автомобіль: ВАЗ 21099 2008 р.в.
Наша сеть партнеров Banwar
, Седан, механічна коробка передач, Передній привід, пробіг - 12000 км, двигун - 1.6
Автор: Дмитро (Україна, Запоріжжя) 01.09.2010
Машина просто відстій, і навіть не знаю що у цьому винна Зазовськіх збірка або конструктивні недоліки. До цього їздив на Мерседес 123 кузов 1977 р.в., ВАЗ 21051 1983 р.в. ЗАЗ 1102 1998р.в. На самому початку хочу сказати, що основний недолік це кузов його жорсткість ніяка! стукаєш по крилу або двері і лунає дзвінкий звук консервної банки. Дах, взагалі заслуговує на окрему увагу, навіть від легкого натискання пальцем вона значно продавлюється. Ребра жорсткості там взагалі не варті або їх і не повинно бути .... Замки дверей і особливо ручки просто хвороба дев'яток. Замки підклинюють, ручки взагалі заїдають. Довелося поміняти на євро. Зазори по кузову і їх рівномірність - просто немає слів. На автомобілях радянського періоду і першої половини 90-х кузова були набагато кращої якості. У салоні насамперед відвалилися ручки регулювання дверних дзеркал. Далі з якихось незрозумілих причин почали самі викручуватися і десь губитися саморізи оббивки .. Сидіння водія взагалі зламалося, здається, там, щось лопнуло, і воно змістилося вниз вліво !!! при моїй вазі 75 кг це вже занадто. У перші ж дні перестав працювати вентилятор обігрівача. Центральний замок стоїть на машині з заводу час від часу мимоволі відкриває двері !!! Оббивка дверей з тканини дуже швидко почала затирається і забрудняться причому повернути їй первісний вигляд неможливо нічим. Панель в принципі виглядає симпатично, але вона дуже сильно дряпається, особливо в місці замку запалювання і кришки бардачка (який до речі ну дуже маленький), ці подряпини не виводяться нічим. Двигун досить динамічний, також він завжди заводився з півоберта. До недоліків я б відніс його нав'язливе прагнення до перегріву. Влітку навіть не в дуже жарку погоду про активний водінні можна забути. Після першої хвилини в тягучці вентилятор починає сильно ревіти. Як - то поліпшити ситуацію з перегрівами не допомогли ні регулювання ні що. Коробка передач в принципі працювала нормально, проте, після 5ти тисяч з'явилися якісь шуми, чіткість включення передач можна назвати задовільною. Керованість автомобіля також залишає бажати кращого. Насамперед позначається занадто легкий кузов, в результаті чого автомобіль практично літає по всій дорозі і нишпорить, на ямах я вже взагалі мовчу. Не знаю, може хтось скаже, що у дев'яток мовляв зразкова стійкість про т.д. але в поворотах кузов сильно крениться, один раз я взагалі мало не перекинувся. Рульове управління було легким тільки перший місяць, потім кермо став тугим особливо при дворовому маневруванні та паркування. В будь-які ями і тд я не потрапляв і швидше за все причина в зміщенні рульового механізму по відношенню до кузова. Посадку назвати зручною можна але здавати назад завжди було незатишно і напряжно. Підвіска говно, стійки одна назва, опори чашок треба міняти. Гальма на автомобілі практично відсутні. Можливо, ситуації і можна виправити, встановивши попереду вент диски 14 і ззаду 13. не завадить і підсилювач типу спорт або тд. Коли брав друзі радили Ланос, тепер шкодую, що не послухав. Взагалі 99 Запорізької збірки за якістю і комфорту дуже нагадує Славуту. Зараз вже 3 місяці ніяк не можу продати на ринку і в інтернеті їх валом. Буду брати або Ланос або Авео або Джилі, Логан або х його знає, що але тільки не ВАЗ!
Плюси автомобіля: тюнінгопрігодность витрата бензину як по паспорту
Мінуси автомобіля: наші даішники ну дуже люблять цю марку, зупиняють на кожному розі ...
В овечій шкурі
Під капотами звичайних на вигляд "дев'яток" і "десяток" можуть ховатися мотори вельми завидною потужності. І найголовніше - такі авто вже не на полігоні, а в магазині. Останнє повідомлення про цю машину в журналі сходить до серпня 1998 року. З тих пір спливло чимало води. Сьогодні найпотужнішу "десятку" - ВАЗ 21106 збирає тольяттинская фірма "Лада-Тул".