Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 2007, 70.000 км
КПП, привід: хутро. , задній
Двигун: 2.5
Компл .: Basis
Кузов: фургон, 5 дв.
Все нижче написане засновано на реальній експлуатації а \ м ГАЗ 2752 "Соболь". При придбанні а \ м гарантія 1 рік або 30 тис.км. Весь час експлуатації а \ м обслуговувався на СТО, з проходженням всіх планових ТО. Проблеми з а \ м почалися буквально з перших км - на наступний день після виїзду з автосалону виявлений перекіс підвісного підшипника (усунули по гарантії). При пробігу 15-ти тис. Км через обрив подушки двигуна вентилятором обдування двигуна розбиває дифузор радіатора і власне сам вентилятор, шматками пластмаси пробиває радіатор. Все обійшлося в 100 грн. (Буксирування а \ м до СТО), ремонт проводився по гарантії. Одновременноо був замінений (вже за гроші) робочий циліндр зчеплення (потік) Т.к. гарантія на гумовотехнічні (манжета) вироби 10 тис.км. На 35-ти тис пробігу виходить з ладу КПП - розсипався голчастий підшипник 2-й передачі. Як результат побиті блоки шестерень і вал. Ремонт вивлено в 4000 грн. разом із заміною зчеплення на "Valeo" та черговий заміною подушок двигуна, робочого циліндра зчеплення. 41-на тис. Км виходить з ладу муфта включення вентилятора двигуна - 500 грн. з роботою і запчастинами. Так само перестає "тримати" важіль стоянкового гальма. За оцінками "майстрів" СТО 100 грн. за важіль в зборі + 150 грн за роботу. У підсумку на Перова був придбаний сам завзятий язичок за 25 грн. і за 30 хв. замінений своїми силами. На цьому "пригоди" закінчилися. При 60-ти тис. Км проведено повне ТО + в зв'язку із зносом замінені трос гальмівної системи, підвісний підшипник. Що стосується безпосередньо експлуатаційних характкрістік: - масло не "бере"; - їсть 92-й бензин, з апетитом в 10л \ 100км на трасі і 12-13л \ 100 км в місті. Так само зауважу що згадані поломки є типовими, але це отнють не означає що на Вашому а \ м все це станеться. Вітчизняний (СНД) а \ м можна назвати свого роду лотереєю. Мені наприклад все говорять що пощастило з двигуном (витрата бензину), тому що найчастіше становить близько 15-17л \ 100 км в міському циклі.
Плюси автомобіля:
низька початкова вартість прийнятна вартість ТО достатній рівень комфорту
Мінуси автомобіля:
невисока надійність а \ м, що компенсується його вартістю. довжина борта 2, 45м - лист гіпсокартону (2, 5м) не влізе.
Рада покупцеві: У разі придбання нового а \ м найпершої рекомендацією буде заміна зчеплення на більш м'яке "Валео" або "Хола". Дати правильну обкатку. Якщо зможете завантажити роботою 7 м3 або 800-1000 кг купуйте, якщо немає подумайте про пікап (ланос, Канго, добло) з об'ємом в 3, 5 м3.