Наша сеть партнеров Banwar
(Україна, Ужгород) 10.05.2014
Хоча Гольф з технічних і експлуатаційних характеристик максимально відповідав моїм запитам, в кандидатурах на покупку тримав його не в лідерах. В першу чергу через ціни, ну і, неяскравого екстер'єру (тут справа смаку, та й неустаревающей зовнішній вигляд теж плюс). Але, знайшовся смачний варіант, і був куплений Гольф. Двигун дефорсирован німцями з урахуванням реалій нашого палива, але наявних 110 к.с. і 250 Н * м моменту досить для вирішення неспортивних завдань. Движок тягне, що частково, сюрприз після тесту схожою по зв'язці двигуна і коробки у Мегана, де все зовсім мляво, ну і відкриває непогані перспективи любителям чіп-тюнінгу. Авто дуже непогано рулится, і це з урахуванням чесних 16 см кліренсу, пакетом для поганих доріг і гумою 195/65, навіть не уявляю як рулятся європейські версії та на 17-х дисках. За цим параметром в класі з масових непреміум і неспорт марок можна поставити поруч хіба що Фокус (і то при виграшних 14 см кліренсу і 55 профілю гуми) і побратимів по mqb, французам і корейцям є куди рости.
Коробка дозволяє економити паливо, працює м'яко і швидко, і, в більшості випадків, її реакції логічні. Комфорт і зручність продумані ретельно і до дрібниць, все розташовано на своїх місцях, багато фішки є в інших авто, але в сукупності і зручності використання дарують задоволення від експлуатації. Мої улюблені: автохолд - не тільки допомога при рушанні на підйомі, але і можна забути про включення-відключення ручника і необхідність тримати ногу на педалі гальма на світлофорі, і візуалізація і робота парктроников.
Безпека: 9 подушок безпеки і купа пасивних систем.
Трохи дьогтю:
Дорого, машину можна укомплектувати як завгодно, але за будь-чих німці просять хороші гроші.
Надійність (?), Поки ттт, і з огляду на виробника не думаю що все погано, але важко це вимагати для технолочного та інноваційного автомобіля. Якщо цей фактор дуже важливий для Вас, шукайте ненапічканние і перевірені часом рішення. Сам орієнтувався на дизель, мокру 6-ступінчасту ДСГ і балку ззаду, на які істотно менше скарг, порівняно з бензиновими двигунів, 7-ст. ДСГ і багаторичажка.
Хоча вже вивітрюється, але ніяк не міг звикнути до запаху пластика, сідаючи в стояла на сонці машину. Погуглити на цю тему, був здивований, що більшість народних обранців напружує, а деяким навіть подобається. Але, думаю, що таки зекономити ФВ на пластиці. У тому ж Мегане з цим ще гірше, але в 2 рази дешевшою Фієсті запаху не було і в помині.
п.с. Чесно, зазвичай, мені шкода свого часу на такі опуси. Якщо комусь цей відгук буде корисний, то я буду мати підстави сказати, що написав його в знак подяки команді Інфокар за сайт і відеоогляди, які вважаю найкращими на просторах рунета.
Плюси автомобіля: Комфорт і зручність експлуатації на, практично, недосяжне для однокласників рівні. Гідна керованість. Велике число допів, що дозволяють укомплектувати автомобіль під себе.
Мінуси автомобіля: Запах пластика (для більшості не мінус, а "запах нової машини"). У моїй комплектації немає usb. Ціна (якщо брати без або з невеликою знижкою).
Плями на сонці
Так склалося, що поява чергового покоління Volkswagen Golf стає помітною подією в автомобільному світі - на нього рівняються конкуренти, його вважає еталоном спеціалізована преса, а лаконічний дизайн залишається поза часом. Чому? Спробуємо розібратися. А за компанію ми прихопили нові хетчбеки Toyota Auris і Kia cee'd ...
Чому?