Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вибирай собі коней

Наша сеть партнеров Banwar

« «... коні вихором, спиці в колесах змішалися в один гладкий коло, лише здригнулася дорога і ... Понеслася ...» У XIX ст. великий Гоголь писав про птаха-трійки. Що ж змінилося в наші дні? Та нічого, тільки коні стали залізними.

Будь-який власник автомобіля говорить про своє скарб, як про живу істоту: бігає, їсть, любить. І навіть потужність моторів вимірюється в кінських силах, нехай і управляють цими «конячками" не вуздечкою зі стременами, а кермом та важелем коробки передач.

А ще нині нікого не здивуєш віртуальними автомобільними перегонами. І тут вкрай важливі органи управління - те, чим безроздільно володіє водій. Решта від нього майже не залежить: призначений для користувача інтерфейс, графіка, сюжет, ландшафт ... Звичайно, в будь-якій гонці можна вибирати з декількох запропонованих спорткарів, але тільки досвідчений гравець здатний помітити різницю.

Все-таки саме блок рульового і педального управління - єдиний механічний компонент, який створює враження віртуальної гонки, і від його ергономіки, реалістичності, від тактильних відчуттів і навіть від зовнішнього вигляду залежить, наскільки порадує будь-яка гра або траса. Тому дуже важливо тримати в руках таке кермо, який подобається. І від цього вибору залежить і задоволення від гри, і результат.

А щоб трохи полегшити навігацію по морю новинок для віртуальних автомобілістів, пропонуємо вашій увазі кілька останніх моделей ігрових маніпуляторів.

Thrustmaster Ferrari GT Experience

У центрі цього рульового колеса красується шильдик Ferrari, а на коробці поряд з численними логотипами сяє голограма «Ferrari Official Product» У центрі цього рульового колеса красується шильдик Ferrari, а на коробці поряд з численними логотипами сяє голограма «Ferrari Official Product». Поява тут монстра автомобілебудування не випадково, так як дизайн даного маніпулятора породжений конструкторськими рішеннями автомобільних рулів раллійниx Ferrari і GT. Як і справжні боліди, Ferrari GT Experience оснащений двома підрульовими пелюстками для послідовного перемикання передач.

Даний маніпулятор сумісний з консолями PlayStation 2 і 3. До комп'ютера через USB-роз'єм підключається пристрій, який ПК швидко визначив. Установка ПО і настройка параметрів, що відповідають за реалістичність, труднощів не викликали.

Рульовий комплект складається з рульового колеса з десятком програмованих кнопок і 8-позиційним джойстиком (перемикачем видів). Колесо кріпиться до стільниці за допомогою масивної центральної струбцини і панелі з двома педалями. Комплект виготовлений з чорного матового пластика, під долонями розташовані вставки з гуми з дрібним рифленням, щоб руки не ковзали. Пластикова поверхня, що імітує підлогу автомобіля, також рифлена, але якщо підошва жорстка, то вона може трохи прослизати. Всі комплектуючі добротні, але великого враження вони не виробляє. Як гідність слід відзначити наявність на нижній стороні рульового і педального блоків, а також на затискних губках струбцини численних гумових подушечок, що сприяють гарному зчепленню з площиною столу і статі.

У комплект поставки входять керівництво користувача російською мовою і диск з драйверами, які, власне, і забезпечують правдоподібність відчуттів.

Розглядається пристрій цілком ергономічно. Є механізм зворотного зв'язку, достовірна імітація вібрації, реалістично лінійний опір, передбачена відмінна автоматична центровка, бездоганно повертає кермо в початкове положення. Крім того, легко повернути кермо в центр за допомогою спеціальної кнопки. Долоні просто зливаються з рульовим колесом воєдино, сріблясті підрульові пелюстки потрапляють точно під пальці, а всі кнопки управління легко натискати великими пальцями. Повнорозмірні педалі зручні, чутливі до натиснення і навіть схожі на справжні (гальмо натискається тугіше, ніж газ). В цілому автомобіль слухняний керма, хоча віртуальне водіння і вимагає певних навичок.

