Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 1998, 420.000 км
КПП, привід: хутро. , передній
Двигун: 1.9 дизель
Кузов: фургон, 3 дв.
Витрата палива в місті: 6.0 л / 100 км, по трасі: 4.5 л / 100 км, середній: 5.0 л / 100км
Хочу написати про свого колишнього автомобильчике невеликий огляд з метою допомогти визначитися у виборі, можливо хто хоче купити саме цю марку. Купував його кілька років тому вже досить старим, вірніше сильно ушатан то він і не був, просто скажемо так вимагав уваги. Движок працював відмінно, ходовка ж була ніяка. Посмогал з вибором товариш уже мав певний досвід володіння берлінчікамі (у нього невеликий свій автопарк цих машин розвізних, їздять торгові представники пром.группи, а вже як вони їх ганяють і в хвіст і в гриву то самі повинні розуміти. Саме він мені настійно не радив брати після 2000 року екземпляри свіжіші та ще з бічної дверцятами (кволі дуже до того ж примхлива електроніка двигуна), радив звернути свій погляд на 97-99 рік випуску без бічної дверки (простіше вони і міцніше на кручення). Чому саме Сітроенчік? та тому що у перше суцільна оцинковка а по-друге був сумний досвід володіння до цього Рено-Канго з його горезвісними коробкою і задньої балкою, що стали притчею на язицех - для вантажу він не годиться! Ну що сказати? Купив, подшаманіть, зробив ходовки один раз і забув, з Відтоді за кілька років намотав майже 200000 км без будь-якого ремонту, якщо не брати до уваги витратних матеріалів, в цілому дуже задоволений! Пізніше продав і купив 2006 року НДІ свіжіше - не те пальто, примхливий дуже, обслуга дорожче, шкодую дуже.
Плюси автомобіля:
Невибагливість, прохідність, комфорт, місткість, економність. Непоганий варіант для бізнесу і сім'ї - викинув перегородку, вкинув трансформер, врізав затоновані скла, обшив утеплив-обесшуміл своїми силами простіше і ось тобі готовий мінівен вже, а штрафи за те, що вантажівка якщо хто скаже так то для лохів - згідно вимог ПДР не забороняється перевезення людей в кузовах вантажних а-лей і фургонів, а хто не знає цього так це його проблема і знахідка для кмітливого Гаєр! У всякому разі у мене не було за весь час жодного прецеденту. Головне ззаду диванчик або крісла наглуго не закріплює а робити відкидними або знімними, щоб переобладнання не пришили, і все буде ОК. Ах, так забув сказати - ще автомобільчик теплий дуже і затишний і в ньому зручно подорожувати і спати вдвох, не вдаючись до послуг готелів!
Мінуси автомобіля:
По особливому рахунку їх як би і ні, якщо не брати до уваги вікових - окислюються контакти там або діряві шланги, що лопнули ремені приводні - міняйте все згідно регламенту і проблем не буде! Потребує уваги періодична регулювання клапанів, нехтувати не варто ну і грушу підкачки з пластиковими дубовими бистрос'емамі, можливо і старим штатним пластиковим корпусом паливного фільтра щоб уникнути проблем при настанні холодів внаслідок підсмоктування повітря краще відразу викинути, перейшовши на звичайні дюритові топлівопроводи з черв'ячними хомутами, бензонасос підкачки ВАЗ і цілісний фольксвагеновский металевий паливний фільтр-о проблемах забудете назавжди! Так, і рівень масла в КПП все ж іноді дивіться, щоб не загула - зазвичай при заміні кульових висувається піввісь і масло непомітно йде, так і ездиют потім без нього, поки не загуде ...
Рада покупцеві: Однозначно - купувати, але тільки простий невибагливий 1.9 дизель КСУД або ДВ8 без турбіни і примхливої електроніки (ТНВД - проста механіка на тросі) і ні в якому разі не 2.0НДі - з електронікою і дорогими форсунками на нашій солярці замучили! Якою б привабливою не здавалося машина зі зсувними бічними дверима, але для справи я б її не брав - хисткий кузов дуже, на поганих дорогах з часом виникають тріщини в її отворах, чого не спостерігається без боковухі, а залазити однаково зручно що через відкинутий трансформер, що через двері (вузька вона дуже!). Та й шансів менше, що до цього машину нещадно укочували в таксі і втюхували потім вам - на жаль, ми не в Америці, і минуле кожної машини в ебд сто і сервісних центрів у нас поки нажаль не вбівают.смотріте ходову - стукає, відразу на СТО, щоб не потрапити як і я типу там кульові поміняти або Сайлент і все а насправді там внаслідок нехлюйства попереднього наїзника (не дивився зовсім, болти чи не затис на Цанга) роздовбані кулаки під пальці кульових, наслідок - дорога заміна в зборі обох! Дивіться всю електрику щоб працювала, замки дверей (дрібниця, але мудохаться, я скажу вам, не айс!) Задні колеса якщо матом - задня балка під реставрацію або заміну (знову ж все через нехлюйство колишнього наїзника все це), задоволення не з дешевих! Двигуни дуже надійні не побоюся сказати, напевно так і є, що мільйонники так як а-ль сумарно під півмільйона накатав і уваги не вимагає, масло не їсть. Єдино, якщо поїздити, розкриєте кришку охолодження і він дме гази (на трасі на швидкості покаже відразу і порве всі патрубки нахер), то тут не прокладка як стверджує продаван а капец голові а то і блоку стопудово перегрів попередній розумник і намагається вам втюхати, можете йти або нехай скидає на вартість двигла і установки! Також як і якщо двигун чхає і димить, а він каже що це клапана "всього-на-всього" - з досвіду, їх там уже немає! Так начебто описав і все, буду радий якщо допоміг кому то і завжди відповім на всі питання. С ув.
Для перевезень до 0, 8 т чудовий авто. Вантажний фургон 3 м3. При експлуатації зарекомендував як зручний, практичний, маневреність - одним словом гідний авто, для міської так і сільської місцевості читати відгук
Автомобіль в Україні 2, 5 года.Пробег по нашим дорогам більше 100.000 км. Оре "як німий". За три зими один раз не завівся при темп.-23град. Найбільший плюс для мене це м'яка підвіска читати відгук
Автобазар InfoCar.uaПродаж б / у Citroen Berlingo
Чому саме Сітроенчік?Ну що сказати?