Наша сеть партнеров Banwar
У червні цього року відправився я в Улан-Уде з Іркутська, від'їжджаючи від будинку помітив, що коробка дивно працює, але не надав цьому значення. Доїхав без проблем до Улан-Уде. Пару днів покатався і поїхав назад до славного міста Іркутськ. Думав годин за 5 доїду, але не тут-то було. Долаючи черговий підйом відмовила коробка у машини, спочатку вона стала пробуксовувати, а потім і зовсім встала. Даєш газу, а толку немає, як ніби Вольво стоїть на нейтралці.
Зупинився, заглушив мотор, минути сім постояв, заводжуся, включаю швидкість, і автомобіль рушає. Думаю: «ну все здорово, приїду в Іркутськ, зажену в сервіс, нехай обстежують, що ж таке з машиною сталося». Подолав я пару кілометрів, після чого все почалося заново. Я знову заглушив мотор, постояв, завів, проїхав пару кілометрів, і та ж історія. Таким ось чином я проїхав 30 кілометрів, далі прийшло усвідомлення того, що це безглузда ідея таким чином їхати далі. Зрештою, мені вдалося доїхати лише до Муріно, до будинку залишалося ще приблизно 200 кілометрів.
Далі мені довелося викликати евакуатор, погрузка і довгий шлях додому. Через день пригнав авто в сервіс, де майстри зняли коробку, оглянули її і винесли вердикт, пацієнт серйозно хворий, але вилікувати є шанс. Думаю: «навіщо лікувати, придбаю нову».
Приїхав в Центр Вольво і кажу, що хочу придбати коробку на Volvo XC90, відповідь була такою: «якщо потрібна швидка доставка, то ціна - 270 тисяч рублів, якщо звичайна, то - 220 тисяч». Сказати про те, що я прибував в шоці, значить, нічого не сказати. Подумав, подумав, та й відправився додому.
Будинки взяв в руки телефон і став обдзвонювати, слати електронні повідомлення в Московські і Пітерські контори, сподіваючись підібрати відповідні запчастини Вольво. Найдешевший варіант в Москві коштував 180 тисяч рублів. Таким чином, я прикинув 180 тисяч плюс доставка до Іркутська, вийде приблизно така ж сума, що і в Центрі Вольво. Тут мені на електронну скриньку приходить повідомлення: «коробка для Volvo XC90 в Санкт-Петербурзі за 130 тисяч». Ну, подумав, що треба брати.
Благо додумався почитати відгуки про цю контору, і виявилися вони досить негативними, довелося відкинути і цей варіант.
Дзвоню в сервіс майстру і кажу, що немає коробки, доведеться ремонтувати. А ще попросив розповісти мені про причини «смерті» автомобіля. На, що відповідь була така: «вивів її з ладу диференціал планетарного типу, внаслідок чого шестерінки стали кришитися і тим самим, забили фільтр коробки».
Загалом, довелося замовити нові запчастини Volvo xc90 на коробку, на них у мене пішло 57 тисяч, з яких левову частку становить диференціал - 37 тисяч, плюс 18 тисяч коштує робота майстрів. У загальній сумі ремонт коробки мені обійшовся в 75 тисяч рублів. Від колишньої коробки залишився лише кожух. І величезне спасибі менеджерам сайту Вольво 100 за хорошу роботу.
Зараз катаюсь і радію, тому що тепер 100-150 тисяч кілометрів можна їздити і не турбуватися. Можливо, багато японоводи почнуть кидати в мене помідорами, але я все одно в захваті від своєї машини, нехай навіть і спіткала мене така проблема. І шановні любителі японських авто, задумайтеся, на скількох Хондах злетіли коробки? На багатьох, чи не так?
На цьому я говорю вам: «до побачення». Спасибі всім кому не було лінь дочитати мою розповідь до кінця і удачі всім на дорогах. І ще товариші водії, прошу вас, будьте взаємоввічливими, виручайте один одного на дорозі. Я, наприклад, завжди зупиняюся, якщо у кого-то зламалася машина і питаю, чи не потрібна моя допомога. Мене з дитинства батько вчив зупинятися і пропонувати «зламався» водіям допомогу. Виріс я на півночі, там мороз взимку доходить до -50 градусів і крім тайги нічого немає. Якщо водієві вчасно поломки автотранспорту не надати допомогу, то він просто напросто загине. Те байдужість, яке мене очікувало, поки я чекав евакуатор, мене просто вразило.
І шановні любителі японських авто, задумайтеся, на скількох Хондах злетіли коробки?На багатьох, чи не так?