Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибираємо правильно обода для велосипеда

  1. Типи ободів для велосипеда і їх конструкція
  2. Помилка про кількість спиць у колеса
  3. Матеріали для виготовлення ободів

Наша сеть партнеров Banwar

29.08.13 29

велосипедні обода

Велосипедні обода як і Велопокришка бувають різні. В основному це обумовлено типом їзди, який вважає за краще велосипедист. Від того, який тип їзди використовується - буде прямо залежати, як ви розумієте, міцність і вага обраного колеса. Іншими словами, ми прагнемо при маленькому вазі колеса, зберегти його характеристики.

Дуже часто буває, що при виборі неправильних коліс для свого велосипеда, виникає необхідність виправити вісімку на колесі або яйце, що з'являються регулярно через певний час. Все це безпосередньо пов'язано в першу чергу з ободами вашого велосипеда.

Мала вага колеса необхідний з тієї причини, що велосипедист витрачає таким чином менше сил на те, щоб розкрутити колесо. Так при їзді на велосипеді потрібно два типи навантажень. Перша - це лінійне навантаження, необхідна для того щоб велосипед в принципі рухався вперед. І, другий тип навантажень, та яка необхідна для того щоб розкрутити колесо. Ось тому і потрібно зберігати малу вагу ободів.

Давайте для більшої наочності розберемо які стилі їзди взагалі можливі. Отже, людина купує велосипед з якоюсь метою. Для деяких - метою є засіб пересування по місту. Ось вам найпростіший стиль катання - прогулянковий. Тут найчастіше використовується велосипед міського типу. Інші, купуючи велосипед, ставлять собі за мету перемогу в гонках. Для них важливий кожен грам їх велосипеда. В основному такий стиль їзди отримав назву кросової або їзда по пересіченій місцевості з максимальною швидкістю. Для пересування використовуються в основному ліс, міські парки. Фрірайд - це вільний стиль, призначений як для стрибків і трюків, так і для звичайного катання. Є окремі стилі, які вимагають підвищеної міцності коліс. До них можна віднести стиль даунхіл - спуск по схилу на швидкості; і - дьорт - стрибки з трампліну, практично у вертикальному положення, тому при приземленні потрібна особлива міцність.

Коли ви визначилися зі стилем їзди можна приступати до вибору ободів, що підходять саме для вас.

Типи ободів для велосипеда і їх конструкція

Конструкція обода зазвичай передбачає спеціально загнуті краї профілю. Це необхідно для того, щоб велосипедні покришки при накачуванні камер лунали в сторони і їх борту заходили в ці канавки. Таким чином, покришка міцно тримається всередині обода. Тому, виймаючи покришки з обода, вам може знадобиться набір велоінструментів , Який містить спеціальні веломонтажкі. Таким чином ви уникнете пошкодження як обода колеса, так і покришки. Так наприклад, у мене був випадок того, що камера для велосипеда вилізла з під покришки і вибухнула (лопнула надувшись міхуром). Все тому, що для зняття покришок я використовував звичайну вилку і з часом спецканавкі на покришках були стерті і невелика вісімка на колесі привела до сумних наслідків.

Але все ж давайте повернемося до типам наших ободів. Умовно всі обода можна розділити на три типи:

  1. одностінний обід
  2. подвійний обід (двухстенний)
  3. посилений обід (тристінну)

Можливі конструкції велосипедних ободів.

Одностінні самі низькоміцні і найдешевші обода. Вони використовуються в основному на міських або прогулянкових велосипедах , Там де не потрібна особлива міцність. Подвійні обода (двохстінні) дорожчі, при цьому вони можуть мати навіть меншу вагу, ніж одностінні. В основному використовуються на велосипедах для крос кантрі або для швидкісного спуску (downhill). Якщо потрібно підняти міцність такого обіду можна збільшити її за рахунок збільшення його висоти. Таким чином обід стане менш схильний до утворення вісімок.

Ну і найміцніші - це тристінні обода. Тут для додання особливої ​​жорсткості використовується третя перемичка. В основному вона необхідна на велосипедах з дуже потужними ободнимі гальмами , щоб гальмівні колодки не змогли зашкодити колесо. До речі, з появою дискових гальм ця необхідність відпала. Так як гальмівні колодки можуть в місцях притиснення просто прати обід з часом, та й до того ж ободниє гальма можуть призводить при тривалому використанні до появи вісімок. Тут на відміну від дискових гальм в першу чергу йде пряма навантаження на обід колеса. Тому багато хто віддає перевагу дисковим гальмах.

Але повернемося до тристінну ободів. За рахунок третьої перемички такі обода стають дуже важкими і в зв'язку з цим використовуються вкрай рідко. Тут як я вже говорив краще збільшувати жорсткість не за рахунок установки третьої перемички, а за рахунок збільшення висоти самого профілю. І той і інший варіант в основному будуть щадити ваш велосипед від освіти вісімок.

Крім висоти також ще можна збільшити ширину обода, при цьому звичайно варто ще звертати увагу на покришки, які ви надалі збираєтеся використовувати. Так обода для легкої їзди можуть використовувати більш вузький профіль (21-26 мм). Для фрірайду або даунхілу краще буде вибрати більш широкий профіль (до 35 мм і більше). І, відповідно, як ви розумієте, на шосейних велосипедах вужчий профіль зі специфічною не широкий покришкою.

Помилка про кількість спиць у колеса

Тепер поговоримо трохи про спиці, а точніше спиць отвори в ободах. Зазвичай їх роблять на одній лінії рівномірно по всьому ободу, але є випадки коли потрібно зміщення отворів один щодо одного в певному напрямку. Такі обода використовуються на велосипедах, призначених для швидкісного спуску. Це пов'язано з касетою для перемикання передач, яка стоїть на задньому колесі. Для рівномірного навантаження спиці одного боку потрібно підтягувати трохи більше, ніж з іншого боку, щоб зробити шпицевий парасольку з одного боку більш плоским. Але тут як ви вже зрозуміли більш унікальний варіант їзди. Якщо ви конкретно збираєтеся використовувати ваш велосипед для даунхілу, то варто звернути увагу на такі обода.

Якщо ви конкретно збираєтеся використовувати ваш велосипед для даунхілу, то варто звернути увагу на такі обода

Обіду зі зміщеним отвором для спиць.

Є ще поширене думки, що мовляв для надання більшої жорсткості в колесах має бути більше спиць. Таку думку найчастіше оманливе. Так в гірському велосипеді зазвичай 32-36 спиць. У той час як, на міських велосипедах може використовуватися від 36 до 40 спиць. Як бачите для гірських велосипедів необхідність міцності вище ніж для міських, але при цьому кількість спиць у міських більше. Ну і для статистики на шосейники може бути використано від 24 до 32 спиць.

Так що не завжди велика кількість спиць говорить про більше міцності або надійності.

Матеріали для виготовлення ободів

Для виготовлення ободів раніше застосовували в основному сталь. Але з часом стало зрозуміло, що алюміній виграє у стали по всіх параметрах. По міцності алюміній вище, при використанні ободних гальм алюміній також більш прийнятний варіант ніж сталь, ну і до всього іншого звичайно ж алюмінієві обода набагато легше сталевих. Єдиний мінус це звичайно ж ціна. Алюмінієвий профіль дорожче, ніж сталевий. У зв'язку з вищесказаним сталеві профілю застосовують вкрай рідко, їх можна зустріти в основному на саморобних велосипедах, наприклад і на деяких моделях міських велосипедів.

Для деяких окремих велосипедів використовуються обода, зроблені з вуглепластика. Вони мають високі властивості при зниженій масі. При цьому обід зазвичай робиться литим зі спицями, тобто спиці вже не можна викрутити. Точніше навіть буде сказати не спицями, а кількома спеціальними пластинами. Але вони не довговічні і в разі поломки практично відразу підлягати утилізації. При цьому мають дуже високу ціну і застосовуються, як правило, для трекових велосипедів , Які використовуються велогонщиками для розвитку максимальної швидкості . У звичайному житті такі обода не застосовуються.

Іноді для додання обода ще більше міцності застосовують технологію анодування. Це, коли поверхня профілю обробляється спеціальними речовинами. Анодовані обода зазвичай замість світлого кольору мають чорний колір. Такі обода як ви розумієте коштують трохи дорожче ніж звичайні.

Maxtal - це фірмовий сплав Mavic, такі обіди мають дуже високу жорсткість, в зв'язку з цим їх важко буде погнути, але є одне «АЛЕ» обід стає чутливим до втоми металу, тобто він не придатний при тривалому використанні.

Як можна поламати обід

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов