Наша сеть партнеров Banwar
Ресори з'явилися на світло значно раніше, ніж весь автомобільний транспорт. Спочатку їх можна було виявити в конструкції гужових возів. За кілька десятиліть елемент не зазнав значних змін, оскільки його пристрій є елементарним.
Механізм являє собою різновид пружини, що складається з декількох або однієї пластин, які працюють на вигин. придбати ресори за низькою ціною сьогодні не складає проблеми, але в суворих умовах експлуатації транспорту робити це доводиться досить часто. Під навантаженням деталь частково або повністю руйнується, і стає непридатною для подальшого використання. Щоб максимально відстрочити цей момент, необхідно підбирати пружні елементи під характеристики машини, на якій заплановано їх установка.
щоб придбати ресори в Чернігові і не помилитися, необхідно робити поправку на якість вітчизняних автодоріг. Вантажний транспорт курсує по напрямках, де може бути зовсім відсутніми асфальтове покриття. Це істотно збільшує навантаження, яка припадає на елементи підвіски. Також необхідно враховувати розташування ресор щодо відбійників і обмежувачів ходу.
сьогодні ресора на MAN в Україні представлена одно-, мало- і багатолистові рішеннями. У вітчизняних умовах експлуатації найбільшого поширення набули багатолистові деталі. У цьому випадку, на самих навантажених ділянках передбачені додаткові аркуші, а сама навантаження стає рівномірною по всій довжині деталі. Пристрій здобуде необхідну жорсткість, а все листи експлуатуються в однакових умовах. Це особливо актуально при пересуванні по неякісному дорожньому покриттю.
Ресори виробляють з вуглецевої гарячекатаної пружинної сталі. Цей матеріал відрізняється відмінними характеристиками міцності, високою якістю поверхні і пружністю. Заготівлі надають бажану форму шляхом штампування (на масштабному виробництві) або рихтування (в разі одиничного виробництва). Після гнучкі майбутню деталь піддають термічній обробці і додаткового зміцнення поверхні. Часто зміцнення поверхні здійснюють за допомогою дробеструйной обробки.
Поперечний переріз листа найчастіше вибирається трапецієподібної форми, з округленими крайками. Нерідко інженери конкретного заводу створюють унікальне перетин, щоб кожен аркуш отримали потрібні їм характеристики.