Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо Range Rover P38 з пробігом

  1. Історія техніки
  2. Як правильно купити Range Rover третього покоління
  3. кузов
  4. салон
  5. Електрика і електроніка
  6. Гальма, підвіска і рульове управління
  7. "Косоокий": як правильно купити старий Mercedes-Benz E-Class W211
  8. ***

Наша сеть партнеров Banwar

Напевно, багато хто з вас реготали над анекдотами про Range Rover. Так, склали їх чимало. І знаєте, що цікаво? При ретельній перевірці багато з них виявляються суворою правдою. І все одно не перекладається ціла армія бажаючих придбати «серйозний чорний позашляховик» за несерйозні гроші, благо вартість Range Rover другого покоління, він же P38, дивно низька (я б сказав, підозріло низька).

Е слі раптом ви фанат справжніх суворих позашляховиків, і вам приходила в голову думка «а чи не купити мені Range Rover II, адже там мости», скажу відразу: навіть не витрачайте час на цей матеріал. Якщо грошей небагато, то купувати цей автомобіль не треба. А якщо багато, то все одно подивіться на що-небудь інше. Нехай дорожче, але з меншим числом проблем. Не страшно? Тоді давайте почнемо з огляду кузова, салону, електрики і ходової частини, а у другій частині перейдемо до моторів і трансмісії. Але спочатку - трохи історії.

Історія техніки

Перше покоління Range Rover заслужено вважається першим люксовим позашляховиком. Постійний повний привід і «лакшері-салон» - це було проривним поєднанням. Правда, інтер'єр, навіть «лакшері», тоді не сильно відрізнявся за якістю від настільки ж класичної і рідний для нас Ниви. І лише на машинах випуску другої половини вісімдесятих і в топових комплектаціях можна побачити щось схоже на сучасну «преміальність».

Range Rover почали випускати в 1970 році, і спочатку він не повинен був бути люксовим пафосом на колесах. Швидше, він був практичний варіант позашляховика. Навіть більш практичний, ніж той же LR Series 110, більш відомий як Defender. Це був цілком класичний «пройдисвіт» тих часів. Рамна конструкція, мотори V8 американського походження (ліцензійні двигуни Buick, які, правда, в США не випускали) - все, на перший погляд, просто і надійно. Навіть якось скромно. Пізні варіанти бензинових двигунів 4,2 л розвивали 200 к.с., але початковий варіант об'ємом три з половиною літра видавав всього 130 л.с.

Напевно, багато хто з вас реготали над анекдотами про Range Rover

На фото: Range Rover '1970-86

З дизельними моторами все трішки складніше. У різний час ставили агрегати VM Motori, потім - мотори власної розробки. І всі вони мають невелику потужність в 111-119 л.с. і безліч дитячих хвороб.

Важливим фактором, що обумовлює популярність Range Rover, була можливість замовити практично будь-які модифікації автомобіля. На базі цих машин випускали і шестиколісний шасі, і сідельні тягачі, і автоцистерни, і божевільних броньованих монстрів. У Land Rover існував спеціальний завод для виробництва малих серій автомобілів: там робили як сверхлюксовие версії, так і утилітарні шасі для комунальних служб. Машина виявилася довгожителем: закінчили виробництво тільки в 1996 році, причому Range Rover II почали випускати вже з 1994 року, так що перший Рейндж отримав приставку Classic до імені та місце в Луврі як зразок видатного промислового дизайну.

Машина виявилася довгожителем: закінчили виробництво тільки в 1996 році, причому Range Rover II почали випускати вже з 1994 року, так що перший Рейндж отримав приставку Classic до імені та місце в Луврі як зразок видатного промислового дизайну

На фото: Range Rover '1986-96

Другий Range Rover серії P 38, він же «Пегас» (за назвою проекту), вже з самого початку робили машиною люксової. Компанія British Aerospace, яку англійське уряд зобов'язав «подбати» про марку, зробила все, щоб автомобіль вийшов видатним. Авіаційні технології і все таке, знаєте ... А тепер додамо сюди «традиційне» англійське якість, «відмінні» профспілки і деякі інші фактори, які не робили життя компанії простіше. І ще як раз в рік випуску другого «Рейнджа» компанію зіпхнули німцям з BMW, з якими деякий час співпрацювали до цього. Все це призвело до того, що новий Range Rover став не локомотивом продажів, а величезною потенційною проблемою.

На фото: Range Rover '1970-96

Вибір авто / Купити або продати

Як правильно купити Range Rover третього покоління

Трохи історії Третє покоління Range Rover (індекс L322) стало переломним для всієї марки Land Rover. З'явившись в далекому 2002 році, модель вразила всіх розміром і розкішшю, затьмаривши ...

03.03.2015

В процесі виробництва конструкцію постійно намагалися міняти, що забезпечило додатковий головний біль власникам. Правда, з завданням німці майже впоралися: машину протримали на конвеєрі вісім років і до кінця виробництва навіть зуміли трохи підтягнути якість.

Зате з «люксових» все було в порядку: автомобіль був великим, могутнім і навіть простим у використанні. Шкіра на сидіннях були виключно з спинної частини кращих корів, сервіс - королівським, дизайн - позачасовим. Саме на це купуються ті, хто шукає «преміум за 200 тисяч» зараз. Але ось всередині ...

А всередині ховалися ненажерливі бензинові мотори з просаджували гільзами і сточують распредвалами, примхливі раздатки, пневмопідвіска з автоматичним електронним управлінням на реле і простеньких цифрових блоках, а також електроприводи всього-всього, зроблені з матеріалів третинної переробки. А в цілому вся електрика зроблена авіаційними інженерами у відставці на базі блоків з конструктора Lego, вкрадених у дітей.

Третє покоління Range Rover німці вважали за краще розробляти на основі своїх технологій. Якість виявилося якщо і вище, то не в рази. Але купували ці автомобілі помітно краще.

Чи не відмовилися від ідеї купити Range Rover і йдете до кінця? Ну ладно, я зробив все, що міг. Читайте, як це чудо англійських технологій відчуває себе зараз.

кузов

Великий чорний кузов на рамі здається втіленням непорушності і довговічності, але варто тільки придивитися ... Всупереч розхожій думці, кузов Рейндж Ровера зовсім не алюмінієвий, з нього зроблені тільки нечисленні зовнішні панелі. А ось сталеві деталі піддаються корозії, причому цей неприємний процес часто знаходиться вже зовсім не на стадії «трохи підфарбувати».

Для початку загляньте під пластикову накладку задніх дверей і арки заднього колеса. Якщо машину недавно не відновлювали, то там буде пухка іржа, а то і відсутній шматок кузова. І не хвилюйтеся так, знизу може бути ще гірше. А може, і немає: тут багато що залежить від стилю експлуатації.

На фото: Range Rover '1994-2002

Огляньте уважно бампери. Якщо поблизу лонжеронів бачите труху, то нічого страшного, це типово. Зате самі лонжерони зазвичай залишаються цілими, і тут буває необхідність підфарбувати їх тільки в районі швів.

крило переднє

ціна за оригінал

3 535 рублів

Двері і передні крила алюмінієві, сліди звичайної корозії на них шукати марно. Тут корозія виглядає своєрідно, зазвичай - як припухла фарба і дивні сірі патьоки поблизу ручок дверей, петель і молдингів. Корозія алюмінію не здається такою страшною, як на сталі, але, тим не менш, вона присутня. На щастя, алюмінієві компоненти непогано оберігають найближчі сталеві деталі від корозії, так що отвори кузова зазвичай в непоганому стані.

Рама кородує повільно, але вірно. У такому віці можна вже знайти машини, у яких вона розпалася на дві половини, які воєдино зв'язує тільки кузов і залишки трубопроводів і проводки. Але це - рідкісні винятки. У більшості Рейндж Ровер серйозні проблеми можна зустріти тільки в задній частині рами. Зрозуміло, може підгнити майданчик з її номером, яка розташована в ніші переднього правого колеса. Зараз машину з нечитабельним VIN можна поставити на облік - у всякому разі, звичайним шляхом. Тому якщо немає бажання звертатися до суду або шукати альтернативні (і не завжди законні) методи постановки, зверніть увагу на читаність VIN.

Тому якщо немає бажання звертатися до суду або шукати альтернативні (і не завжди законні) методи постановки, зверніть увагу на читаність VIN

На фото: Range Rover '1994-2002

Зовні кузов виглядає помітно краще «середнього по лікарні», особливо з урахуванням того, що це все ж позашляховик, який, буває, і по бруду їздить. Але всередині можливі сюрпризи, тому перевірити доведеться все, від рами до даху. Упор треба зробити саме на раму, на точки кріплення кузова, підлоги кузова і моторний відсік. Бажано перевірити підлоги над паливним баком і поблизу грубки.

Однією з типових і частих неприємностей в обладнанні кузова є неможливість відкрити двері. Помилки мікропереключателей або збій блоку BeCM можуть привести до неможливості відкриття будь-якої з дверей або дверей багажника. Часто зустрічаються і корозія внутрішнього джгута дверей, і поломки безпосередньо замків і їх приводів. Причому несправність замка дверей водія часто блокує відкриття задньої. Тому при покупці впевніться, що всі двері можна відкрити, закрити і заблокувати. І розблокувати теж: конструкція настільки невдалою, що часто доводиться ламати обшивку, щоб дістатися до місця поломки.

салон

Основна проблема салону - це знову ж таки складна і не дуже надійна електрика.

Поломки приводів клімат-контролю зустрічаються, їх доводиться міняти. Та й в іншому кліматична система доставляє багато клопоту. Наприклад, регулярно течуть радіатор грубки і його шланги. Система кондиціонування відрізняється невдалої прокладкою трубок, слабкою муфтою кондиціонера і не самим вдалим розташуванням компресора.

На фото: Торпедо Range Rover '1994-2002

Додає головного болю і система управління клімат-контролем: з часом помирають транзистори регулятора обертів вентилятора. Крихкий блок клімат-контролю погано переносить механічні дії, але ще гірші справи з радіатором кондиціонера. Закріплений він не дуже добре, чому з часом падає на бампер і швидко протирається.

Склопідйомники мають досить слабкий секторний механізм, тому у любителів покурити в машині часто зношені шестерні. В цьому випадку скло не доходить до верху або йому потрібно «допомога» рукою для повного закривання.

В цьому випадку скло не доходить до верху або йому потрібно «допомога» рукою для повного закривання

На фото: Інтер'єр Range Rover '1994-2002

Сидіння і рульова колонка з електроприводами теж можуть виводити з себе. З дрібниць зазвичай зустрічаються поломки електроприводів. Потім відзначимо руйнування кріплення моторедукторів, які, до слова, іноді можуть просто відкрутитися. З більш серйозних поломок найбільш типовою можна назвати прогоряння обшивки сидінь через невдалу конструкцію обігріву, що може навіть призвести до пожежі. Іноді невчасно спрацьовує блокування рульової колонки, що теж дуже небезпечно.

Як бачите, клопоту з усім люксовим господарством вистачає. І це ми ще не добралися до власне електрики.

Електрика і електроніка

Ряди реле і кілометри проводки - це справжнє пекло для електрика. Range Rover P 38 по частині глюків електроніки легко обставить будь-яку сучасну машину. Тим більше що крім люксових «булочок» салону без складної електрики не обійшлися гальмівна система і ходова частина ...

Квест «знайди глюк» здорово ускладнюється тим, що у машин після рестайлінгу 1999 років немає істотні відмінності по електроніці з більш ранніми автомобілями, а протягом усіх років виробництва в схему проводки вносили зміни, що залежать від комплектації автомобіля. І щоб уже зовсім життя медом не здавалася, найчастіше у фірмовій документації були переплутані призначення контактів і кольору проводів. І це тільки початок.

