Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 2011, 17.000 км
КПП, привід: хутро. , передній
Двигун: 1.6 бензин
Компл .: Comfort
Кузов: седан, 4 дв.
Купив собі подарунок на новий 2012 рік. Забрав машину з салону і був приємно здивований після акценту 2008 року на якому я відкотив 2 роки. По-перше, порівняно з акцентом 2008 року - салон комфортніше, мотор жвавий, вид - багатшими, так би мовити - соната в мініатюрі.
Зараз на спідометрі 17к. З помічених мінусів тільки скрип панелі на Кочак з лівого боку і трохи жостковатая підвіска (у нас в місті дуже багато бруківки і їздити доводиться 40 км / год, щоб не гробити ходову на таких дорогах).
Ганяв до Києва зі Львова - максимум 194км / год вичавив з витратою в 9.5-10літров на 100км. При швидкості 160+ керую машиною без проблем але самі розумієте на такій швидкості треба тримати вухо в гостро, бо швидкість вже не дитяча. Через те що машина легка - поруч проносяться фури приносять відчуття страху - турболентность дає про себе знати.
Так само з батьком обьезділ всі місцеві ставки і озера (ми рибалки) - проблем з прохідністю не помічав. Пісок, земля, нерівності - грамотно проходяться при грамотному використанні коробки передач і зчеплення. Взимку відчуваю себе комфортно на будь-який трасі.
Для комфорту поставив собі парктроник з камерою - пропадає незручність при паркуванні задом з низький огляду в дзеркало заднього виду.
Замінив штатну магнітолу на китайську 2 DIN з навігатором і поставив сабвуфер і усілякими (в в багажник) - трохи зменшилася місце в багажнику але не критично, зате музика стала грати НАБАГАТО лутше, а я люблю послухати рок))). Дуже задоволений.
Тепер про витрату - раніше до 15к км він був пекельний (траса 6.5 і місто 10-11), але і крутив я мотор 2.5-3к постійно. Тепер поміняв стиль їзди і перемикаю передачі рівно тоді коли підскакує комп (2100 і переключаюсь) - місто 7.5 траса 5 літрів при цьому я на тапку сильно не давно - зате Економічне та й двигун тягне нормально.
Плюси автомобіля:
Мені в салоні дуже зручно і всім моїм пасажирам - теж. Нарікань немає. На рівній дорозі - НЕ їзда, а одна насолода, тихо їде і мотор до 3к не чути в салоні (шкода що таких доріг у нас мало). Движок - сильний, на механіці можу потягатся з ровесниками по мотору. Обстоював машинку електронікою (парктроник, 2 DIN магнітола + сабвуфер, тонування, імобілайзер, сигналка, чохли на седения, чохли гумові під ноги і в багажник + захист двигуна) - мені бракує хіба що кавоварки в автомобілі.
Не планую продавати мінімум до 7-8 років експлуатації.
Мінуси автомобіля:
На бруківці (особливо погано положення) їхати вище 40-50 я не можу - дратує вібрація та й ходову шкода. Прикро що на 16 тисячі почалися скрипи панелі на нерівній дорозі. трохи жорсткувата на нерівностях, хотілося б помягче, але частково виправляється зниженням тиску в шинах.
Рада покупцеві: Варто своїх 16700 нова з салону але не більше. За 20к я б уже купував корандо дизельну.