Наша сеть партнеров Banwar
Що робити власникам старих машин, ксенонові лампи яких стали втрачати яскравість? Міняти на аналогічні фірмові - дорого. Брати китайські вироби no name - боязно. Однак, як ми з'ясували, є варіант, при якому можна не тільки пристойно заощадити, але і отримати «ксенон», який світить яскравіше «ксенону».
Сьогодні газорозрядні лампи підвищеної інтенсивності світіння, до яких відноситься ксенонові випромінювачі, все частіше застосовуються в топових комплектаціях машин різних класів, а у деяких моделей і зовсім пропонуються як опція. У «ксенону» чимало плюсів , Головним з яких є висока інтенсивність світіння. За цим показником газорозрядні прилади головного світла досі є лідерами, навіть незважаючи на те, що на п'яти їм наступають світлодіодні випромінювачі. Причому термін служби ксенонових приладів досить тривалий - він в середньому варіюється в діапазоні від п'яти до семи років в залежності від умов експлуатації конкретного автомобіля. Здавалося б, що при таких достоїнствах цих випромінювачів нічого кращого і не побажаєш.
Однак сучасні технології не стоять на місці, і не так давно ряд великих світових виробників, включаючи Philips, розробила для вторинного ринку ксенонові лампи підвищеної яскравості, що забезпечують інтенсивність світіння на 200 лм більше, ніж у звичайних моделей. Ідею запозичили і інші виробники, в результаті чого сьогодні в роздрібному продажі «ксенон» підвищеної яскравості представлений не тільки європейськими, а й азіатськими - в тому числі корейськими - брендами.
Впровадження оригінальних технічних рішень і застосування високоочищеного інертного газу дозволило виробникам помітно поліпшити характеристики нових газорозрядних ламп головного світла.
До них, зокрема, відноситься світлотехніка фірми Sho-Me, яка поставляє в нашу країну широкий спектр автокомпонентів і електронних гаджетів. Початок нинішнього сезону компанія відзначила анонсом нової серії ксенонових випромінювачів підвищеної яскравості під назвою MaxVision. Світловий потік ламп MaxVision досягає 3200 лм, що на 20% більше, ніж у звичайного «ксенону». Ще одна важлива якість даних приладів полягає в тому, що зниження яскравості у них через 100 годин роботи складає менше 100 лм, через 500 годин - менше 250 лм, що набагато краще аналогічних показників штатних ламп. Такі характеристики досягаються за допомогою високоякісних матеріалів і оригінальних технічних рішень, що використовуються при виробництві ламп.
У колби ламп Sho-Me підвищеної яскравості закачаний високоочищений газ ксенон.
Ксенонові лампи MaxVision для фар з линзовой оптикою.
Важливі вдосконалення торкнулися практично всі компонентів. Так, наприклад, матеріал, який використовується для зовнішньої і внутрішньої колби, являє собою високоякісне кварцове скло, яке закуповується в Європі у Philips. Центральна частина газорозрядної трубки зроблена у формі овалу, причому діаметр овалу строго контролюється - відхилення від нормативу не перевищують сотих часток міліметра. Такі конструктивні особливості дозволили інженерам компанії створити випромінювач, що забезпечує при установці в фару такий розподіл головного світла перед машиною, яка повністю відповідає всім міжнародним нормативам.
Що стосується яскравості , То поліпшення цього показника було досягнуто за рахунок застосування високоочищеного ксенону. Його для ламп Sho-Me MaxVision доставляють з США (постачальник - всесвітньо відома хімічна компанія Praxair), причому ступінь очищення ксенону найвища - 99, 999%. Подбали розробники і про надійність конструктивних елементів ламп. Так, колби на них кріпляться за допомогою особливих металевих кріплень, що одночасно забезпечує рівномірний відвід тепла. Основа нових ламп зроблена з матеріалу ПФС, тобто поліфеніленсульфіда, надміцного конструкційного пластика, що витримує нагрівання до 270 ° С. Вся продукція, що випускається на виробництві проходить суворий контроль якості, в результаті - ніяких тріщин, сколів і поломок.
Все це позитивно позначається і на терміні служби ламп. Цей показник у «ксенону» Sho-Me становить 4000 годин, тобто не менше п'яти-шести років інтенсивної експлуатації автомобіля. До речі, за своїм ресурсу корейський ксенон нітрохи не поступається європейським або японським аналогам, тоді як за ціною помітно привабливіше останніх.
Такі лампи MaxVision підходять для фар з рефлекторною оптикою.
Ксенонові лампи MaxVision специфікації D3R.
Всього ж в асортименті MaxVision від Sho-Me представлено більше десятка специфікацій ксенонових ламп, включаючи ходові серії D2S (для фар з лінзами) і D2R (для фар з рефлекторами без лінзи). Щоб замінити штатні лампи на аналогічні серії MaxVision, автовласникові необхідно уточнити лише тип цоколя лампи і забрав для себе кращу колірну температуру: 4300К - теплий білий, 5000К - холодне біле, 6000К - блакитний білий відтінки світіння. Дані по колірній температурі вказуються на упаковках і цоколях нових виробів.
65980
65980
Що робити власникам старих машин, ксенонові лампи яких стали втрачати яскравість?