автомобіль: Fiat Doblo Combi 2013 р.в.
Наша сеть партнеров Banwar
, Універсал, механічна коробка передач, Передній привід, пробіг - 6000 км, двигун - 1.3 turbo дизель
Автор: Анатолій (Україна, Вінниця) 03.01.2014
Ой, навіть не знаю з чого почати. Я звичайно розумію, що ідеальних машин не існує, але все таки ... Почну з плюсів - У мене пасажир з решіткою з зади (турецької розборки). Решітка виявилася вельми корисною, оскільки з такими потужними гальмами можна тільки уявити де буде вантаж при екстреному гальмуванні. Але навіщо з болтів зрізати захоплення? (Неможливість відкрутити решітки) ААА ??? Гальма дійсно супер особливе спасибі за АБС. Габарити машини дозволяють мені (198см зростання) спати на задньому дивані в поїздці це +. Оглядовість супер. Світло стандартний без противотуманок вельми не поганий +. Кліренс приголомшливий як джип. Грузоподемность з запасом +. Кермо гострий це + рідше треба перехоплювати. Дизель дозволяє рушати на холостих без проблем для слизьку дорогу це вельми до речі. Витрата мене радує, але паспортних не вдалося досягти ні за яких хитрощів (траса (400кг) - 6.1л при 80км \ ч. Місто - 8-8.5л). Підвіска в міру і того і іншого без пробою, нашу дорогу ковтає як ніби їй наплювати. НУ А ТЕПЕР про мінуси - взимку якщо обмёрзлі скла, то з ранку ви не зможете рушать з місця дуже довго і ось чому - при мінус 3 або 5 навіть при включених всіх електро приладах вам доведеться чекати дуже довго поки хоч якось нагріється двигун щоб можна було включити піч розморозити лобове скло. Коротше якщо вам виїжджати вранці о 8.00, то завести машину прийдеться десь о 6.30. Зрозумійте мене правильно в русі грубки вистачає, в русі вона прогрівається швидше, але якщо на склі лід, то в такому випадку тільки з висунотой головою з вікна. На трасі їхати швидше 80 просто не можливо. Машину кидає по колії, що я просто в шоці. Їхати 100км \ ч ви втомитеся за 20 хвилин. На трасі їхати кому Фортні або повністю порожнім або повністю завантаженим - і ось чому в задній підвісці відсутня стабілізатор поперечної стійкості питання чому ??? кріплення то - є (економія?) тоді навіщо АБС ???, кондер ??? і т.д. коли елементарної безпеки немає. Машина стоїть не впевнено (повірте я знаю про що пишу). Ну і останнє на вулиці мінус 7 ви в дорозі втомилися і вирішили відпочити, працює мотор, грубка і ви швидше за все замерзнете тому як мотор на стоянці охолоне за 15 хвилин як тільки зупиніться. РЕЗЮМЕ - ставимо автономку, стаб на зад, переналаштовує підвіску і, вуаля, машина стане идиальном. ВСЕ ВСІМ удачі. БАЖАЮ вам ЗАРОБЛЯТИ стільки грошей скільки заслуговуєте.
Пасажирсько-вантажний
Навіть якщо ви не маєте потребу в помічника для ремонту квартири або будівництва дачі, у цивільній версії «Добло» все одно залишаються плюси. На жаль, мінусів не менше.
Але навіщо з болтів зрізати захоплення?Неможливість відкрутити решітки) ААА ?
На трасі їхати кому Фортні або повністю порожнім або повністю завантаженим - і ось чому в задній підвісці відсутня стабілізатор поперечної стійкості питання чому ?
Кріплення то - є (економія?) тоді навіщо АБС ?
Кондер ?