Для досвідчених користувачів є два режими чутливості: нормальний (за замовчуванням) і високий (за вибором гравця він легко налаштовується одночасним натисканням трьох кнопок). Дана опція зберігається тільки на поточний сеанс гри, при повторному включенні доведеться запускати її заново.

Отже, достоїнств у Ferrari GT Experience безліч. З недоліків слід зазначити простенький пластик і деяку штучність всіх реакцій на дії гравця.

Thrustmaster Universal Challenge

Хоча всі написи, логотипи і голограми Ferrari в даній моделі присутні в тому ж обсязі, але назва бренду опущено Хоча всі написи, логотипи і голограми Ferrari в даній моделі присутні в тому ж обсязі, але назва бренду опущено. А по дизайну і за відчуттями обидва вироби схожі.

Маніпулятор підтримує платформи PC, Sony PlayStation 2 і 3, GameCube і Nintendo Wii. Відмінності в установці та налаштування описані в інструкції до конструктора користувача, а драйвери є на компакт-диску і сайті виробника.

Універсальність - це, звичайно, добре, а ось на вигляд Universal Challenge значно простіше, ніж Ferrari GT Experience. І розміри його поменше (20 см, а не 25, і це ой як помітно!), І пластик скромніше, і немає гумової вставки на рульовому колесі (значить, руки ковзають і пітніють), і кріплення кволе, і педальки зовсім іграшкові (ц��каво , на який розмір ноги вони розраховані?), і підрульові пелюстки виглядають несправжніми.

В результаті, незважаючи на відмінну ідею подібності спортивним рулям Ferrari, приємний дизайн, бездоганний механізм автоцентровкі, непогане лінійний опір і різноманіття нескладних налаштувань, включаючи два рівня чутливості, ергономічність цієї моделі, на жаль, залишає бажати кращого. Слизький, маленький, незручний, хиткий, цей кермо навряд чи дозволить вам насолодитися улюбленою грою, хіба що ви зовсім вже невибагливі. І навіть невисока ціна йому мало що додає, адже відомо, що скупий платить двічі.

Logitech MOMO Racing Force Feedback Wheel

Цей ігровий маніпулятор виглядає дуже солідно і добротно: приємна на дотик гумова оплетка з більшою перфорацією в місцях хвата і дрібної текстурою по решті окружності, значний педальний блок з двома педалями, наявність коробки передач Цей ігровий маніпулятор виглядає дуже солідно і добротно: приємна на дотик гумова оплетка з більшою перфорацією в місцях хвата і дрібної текстурою по решті окружності, значний педальний блок з двома педалями, наявність коробки передач. Недарма до дизайну доклала руку компанія MOMO - один з провідних розробників рулів і приладдя для гоночних автомобілів. Рульове колесо імітує спортивне трехспицевое з шістьма болтами кріплення. Зверху від центру знаходяться два зелених світлодіоди, що сигналізують про включення харчування і підключенні до комп'ютера. Праворуч і ліворуч розташовані по три програмовані кнопки червоного кольору, знизу красується жовтий логотип MOMO. Заключний штрих оформлення - червоне металеве кільце, що позначає центральне положення.

Кріплення рульового блоку, як і у більшості моделей рулів, розраховане на плоску нижню поверхню столу. У нашому ж випадку через ребра жорсткості довелося задовольнятися однією струбциной з трьох.

Пластикові педалі газу і гальма з перфорацією виглядають простовато, зате різні характеристики їх повертають пружин надають відчуттям реалістичність. Педалі досить зручні, широке рифлене підставу не ковзає і забезпечує точне управління. А ось на гладенькій підлозі або паркеті педальний блок нестійкий: занадто маленькі гумові наліпки не рятують. Зате на килимовому покритті досить натиснути на дні одну кнопку, і висувні шипи забезпечать конструкції міцність і непорушність.

Коробку з секвентальним перемиканням передач легко закріпити як справа, так і зліва від керма, також можна призначити перемикання передач підрульовими пелюстками або вибрати в налаштуваннях автоматичний режим, щоб зовсім нею не користуватися.

Комплектація MOMO Racing FF Wheel стандартна (компоненти набору, кабелі, блок живлення, інструкція і диск з ПО), але все запаковано так красиво і якісно, ​​з використанням безлічі секцій і картонних підставок, що викликає повагу до виробника.

Ця модель призначена тільки для ПК і підключається через стандартний USB-роз'єм. У списку пропонованих при установці язиковрусскій відсутня, але це не викликає особливих проблем, адже в настройках немає специфічних термінів. Доданий диск містить автоматично встановлюються драйвери, систему довідки, посилання на мережеві ресурси і кілька демоігр. Підключення нового пристрою до ПК займає лічені хвилини. Програма Profiler з барвистим анімованим інтерфейсом дозволяє роздрукувати вибрані профілі, щоб вони завжди були перед очима.

Для кожної гри існує безліч варіантів налаштувань. Крім підрульових пелюсток є шість програмованих кнопок, а перемикач регістра подвоює їх число.

Відчуття від рульового колеса дуже приємні. Ергономічність на високому рівні. Долоні комфортно і чітко лягають на кермо в місцях хвата. Зворотній зв'язок по зусиллю контролюється електромоторами і програмно регулюється від 0 до 150% (за замовчуванням - 100%). На рідкість правдоподібна вібрація від нерівностей дороги. В цілому MOMO Racing дуже нагадав ігровий маніпулятор Logitech G25 ( «Мир ПК», №9 / 07 , С. 50).

Кут повороту рульового колеса складає 240о, чого цілком достатньо для комфортної їзди. До того ж ця модель дуже «гостра», т. Е. При найменшому русі керма машина повертається на солідний кут.

Явних недоліків відмічено не було. Правда, коли граєш довго, то руки пітніють і починають ковзати: гума є гума. Та й дизайн коробки передач і педального вузла не дуже ефектний. Але такі плюси, як помірна ціна, відмінна опрацювання рульового колеса, висока точність управління і реалістичність вражень, перекривають всі мінуси.

Logitech Formula Force EX

Наскільки захоплює дизайн рульового колеса цієї моделі при першому погляді, настільки розчаровує при більш уважному розгляді Наскільки захоплює дизайн рульового колеса цієї моделі при першому погляді, настільки розчаровує при більш уважному розгляді. Помітна червона гума в місцях хвата, в центрі блискучий шильдик Logitech, оточений шістьма декоративними болтами, витончено витягнуті, блискучі сріблом програмовані кнопки ... Але відсутня коробка передач, підрульові пелюстки ледве вгадуються, а маленькі пластикові педальки і виглядають несолідно, і на дотик не те щоб дуже.

Втім, від стильної «бублика» просто око не відвести. Вражає також наявність десяти програмованих кнопок поряд з двома підрульовими і 8-позиційного джойстика. Відзначимо, що пронумеровані тут тільки чотири чорні кнопки, а порядкові номери шести сріблястих клавіш доведеться запам'ятати.

Дуже порадувало надійне кріплення за допомогою двох струбцин, мабуть, більш міцне і універсальне, ніж у інших учасників огляду. Кермо ідеально кріпиться до стільниці будь-якої конструкції.

Як і у попередньої моделі, у цій педалі і блок живлення приєднуються до задньої сторони рульового блоку. Там же бере початок USB-кабель, що з'єднує ігровий маніпулятор і ПК. Розташування всіх роз'ємів дуже зручно, і це відмінна риса Formula Force EX.

Після запуску програми установки ПК розпізнав новий пристрій. Однак на зображенні, запропонованої програмою Profiler, дана модель виглядала трохи інакше, ніж в реальності. Педалі підключилися з великими труднощами, і то в грі, а при початковому тестуванні так і не запрацювали. І механізм автоцентровкі почав функціонувати не відразу, а через деякий час. Інтерфейс ПО нічим не відрізняється від розглянутого раніше, при тестуванні MOMO Racing Wheel.

Всі ігрові продукти «подружилися» з новим пристроєм з першого погляду, але від катання залишилися неоднозначні відчуття. Педальний вузол малуватий, педалі з перфорацією занадто мініатюрні, підставка під ноги також - нога на ній повністю не поміщається і втомлюється через досить високого підйому. Рифлення платформи надто дрібне, практично не відчувається, підошва іноді ковзає. Майже гладка, необрезиненних нижня поверхня педального вузла елозіт і по голому підлозі, і по килимовому покриттю. Натискаються обидві педалі занадто м'яко, без опору, неправдоподібно однаково, хоча автомобіль чуйно реагує на натискання різної сили - що добре, то добре.

При обертанні керма спостерігається помітний люфт, і це заважає насолоджуватися швидкістю. Зворотній зв'язок при значенні, встановленому за замовчуванням, слабенька, так що тим, хто любить їзду «жорсткіше», доведеться налаштувати маніпулятор під себе. Амплітуда повороту складає всього 180 °.

Підрульові пелюстки просто крихітні, знаходяться далеко від зовнішньої окружності рульового колеса, пластик слизький. Звичайно, по ним можна потрапити середнім пальцем, але зручним це не назвеш.

Genius Speed Wheel RV FF

Над цим ігровим маніпулятором дизайнери потрудилися на славу, і дітище їх вийшло неординарним і привабливим, що радує око нестандартними формами при поєднанні чорного і сріблястого кольорів Над цим ігровим маніпулятором дизайнери потрудилися на славу, і дітище їх вийшло неординарним і привабливим, що радує око нестандартними формами при поєднанні чорного і сріблястого кольорів. Масивна двухспіцевие «бублик» з серцевиною незвичайної форми має з боків широкі вставки з м'якої, що імітує шкіру гуми, і лише вузькі смуги зверху і знизу залишаються пластиковими. Зліва, під великим пальцем, на спеціальному потовщенні розташувався 8-позиційний джой-стик, а симетрично праворуч - дві пари програмованих кнопок. По парі кнопок є на кожній спиці, і ще чотири розташувалися уздовж дуги по нижньому краю центральної частини. Зі зворотного боку рульового колеса (саме колеса, а не спиць, як це зазвичай буває у більшості моделей), прямо під вказівні пальці потрапляють дві кнопки, що імітують підрульові пелюстки. Їх зручна форма точно повторює форму пальців. Всі кнопки відрізняються чітким, легким натисканням. Загалом, ергономічність рульового колеса на тверду п'ятірку.

Унікальна «фішка» - у верхній частині серцевини знаходиться дугоподібний індикатор з декількох світлодіодів: центральний зелений позначає зв'язок з комп'ютером, а по три праворуч і ліворуч вказують на силу натискання газу і гальма відповідно.

У комплект поставки входять вже описане рульове колесо, що кріпиться до стільниці за допомогою масивної струбцини і чотирьох присосок, коробка передач типу АКПП, платформа з двома педалями, блок живлення, диск з ПО і інструкція користувача на 21 мові, включаючи російську.

Установка пройшла без пригод, ніяких особливостей у взаємодії ПК і маніпулятора не відзначено.

Як відомо, відчуття від ігор з використанням ігрових маніпуляторів багато в чому залежать від надійності кріплення. Якщо підставка рульового колеса тут встановлюється ще більш-менш міцно, то для кріплення коробки струбцина не передбачена, а присос-ки тримають недостатньо добре. Зате педалі непохитно навіть на гладенькій підлозі - за цим показником даний учасник тестування лідирує.

Зворотній зв'язок забезпечується електромоторами, і хоча створювані цією моделлю враження не на 100% правдоподібні, вона заслуговує усіляких похвал. Звичайно, цей фактор суб'єктивний, але з цим кермом хочеться кататися ще і ще. Керованість автомобілем на найвищому рівні, а завдяки унікальній, ергономічно правильної формі «бублика» гонщик довго не відчуває ніякої втоми.

Маленький мінус, втім свій-жавного багатьом моделям: від тертя обплетення швидко електризується і починає притягувати порошинки і дрібне сміття. Кому-то це взагалі не завадить, а якщо матовий колір і запорошений наліт вам не до душі, доведеться тримати під рукою вологу ганчірку.

Трохи псує загальне відчуття надто мініатюрна, простенька і «пластикова» на вигляд коробка передач з маленьким і слизьким набалдашником. Пружинка під важелем слабенька, а після повернення в центральне положення важіль якийсь час коливається і постукує - зовсім як іграшковий.

Педалі з великої перфорацією мають мудру форму і м'які, обтічні контури; газ розширюється донизу, а гальмо догори. Натискання надмірно легке, і обидві педалі вимагають однакового зусилля. В цілому, не дивлячись на пластикове виконання, ергономічність педального вузла хороша.

За великим рахунком, все причіпки висмоктані з пальця, але ж треба намагатися дивитися на речі з різних точок зору. Взагалі-то цей пристрій дуже гарне.

Genius Speed Wheel 3 MT

Даний представник лінійки Genius, як і попередній учасник огляду, з розряду тих, побачивши яких мимоволі вигукує: «Круто Даний представник лінійки Genius, як і попередній учасник огляду, з розряду тих, побачивши яких мимоволі вигукує: «Круто!» Адже від незвичайного «космічного» дизайну цієї моделі з модними яскраво-помаранчевими і вишукано-сріблястими деталями важко відірвати погляд.

Трьохспицеве ​​рульове колесо з витягнутими сріблястими кнопками (по дві на кожній спиці) має знову ж сріблясту серцевину, але з помаранчевої окантовкою. Воно розташоване над сріблястою декоративною гратами. Помаранчева обплетення з дрібним рифленням приємна на дотик, але хотілося б, щоб вона була трохи ширше, ніж просто «під хват».

У верхній частині рульового колеса розташувалася ще пара сріблястих декоративно-функціональних елементів, що потрапляють під великі пальці: зліва - дві програмовані кнопки, праворуч - опуклий 8-позиційний джойстик. Підрульові пелюстки у цій моделі виконані у вигляді двох пар кнопок (під середній і безіменний пальці), розташованих на тильній стороні горизонтальних спиць.

Комплектність дещо інша, ніж у попередньої моделі: коробка передач інтегрована в базу рульового колеса, немає блоку живлення, відсутня струбцина для кріплення до столу. Процес установки і настройки нічим не виділяється.

У моделі стільки дизайнерських наворотів, що її ергономічність хорошою не назвеш. Ніяких індикаторів, все прозорі елементи просто декоративні. До того ж не можна сказати, що колесо лягає в долоні ідеально, підрульові кнопки маленькі і не дуже зручні, положення джойстика не фіксуються, тому легко помилитися, особливо якщо не дивитися на пальці. Присоски тримають масивне «підніжжя» рульового колеса і АКПП не дуже міцно - їх всього чотири, а площа підстави досить велика.

Педальний вузол зручний і відмінно тримається на будь-якій поверхні. Він абсолютно ідентичний тому, що у попередньої моделі, за винятком кольору педалей.

А ось коробка передач тут заслуговує на похвалу. Керуюча її ходом пружина оптимальної жорсткості забезпечує плавний, м'який, але чіткий хід важеля. Повернення в центральне положення повільний і безшумний. Головка важеля має оригінальну і ергономічну форму у вигляді ракети і відмінно лягає в долоню.

Зворотній зв'язок, що забезпечується пружиною, на жаль, не на висоті. Головний її недолік - занадто жорстко фіксується середнє положення, що знижує правдоподібність відчуттів. Після повернення пружина продовжує коливатися, а кермо погойдується з боку в бік. Ефект вібрації, встановлений за допомогою драйвера, спрацьовує абсолютно незалежно від дорожнього покриття. У порівнянні з описаною вище моделлю цього ж виробника зворотний зв'язок Speed ​​Wheel 3 MT заслуговує лише трієчки. Можна, звичайно, пояснити недоліки даного вироби нижчою ціною, але по співвідношенню ціна / якість воно все ж програє конкурентам: різниця в ціні не компенсує прикрих дрібниць.

Ігрові маніпулятори зі зворотним зв'язком

Загалом, висновок такий: в більшості випадків якість виробу прямо пропорційно його ціні, так що варто інвестувати свої кошти з урахуванням цього. Майже всі розглянуті моделі залишили приємне враження, а ідеалу, самі розумієте, не існує. Але «Вибір редакції» все ж упав на виріб компанії Logitech - MOMO Racing Force Feedback Wheel: ігрові якості даної моделі краще, ніж у конкурентів. А титул «Краща покупка» присвоєно комплекту Genius Speed ​​Wheel RV FF як найцікавішого і недорогому пристрою.

На закінчення слід додати, що, хоча оцінка описаних пристроїв проводилася всебічно і об'єктивно (на прикладі декількох ігрових продуктів, із залученням професійних віртуальних гонщиків), все ж доводиться визнати, що будь-яке тестування відображає лише суб'єктивна думка, і значить, наведене тут - лише одне з багатьох.

Бажаємо вам знайти свій рульової маніпулятор і насолоджуватися ним якомога довше!

Редакція висловлює подяку представництвам компаній «Аліон» ( www.alion.ru ), «БЮРОКРАТ» ( www.buro.ru ), «Полілог» ( www.polylog.ru ) За надане для тестування обладнання.

Thrustmaster Ferrari GT Experience

Дизайн даного маніпулятора зі звичайного пластика нагадує рішення рулів раллійниx Ferrari і GT. Пристрій сумісний з ПК, а також з консолями PlayStation 2 і 3. Передачі перемикаються тільки підрульовими пелюстками. Є два режими чутливості. Має безліч переваг.

Оцінка: 85 балів.
ЦІНА: Передпродажний зразок, даних немає.
Розробник: Thrustmaster, www.thrustmaster.ru

Thrustmaster Universal Challenge

Цей ігровий маніпулятор підтримує платформи PC, Sony PlayStation 2, GameCube і Nintendo Wii. Зовні схожий на «старшого брата», Ferrari GT Experience, але набагато простіше, дешевше і менше розміром, чого страждає його ергономічність. Такий переносний ігровий аксесуар може стати подарунком починаючому гонщику або хорошою іграшкою для підростаючого геймера.

Оцінка: 75 балів.
ЦІНА: Передпродажний зразок, даних немає.
Розробник: Thrustmaster, www.thrustmaster.ru

Logitech MOMO Racing Force Feedback Wheel

Відмінний ігровий маніпулятор з регульованою зворотним зв'язком, оформлений знаменитою компанією MOMO, одним з провідних виробників гоночних аксесуарів. Невисока ціна, відмінна опрацювання рульового колеса, висока точність управління, багата палітра налаштувань і реалістичність вражень дозволяють не приймати всерйоз дрібні недоліки.

Оцінка: 90 балів.
ЦІНА: Близько 3300 руб.
Розробник: Logitech, www.logitech.ru

Logitech Formula Force EX

Яскраве, стильне, елегантне рульове колесо імітує спортивні трьохспицевим «бублика». Коробка передач не передбачена, але програмованих кнопок цілком достатньо для серйозних ігор. Надійно кріпиться до будь-яких стільницям. Можливе регулювання зворотного зв'язку.

Дуже невеликий і слизький педальний вузол, помітний люфт при обертанні керма, занадто маленькі, неергономічними підрульові пелюстки.

Оцінка: 75 балів.
ЦІНА: Близько 2000 руб.
Розробник: Logitech, www.logitech.ru

Genius Speed Wheel RV FF

Ця модель відрізняється хорошим співвідношенням ціна / якість, має цікавий зовнішній вигляд, дуже ергономічна, комфортна в роботі. Оснащена унікальною системою індикації сили натискання на педалі. Має добротний і зручний педальний вузол. Незважаючи на певні нарікання, що викликаються коробкою передач, пристрій залишило дуже приємне враження.

Оцінка: 85 балів.
ЦІНА: Близько 1900 руб.
Розробник: Genius, www.genius.ru

Genius Speed Wheel 3 MT

Яскравий, помітний, стильний дизайн з «космічними» тенденціями і модними помаранчевими елементами. Трохи підкачали ергономічність і зворотний зв'язок, а також кволе кріплення. Зате на висоті педальний вузол і автоматична коробка передач.

Оцінка: 75 балів.
ЦІНА: Близько 1900 руб.
Розробник: Genius, www.genius.ru

Що ж змінилося в наші дні?
?каво , на який розмір ноги вони розраховані?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов