Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгук про SsangYong Korando 2.0 л. turbo 2013 роки від Андрій Таманцев з Донецька

SsangYong Korando

Наша сеть партнеров Banwar

Рік, пробіг: 2013, 2.500 км
КПП, привід: авт. , передній
Двигун: 2.0 turbo дизель
Компл .: BASE
Кузов: позашляховик, 5 дв.

Шукав заміну переднеприводному Кашкаю 2.0 МКПП. Вибирав кросовер з автоматом (бензин, дизель без різниці), не б / у. Стеля був 30 у.о. Після всіх тестів, переглядів, порівнянь тощо. Мук ним став дизельний Корандо. Дизелю віддав перевагу не з економії, а з-за потужності. У категорії до 30 у.о. просто немає іншого кросовера з мотором в 175 к.с. і 360Нм крутного моменту.
ИМХО стихія цього автомобіля - шосе, а його недоліки є прямим продовженням його достоїнств.
МОТОР. Докучає на малих швидкостях гуркіт дизеля з ростом швидкості пропадає. «Дизельний» звук чути на холостих обертах і при русі на перших передачах, на низьких оборотах. За те, коли на тахометрі більше 2 тисяч оборотів, найменший рух педалі газу надає «гасниці» відчутне прискорення. Виробник заявляє розгін до сотні - 10.7 сек., Але відчуття, що швидше. Мабуть при старті з місця втрачається секунда-півтори на 1-ій передачі, поки не включилася турбіна. Але після того як стрілка тахометра «доповзла» до 2 тисяч, вона починає «метатися» зліва-направо. Передачі і алгоритм перемикань в АКПП такі, що при інтенсивному розгоні підтикати оптимальна, з точки зору крутного моменту, передача. Так, що правильно тиснути педаль, то на 3-й можна відчути зрив покришок навіть на сухому асфальті (у мене монопривод і немає ESP). Найбільше подобається тиснути на педаль за містом - запас тяги для швидких обгонів на будь-якій швидкості (хоча швидше 150 не їздив).
Ходова. Її не назвеш ні жорсткої ні м'якою, я б назвав її «мускулистої». Відчуття, що їдеш на рамному позашляховику (тільки крен не такі). За містом «ковтає» майже все «Не поперхнувшись», а в місті «козли» на «лежачих полісменів» і нервово здригається при проїзді трамвайних шляхів. Можливо на повнопривідних комплектаціях задок важче і реакції дещо інші. Відразу після покупки змінив штатну гуму на Континентал КроссКонтакт LX з більшою, ніж штатна висотою профілю (215/70). Результат - колесо виглядає більшим, автомобіль виглядає пропорційніше, додалося 15 мм дорожнього просвіту.
Рульове. Трохи ватний в міському потоці кермо, на трасі відмінно тримає пряму, без необхідності подруливания. Розмір рульового колеса на мою думку завеликий, але в великому салоні це не впадає в очі і точно не заважає.
САЛОН. Хороша загальна шумоізоляція і зокрема колісних арок (покришок і камінчиків не чути). Просторий салон створює в подорож відчуття будиночка на колесах. Задні сидіння мають регулювання по куту нахилу і підлокітник (навіть в «базі»). Місця для ніг ззаду як в S-класі, плюс рівну підлогу без центрального тунелю. Мій зріст 183см, сідаю «за собою» - коліна від спинки близько 5 см. Стеля високо, як в мінівені. Багажник може і не чемпіон за обсягом в цьому класі, але має дуже пристойну місткість. Ергономіка на висоті, все зручно, все на своїх місцях і в потрібній кількості. Купа лампочок, кишеньок, поличок, гачок для сумок тощо. «Корисностей».
Інтер'єр - справа суб'єктивна. Наприклад салони Тойоти, або Шкоди мені не подобаються, а от Кіа хороший. Я б поставив салону Корандо тверду «четвірку». У ньому немає вишукувань, але і відвертих промахів теж я не бачу. ИМХО до інтер'єру звикаєш за перші кілька днів і перестаєш його помічати. Важлива ергономіка, а з цим все ОК.
Володію автомобілем в комплектації 2.0 турбодизель, АКПП, передньопривідний, в базовому оснащенні, що включає: противотуманки, литі диски, дзеркала з повторювачами поворотів і лампами освітлення околоавтомобільних простору, круїз контроль, мультируль, замозатемняющееся електронне дзеркало заднього виду, підігрів лобового скла, поперекова регулювання. Наприклад мій Кашкай був теж в базовому оснащенні і всіх цих опцій (крім мультируль) не мав. Ну це так, до порівняння.
Хотів було взяти повнопривідну жирну комплектацію, але авто не встигали привезти до подорожчання і введення утилізаційного збору. Взяв те, що було в салоні і не пошкодував. Втратив те, що мені не сильно потрібно при моїй експлуатації (повний привід, електронні системи безпеки, клімат-контроль, релінги і ще щось по дрібниці). У порівнянні з AWD виграю по динаміці і витраті (на трасі при швидкості 110км / год - 7.5 літра). Частина зекономлених грошей пустив на установку мультимедійної 2DIN системи з андроїдом і камерою заднього виду, навігацією, блютузом, інтернетом. Тепер є все, чого мені хотілося.
Конкуренцію Корандо для мене складали передньопривідний Кашкай на вариаторе приблизно за 28500 і монопривідний Спортейдж 6АКПП приблизно 25500. Кашкай перевірений часом, відмінний сервіс, бездоганна ходова на нинішньому поколінні, але в порівнянні з Корандо маленький і дорогий. КІА красавчик, але з автоматом в 30т вписується тільки базова комплектація, дуже бідненька, так до того ж у всіх тестах до його ходової багато претензій, а недоробленість ходовки я наївся на першому Кашкай. І обидва вони поруч не стояли з міццю «Корандоса».
Не знаю чи зміниться мої враження при подальшій експлуатації, але на сьогодні на мою це найоптимальніший вибір серед кросоверів до 30 т у.о.

Плюси автомобіля:
Потужний мотор.
Розумна АКПП.
Об'ємний салон.
Низька ціна.

Мінуси автомобіля:
Чи не престижний бренд.
Лякаючий сервіс Аіса.
На носі оновлення моделі.
Дизель в холодну погоду довго прогрівається навіть в русі.
Дизайн колісних дисків і задня оптика.

Рада покупцеві: Купувати.

Ну що ж. 7000 км пробігу и Вже є преші враження. Зразу скажу, что купивши без тест-драйву, повірів відгукам, котрі співпалі з моїмі потребами, а ціна відкінула усіх конкурентів. І ніскількі не прогадав. читати відгук

Катаюся 6 днів и решил Написати перший відгук. На Зага машинка хороша. Впевнена долає малі нерівності, Нічого не скрипить и не стукає. За львівській бруківці в салоні практично ідеальна тиша. за читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б / у SsangYong Korando

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов