 2,8 літровим бензиновим мотором і АКП. Це турбований агрегат версії T6 потужністю 272 к.с. У парі з ним йшов чотиридіапазонний «автомат» виробництва GM. Поєднання не найвдаліший з точки зору надійності - АКП змушена працювати з великим навантаженням, та й турбомотор примхливий. Турбіна навряд чи витримає понад 200 000 км, а їх там дві штуки. Автомобіль, звичайно, хороший - комфорт справжнього бізнес-класу, маса додаткових опцій. Підвіска надійна і довговічна, кузов теж стійко чинить опір іржі. Але ми б рекомендували шукати версії з атмосферними моторами: ремонт цієї модифікації буде коштувати дорого.

Однак за $ 3000 можна знайти автомобіль, що вписується в десятирічний рубіж. І головним героєм серед десятирічок ми вибираємо Dacia Logan . Вироблений ще в Румунії в 2006 році, він якраз вписується в позначений рубіж. Пробіг 200 000? Для Logan це тільки розминка. У ньому все просто - невигадливий мотор, примітивна підвіска, мінімум електроустаткування, тому і ламатися особливо нічому. Підвіска надійна і витривала, але ось передні важелі змінюються в зборі з кульовими. Слід пам'ятати, що піввісь на Logan продаються тільки в зборі, так що треба стежити за станом пильовиків Шрусов. Кузов не найстійкіший до корозії, але і на очах у власника не гниє. Головне - мінімальний догляд і обробка «антикором». Все інше в цій машині - дрібниці, причому зовсім недорогі. Питання полягає тільки в тому, чи готові ви чи ви миритися зі спартанським комфортом?

Хоча в порівнянні з Daewoo Matiz і Logan може здатися пряником. Зате за $ 3000 можна купити «комашку» 2011 року випуску з пробігом всього 53 000 кілометрів. Про комфорт і зручність цього автомобіля ми не говоримо, тому що все і так все розуміють. Паркуватися в умовах тісної міста зручно, і на цьому все. Головне, що ні на тролейбусі. На жаль, але простота конструкції Matiz ще не запорука надійності. У машини слабкий генератор з вічно перегоряє доданими мостом, вередує датчик положення дросельної заслінки, котушки запалювання, високовольтні дроти. Підвіска слабка і погано переносить розбиті дороги. Синхронізатори коробки передач довго не живуть, зчеплення - теж. Маточини змінюються тільки в зборі з підшипником, важелі - з незнімної кульовою опорою. Але це все дрібниці в порівнянні з дуже слабким захистом кузова від корозії. Matiz без «антикора» здається соляної суміші без опору швидко. Інша справа, що ремонт Matiz обходиться не дуже дорого. Але якщо «проспали» кузов - все, машину можна списувати в утиль.

Однак є автомобілі, ціна на які так само стабільна, як ціни на алмази. наприклад, Audi 80 . Діамант, вже огранений китайськими запчастинами. Взяти, наприклад, цей екземпляр. Автомобіль 1991 року випуску - це той випадок, коли пробіг вже не пишуть, тому що зрозуміло, що він космічний. Під капотом - невибагливий і надійний бензиновий двигун об'ємом 1,8 літра. Це машина з тих, що розкриває свою красу і мужність з роками, як Шон Коннері. Ні, іржа не оминає легендарну «бочку» стороною, але якщо за кузовом стежили, то він прослужить ще років 10. Запчастини на неї ще є, як є і попит. Підлатати, подтачать - і зносу їй не буде. Всього 30 років машині - попереду тільки розквіт!

Але нам насправді, засукавши рукава, взявши в руки «мишку» і занурившись в нашу базу оголошень, можна відшукати хай не діамант, але цілком собі «живий» автомобіль. А особисто ми вибираємо Logan: просто, зате чесно.

Легендарна японська надійність?
Пробіг 200 000?
Питання полягає тільки в тому, чи готові ви чи ви миритися зі спартанським комфортом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов