Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 2005, 185 км
КПП, привід: хутро. , передній
Двигун: 1.9 дизель
Компл .: повний фарш
Кузов: мінівен, 6 дв.
Перепробував майже все !!! але після Віваро просто більше ні хочу іншої машини ну хіба тільки більш свіжу модель. Шкода тільки що маленька. Ось хочу спробувати мований, щоб на всі випадки життя вистачило. Ну що сказати машина дуже гідна, головне під час все міняти в ступеня зносу. На ринку на Віваро є все і без приувеличения. Запчастини не дорогі. Мені дуже подобається! Машина гідна поваги в усіх відношеннях, особливо по цене !!! Єдиний мінус опель Віваро примхлива а до топлева. Потрібно заливати тільки євро дизель, інакше можна потрапити на форсунки, а форсунки на Віваро ой які недешеві !!! Ну я вже говорив - що скупий платить двічі, машина тож дуже економічна і Екном на хорошому паливі це приступления по відношенню вас і вашої конячки :-) !!!
Плюси автомобіля:
Дуже сучасно виглядає, комфортно не примхлива якщо спрстим 1.9 турбодизелем дуже економічна і трудова конячка.
Мінуси автомобіля:
Практично ні.
Рада покупцеві: Головне не купити биток або зібрану з декількох машин. І дуже важливо заміна на оригінальні нові запчастини !!!! Тоді проблем немає і не буде. Жадібний платить двічі. При покупці не посоромилися заглянути навіть у вихлопну трубу. Не вірте на слово! Комп'ютерна діагностика покаже дуже багато! Більше ніж вам розкажуть продавці. До речі бариги дуже боятьс саме комп'ютерну діагностику. І останнє не полінуйтеся заехат на розвал сходження і перевірити її по хововой чи варто на своїх місцях, чи немає деформації кузова, і мн. Др.
Fan-Fan 7 роківАндрій, що не лякайте народ ... фіатовських 1.9JTD (переносити і на Опелі) практично всеїдні, відмінно катає на будь-який солярці з українських брендових заправок (хоча я більше віддаю перевагу KLO & WOG) ..... рекомендуеться чистка клапана EGR (краще кажждий рік ... процедура Нескладна і можна зробити навіть самому)
+1 ВІДПОВІСТИ Fan-Fan 7 роківа по самій машинці, напевно відмінний варіант використовувати як семіместку (у кого велика сім'я або по роботі є потреба) ... у Добло Максі корми виглядає якось важкувата (на мій смак); ВАГ Т5 жорсткий і ломучій; Мерси набагато дорожче і кузов неоцинкованої; все інше теж сильно дорожче ..... удачі Вам
-1 ВІДПОВІСТИ Автор відкликання 7 роківЯ не лякаю! hdi двигун саме так себе і поводить, що не скажеш за протсо турбовані двігателі.но всерівно від поганої саляри машина гірше їде ...
+1 ВІДПОВІСТИ Івасик 7 роківПрочитав відгук Андрія і не зрозумів в чому ж полягає ЕКОНОМІЧНІСТЬ Віваріка? Якщо міняти якісь гумки в міру їх зносу, це одне, заправлятися соляркою на фірмових АЗС, за ціною АІ-95 (що абсолютно не гарантує якість палива) то це інше. Автор так-же скромно промовчав, що ремонту підлягатиме вся паливна система + ТНВД + заміна фільтра теж не дешево -ої! Якщо у Вас часом не заникав 1200-1500 S, для усунення цих несправностей, то Ви автоматично потрапляєте на кап.ремонт ДВС.Вот така "економія" .Як каже мій знайомий топлівщік: - "Наша соляру вбиває всіх, після пробігу 200тис. Всі клієнти НАШІ "У Андрія є ще час понаслаждаться десь 15тис.км !. Прошу вибачити за негатив-сам довго їздив на дизелі і так-же радів, продав відразу після першого ремонту !!!
+1 ВІДПОВІСТИ Dмітрій 6 роківВіварік, трафік відмінна машина, економічна м'яка, недорогий в обслузі, він на голову вище за якістю і комфорту Т5, а про дизель розмови це туфта повна, на поганий солярці він тупіший і витрата більше на літр, півтора, чи не заправляйся від трактора і буде тобі щастя
+1 ВІДПОВІСТИ Сергій Пономаренко 6 роківТільки придбав з Голандії 2006р.в., 1,9 CDTI. Перші враження ОК! Рекомендують відразу заміну масла в двигуні і заміну всіх фільтрів. Під что ето мені обійдеться - фільтра і їх заміна? Що можна міняти самому?
-1 ВІДПОВІСТИ zayac_66 6 роківУ мене віварік 2009р. 2.0 CDTI Хочу встановити бортовий кмпютер. Не можу визначиться з моделлю. Підкажіть.
+1 ВІДПОВІСТИ korney1976 6 роківПривіт всім! Хочеться влитися в коло любителів Opel Vivaro. Бомба звичайно. Від'їзд 8 років на шевроле, тут як на джипі. Щасливий дуже!
+1 ВІДПОВІСТИ korney1976 6 роківІ таке питання: все дизельні двигуни з турбіною чи ні?
+1 ВІДПОВІСТИ 77777zxc 5 роківвсім прівет.у мене вже рік опель 2009 рік чесно не нарадуватися але в перебігу року на крився вижимний подшибник на зчепленні. потім генератор загорівся на приладі значок акамулятор і знак стоп зупинився дим з під капота.на станції сказали міняти цілком мужики машина бомба витрата принадність .не зрозумію чому у мене так машина 2009 рік ctdi
-1 ВІДПОВІСТИ Сергій Пономаренко 4 рокиПривіт! Хлопці підкажіть, почала западати педаль зчеплення коли проїду на 5 або 6 якесь у км. Що може бути. Після западання доводиться раз 30 качнути щоб знову піднялося на верх ??? Головний або робочий циліндр проблема або в чому то іншому? Дякуємо. Хай щастить.
-1 ВІДПОВІСТИ Anderr 4 рокиПривіт всім ..... на будь-якій машині треба періодично 1 раз на рік-два міняти повністю тормозуху за правилами прокачування гальм, тобто до появи чистої рідини з штуцера ........ я відкатав на своєму Сеат Алхамбра 2 роки, поміняв колодки, диски і т.д. а потім допер, що до мене х ... рен хто тормозуху міняв, прокачав і мені щастя ...... СОВЕТУЮ ВСІМ ВЗЯТИ НА ОЛІВЕЦЬ - не забувайте !!!!!!!!!
-1 ВІДПОВІСТИ Kozachok16 3 рокиСергій Пономаренко, проблеми может буті две, если немає Втрата жідкості, то ціліндрік, если є те вижимний.
ВІДПОВІСТИ Kozachok16 3 рокиДоброго всім дня! Захотів и сам Залишити відгук про про Віваро. У мене машина 2005 року, з мотором 1.9. Купували авто у 2014 з пробігом 180000 км., В цілому машиною дуже задоволений, це бус з манерою їзди легковика, для которого 160 км. на рік. по трасі за норму. Через не повну 2 роки ЕКСПЛУАТАЦІЇ проїхав 82000 км., Вже и є что розказати. Пріганяв авто сам, тому бачив что беру. За пріїзду в України відразу БУВ чинний ремінь грм, ролікі НЕ міняліся, масло и всі фільтри. Масло и фільтри міняю кожні 10000 км., Досі їзджу на ЕIF 5в40, ще ні коли не доливав. На 190000 км Було замінено: рульові тяги и наконечники, а такоже одна шарова, на 205000 км., Замінів стійки стабілізатора и втулки, (усі запчастини ставив лінфьордер), Наступний ремонт підвіски БУВ на 245000 км., Знову замінів стійки стабілізатора, втулки стабілізатора , две Шахов, и одну рульова тяга. Тоді ж Із серйозною робіт, провели заміну вижимним підшипника, и прокладку піддона (трішки підтікало масло), доречі на 235000 км., Загудів насос гідропідсилювача, его теж замінів. Зараз трішки более 260000 км и машина продолжает далі радуваті, скоро правда нужно буде реставруваті рульова рейку, а так все без проблем. Правда ще один раз Вийшов з ладу датчик колінвала и росходометр Повітря. Альо в загально машина супер. Не так давно ее чіпував, тепер їде ще краще, и розхід зменшівся. (В Середньому + 15% потужності, десь 85 кіловат) При швідкості до 110 км й 5 передачі спокійно Вкладай в 7 літрів, по Києву у Середньому 8.5 літра (перевірів НЕ один раз). Переживає перед тім як чіпуваті, но воно того Варта. На машині окрім насоса гідрача и в іжімного Нічого НЕ мінялісь, усе рідне.
+1 ВІДПОВІСТИ Михайло Див 4 місяціOpel Vivaro L2H1 2,9 т; AIR; 9 місць хто за Цю машинку Щось скаже ..потрібно для роботи на відстані 3000 км..дякую..ч�� краще взяти Віто 116?
ВІДПОВІСТИв принципі якщо вчасно міняти деталі, то тоді і не дорога в обслуговуванні. дізнавався у автослюсаря капиталка варто 10000грн., це двигун 1.9. а в 2.5 ресурс до900000 -1000000т.км 2.5 він ще не разбир читати відгук
Довго вибирав свій наступний бусик. Попередня машина у мене був Nissan Vanette. Тому шукав передньопривідною і по-швидше. Та й хотілося щось трохи більше. Спочатку доглядав Transporter VW читати відгук
Автобазар InfoCar.uaПродаж б / у Opel Vivaro
Під что ето мені обійдеться - фільтра і їх заміна?Що можна міняти самому?
Після западання доводиться раз 30 качнути щоб знову піднялося на верх ?
Головний або робочий циліндр проблема або в чому то іншому?
? краще взяти Віто 116?