Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 1994, 205.000 км
КПП, привід: хутро. , передній
Двигун: 1.8
Кузов: хетчбек, 5 дв.
До описуваної "Лагуни" поміняв кілька автомобілів (ВАЗ-2106, Ford Sierra, BMW 320, VW Passat) і жоден у мене не затримувався довше року (крім першої "шістки"), а ось за кермом "Лагуни" я провів майже 10 років. З моменту як я пригнав її з Німеччини в 1999 р, вона не підвела мене жодного разу. Двигун і, що дивно, підвіска практично не вимагали втручання. За весь час я замінив тільки праву стійку стабілізатора і наконечники рульових тяг. По кузову теж в общем-то питань немає. Правда з віком ті місця, які "робилися" (нічого серйозного не було, але по дрібницях, то сам пару раз щось чіпляв, що мене) стала з'являтися "ржавчінка", але теж не так, щоб щось серйозне. Крім, планових обслуговувань і замін витратних (під витратними я розумію не повинні тлумачитися як ПММ і фільтри, але і АКБ, покришки, "двірники", гальмівні шланги) мені довелося витратитися тільки на стартер і радіатор. Рідний стартер помер десь на 9-му році життя, а ось нові (всі рази ставив "Valeo") "покомпосіровалі мне мозги" неабияк. Радіатор почав протікати на 13-му році. Був випадок, коли пропав обігрів заднього скла, але справа окозалось в контактах. Ось, мабуть, і все. Для машини такого віку і пробігу - це, по-моєму, мізер. На дорозі вела себе гідно. Надійно і передбачувано. Може бути надмірно м'яка, але це справа смаку. Також може трохи не вистачало розгінної динаміки, але з 2-літровим двигуном, думаю, все було б взагалі чудово (все пізнається в порівнянні - на Криті брав в прокат Peugeot 307 1.6, так в порівнянні з ним моя "Лагуна" просто літала ). Непогано їздила в зимових умовах (ніколи не "перевзувався" на зиму. Цілий рік на всесезонке. Зараз стоїть Pirelli P400). Тому, коли з'явилася можливість взяти новий автомобіль, не роздумував ні хвилини, а простою взяв в салоні нову "Лагуну".
Плюси автомобіля:
Надійна ходова і двигун. Дуже якісна збірка. Хороша керованість.
Мінуси автомобіля:
Проблеми були тільки зі стартером.
Рада покупцеві: Що там радити. Потрібно брати і отримувати задоволення від того, що автомобіль їздить, а не змушуючи весь час займатися собою.