Головне зло Рейндж Ровера - блок комутації BeCM і система управління пневмопідвіскою EAS, які теж відносяться до електрику. Втім, про них ми поговоримо пізніше.

Навіть датчик рівня палива може благополучно померти разом зі своєю платою управління, розташованої на баку. Чи варто після цього говорити про скромному ресурсі генератора і електродвигунів вентиляторів кондиціонера або набрякають дзеркалах з автозатемненням?

Знайти машину з не «уколхоженной» електрикою складно. Та й не потрібно: вона спочатку зроблена не кращим чином. Електроніку управління пневмопідвіскою (систему EAS) взагалі краще відключати, досвідчені власники в обов'язковому порядку мають шнурочок для управління їй безпосередньо і розблокування. Детальніше про подібні «вдосконалення» ми поговоримо трохи нижче.

Детальніше про подібні «вдосконалення» ми поговоримо трохи нижче

На фото: Range Rover '1994-2002

Особлива краса системи навіть не в її ненадійності, а в логічності її внутрішнього устрою. Куди конструктори засунули черговий блок управління і як до нього дістатися? Відкривайте відразу мануал: здогадатися про це самому зазвичай складно.

Загалом, сюрпризи підстерігають з усіх боків, і майже всі вони вкрай неприємні. Ускладнюється все похилим віком другого «Рейнджа», спробами некваліфікованого ремонту і відсутністю нових запчастин.

Гальма, підвіска і рульове управління

вибір авто

"Косоокий": як правильно купити старий Mercedes-Benz E-Class W211

Автомобіль став красивішим, комфортніше і - суб'єктивно - жіночні. Частина публіки це бентежить, але давайте згадаємо, що в Росії Mercedes по чистому непорозуміння вважається істотою чоловічої статі. Взагалі-то, Мерседес ...

07.04.2015

Я щиро намагаюся не надто заглиблюватися в критику конструкції, але Range Rover здатний дивувати кожним своїм вузлом. Ось, наприклад, гальма.

У більшості машин проблеми з гальмами вичерпуються невдалою конструкцією супортів або слабкістю гальмівної системи. Range Rover просто сміється над цим! Перегрів дисків і закисание супортів - це навіть не проблема, а так, побутові дрібниці. Вирішуються вони легко, запчастини є. Так само, як і гальмівні трубки і шланги: їх, як і у всіх вікових машин, доведеться замінити. Але блок АБС ...

Пам'ятайте систему SBC на Mercedes W 211 , Або, може бути, знайомі з Mark II на Saab 9000? Тут варто близький родич такої системи.

Звичного для нас вакуумного підсилювача немає, зате є електромотор з насосом, гідроакумулятор і електронний блок управління цією системою. В теорії така система дозволяє гальмувати краще і швидше, а на практиці її вистачає років на п'ять роботи. І не треба дивуватися, що в віці 25 років систему напевно чинили не один раз. У більшості випадків проблему вирішує заміна щіток електродвигуна і гідроакумуляторів, але блок доводиться міняти в зборі.

Без підсилювача гальм на Range Rover кататися не варто: зусилля на педалі буде під сотню кілограмів, а уповільнення - далеко від очікуваного.

На жаль, можливі і електронні збої: не надто вдало встановлені датчики АБС. І не дивно, що часто на машину ставлять звичайний ГТЦ з вакуумним підсилювачем. Кажуть, підходить від Peugeot. Але ось біда: з такою переробкою автомобіль експлуатувати заборонено ...

Підвіска з системою EAS була основною «фішкою» моделі. Пневматика з системою регулювання рівня, функцією «присідання» і можливістю підняти кузов високо над дорогою (дорожній просвіт не збільшити, він тут всього 210 мм і обмежений в основному висотою шин і геометрією мостів) дозволяла отримати непогані параметри геометричної прохідності і при цьому добре триматися на шосе.

Правда, конструкція з нерозрізними мостами спереду і ззаду для гонок по асфальту пристосована погано, але тоді це вважалося цілком прогресивним варіантом, особливо в порівнянні з ресорними автомобілями, які ще зустрічалися.

На фото: Range Rover '1994-2002

Схема підвіски дуже схожа на те, що можна побачити, наприклад, у Gelandewagen. Кожен міст тримається на двох «ключках» - поздовжніх важелях, додатково посилених тягою Панара і стабілізаторами поперечної стійкості.

пневмобаллонамі підвіски

ціна за оригінал

19 074 рублів

Пневматика і на нових машинах доставляла чимало клопоту, що вже говорити про старенькому позашляховику. Причому до балонів особливих претензій немає, їх довели до розуму вже давно, та й в ремонті вони недорогі. Є непогані аналоги, та й ресурс у них цілком пристойний, сотня тисяч кілометрів - не межа. Але у системи є датчики рівня, є блок клапанів, насос і купа трубопроводів. І все це в такому віці живе своїм життям, часто - вельми недолугої.

Насос страждає від витоків, блок клапанів працює нестабільно, датчики рівня легко ламаються. Навіть просто вивісити машину на підйомнику не можна: ця процедура часто добиває датчики положення підвіски.

Заміна на неоригінал з великою ймовірністю призводить до появи кренів: деталь нескладна, але після установки потрібна калібрування. Доведеться ставити калібрувальні проставки. Бажано, щоб цю систему обслуговували професіонали: в більшості звичайних мультибрендових автосервісів можна залишити кругленьку суму, а результат буде короткочасним. На жаль, тут потрібно знати нюанси, вміти вирішувати типові проблеми і діагностувати систему EAS.

На фото: Range Rover '1994-2002

компресор підвіски

ціна за оригінал

24 270 рублів (Re-manufactured)

Якщо професіоналів поруч немає, то акумулятор, що сів, «впала» підвіска, гірлянди палаючих лампочок діагностики і неприємні повідомлення на бортовому комп'ютері будуть регулярними супутниками власника. При покупці повинні насторожити постійно працює компресор, клацання реле в блоці клапанів і крен. Все це - ознаки несправності підвіски.

Звичайно ж, можна поставити пружини замість пневмобаллонов. Наприклад, від TLC 80 або «УАЗ +30». Після чого просто відключити блок управління EAS, а в роз'ємі BeCM С114 18-й провід від'єднати і заземлити, а 9-й - заізольовані. Тоді обійдеться без помилок.

Хочете працюючу пневму? Обзаведіться кабелем EAS unlock і витратьте на перетрушування системи. Більше сотні тисяч рублів, швидше за все, хороший сервіс не зажадає, зате підвіска працювати буде.

Більше сотні тисяч рублів, швидше за все, хороший сервіс не зажадає, зате підвіска працювати буде

На фото: Range Rover '1994-2002

Рульове управління практично ідеально на тлі інших важливих вузлів. Іноді редуктор може в віці «порадувати» люфтами, але це не страшно.

Рульовий демпфер, про Існування которого часто забувають, нужно міняті регулярно, інакше машина втрачає стійкість на прямій. Тяги теж придется міняті: найменша люфт відчувається дуже сильно. І все ж при справній підвісці можна навіть порадіти більш-менш приємною керованості. Хоча, звичайно, по цій частині третій Range Rover пішов далеко вперед, і другого з ним змагатися не варто.

***

Якщо весь цей набір проблем вас не лякає, то ви - той самий відважний чоловік, який дійсно хоче Range Rover II. І тоді ви неодмінно прочитаєте другу частину огляду , В якій ми розповімо про моторах і трансмісії цього вельми неоднозначного автомобіля.

І тоді ви неодмінно   прочитаєте другу частину огляду   , В якій ми розповімо про моторах і трансмісії цього вельми неоднозначного автомобіля

І знаєте, що цікаво?
Не страшно?
Чи не відмовилися від ідеї купити Range Rover і йдете до кінця?
Чи варто після цього говорити про скромному ресурсі генератора і електродвигунів вентиляторів кондиціонера або набрякають дзеркалах з автозатемненням?
Куди конструктори засунули черговий блок управління і як до нього дістатися?
Хочете працюючу пневму?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов