Наша сеть партнеров Banwar
Всім доброго часу доби. Вирішив написати свій перший відгук взагалі і про дану модель зокрема. Авто придбав по пориву душі, так як 750i занадто ставна і втомився я від неї дуже швидко. Свою улюблену на даний момент машину брав в Масквє. Нічого нового тут написати не зможу з цього моменту: знайшов в інеті, домовився, приїхав, подивився, поторгувався, поїхав своїм ходом. Звідси починаються емоції. Причому пов'язані саме з кватро (60/40 перед / зад).
Варто відзначити, що це мій перший досвід володіння і Ауді, і таким типом приводу. Купив і переганяв її на початку квітня. Погода - сніг з дощем, дорога - лід присипаний реагентами (місцями) і снігом. Гума - Піреллі липа 245-45-Р18. Ось тут в повній мірі відчув різницю між кватро і всім іншим, що було до цієї ластівки. Керованість - вище всяких похвал. Вона їде так, як ти хочеш. Можна з легким занесенням, можна з сильним, але в будь-якій ситуації 100% керованим. Абсолютний контроль без зайвої зарозумілості (як БМВ 330 xi, наприклад).
Відразу як приїхав - повне ТО. В той момент машинка була ще на гарантії. Поміняв масло, фільтра, рідини, свічки, щось з підвіски, не пам'ятаю що саме. Загалом вилилося це в 20 тр з невеликим. Відразу купив літню гуму Йоко в103 (45тр). І Почалося повноцінне задоволення. Сніг, дощ, сухо - не важливо взагалі. Їде чудово. Природно, що я не ганявся з Турбові Субару і ЕВІКЕМ - однозначно не потягну. Та й сенсу в цьому немає. На мій погляд, ця ластівка зовсім для інших цілей. Постійне пересування на ній не напружує взагалі. Потужності досить для різких ривків, а більшого й не треба. 200 спокійно набирає і так само спокійно оттормаживаются. На перехрестився / світлофорах постійно хтось вирячився на колеса і на авто. Забавно.
Масло їсть коли як ... В середньому 1л на 2,5ткм. Бенз: 8.8л траса, 13-18л місто, середній 11.8л. Всі основні роботи у офіціалів на космонавтів. Дрібниці всякі (типу установки захисту і заміни масла) роблю у знайомого. Ціни нормальні. Вилізла якось проблемка після миття. Одне з дзеркал перестало рухатися по вертикалі. Офіціали після продувки та прочищення засудили до заміни - 13тр. Через тиждень саме вилікувалося. Я грішу на неякісний просушку, так як всі контакти, зі слів дилерів, були перевірені.
В процесі експлуатації полетіли обидва каталізатора, один за одним з різницею в пробігу близько 2ткм. Тут варто сказати спасибі дилерам, так як авто вже була не на гарантії. Дилери пробили гарантію у заводу на обидва каталізатора, але за заміну платив сам. Ціни: 1 каталізатор 80 з чимось тр + заміна 10тр. І так 2 рази. Дізнавався після цього скільки коштує вихлоп АБТ на неї без каталізу, вийшло 90тр без роботи за всю систему випуску. Думаю, якщо б завод не підтвердив гарантію, поставив би АБТ. Поставив ксенич в туманки. Там кумедна особливість є. На туманки подається змінний струм для економії енергії, і якщо ставити криво, то вони будуть як стробоскопи моргати.
Якість салону на висоті. Сидіти зручно, дуже широкий діапазон регулювань керма і сидінь. Єдине, що мені не вистачало, так це пам'яті. В іншому все гуд. Нічого зайвого в плані кнопок, все просто, зрозуміло інтуїтивно і на своєму місці. Це перший мій авто, в якому мені не захотілося що-небудь куди-небудь перенести. Все зручно. Шкіра за 65 ткм НЕ протерлася, що не потріскалася. Я її обробляю "черепашкою" раз в тиждень. На мій погляд, шкіра краще, ніж в БМВ, як в Мерсах - не знаю. Тут теж варто відзначити один момент. При черговій мийці таджики мені зламали механізм заднього підлокітника. Побачив я це через кілька днів, так що покачати права не вийшло. Дилери сказали, що треба міняти сидіння. Скільки це коштує я навіть питати не став. У мене ззаду ніхто не катається, так що я не парюся з цього приводу.