Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгук про Dodge Caravan 3.0 л. 2000 роки від игорь з Києва

Dodge Caravan

Наша сеть партнеров Banwar

Рік, пробіг: 2000, 100.000 км
КПП, привід: авт. , передній
Двигун: 3.0
Кузов: мінівен, 5 дв.

Машин було багато, але мікроавтобусів поки не було. По-моєму, з тих машин, що у мене були, єдине, що хоч якось підходить за обсягом і країні походження - це Гранд Черокі. Однак різниця все одно, дуже велика, напевно, можна ще порівняти з Фольксвагеном Шараном, придбаним товаришем. Нехай в порівнянні ще присутній і друга машина - Nissan Primera. Вимоги не змінилися, все як і у всіх - хочеться надійності, впевненості, комфортабельності - і все це за три рубля. В розстрочку на десять років. Насправді, просто весь час шукається компроміс. Від цієї машини потрібно місткість, фортеця "всяких різних залізних деталей" і терплячість в силу використання представником жіночої статі. Крім того, ні в якому разі не хотілося "правильну пацанськи тачку" з особливо потужним двигуном. І ще - щоб ніхто не робив замах викрасти, що випливає з попереднього вимоги. Перед покупкою практично ніякі моделі машин більше не розглядалися. Цілеспрямовано шукалася ця машина, та ще й на обмін. Попередній старенький Паджеро перестав задовольняти категорично. Хотілося щось свіже, плавніше, з АКПП. Салон після Приклади якістю не блищить. Але це - у всіх америкосів так, може, тільки Кадиллак чимось відрізняється. Бачив новий Караван - така ж фігня. Але це не те "недокачество", що у Жигулів. Тут - щось нещільно пригнано, колірна гамма не блищить вишуканістю. І при цьому - нічого ні на яких ямах не скрипить, нічого не відвалюється, все працює. Двері закриваються з приємним чмоканьм, що породжує в підсвідомості приємне відчуття добротності і "залізних" автомобілі. До речі, кузов дійсно дуже жорсткий - в Інеті прочитав. Але найголовніше - ОБСЯГ. Саме з великої літери. Мало того, що прі не суперогромних зовнішніх розмірах (хоча, в порівнянні з Шараном, він відчутно більше) я при своїх габаритах відчуваю себе мало не втраченим на водійському кріслі, так ще і при погляді назад взагалі можна боязнь відкритого простору заробити. Крісла - відмінні, утопаєш, але є й щось на кшталт бічної підтримки. Відкидаються підлокітники, все рухається. Дуже велику відстань від підлоги до стелі. Машина зростанням чи не під середній джип - десь з "Ниву" - а при цьому привід-то передній, і рама - інтегрована, що дозволило конструкторам опустити підлогу максимально низько. В результаті місця вивільнилися - хоч відбавляй. Та й в ширину - двоє чоловік на передніх сидіннях з мене ростом сидять поруч, і не те що не стосуються один одного плечима - посередині ще один б вліз. До даху у мене над головою - два кулака влазить. В іншому - американська машина. Купа всяких коробочок, бардачків, підстаканники, що виїжджають з найнесподіваніших місць, і 12-і вольт розетки, розкидані по всьому салону (дрібниця, але як приємно!). Важіль коробки передач - на кермі, класика жанру, разом з Макдональдсом і Елвісом. Зручність входу-виходу - супер. Це саме вхід-вихід, а не вприг-виприг, як на Паджеро, і не впіх-Випих, як на Примері (особливо взимку в довгому пальто). Можна за день десять разів залізти в машину в брюках і ні разу не забруднитися. Крім того, не потрібно щоразу кланятися, побоюючись за своє чоло і цілісність лакофарбового покриття даху, як на легковиках. Єдине, чого хотілося б в цьому плані - що б передні двері відчинялися ширше. Але, наскільки я зрозумів, це нереально, так як заважають досить великі дзеркала-лопухи, розміщені нема на дверях, а стаціонарно на передній стійці кузова. Кнопок на торпеді - мінімум, все працює, все світиться вночі приємним блакитним світлом. Дуже хороше освітлення салону (дві штурманських лампочки, і ще дві великі над кожним рядом сидінь). Особливо вражає в цьому сенсі багажник. У внутрішню частину задніх дверей вбудовано аж дві додаткові лампи, які відмінно висвітлюють похід до дверей в піднятому стані. Перевантажений злегка єдиний подрулевой перемикач треба сприймати як даність. Тут уже нічого не вдієш - янкі. Оглядовість гарна, але - для мікроавтобуса. Під внутрішньосалонове дзеркало видно трохи, навіть менше, ніж в Паджеро, хоча у того на заду ще й "запаска" заважала. Тому користуватися потрібно або відмінними бічними, або вертіти головою. Передні стійки не заважають, як це не дивно. До відсутності капота звикаєш дуже швидко, і це ніяк не вибухає. Фари - відстій, як і на всіх "американців". Пластикові, швидко гадятся, і світло ні до біса. Середня витрата палива: Хто його знає, але по відчуттях - близько 15 літрів в місті. Бензин - АІ-92, природно. Слово "керованість" може бути застосовано, але з великою, як його салон, застереженням. Передній привід, все начебто прогнозовано, але ... Великі крен при перестроюванні, сильний і дуже навіть відчутний знос передньої осі - хрестоматійно, але від цього не менш неприємно. В принципі, хрін з ним, чай, не розрахований, але все ж пересідати з зразковою в цьому відношенні Приклади іноді забавно. Зате, що дійсно присутня - так це плавність. Незавантажена (3 людини, включаючи водія), по дорозі пливе, як хмара. Дратують її, як і будь-яку іншу машину з м'якою підвіскою, лише пологі хвилі на асфальті, в достатку зустрічаються на наших трасах. Підвіску пружною ніяк не назвеш. Багажник-то сам по собі невеликий, як у короткого Паджеро. Якщо все сидіння на місцях. Але так як вся ця машина - один суцільний багажник, то розмова про окремому відсіку втрачає сенс. Дуже подобається підсвічування, про це вже згадував. В іншому - багажник як багажник.

Плюси автомобіля:
Місткість, загальний комфорт, ціна. Відносно недороге обслуговування. Простота конструкції. Могутні бампери - для жінок це важливо. Причому нефарбовані - це важливо для їхніх чоловіків. 92-й бензин, мінеральні масла. Старий перевірений одновальний двигун.

Мінуси автомобіля:
Акустичний дискомфорт, підозрюю, що ні джіповській підвіс

Я придбав автомобіль позичена в салоні. Дуже порадував внутрішній розмір автомобіля. Пару раз вивозив меблі на дачу. Тілесних шафа входить всередину салону повністю. Комфорт і рівень шуму на дуже читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б / у Dodge

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов