Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгук про Citroen C4 5-ти дверний 1.6 л. turbo 2013 роки від Віталій з Кропивницького (Кіровограда)

Citroen C4

Наша сеть партнеров Banwar

Рік, пробіг: 2013, 2.600 км
КПП, привід: авт. , передній
Двигун: 1.6 turbo дизель
Компл .: Exclusive
Кузов: хетчбек, 5 дв.

Сітроен С4 дизель eHDI, коробка робот, ексклюзив, диски 16, день народження - літо 2013.
Поїхали! ... Вибирали авто разом з жоною, а вона ще примхлива ніж я тому ходили, дивилися, сиділи, лапали довго і болісно ... (вже більше року). Дивились Лачетті яке шевроле (універсал), він ну дуже "порожній", чекали Круз але так і чекаємо до сих пір))), подобався Соул той, що кіа, але це було до того як ми в нього сіли ... коробочка з сірниками такі враження від салону, відвернув безповоротно. На "лушпайки" (седани) типу Сііда не дивився, бо мало місця в салоні, дивилися рено ... сподобався, але не вразив Меган хетч, посидів в Логаном останньої версії-дитяча іграшка))). дУстер дерев'яний, в Канго сіл і ... загубився, до сих пір зрозуміти не можу нафік там антрісолі?). Менеджер умовляв нас на флюенс, але він млинець не раціональний в салоні (на мою думку), далі йдемо в Форд, бо німець * ну, що сказати гарні німці але, не було дизелів, а це для мене один з головних критеріїв вибору автомобіля. На інших Німців не дивився, ну не стоять вони тих день ... У підсумку впав вибір на Туксон дизель 4 * 4 але аж надто умрачала украЁнская збірка. І тут побачили ми рекламу Сітроена С4?!?) Зацікавила ... Їдемо дивитися - доцільно дизель eHDI з коробкою робот.
Отже, зовнішній вигляд - Залік! З першого погляду, салон - комбінована обшивка + для мене, ергономічності + Один з головних пунктів вибору - посадка, висадка на водійське місце, що називається - Зроблено для людей !!! Сідав в інсигній від опеля в топової версії ... Залазіш як в танк, виползаеш також (((. Гидота коротше. А тут навіть форма рульового колеса каже "стрибай та поїхали", зручно! + Регулювання по всіх параметрах. Сидіння з регулюванням по висоті Передні! + підігрів передніх сидінь (це вже був Головний критерій вибору дружини))), але я Вам скажу сідничний нерв скаже за цю функцію СПАСИБІ в холодну пору доби. Бічна підтримка середня але її вистачає з головою, головне прістегиватся, до речі ремінь оч м'який що не може не радувати. В двух словах "як дор гой костюм "ідеальний крій, і не треба мені говорити, що я не їздив в мерседесі, їздив! Тут мова йде про середній клас. На задньому сидіння сідає дядько 190см ростом і місця в ногах вистачає з головою, при тому, що і я не невеликий (180см). Порадував багажник, їздили на море влізло все! без напрягу, а нас було 5 человекоФ ... та й ще про сидіннях: досвіду водіння на 50км більше ніж на одометрі, і я з упевненістю можу сказати, що машинка комфортна , втомлюватися став кілометрів після 200 (перша далека поїздка), на другий далекої вже усталосьть наздогнала мене кіломет рів десь після 250, повторюся досвіду мало, звички немає. Наприклад, їздив недавно на амулеті від чері ... фууууххх ... так мене вистачило кілометрів на 50, і це в якості пасажира.
Ну вистачить напевно про зовнішність. Напишу трохи про технічну сторону ...
Двигун млинець бомба! як на свої 1.6. Крутний момент 270нм роблять свою роботу, порівнював з багатьма і я Вам скажу фору дасть багатьом класом вище, перевіряв. Коли 2х літровий бензин на ауді під гірку "тухніт" я його обжену при повному завантаженні, і це на швидкості 100-120км / ч.
Витрата палива: що сказати, радує. Бортовий якщо і бреше то грам на 50, перевіряв по заправкам поїздка на Київ, на море окрема заправка, по місту окремо, цифри такі: траса на швидкості від 100 до 130 (110-130км / ч крейсерська) - 3 ... 4.5л / 100км, 160км по трасі змушує двигун їсти вже до 8л на 100, але їхати можна тільки на нормальній дорозі як наприклад траса Київ-Одеса. Витрата по місту при середній швидкості 34-37км / ч складає 5.2 ... 5.5; змішаний сказати не можу бо катаюся або в місті або далеко за місто на крейсеркой швидкості ...
Обкатка була до 2500км, хоча всі говорять 3000-5000км ... про як. Після обкатки довелося знову звикати до машини ... Зміни торкнулися роботи коробки і двигуна, але коробка це ваще окрема тема, про неї нижче ... движек почав "гарчати" голосніше, ох як же ш мені подобається цей звук))). Чути, що їде "Тигр" а не якийсь "пищали" бензин, і навіть не думайте порівнювати з кашляючих дизелем якого нитка самоскида радянського, ну в загальному я навіть Обезшумка двигуна робити нехочу! Також додалося обертів при наборі швидкості, не багато правда але є такий момент. Робочі обороти в місті 1700-2800 (2600-4000 при розгоні в режимі спорт), дарма смієтеся, режим спорт є! про це далі.
Коробка "перепіхунців" - робот 6ти ступінчаста. Толі автомат, толі механіка, ніхто точно не знає різницю, багато ругаюцо на неї, деякий кажуть "недоробок" кокой-то ... Думок багато, але ось вам практичні спостереження: коробка автомат з можливістю механіки, секвентально (підрульові пелюстки) механіка працює навіть в режимі авто, якщо я бачу, що їй в напряг - примусово знижую, це також допомагає гальмувати двигуном, але система не дасть вам включити передачу не підходить за оборотами і дорожню обстановку!
Десь читав, що Робот не в змозі реалізувати "Кік даун" - БРЕД! На будь-який передачі реалізується на ура і без напрягу! Але не вище 130км / ч, чому розповім пізніше ...
Кажуть робот не може бути адаптивним, та фіг вам в праву руку: після дружини коробка хвилин 15 звикає до моєї манери їзди, я не лихач, але і задніх НЕ пасу, вона ж їздячи більш розмірено чтоли, коротше коробка таки адаптивна.
Та й ще, я там писав про режим "спорт" так ось: коробка налаштована на економію, тому поводиться тихо, спокійно і розмірено Але, якщо раптом, Вам захотілося драйву, вона (КПП) таки може вам його надати, природно це не 2.5 битурбо і чекати від неї понад швидкостей не варто, але в сидіння утискує !, практично на будь-якій швидкості до 120 км / ч.
... Є звичайно і мінуси, але це скоріше питання ціни, бо роботу потрібно друге зчеплення для плавного і швидкої роботи коробки, а у нас ток одне, тому спостерігається деяке "зупинитися" стан (невеликі провали між передачами), але якщо звикнути до алгоритму роботи кпп, то провали можна нівелювати педальку газу.
Про коробці начебто все, далі про гальма: гальма здеся звір, з запасом потужність, але дуже гострі і потрібно довго звикати. Але мене вже не раз рятували!
Гальмо стоянкове в нашій "вибухівку С4" електронну! Розумний падло !!! Ключ з запалювання витягнув, він сам машину на гальмо поставив, першу включив на газюльку натиснув він сам з "ручника" снялсі - шайтан система ...
Рульове управління: інформативне, з легким відгуком, тоісь передає дорожні хвороби на руки водія в розумних межах, що не напряжно на руки, при наборі швидкості трохи важчає.
Кстате про кермі: він тут мультики кермо, продуманий і ергономічний, все що потрібно і на потрібному місці.
Чого там у нас ще, ну підвіска звичайно не фонтан, але це вирішується заміною сайлентов "в заду", поки не зважився на заміну, але близький той момент ... Все хто їздив поруч в какчества пасажира кажуть що машинка досить таки м'яка. У поворотах тримається впевнено але, на рідній гумі раджу не ризикувати зайвий раз.
Всі говорять про пробоях, і таки да, вони є, але за умови що завантажений багажник, саме багажник а не другий ряд сидінь. 60кг в багажник, без пасажирів і вже Гупало, багажник порожній, 5 осіб в салоні - підвіска відпрацьовує всі на ура, без пробивання, парадокс, але факт на обличчя, ну або на * опу кому як завгодно.
Припишіть сюди системи допомоги при водінні таких як ABS і ESP, ESP можна відключити, але не раджу цього робити, мене вже пару раз рятувала ця система на слизькій дорозі, запитаєте де знайшов? да після дощу мокрий асфальт, водії знають що це за звір в мішку (((
Їмо далі. Круїз-контроль звичайний, але мені його вистачає з головою. працювати починає після 50км / год, швидкість можна вибирати як з пам'яті так і самому змінювати з кроком в +/- 1км або 5км залежить від натискання на кнопку ... Обмеження працює теж нормально, правда з гірки доводиться пригальмовувати, сама система гальм не буде ... Також помітив що на круїзі витрата палива менше десь на 0.4-0.6л.
Ще один нюанс: понад 120 км / ч про педалі акселератора (газу) можна забути! Хоча машинка їде 160-170км / ч, справа в тому що розгін на 6й передачі їй дається важко, тому раджу користуватися круїзом! Кнопки управління на кермі тому все як в іграшці просто і зручно. І все ж розганяє комп'ютер краще ніж педалька.
Про що ще не написав? ах да, розетка 220 вольт, корисна однак штука, періодично використовую. І ще система старт-стоп. Штука корисна, але місце розташування кнопки вкл / викл раджу запам'ятати на м'язовому рівні, в тягнучках і на "супер" дорогах з "поліпшеним" покриттям відключаю сію систему щоб не мордувати двигун і всі агрегати даного чуда техніки.
Може чого забув, пишу в 00.26, пізно проте, одна півкуля п'ятої точки вже спить))) Може кому то і мій відгук стане в нагоді ... якщо не стоять питання стесняйтес, відповім. Машині 2 місяці і трохи більше 2600км пробігу.
Підсумок: Машиною задоволений на всі 100%, а мінуси занадто малі, щоб про них говорити в слух, така моя думка.

Плюси автомобіля:
Для мене плюсів багато, але це лише моя думка.

Мінуси автомобіля:
Це не Мерседес щоб шукати в ньому мінуси ...

Рада покупцеві: Беріть дизель в ексклюзіве, воно того варте!

Через 28 днів Віталій дописав: ... пробіг 4780км, машина себе показує з хорошого боку, манера їзди "жвава", задніх НЕ пасемо :) Витрата на 100 км по БК 5,4 (60% місто) комп'ютер не бреше, середня швидкість 35 -45км / ч. На трасі крейсерська 120-130км / ч. Авто пользую по повній, особливо багажник тому завтра їду міняти Сайлент на задній підвісці. Міняти буду у офіціалів, ставлять без проблем - ціна питання 600грн (Сайлент + робота), час 2 години, на гарантію не впливає! є ще мінуса які вирішуються швидко і не дорого: м'які бризковики, бо рідні гидоту, потрібно викидати відразу. Навесні буду ставити металеву сітку на фальшрадиаторную грати щоб Воробей не розгромили радіатор. Про витрату палива: в місті все-таки краще їздити на механіці, вдається ще знизити витрату ДТ, головне тримати обороти двигуна в межах 1500-1750 об / хв, плавність перемикання кпп + зниження витрати, роботи кпп майже не відчувається.

Через 1 міс. і 9 днів Віталій дописав: Накатав вже більше 5тиш км, останні 300км на нових сайлентблоках - висновок міняти однозначно !!! Коштує це не так вже й дорого, займає півтори години часу а результат ... на нерівностях машина відчуває себе впевненіше, пропала хиткість, трохи знизилися крени в поворотах, перевіряв по бездоріжжю при повному завантаженні - ніяких нарікань, ще жодного разу не "пробило" підвіску, відчував по-звірячому :) разом з цим замінив бризковики на гумові, немогу нарадоватсо, за нашими автобанах то, що потрібно.

Через 2 міс. і 29 днів Віталій дописав: Пробіг 6500км, нині зима, трохи про грубці і витраті палива. Машина стояла на вулиці, вдень сніг, увечері почав танути і, мороз! У підсумку на всій машині лід в палець я в жаху ... замок відкрився, двері теж. Машина відтанула через хвилин 12-15, обдув лобового впорався (на вулиці було -8, було б більше напевно не ризикнув би навіть відкривати :)) Клімат поки справляється зі своїм завданням, але ще не сильно холодно тому повної оцінки не поставлю ... витрата збільшився в середньому до 6 л \ 100км, клімат працює постійно, манера їзди "спритна". Заводиться двигун так само як і влітку, без напрягу але зараз чекаю 3-5 секунди поки прогріваються свічки. Системи допомоги при водінні ніяк не дають кинути машину в занос на швидкостях до 60 км \ год, вище не пробував ніде. Гальмо стоянки, він же ручник здеся електронний і млинець розумний, на місці машину не розвернеш на льоду, але і з машини не випустить поки не поставиш на гальмо! Одним словом, є свої ЗА і ПРОТИ а пріоритети виставляти вже Вам. Мене моє "возідло" радує.

Я той, хто довго чекав С-Елізе, тестував його на самому початку березня - сподобалася ходова. Був з грошима, але не було необхідної комплектації і кольору в найближчих салонах (Кіровоград, Черкаси, до Києва т читати відгук

Запал на Сітроен ще рік тому, коли товаришеві вибирали авто до $ 20.000. Але вибрав він шевіков Авео ... У кожного свій смак і про нього не сперечаються! Особисто мені Сітроен сподобався зовні, ну і ціна не виділялася читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б / у Citroen C4

Загубився, до сих пір зрозуміти не можу нафік там антрісолі?
І тут побачили ми рекламу Сітроена С4?
Припишіть сюди системи допомоги при водінні таких як ABS і ESP, ESP можна відключити, але не раджу цього робити, мене вже пару раз рятувала ця система на слизькій дорозі, запитаєте де знайшов?
Про що ще не написав?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов