Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгук про Suzuki Burgman 650 Executive 0.6 л. 2003 від Bandit з Житомира

Suzuki Burgman

Наша сеть партнеров Banwar

Рік, пробіг: 2003, 20.200 км
Двигун: 638 куб.см.

Перед покупкою Suzuki Burgman AN650 я володів китайською виробом Skymoto Bravo 260 зовні скопійований з Suzuki Burgman 250 середини 2000-х і двигуном об'ємом 260сс злизала з Yamaha Majesty 250. Апарат цікавий, досить комфортний, але ... китайський. Перебирати його довелося відразу після покупки, бо міг розсипатися по дорозі. Відчувати диво китайського мотопрому набридло, і при досягненні пробігу в 7000 км Bravo був проданий «щасливому» власнику.
Настали важкі будні вибору. Хотілося чогось особливо потужного, але в форм-факторі максі-скутера. Чому скутер? Так на то є кілька причин: зручна посадка, висока вітрове скло захищає від дощу, каменів і комах, захист ніг від води і бруду, дуже багато місця під сидінням (шоломи, шмотки), купа бардачков, коробка автомат.
Вибір стояв між Honda Silver Wing 600 і Suzuki Burgman AN650. Є ще один чудовий апарат - Gilera GP 800, але він і доріг, і так як випускається зовсім недавно, знайти його дуже важко в Україні. Є ще Yamaha T-MAX 500, але він більше скидається на мотоцикл, менш потужний і зовсім не подобається зовні, хоча в загальному апарат хороший, але не для мене (вже вибачте власники).
Душа тягнулася більше до Burgman. Чаша терезів переважила в бік Suzuki за рахунок електронно-керованої вариаторной АКПП (SECVT) з можливістю ручного перемикання передач і режимом «Power». Також Burgman більше сподобався зовні, запал він мені в душу і це зробило свою справу. Було вирішено шукати саме Suzuki Burgman AN650. І він був знайдений. Пригнаний з Італії з пробігом 20200, з подряпинами на склі панелі приладів, тріщиною на боковухе.
Перша поїздка змусила пищати від задоволення! Бург прискорювався просто блискавично, а з включеним режимом «Power» і взагалі доводилося міцно триматися за кермо. Багато автомобілістів, думаючи, що це звичайний скутер, намагалися газувати, обганяти, але потім розуміли що даремно. Змагатися з цим «мопедом» вкрай важко. Але, як виявилося, габарити і маса не дають йому легко маневрувати в міській штовханині, як це дозволяла китайська 260-ка. А при швидкому прискоренні Suzuki і зовсім стає важко керованим на якийсь час, так що бажано це робити тільки на прямій дистанції. Гальмування з високих швидкостей теж не радувало все тієї ж втратою контролю над керованістю, хоча дозувати гальмівне зусилля легко. Ще один мінус для водіїв високого зросту - ноги починають впиратися в передню панель, і це при максимально відсунути назад поперекової підпорою! На лівій ручці керма встановлено занадто багато перемикачів (повороти, перемикання світла, перемикання швидкостей, режим «Power», ручний режим, сигнал) і все це без підсвічування в темний час доби! Вночі ні-ні, та й натиснеш щось не те. Багато питань по пластику. Він досить ломучій. Є безліч недоліків: іноді відпадає кришка запобіжників, які не щільно закривається передній бардачок, відпадають кріплення заднього пластика під стопом. Також немає індикатора температури за бортом, як в ямах. У такого класу машині за 15000 $ це не можна пробачити!
Є кілька вроджених хвороб. Наприклад, тракторно-дизельний гуркіт на холостих обертах апаратів випущених до 2005-го року. Це не критично і на їздові якості не впливає, деяким подобається, мене ж напружує. Досить часто зустрічається знос комплекту пластикових шестерень сервоприводу варіатора після пробігу в 30-40 тис км. Відбувається це через знос шпонок торк-драйву у любителів "запалити". Часто зустрічається текти масла з-під помпи. Лікується заміною гумового ущільнювального кільця. Засмучує недовгий термін служби підшипників переднього і заднього колеса в моделях випущених до 2005-го року. Справа в тому, що підшипники в колеса встановлювалися закриті тільки з зовнішньої сторони, і в них з часом потрапляла бруд і вода, що різко скорочувало їх термін служби. Лікується установкою підшипників закритих з обох сторін.
Так що я все про мінуси! Адже є ж купа плюсів! Потужність і тяговитість двигуна змушують забувати про мінуси. Відмінна SECVT АКПП в ручному режимі в парі з відмінним двоциліндровим двигуном дозволяють досягати максимальної економічності і динамічно прискорюватися навіть з 40 км / год на включеній п'ятій передачі. А в автоматичному режимі завжди переключиться на нижчу передачу при обгоні або різкому прискоренні, чого не може робити варіатор тієї ж Honda Silver Wing 600. Тому і витрата не так вже й великий: на трасі удвох при 120-130 максимум 5.5 л / 100 (а один і не більше 100 зовсім 4.5) і при цьому вживає без проблем 92-й. Таже Honda в такому режимі їсть на літр-півтора більше. Зручна посадка дозволяє без проблем долати довгі дистанції. Одна з поїздок в цьому році склала 1100 км за день і до здивуванню не вимотала геть. Втома була, але не критична. А відстані в 500-600 км за день взагалі даються на одному диханні. Окремих похвал заслуговує головне світло. Звичайні галогенові лампи задовольняють всім запитам і ні про яке ксеноні не може бути й мови. І це при тому, що в європейській версії далеким світить тільки одна фара. А адже в японських модифікаціях під ім'ям SkyWay дві фари світять далеким, хоча і не туди куди потрібно, адже там лівосторонній рух ... Величезний багажник під сидінням (який відкривається ключем на замку запалювання) дозволяє розмістити там два повнорозмірних шолома і ще купу причиндалов. А якщо ще встановити кофр, як зробив це я, загальний обсяг багажних відсіків стає просто величезним! Намети, одяг, матраци, прожиток, багато шмоток - все тоне в безодні багажних відсіків. Але ж є ще два невеликих бардачка спереду, в один з яких спокійно уміщається півлітрова пляшка і один великий бардачок по середині. Радує хороший огляд назад в в великі дзеркала «лопухи». Та й складав вони, що зручно на парковці або якщо потрібно протиснутися між машин. На моделях після 2005-го вже присутній електричний сервопривід складання дзеркал. Радує наявність розетки 12В, хоча і в не зовсім зручному місці.
Хочеться відзначити основні плюси і мінуси моделі:
+ Потужний тяговітий двигун з парі з SECVT АКПП і відмінна динаміка.
+ Досить економічний.
+ Відмінний головне світло.
+ Зручна посадка і хороший огляд назад.
+ Багато місця під сидінням і відсіків для дріб'язку.
+ Комфортний при поїздках на далекі дистанції.
- Мало місця для ніг рослих водіїв.
- Багато дитячих хвороб в моделях до 2005-го року випуску.
- Перевантажена перемикачами ліва ручка, ще й без підсвічування.
- Великі габарити і маса для їзди по місту.
- Відчуття втрати керованості при різкому прискоренні і гальмуванні з великих швидкостей.
- Пластик не високої якості.
Якщо Ви стоїте перед вибором і в списку присутній Suzuki Burgman AN650, зважте всі за і проти. Якщо Ви не морочитися на трохи більшій витраті і Вам потрібен більш компактний і маневрений скутер - зверніть увагу на Honda Silver Wing 600. Якщо Ви часто їздите на далекі дистанції, на мій погляд краще Burgman.

Плюси автомобіля:
Відмінна динаміка розгону, замечетельно працює КПП, дуже комфортний, великий багажник, великі дзеркала, багато приємних дрібниць.

Мінуси автомобіля:
Важке управління, погана якість пластика, є безліч дитячих хвороб. Багато болячок в моделях випущених після 2005 року.

Рада покупцеві: До вище написаному особливо додати нічого, нормальний апарат, своїх грошей коштує.

Чому скутер?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов