Наша сеть партнеров Banwar
(Україна, Харцизьк) 06.12.2013
11 тисяч .. політ відмінний. Після покупки перші пару тижнів не міг звикнути до дизелю, але зараз розумію, що до бензину не повернуся. Пройшов перше т.ч. Перед поїздкою на т.о зібрав багато питань, але зрозумілих відповідей не отримав, почав сумніватися в компетентність майстрів Peugeot, з приводу т.о, ремонту, механіки вони то викорис, але специфіку кожної моделі не знають, узагальнювати не буду, може мені не пощастило. Проблем з машиною можна сказати "0". Мінуси: двірники - швидко прийшли в непридатність (через 3 місяці), довгий хід коробки, до сих пір можу не дотиснути 3ю передачу, і ніяк ти не звикнеш її тиснути так далеко; склопідйомники ... заїжджена тема; роботізірований кондиціонер - доводиться дуже багато натискань зробити, що б налаштувати, але працює на ура, крутилки зручніше); в бордачке немає світла - страшно); немає контролю температури масла - орієнтуємося по оборотам не проблема; противотуманки для короткозорих-потрібно міняти на більш потужні (ксенон наприклад); повна відсутність можливості купити накладки або шумку під капот і багажник, хоча б для естетичного вигляду. На цьому мінуси закінчуються. Насправді дрібниці про які швидко забуваєш при поїздці! Приємно мурчит двигун - як на мене, дуже тяговит і приносить величезне задоволення якщо викручувати кожну передачу до 3000, що бажано для нього. Дуже приємно під крутий підйом за пару секунд набирати хорошу швидкість без затримок і обходити колону машин. 2а-40 км / год; 3-тя-80 км / год; 4я-120км / ч; 5я-160км / ч при 3000 об / хв. Практично немає різниці не в тяговитости не в витраті при завантаженому авто 5ю людьми, що з бугра, що під бугор). Середня витрата влітку 4.5 коли сам, з'їздив на море 5 чоловік і повний багажник (500км) витрата 4.6л. Ходова - відмінно тримає дорогу, ковтає нерівності, рідкісна яма може пробити підвіску, при русі по бруківці немає дискомфорту. Взимку мені здається прогрівається швидко, може навіть швидше бензинової, лобове відігрівається за 2-4 хвилини (суцільний лід), Музика на 3ечку, якщо постаратися налаштувати - на 4ку. Витрата на любителя, хто як їздить. якщо їхати 80 - 90 без проблем можна отримати витрата 3.8 на 100км, пробував пару раз, є докази). Але при помірній їзді за 10 тис - 5.2 на 100км. тобто влітку 4.5 - взимку 5, 8 л.
alg6 років
Чому так категорично не хочете повертатися до бензину?
ВІДПОВІСТИ Автор відкликання6 років
Дизельний мотор більш енергійний, економний, після звикання приємний в управлінні. Морози на нього не впливають, якщо заправлятися на заправках. А категоричного нічого немає, якщо бензин удвічі подешевшає, куплю бензиновий двигун)))
ВІДПОВІСТИ stepan755 років
за дизель двома руками, правда щас нові бензинові з'являються досить економічні, ну дорогі блііііііііін ......
ВІДПОВІСТИ Світязь5 років
Дякую за відгук! Машинка дуже подобається. Єдине засмучує: чому немає шумки під капотом і багажником ?! Хоч би повстю хоч якимось обшили .... Голе залізо якось відвертає, блін, неестетично якось для такої красівенькой машинки. Невже така "благодать" так складна і дорога у виробництві, що французи від неї відмовилися ?! Хоча б як опцію запропонували, і все б було-б в ажурі!
+1 ВІДПОВІСТИ Max SS5 років
Трохи краще Єлисея на вигляд. Але комплектація біднішими.
ВІДПОВІСТИ WaleriyAR5 років
Що ви мали на увазі коли писали про датчик температури? Є ж температура двигуна.
ВІДПОВІСТИ SpongeBob5 років
Ні як не можу зважитися між дизелем і бензином, мучать кілька питань: 1) вартість ТО дизеля? 2) на яких оборотах включається турбіна? 3) як дизель поводиться взимку від -20 до -30 ° С? Проблеми при запуску, проблеми прогріву салону, глухне чи ні на холостих?
+1 ВІДПОВІСТИ Автор відкликання5 років
перший т.о 550 грн., 2е близько 1000 грн. далі подивимося, але приблизно на 50 грн дорожче бензину. турбіна включається на 1800об \ хв., може навіть 1750. Довелося кілька разів завестися при -26.- нормально з 2го рази, при цьому свічки напруження прогнав 3 рази ключем запалювання, в принципі не гірше бензину заводиться, але якщо в такий мороз завів - то катайся хочаб годину. Двигун в такий мороз довго в шоці знаходиться, а салон прогрівається приблизно 3-5 хв. т.к обігрів від ел.тенов. один мінус - при сильному морозі на вентелятор обдування вище середньої швидкості свистять дефлектора., рішення попрацювати на середній швидкості хвилини 2, а потім навалити по максимуму прогрів лобового, салону і т.д. А счего б це йому глухнути на холостих? Можна без газу навіть їздити) відпускаєш зчеплення - вона розганяється, перемикаєшся вище і т.д)) тільки макс. 60 км \ год.
ВІДПОВІСТИ SpongeBob5 років
Мені один власник дизеля говорив, що при великих морозах (нижче -15 ° С) машина погано гріється, салон взагалі не прогрівається, а двигун так і не досягає робочої темпіратура, а на світлофорах коли довго стоїш на холостих взагалі може стихнути. У нього француз типу "пиріжка", автомобілю близько 5-7 років. Ось я і вирішив поставити подібні питання власнику дизельного пижика
+1 ВІДПОВІСТИ Konstantin Kiev5 років
Робите з мухи слона. Якщо дуже треба - поставте підігрівач охолоджуючої рідини і за 5-10 хвилин вийдете на 75 C ...
-1 ВІДПОВІСТИ Показати ще 3 stepan75 5 років
я б порадив - якщо брати по місту їздити то краще бензинки якщо по трасі їздити то дизель.
+1-1 ВІДПОВІСТИ Автор відкликання 5 років
Немає ніяких проблем взимку. Так двигун довго прогрівається, але такі морози бувають 2 тижні в році. А економія за рік? Якщо на вулиці хоча б +1, дизель прогрівати непотрібно, так написано і в сервісній пижа 301, але пару хвилин не піднімати обороти вище 2000, це від експертів з сервісу!
ВІДПОВІСТИ SpongeBob5 років
Вибирай між фокусом 1.0 турбо, рапидом 1,2 турбо і пежо 1,6 турбо дизель. Дуже важливий місткий багажник, маленький витрата ну і ціна звичайно має значення. Ніяк не можу визначитися.
-2 ВІДПОВІСТИ Pavel Zelenskiy 5 років
Якщо ви на фокус орієнтуєтеся, то повірте мені, якщо ви на ньому поїздити, вам не захочеться сідає в рапід або пежо 301. Ви захочете сісти в Октавію як мінімум. Не плутайте класи машин. Беріть Октавію. Якщо ж грошей немає стільки, я б взяв дизельний рапід.
+1-1 ВІДПОВІСТИ Автор відкликання 5 років
можу з впевненістю сказати, що фокус 1.0 турбо ніфіга не економний! і ціна на фокус вже за 200. рапід на мою думку збираючись в Україні завищив ціну, але не їздив, нічого не можу сказати про рапида
ВІДПОВІСТИ Pavel Zelenskiy5 років
Я б так не говорив. У мене фокус 1.0. Можу з впевненістю сказати що ваша машина класом нижче. Це як порівнювати велосипед з мопедом.
+1 ВІДПОВІСТИ Автор відкликання5 років
на любителя) Особисто мені фокус не сподобався, не по витраті, не по комфорту, не по динаміці, хоча коли купував пижа різниця з вашим фокусом була 15 тис.
ВІДПОВІСТИ Микола Кізенко5 років
З приводу того, що 3-ю не можете довключіть, то думаю, що мені, після BMW412 - ця проблема не є проблемою. Ось підкажіть, як на рахунок фаркопа, чи є можливість його встановити? На скільки зад машини просідає з повним завантаженням? ДТ ллєте з заправки прямо або ж даєте відстоятися в каністрі (рах)?
ВІДПОВІСТИ Автор відкликання5 років
Фаркоп є можливість встановити, при повному завантаженні точно не можу сказати, але приблизно на 2-3 см. ДТ ллю тільки з ОККО або Паралель. Авто без ФАП фільтра, адаптована для нашого дизеля, так що не замарачіваться. Поки на гарантії)) А до коробки напевно час треба звикнути, вже звик, все встромляється))
+1 ВІДПОВІСТИPeugeot 301 VS. Citroen C-Elysee
Зовсім недавно ми провели детальний тест-драйв бюджетного седана Citroen C-Elysee і, здавалося б, навіщо витрачати час на вивчення його брата-близнюка Peugeot 301? Але, як і сам клас Б-седанів, обидві ці машини сьогодні мега-популярні в Україні і питання "Кого ж з французів вибрати ?!" стоїть ребром. По-друге різниця в ціні на їх комплектації також не дає спокійно спати вітчизняним автолюбителям. Тому команда InfoCar.ua з радістю прийняла запрошення на журналістський тест-драйв Пежо 301 в Карпатах, щоб відповісти ці питання і остаточно розставити всі крапки над "i". До того ж з 3-х встановлюються на обидва автомобілі мотора раніше ми детально познайомилися лише з двома (1.6d і 1.2). А в цей раз отримали непоганий привід замкнути коло знайомством з бензиновим 1.6 на автоматі, а також розвідати боєм настройки підвіски на асфальтованому бездоріжжі «Львів-Мукачево».
Єдине засмучує: чому немає шумки під капотом і багажником ?Невже така "благодать" так складна і дорога у виробництві, що французи від неї відмовилися ?
На яких оборотах включається турбіна?
К дизель поводиться взимку від -20 до -30 ° С?
Проблеми при запуску, проблеми прогріву салону, глухне чи ні на холостих?
А счего б це йому глухнути на холостих?
А економія за рік?
Ось підкажіть, як на рахунок фаркопа, чи є можливість його встановити?
На скільки зад машини просідає з повним завантаженням?
ДТ ллєте з заправки прямо або ж даєте відстоятися в каністрі (рах)?