Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо студійні монітори

  1. Види студійних моніторів

Наша сеть партнеров Banwar

Чи займаєтеся ви студійною роботою

Чи займаєтеся ви студійною роботою? Якщо так, то велике значення набуває якість і тип апаратури, через яку ви слухаєте треки. Середньостатистичні побутові навушники або колонки намагаються "поліпшити" звук для вуха і зробити його більш комфортним - зрозуміло, спотворюючи при цьому його початкові параметри. Інша акустична апаратура може дати на виході зовсім іншого звучання треку, істотно відрізняється від задуманого звукорежисером. Щоб уникнути подібних несподіванок в студіях для роботи з аудіоматеріалів застосовують студійні монітори.

Студійні монітори являють собою спеціальні акустичні системи, передають звук без спотворень. Як правило, вони двохсмугові і мають окремі динаміки ВЧ і НЧ. Звукорежисер здатний досить легко відрізнити звучання студійних моніторів від побутової акустики. Їх застосовують в звукозаписних студіях для контролю на слух звукового матеріалу. Студійні моніторні системи потрібні скрізь, де велике значення має якість звуку.

Основна функція студійних моніторів - передача звуку в початковому вигляді, незабарвленому і неспотвореному. Від цього пішло і найменування: апаратура дає можливість моніторити початкове звучання треку без яких би то ні було згладжувань і поліпшень.

Грамотно сконструйований студійний монітор є втіленням передової інженерно-технічної думки. Апаратура проводиться з звукопоглинальних спецматериалов, що забезпечують високий ступінь звукоізоляції. Динаміки роблять максимально точними і володіють вірно розрахованої амплітудно-частотної характеристикою без "завалів" і "провалів". Схема технічні елементи вищого класу, дизайн і корпус з математично обчисленими на основі законів фізики поширення звуку параметрами, низькочастотні і високочастотні динаміки з дорогих ретельно підібраних спеціальних матеріалів (кевлар, армована склотканина, папір зі спецпропіткой, поліпропілен - для НЧ; шовк, титан, алюмінієва фольга , папір, берилій - для НЧ) - все це створює величезну різницю між студійними моніторами і рядовий домашньої акустикою.

Такий ретельний підхід до конструкції монітора необхідний, щоб передати аудіоматеріал в його істинному звучанні - щоб вуха звукорежисера вловили саме змодельований їм звук.

Види студійних моніторів

Види студійних моніторів

Розрізняють активні студійні монітори і пасивні.

Пасивні вимагають підключення додаткового підсилювача. Через цю особливість, а також через наявність лише аналогового входу (Speakon або джек (TRS)) цей вид студійних моніторів не такий популярний навіть незважаючи на більш просту конструкцію в порівнянні з активними, і менш поширений.

Активний студійний монітор вже наділений вбудованим конструктивно підсилювачем, а також кросовером, іноді може мати навіть 2 підсилювача - для динаміків високих і низьких частот. Зазвичай на системах цього типу є всі популярні варіанти аналогових входів, у деяких є і цифровий.

Переваги активних моніторів:

  • універсальні у використанні;
  • прості в підключенні;
  • немає необхідності в налаштуванні додаткового тракту посилення;
  • дозволяють налаштувати параметри під певне приміщення;
  • точно підібрана і вивірена виробником схемотехніка захищає від виходу з ладу динаміки і підсилювачі.

Недоліки активних моніторів:

  • необхідність підключення до монітора декількох кабелів (в мінімально можливий варіант - сигнальний і живить);
  • складна система, що тягне за собою складність ремонту;
  • не дають можливості апаратно змінювати гучність звуку з робочого місця.

Переважна більшість моніторів має фазоінвертором, що підсилює НЧ складову сигналу Переважна більшість моніторів має фазоінвертором, що підсилює НЧ складову сигналу. Він являє собою отвір з трубою, що знаходиться в корпусі апаратури і служить для виведення тиску, створюваного всередині НЧ-динаміком. Фазоінвертори можуть мати різну форму і габарити, конструктивно ж вони розташовані на панелі монітора - ззаду або спереду.

Як правило, в студіях ставлять три види ліній моніторів - ближнього поля (інакше іменовані поличними), середнього поля і далекого поля.

  • 1) Монітори ближнього поля. Найбільш часто зустрічаються. Ставляться на столі або ж на стійках, що знаходяться перед звукорежисером. Найкраще передають "верх" і "середину". Ці монітори застосовують при зведенні, а також при монтажі робочих фонограм.
  • 2) Монітори середнього поля. Вибудовують панораму і дають можливість вловити звукові ефекти в просторі, нерозрізнені на поличних моніторах. Дозволяють почути зведення спільно з частотами нижнього діапазону, які вкрай слабо чутні через поличні монітори. Окремі моделі (частіше трьохсмугові) застосовують і при мастерингу звукового матеріалу.
  • 3) Монітори далекого поля. Дають можливість почути всю палітру композиції після відомості в повному діапазоні частот і при будь-якій гучності. Зазвичай застосовуються у великих приміщеннях, для мастерингу, при обробці музики танцювального характеру.

На що звернути увагу при виборі студійних моніторів?

  • При невеликому бюджеті і розмірах приміщення (наприклад, для домашньої студії) можна зупинитися на недорогому варіанті - поличні монітори плюс сабвуфер для відстеження басів. Чи не поскупилася і придбайте до них демпфирующие стійки для запобігання непотрібних вібрацій при роботі апаратури, або виброизолирующие демпфери, що поміщаються між столом і монітором.
  • Великі розміри низькочастотного динаміка дають і більш кращу віддачу по низам - закони фізики діють завжди. Більш повну і реалістичну картину дають НЧ-динаміки діаметром понад 8 дюймів.
  • ВЧ-твітери можуть бути стрічковими або купольними. Стрічкові випромінювачі точніше передають звуки верхнього діапазону і не так сильно стомлюють вуха. Однак і вартість їх вище, ніж у більш бюджетних купольних.
  • При покупці студійних моніторів варто відсунути на задній план міркування економії. Функціональні можливості і якість цієї апаратури збільшуються в пропорції до ціни моделі.

вибір моніторів

вибір моніторів

  • 1) Послухайте на вподобаних студійних моніторах дві-три пісні в жанрі, з яким їм в основному належить працювати, і в найкращій якості. Не буде зайвим перевірити апаратуру і за допомогою тестових дисків, які виявлятимуть тонкі моменти, недоступні юшку.
  • 2) Заздалегідь виберіть вид моніторів і їх майбутнє розташування, і в магазині постарайтеся, для прослуховування, розставити їх так само. Найкращий варіант для поличних моніторів, наприклад - в кутах уявного рівнобедреного трикутника, третьої вершиною якого є ви. Направляються динаміки по сторонам цього трикутника - на ваші вуха.
  • 3) Підбираємо потрібне розташування фазоінвертора. У моніторів, що стоять "впритул" до стінки, він повинен знаходитися спереду. При відстані до стінки 30-40 сантиметрів і більше можна придбати і монітор зі смотрящим назад фазоінвертором.
  • 4) Потужність монітора - не найважливіший параметр. Іноді на 30-50 ваттах можна розчути моменти, які домашня акустика не видасть і на кіловатних потужностях.
  • 5) Великі розміри низькочастотного динаміка дадуть кращу звукопередачу по нижньому діапазоні. Однак це не настільки суттєво при виборі поличних моніторів - в їх функції і не входить передача повного басового спектру, це завдання окремого сабвуфера.
  • 6) Скільки годин поспіль ви плануєте працювати з музикою? Якщо близько 8-10, краще придбати монітори з твіттером стрічкового типу, щоб зменшити навантаження на вуха.
  • 7) Не варто при придбанні студійного монітора брати модель з меншою вагою з міркувань ліні і небажання з ним змагатися. Пам'ятайте, чим вагомішим монітор - тим стійкіше.
  • 8) Фірма-виробник. "Брендові" студійні монітори зазвичай відрізняються високою якістю звукопередачи.
  • 9) Дивимося на кількість можливих регулювань монітора. Більша їх число дозволить точніше налаштувати апаратуру під особливості акустики вашого приміщення.
  • 10) Середній варіант поличного монітора: потужність 100 ват, частотний діапазон 50-20000 герц, 6-8-дюймовий НЧ-динамік.

Налаштування моніторів

Налаштування моніторів

  • 1) Регулюємо монітори під нюанси акустики студії, визначаємо її резонансну частоту, вплив якої намагаємося знизити.
  • 2) Налаштовуємо оптимальну гучність.
  • 3) Вибудовуємо передачу верхів і низів за своїми уподобаннями.
  • 4) Звикаємо до звуку нових студійних моніторів і до звучання грамотно зроблених треків саме на них.

Ще кілька нюансів поводження зі студійними моніторами

Ще кілька нюансів поводження зі студійними моніторами

  • Чи не перекручуйте гучність - велика частина моніторів навіть при 10-20 Вт дозволяють розчути всі необхідні моменти. Більше значення в порівнянні з рівнем гучності має звуковий тиск.
  • Динаміки потрібно направити на ваші вуха, що дасть неспотворене сприйняття повної картини твору.
  • Організовуйте перерви через 1-2 години. Ваші вуха - не залізні.
  • Не покладайтеся беззастережно лише на почуте з моніторів - особливо це стосується низьких частот. Обов'язково послухайте новий трек також через побутову акустику або навушники.
  • Захищайте динаміки від запилення і забруднення, не чіпайте їх пальцями. Змітайте пил особливої пензликом.
  • Часто студійні монітори сильно гріються. Щоб це не призвело до виходу обладнання з ладу, повинна нормально функціонувати система охолодження, до якої повинен бути вільний доступ повітря.
  • Чи не перехрещувати сигнальний кабель апаратури з живильним - можливі перешкоди від електромережі.
  • Ставтеся до обладнання дбайливо - Не кидайте монітори, які не облокачивайтесь і не кладіть на них зверху сторонні предмети (особливо важкі).
  • Спочатку включайте монітори, а після цього робите включення звуку. Коли виключаєте апаратуру - навпаки.

Детальність і розбірливість звукопередачи студійних моніторів істотно залежить від вартості апаратури. Чим вона вища, тим більше будуть чутні помилки і недоліки, допущені під час запису доріжки або при зведенні композиції, і часто ці витрати варті того. Ви самі будете вирішувати, чи потрібно вам дороге обладнання або краще поки обійтися бюджетним - в будь-якому випадку студійні монітори залишаються незамінним помічником звукорежисера при роботі в студії.

ПРИДБАТИ МОНІТОР МОЖНА ТУТ

На що звернути увагу при виборі студійних моніторів?
Скільки годин поспіль ви плануєте працювати з музикою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов