Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгук про peugeot 407, 2007

  1. Peugeot 407, 2007 р.в.
  2. 10000 км на 407 Пежо
  3. Peugeot 407 1.8-16V
  4. Рада автора покупцям Peugeot 407 1.8-16V 2007 р

Наша сеть партнеров Banwar

Peugeot 407, 2007 р.в.

Рік випуску: 2007

Двигун: 2.0 л,, АКПП

Пробіг: 40,000 км

Купив автомобіль через таких міркувань:
1. Сучасний дизайн, вид у машини дійсно класний;
2. Нова модель, значить ціна сильно не впаде і у уживаного авто (так думав я купував за 31 000 дол. США, а, коли продав, вартість нового була 27 000 дол. США в такій же комплектації).

Проїхав 40 000 км, пробіг не маленький, щоб говорити про недоліки й переваги.

Почнемо з хорошого, т. К. Мені хочеться бути об'єктивним:
- Добре тримає дорогу, навіть на великій швидкості. Достойно поводиться взимку на дорозі, є зимовий режим. Добротна обробка всередині. Величезний багажник.
- Піч і салон швидко і добре гріють. Непогано справляється кондиціонер.
- Хоча є питання до гальмівної системи (див. Нижче), але діють гальма ефективно.
- Відмінний світло.

Тепер про головне:
1. Вийшла з ладу магнітола, три місяці чекав її з Франції і слухав шум коліс, термін, який я чекав, не межа, багато хто чекав по п'ять місяців.
2. Замінили рульову рейку, вона навіть в Жигулях не ламається!
3. Замінив гальмівні колодки на 15 000 км, що вже смішно, хоча залежить від стилю їзди, але колодки внутрішні стерлися під нуль, а зовнішні на 30%. Це говорить про неправильної роботі супортів, які спрацьовують не одночасно.
4. Постійно спрацьовує символ двигуна.
5. Часто доливали масло (через кожні 3-4 тисячі км) по 1 літру, будьте «на стрьомі», стежте за датчиком.
6. При різкому газі «дикий» провал 1-2 секунди, потрапляв в не дуже приємні ситуації, коли потрібно було газануть. Перемикайтеся на тіптронік він в цій ситуації врятує.
7. Постійні стуки в ходової частини.
8. Чи міняли свічки на 30 000 км, на холодну троила.

Тепер про автосервісу: на всі поломки реагують неадекватно - доводять, що ти в машинах нічого не розумієш і так все не погано. Ніколи не визнають, що не праві. Запчастини йдуть довго. Приготуйтеся до довгої затяжної війни з ними. Я думаю, що це стиль роботи нав'язаний французами, а може і плюс наш менталітет.

керованість;
Сучасний екстер'єр;
Якісна внутрішня обробка;
Величезний багажник.

Часті поломки;
Неадекватний автосервіс.

джерело: www.autonavigator.ru

10000 км на 407 Пежо

Після довгих сумнівів придбав тест-драйвовскій пежо 407 з дуже хорошою знижкою, практично в 170000 рублів і пробігом 600 км. Стан машини дуже гарне, салон не загиджений, все сподобалося.

Почну з салону. Сидіння велюрові, але не брудняться, в колір кузова. Дитина брудним черевиком встав на сидінні, я просто рукою змахнув, так навіть плями не залишилося. Салон дуже приємний, приємні для ока вставки під дерево, інформативна панель приладів. Консоль вимагає звикання, так як кнопок багато і вони одного кольору (вночі). Склопідйомники не мають чітко вираженого розмежування в зусиллях на кнопку відкривання. Довелося звикати (але це після японця). Користуватися компом спочатку прикольно, але потім розумієш, що деякі важливі функції можна було і вивести окремою кнопкою. Меню складне, але інтуїтивно все зрозуміло. Багато хороших функцій. Поліз в інструкцію один раз - подивитися, як зробити, щоб клімат-контроль з боку водія і пасажира регулювався одночасно. Відповіді не знайшов, довелося в салон дзвонити, там роз'яснили. Сідухі м'які, зручні. Махнув на вихідні в Виборг, спина не втомилася, здивувався. Ззаду зручний підлокітник з боксом під дрібницю і підсклянник, є люк для лиж, мені актуально. Позаду місця достатньо, але не сказати, що багато. Є обдув задніх пасажирів, крім ніжного. Підлокітник передній теж в тему, має 2 положення висоти. Коротше, салон мені подобається, практично без нарікань. Шумка мене влаштовує, в мазді 6 гірше. Передні стійки можна було зробити по вже, але якщо не сліпий, дорогу побачиш. Зробивши дзеркала заднього виду, французішкі познущалися, але до обсягу того, що можна в них побачити, швидко звикаєш і нормуль. Здивувало відсутність підсвічування режиму роботи автомата. При цьому на самій панелі приладів він є. І взагалі, приборка оч гарна. Музика влаштує більшість водіїв. До клімату нарікань не маю. Авто режим і все.

Багажник місткий, але його отвір узковат, дитячу коляску просунув насилу. Добре продумали, що багажник можна відкрити з кнопки, а можна з брелка. Запаска повнорозмірна.

На ходу машина плавна, я б навіть сказав, дещо ватяна, підвіска пружної. Дорожні шви відпрацьовує непогано. Керованість відповідна, реакція на кермо не блискавична, але достатня. 2 рази за 10000 км несильно пробило ліву стійку на швидкості 130 км / ч. Повільніше, думаю, нічого не пробив би. Авто не для гонок, 143 коня, мабуть, погано годували в дитинстві, а ще й в таку важку віз запрягли. Але для тієї їзди, для якої ця машина призначена, їх вистачає цілком. Якщо чого, врубать тіптронік і вперед. Були незрозумілі реакції двигла на натиснення педалі газу, але тільки якщо авто ледве-ледве котиться на першій. Виправляється перепрошивкой чогось у офіціалів під час ТО-1 (20000 км або рік). Гальма хороші, але і вага авто хороший, це потрібно пам'ятати. Колію практично не відчуває, до 160 км / год по прямій дорогу тримає добре. Швидше не розганяв. Середня витрата становить 10-11 літрів на 100 км при змішаному режимі. До Виборга (від будинку до будинку 820 км) доїхав на одному баку в 70 літрів. При цьому ще в пробці в Пітері простояв 3 години (чого так поперся?).

Робота автомата AL4 не завжди логічна, може в непотрібний момент перейти на більш високу передачу. Тому в пробці я тупо включаю 1 на тіптроник. Особливість автомата в тому, що його придумали французькі генії. Цей агрегат потрібно гріти перед поїздкою, інакше він попросить його замінити або відремонтувати за мізерний пробіг. Тому доводиться включати знову ж на тіптроник першу і поки їду по дворах, тримаю обороти 2000-2500, прогрівається за 1-2 хвилини, але з вимкненим кліматом. Якщо гріти машину з кліматом, можна довго чекати, коли стрілка температури поповзе вгору. В принципі, це не напружує, завів, клімат OFF, першу і поїхав. Автомат 4-х ступінчастий, це теж не говорить про його сучасності. Але, що найдивніше, на 308 пежо і новий Сітроен С-5 все одно ставлять ці автомати, модернізували там чогось і все. Коротше, уважно треба ставитися до цього агрегату.

Інших якихось особливостей авто, що можуть призвести до проблем, в загальному немає. Підвіска і двигло досить витривалі. Знайомий 3 роки ганяє, тільки у нього механіка. Позапланово не ремонтувався. А у батька знайомий таксист в Ростові взагалі 200000 км пройшов. До сих пір на ній їздить. Кліренс машини не великий, так що краще по асфальту. Передній звис, звичайно, маленький. Але варто при паркування не котитися до характерного звуку, а зупинитися трохи раніше, і проблеми немає. Або взагалі, паркуватися задом, як я і роблю в основному.

Литі диски у пежо - для мене був сюрприз. Не всі сервіси беруться їх балансувати, так що в інеті довелося пошукати відповідний шиномонтаж ближче до дому. Ціни вище, ніж просто колеса зробити, але не раздевательскі. Точну ціну не називаю, тому що не пам'ятаю.

Якщо в кратце, то хороша, комфортна машина, що не призначена для гонок, але з можливістю швидко прискоритися в разі потреби. Якщо брати б / у, то тільки після хорошої діагностики.

джерело: avtomarket.ru

Отже відгук про 407 пижик (служебкі), навіть не відгук, а відгук-порівняння з Хонда Акорд Вагон (свій) (ПЕЖОВОД не штовхайте! :)). Ну-с по порядку:

1.Екстерьер.
Обидві тачки володіють яскравою зовнішністю, такі собі «поворачівателі голів», постійно все розглядають! Звик до цього ще на Акорді. :))) У пижика мені особливо подобається корми (кажуть дуже схожа на Ауді попереднього модельного ряду). Мордочка звичайно на любителя! ;))) Профіль-красивий.

2. Інтер'єр.
Салон у Акорду простіше, все-таки минуле століття (модель 1997 року), але не простецький і дуже зручний і лаконічний, нічого зайвого (немає навіть підігріву дзеркал і дупи). У Пижа салон ошатний! Сріблясті вставки, м'яка панель, білі шкали. Але, оцифровка непарна, тобто 10-30-50- ... і т.д. км / год, що не звично і отже незручно! Навіщо щось стоїть датчик температури масла. Є датчик дощу і світла (зайві прибамбаси, але приємно). Підсвічування дратує яскраво морквяного кольору, вночі погано зчитується інформація. Майфун читає мп3. Акустика приблизно однакова, хоча в Пежо 6 динаміків, а в Акорді 4. Дуже не сподобалися кнопки склопідйомників, ні на водійських дверей, ні на пасажирських, знущання якесь (гірше ніж в 14 тазику), хоча з автодоводчиком, дуже зручна функція.
Сидіння зручні в міру. Після довгої їзди спина затікає і ж.па віднімається (або навпаки), чого в Акорді ніколи не спостерігалося, та й взагалі посадка в Акорді удобней.Отделка сидінь в Акорді приємніше на дотик і на вигляд.
Подрулевой важіль управління Майфун знаходиться в «сліпий» зоні (в Акорді взагалі немає).
Двері у Пижика великі і важкі (напевно через каркаса безпеки, все таки машина один з лідерів по пасивної безпеки), закриваються дуже туго, мабуть поки нові.
Дзеркала заднього виду маленькі і розташовані не дуже вдало, що заважало поставити їх традиційно в кут вікна, не зрозуміло! Передні стійки дуже широкі, за ними легко «ховається» Окушко! Однією мало не в'їхав в зад!
Але САМЕ незручне в салоні це важіль МЕХАНІЧНОЇ КПП. Як то кажуть «No comments».
Бардачок Пижика об'ємний і з охолодженням, пива влітку в спеку багато поміститься! :))) Хоча лист А4 не влазить через складну внутрішню конфігурації. У Акорду бардачок вертикальний, дуже зручно документи складати.
Дуже сподобалася звукоізоляція в пижик, в салоні тихо, навіть не чути двигуна, на кермі, на важелі КПП, що не корпусі немає вібрацій, то що двигун заведений, можна визначити тільки глянувши на тахометр!
Багажник у Пижика дуже великий і відкривається прикольно, треба натиснути на нулик, на табличці «407» на кришці багажника. Усередині 2 додаткових відсіку в нішах крил, правда чомусь без обробки (метал, дроти, клемні колодки, все назовні), в Акорді відсіків побільше і все з обробкою, все цивільно і акуратно, але зате у Пижика повнорозмірна запаска, а у Акорду банан! Розміри багажників не порівнюю, тому що Акорд універсал, а пиж -седан, тут все зрозуміло.

3.Ходовая.
Пижик-дуже жорстко (хто там казав що Акорд жорсткий не знаю!) Ями проїжджає з таким брязкотом, що серце кров'ю обливається! Швидкість відчувається дуже добре, більше 90 їхати не хочеться! У Акорду комфортна швидкість 120, та й вище, теж добре. Зате у Пижа є ESP!
Кермо важкий, на Акорді у мене перемикач стоїть в самому «легкому» положенні і кермо крутиться мізинцем!
Керованість у Пижа непогана, але у Акорду краще на голову, позначається плюс до всього низькопрофільна гума на 17R, а у пижа 16R, високий профіль.

4.Дригатель.
Ну після Акорду 2,4 -160 хондовских коней, Пежо 1,8 - 125 пежоконей задушених під Євро-4, взагалі овоч! Від деяких маневрів доводилося відмовлятися на стадії їх виконання, помилково припускаючи, що під педаллю є запас тяги, як в Акорді!
Незрозумілий провал при рушанні, що б нормально рушити потрібно крутити движку (заглох пару раз на підйомі на Чернишевського, чим викликав невдоволення сзадистоящей :)) Взагалі мотор оживає після 4000 оборотів. Нудно!

5.Расходи.
У Пижа 12 на 100, у Акорду 12,5-13 на 100! Не смішно! 0,5 літра дають таку різницю в очученія. Хоча Акорд по ПТС важить 1380 кг, а Пиж по ПТС 1475кг, а по інструкціі- тисяча п'ятсот сорок сім кг. Здивувало!
Підсумок.
Акорд ессно краще, що і слід було очікувати. Але порівнюючи з іншими машинками, лансер, лачетті, королла, Меган, авео, акцент, Авенсіс, фокус, соната, Церато, елантра (я розумію що машини з різних класів, але ми вибирали саме з них) ми вибрали Пижика і в принципі задоволені !
PS. Поки писав відгук (2 дні), жодного разу не сідав на Акорду і мені все більше подобається пижик!
PPS. Фотки не викладаю, тому що машини не найрідкісніші та їх можна подивитися хоч в каталозі, хоч на вулиці.

джерело: www.drom.ru

Peugeot 407 1.8-16V

За дизайн - відмінно! Незважаючи на те, що авто в продажу вже 6 років, до цих пір не ріже око.

Ергономіка - добре. Помітних промахів за час експлуатації не помітив, але є деякі дрібниці. Наприклад відсутності доводчика стекол (кілька разів забував закриіт праве вікно). Або не зовсім зручний лівий підлокітник (лікоть починає відверто хворіти після 4-6 годин за кермом).

Комфортабельність - тут задовільно. І головна причина - наші дороги! На хорошій дорозі машина отримала б тверду четвірку, але на наших покриттях постійно відчуваєш дрібні нервоності, стуки підвіски.

Оздоблення - добре! Матеріали дуже пристойні. Пластик - м'який. Підгонка точна. Скрипів і шумів не помічено.

Сервіс - цілком доступний. Які траплялися поломки, виправляли протягом одного дня.

Адаптація до РФ - троечок! І не більше! Кліренс - НИЗЬКИЙ, при водія і пасажира падає до 13-14 см, що в поєднанні з Магк підвіскою, довгими свесами і стирчали на 3 см (а це кліренс 10-11см) ребрами жорсткості - чіпляє за все, що можна! Гляньте на Пассат! Його стандартні і без виступів 16см спеціально для РФ збільшили до 18 см.

Надійність - добре, але із застереженням. Серйозних поломок начебто не було за одним винятком, а по дрібниці постійно щось вилазить (то стійка загримить, про пружина заскрипить).

Ходові якості - добре. Якщо дорога більш-менш пристойної якості, то машина пливе. На меж.городе комфортна швидкість 150-170 км / ч. Дорогу тримає цілком пристойно, та й по осях - радує. Всі замети досить прогнозовані. Управління на кермі з ухилом в гостроту.

Ціна / якість - добре! За 630тис. можна взяти ДУЖЕ некволу базу з 9 подушками, абс, ЄСП і багатьом іншим. За 700 можна розраховувати на 2х літровий автомат (правда автомат тупуватий).

Імідж - тут добре! Це не заежнний фокус і не «народний» лансер. Це щось оригінальне і приємне.

За час експлуатації зіткнувся з наступними проблемами:

Взимку, в «-25» лопнула гумова прокладка під датчиком температури охолоджуючої рідини. Через це протягом тижня весь тосол витік. Я як раз їхав з Грозного в ВЛД. 700 км проїхав вночі при «-20» - «-30» з непрацюючою грубкою. Це був песець.

На 20 тисячах щось))) ззаду застукало, ну прям як порожня каністра в багажнику)

На 18тисячах нещадно заскрипіло водійське сидіння. Приблизно як диван з 30 річним стажем. Дратувало - жах!

Витрата палива в міському циклі 8,5 літрів при спокон їзді і до 12 якщо топити в підлогу.

Ну ось, пробіг 35тисяч. Собсветнно, з неполадок, як не дивно, більше що нічого не вилізла. Стук ззаду прибрали за 5 хвилин на сервісі, водійське сидіння продовжує іноді поскрипувати. Правда дуууже рідко і непомітно. Я думаю - схуднути треба і проблема піде сама-сабой) Вже щосили свистять колодки. Мабуть підходить їх термін (заміна на ТО 40000). А ще нарешті «засрать» свічки. 35тисяч на нашому бензині - непоганий результат! Трохи розбовталася підвіска або рульове. Машина стала трохи нишпорити. Але схильний списати це на мою манеру їзди, тому що купини і ями зазвичай не об'їжджаю, а навпаки додаю газу.

Ось власне і все. Поки все.

Рада автора покупцям Peugeot 407 1.8-16V 2007 р

  • яскравий дизайн
  • недороге обслуговування
  • невеликий витрата
  • Великі свеси спереду і ззаду
  • Невиской кліренс
    • Ще про цю машину:
    • Відгуки

    Я ось їздив на Лексусі. На трасі на лобове скло і фари мошки налипли, світити став погано і двірники не чистять. Лексус-гуано! Я ось їздив на Лексусі

    Звичайно звичайно. Ніхто і не сперечається! Звичайно звичайно А мошки і навернулися в -30 пічка - це одне і те ж практично.

    Розчарую всіх, хто думає, що у французів сальники з жаб зроблені. Вони німецькі. Розчарую всіх, хто думає, що у французів сальники з жаб зроблені

    А у німців - французькі. А у німців - французькі Євросоюз.
    І що, німецький сальник потік? Так не буває! І де цей бідолаха мусив шукати найближчий магазин з німецько-французькими гумками вночі на трасі ?!

    П.С. Об'єктивно, розважливо, пояснювальній? П

    Машина симпатична, як втім і всі Пижі, але ось продаваемость на вторинному ринку просто біда. Знайомий намагається третій місяць продати 2-х річний 407 SW. Спочатку пробував в трейд-ін здати, але там давали стільки, що простіше в ущелині скинути. Явно, не сама користується такими попитом машина!
    А чому, цікаво, так стало? 406 раніше дуже непогано продавалася. Пежо 6-ї серії все були вдалими, як і Сітроени на їх базі. А 405 і 205 ще надійніше були. Машина симпатична, як втім і всі Пижі, але ось продаваемость на вторинному ринку просто біда Гонка за електронними прибамбасами вб'є французькі марки.

    Що стосується 406 таж сама тема! Парниша, купивши іншу машину, зараз продає 6-ти річний 406. За два тижні ого дзвінків поки не було. Мабуть захоплення фільмом «Таксі» пройшло і народ «забив» на ці машини! З 407 тут вся справа, напевно, в дизайні. Знайомий працював раніше в пежевском центрі говорив, що з кожним роком продажі падають. Якщо в 308 попрацювали над помилками, зокрема-автоматична коробка, то в 407 йде той же старий автомат. Той же мужик, який продає 407, скаржився, що на машині з пробігом в 25 000 км, зламався блок управління АКПП. Причому, западло, відразу після гарантії!

    П.С. Об'єктивно, розважливо, пояснювальній? П

    1) назвати Гуаном людини і машину не одне і те ж.

    2) Це моя думка, розпинатися перед тобою чому так, не бажаю.

    2roxman Так був досвід, сипалося дуже багато на новій машині 307 в 10 разів краще, навіть 406 краще не на один порядок. Нічого якісно вражає розум в машині немає. Ламається і сильно. Чи не 207, що не 307, а саме 407. Мабуть Франції перемудрили з нею.

    To inellect-iskus: Цілком нормальна Кількість «косяків», одна дрібна поломка и пару Швидко розв'язуваних проблем. До цього їздив на Лансере, так теж були дрібні проблеми.

    To Cruyff: якщо сам не їздив при -30 да 700 км. Цього не зрозуміти. У мене іній був не тільки на бровах, а й в штанях To Cruyff: якщо сам не їздив при -30 да 700 км

    To Roxman: абсолютно згоден, що гумка по датчиком темпратуре - дурниця. Але ПОВІР, цю дурницю ХРЕН ЗНАЙДЕШ В Кабарде або Калмикії навіть днем! А я їхав ноч. До речі, на заміну датчик з прокладкою коштував близько 1000 рублів, а зовсім не 300.

    To Venscorp: на смак і колір товаришів немає.

    To Vshter: це ти точно підмітив, Японки - красиві. Тільки ніжки у всіх крівінькіе To Vshter: це ти точно підмітив, Японки - красиві Ледь ледь

    To Galax: ну хз, мій знайомий за 2 дні продав 2.0автомат 2005р.в. за 450 тис.

    To inellect-iskus: цілком нормальна кількість «косяків», одна дрібна поломка і пару швидко розв'язуваних проблем. До цього їздив на Лансере, так теж були дрібні проблеми.

    To Cruyff: якщо сам не їздив при -30 да 700 км. Цього не зрозуміти. У мене іній був не тільки на бровах, а й в штанях To Cruyff: якщо сам не їздив при -30 да 700 км

    To Roxman: абсолютно згоден, що гумка по датчиком темпратуре - дурниця. Але ПОВІР, цю дурницю ХРЕН ЗНАЙДЕШ В Кабарде або Калмикії навіть днем! А я їхав ноч. До речі, на заміну датчик з прокладкою коштував близько 1000 рублів, а зовсім не 300.

    To Venscorp: на смак і колір товаришів немає.

    To Vshter: це ти точно підмітив, Японки - красиві. Тільки ніжки у всіх крівінькіе To Vshter: це ти точно підмітив, Японки - красиві Ледь ледь

    To Galax: ну хз, мій знайомий за 2 дні продав 2.0автомат 2005р.в. за 450 тис.
    ну і що ти хотів усім цим сказати.

    ну і що ти хотів усім цим сказати.
    Не знаю, що він хотів сказати, а я тобі скажу, що при порівнянні французьких та інших машин у нас діють «подвійні стандарти». Не знаю чому, багато напевно вважають-якщо красива машина, значить не чоловіча. Мені ось навпаки, раніше подобалися такі машини, як Пежо 605, Сітроен ХМ, АР164, СААБ9000, а японський дизайн я ні тоді не сприймав, ні зараз. Тому, купивши на продаж (собі ніколи не куплю) японську машину, відразу починав до неї чіплятися. Повір, в будь-якому японцеві можна знайти до чого причепитися, вольвоводу це зрозуміло, напевно. Чим їх якість краще. Хіба у них оббивка салону менше деренчить на розбитій дорозі? Ні. Або може підвіска міцніше? Навпаки, слабкіше, ніж у французів, і набагато. А в чому тоді «якість краще»? Так ні в чому. Колгоспники приходять працювати в автожурналах типу «Автомира», і висловлюють з їх сторінок свою думку на всю країну. З останнього номера, де порівнювали нові Сітроен С5, Пассат і акорд: "по розгінної динаміці Сітроен програв своїм конкурентам начисто». Дивишся дані в кінці статті, розгін 0-100 у Пасату 8,5с, у Сітроена 9,0 с, у Акорду 9,5 с. Так хто програв? ну і що ти хотів усім цим сказати Або про якість збірки кузова-в статті пишуть «якість кузова німецьке, причепитися ні до чого», а оцінку ставлять на бал нижче, ніж іншим. Або, коли описують особливості експлуатації моделі в Росії, прийнято грати словами. Можна написати, наприклад «підвіска Королли дуже міцна. Амортизатори ходять 80 тис.км, стійки стабілізатора живуть не менше 50 т.км. »Або так:" підвіска Пежо погано пристосована до російських реалій. Стійки стабілізатора зазвичай змінюються вже при 60 тис.км, та й амортизатори не живуть навіть 100 тис.км ». Зовсім по-різному сприймаєш. Просто придивись до текстів статей уважніше, цифри однакові, а подається інформація по-різному. Вчать, як стадо баранів, що має подобатися, а що ні. Що це, якщо не «подвійні стандарти», про які зараз модно говорити? А «віртуальні власники» завжди раді підтримати, і рознести цей сморід по всій мережі.

    http://www.dni.ru/auto/2008/8/12/147134.html
    ось тут рейтинг надійності старих авто

    ну і що ти хотів усім цим сказати.
    Не знаю, що він хотів сказати, а я тобі скажу, що при порівнянні французьких та інших машин у нас діють «подвійні стандарти». Не знаю чому, багато напевно вважають-якщо красива машина, значить не чоловіча. Мені ось навпаки, раніше подобалися такі машини, як Пежо 605, Сітроен ХМ, АР164, СААБ9000, а японський дизайн я ні тоді не сприймав, ні зараз. Тому, купивши на продаж (собі ніколи не куплю) японську машину, відразу починав до неї чіплятися. Повір, в будь-якому японцеві можна знайти до чого причепитися, вольвоводу це зрозуміло, напевно. Чим їх якість краще. Хіба у них оббивка салону менше деренчить на розбитій дорозі? Ні. Або може підвіска міцніше? Навпаки, слабкіше, ніж у французів, і набагато. А в чому тоді «якість краще»? Так ні в чому. Колгоспники приходять працювати в автожурналах типу «Автомира», і висловлюють з їх сторінок свою думку на всю країну. З останнього номера, де порівнювали нові Сітроен С5, Пассат і акорд: "по розгінної динаміці Сітроен програв своїм конкурентам начисто». Дивишся дані в кінці статті, розгін 0-100 у Пасату 8,5с, у Сітроена 9,0 с, у Акорду 9,5 с. Так хто програв? ну і що ти хотів усім цим сказати Або про якість збірки кузова-в статті пишуть «якість кузова німецьке, причепитися ні до чого», а оцінку ставлять на бал нижче, ніж іншим. Або, коли описують особливості експлуатації моделі в Росії, прийнято грати словами. Можна написати, наприклад «підвіска Королли дуже міцна. Амортизатори ходять 80 тис.км, стійки стабілізатора живуть не менше 50 т.км. »Або так:" підвіска Пежо погано пристосована до російських реалій. Стійки стабілізатора зазвичай змінюються вже при 60 тис.км, та й амортизатори не живуть навіть 100 тис.км ». Зовсім по-різному сприймаєш. Просто придивись до текстів статей уважніше, цифри однакові, а подається інформація по-різному. Вчать, як стадо баранів, що має подобатися, а що ні. Що це, якщо не «подвійні стандарти», про які зараз модно говорити? А «віртуальні власники» завжди раді підтримати, і рознести цей сморід по всій мережі.

    http://www.dni.ru/auto/2008/8/12/147134.html
    ось тут рейтинг надійності старих авто

    Ви, мабуть, налаштовані виключно на свою хвилю.

    «Сказати», як ви висловилися я нічого не хотів, а всього лише ВІДПОВІВ на ТВОЇ коментарі.

    І. Цей рейтинг складається американським іхданіем серед американських власників американізованих авто.
    Що ми повинні з нього винести? Те, що Лексус - цілком надійні авто? Так ми це і так знаємо. Або може те, що РенджРовер взагалі відро з болтами? Ну придбай собі новий Вог 4.2, і поїзди на ньому. Я незнаю жодного власника Ренджа (а серед знайомих є цілих 3) який був би незадоволений машиною.

    джерело: avtomarket.ru

  • Ого так поперся?
    І де цей бідолаха мусив шукати найближчий магазин з німецько-французькими гумками вночі на трасі ?
    Об'єктивно, розважливо, пояснювальній?
    А чому, цікаво, так стало?
    Об'єктивно, розважливо, пояснювальній?
    Хіба у них оббивка салону менше деренчить на розбитій дорозі?
    Або може підвіска міцніше?
    А в чому тоді «якість краще»?
    Так хто програв?
    Що це, якщо не «подвійні стандарти», про які зараз модно говорити?
     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов