Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 2004, 185.000 км
КПП, привід: хутро. , передній
Двигун: 2.8
Компл .: base
Кузов: седан, 4 дв.
Брав із пробігом і в кілька занедбаному стані, але за малі гроші :-). Вклавши близько 3000 грн і їжджу вже 5 років насолоджуюся. Спочатку лякав обсяг 2.8л, але з часом настало прозріння. Якщо машину не крутити більше 2000, то витрата по місту 12-13 літрів, а цього по місту вистачає в полне, враховуючи сумашедший крутний момент, то перемикатися практично не треба. 1-3-5 і на швидкості 60 км / год їдеш без втрати динаміки. Якщо треба покарати який-небудь лансерок, не по мотору борзий, то на 2-ий вже 120 за 7.8 сек, правда, витрата :(. Балував спершу струму бензином з брендових заправок, але в міру кризовості потихеньку почали заправлятися на різних смітниках, на динаміці звичайно позначається, але незначно, а на витрату істотно. Одна тонкість: машине потрібно хоча б раз в день дати "просратися", щоб очистити свічки від нагару, інакше ковбасні на холостому ходу забезпечена. Двигун V6 любить хороше паливо і масло. Якщо їздити спокійно то витрата масла не лякає зовсім 100-150 гр на 1000 км, якщо видавлювати мощщу часто шибай то 1л-1000 км, хоча в книжці написано, що це нормально. По місту у мене получется 0.5 л на 5000 км. Свічки ходять 40-45 тис (оригінали), на 110 поміняв всю передню підвіску (оригінал) Фільтри міняю частіше ніж в регламенті, мається на увазі паливний і салону. по електроніці глюків і відмов не було. по механіці теж не було, бо все робилося вчасно, по мануалу. Машина їде по трасі як укопана і на швидкості в 220 поводиться гідно, тільки кілька кермо порожненький. Нормальна крейсерська швидкість 130 км / ч. По салону, все, що не відламали діти на своїх місцях не тріщить не скрипить і виконує свою функцію. Трохи закоротка підлокітник, але це не біда, біда з бендекс стартера вже поміняв 2 штуки. Шумоізоляция чудова, якщо вже й чути двигун, то це слухаючи, не рев, а приємний рик :). Місця в салоні валом і величезний багажник. Салон не мазкий і легко відтирається. Місце водія як і у всіх фольксів без нарікань-просто, доступно, ергономічно. інтуїтивно зрозуміло. Кілька напружує ліва стійка, при повороті іноді доводиться вигібацца непадеццкі. До цього їздив на машинах з большим об'ємом двигуна, але Фолькс краще всіх-адназначна!
Плюси автомобіля:
Вистрілює з перехрестя як куля :) Місця дуже багато. Дуже практичний салон. Ходова прекрасна. Шумоізоляция чудова. Кондей-грубка дивовижні. Довговічна і енергоємна підвіска. КПП перемикається чітко і головне, що короткий хід важеля.
Мінуси автомобіля:
Витрата. Щодо доріг в обслуживаніе, звичайно, можна міцно заощадити, ставити не оригінали, але чи варто? Трохи занизький, особливо це позначається в Києві, де їзда по брівкам це вже не екстрим, а сувора й похмура дійсність. Оглядовість при повороті на ліво.
Рада покупцеві: Однозначно брати, але не америкоса з ним потім мороки багато. І, напевно, все-таки з двигуном 1.8Т. більше антикризовий витрата :)
Щодо доріг в обслуживаніе, звичайно, можна міцно заощадити, ставити не оригінали, але чи варто?